MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Twitter Info
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=38543
Strona 6 z 8

Autor:  Gokulo [ 22 wrz 2011, 22:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Even though the version update just took place, the development team is hard at work on planning content adjustments for the future. I managed to check out their plans for Nyzul and though I couldn’t get any specifics since they are still in the planning phases, they did mention some ideas about their direction:

New addition for high level characters
Please note that this is not an adjustment to existing content! We are planning to add a whole new Nyzul targeted towards high levels. We will be sure to prepare the appropriate rewards and difficult monsters.

Addition of new elements following the current system
We’re planning to add new elements to stimulate the experience of the existing Nyzul assault.

We will be continuing to look into this, so please give your feedback and we will let you know more specifics as the development team progresses!

Autor:  Zangetsukun [ 23 wrz 2011, 08:09 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Zangetsukun napisał(a):
Jakie?


Kiedy i czy wogóle będzie nam dane pobic te wyrmy z filmiku z Bahamutem.


Faktycznie coś było. 5 lat minęło od czasu jak to widziałem. Inna sprawa, ciekawe kiedy zrobią coś z "Last verse."

Autor:  Huckster [ 14 paź 2011, 21:07 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Hey blues! Got some tidbits for you about upcoming spells that we're currently looking into adding while under the effects of Unbridled Learning:

Absolute Terror
Gates of Hades
Pyric Bulwark

We'd consider the Pixie special abilities Spring Breeze, Summer Breeze, Autumn Breeze, and Winter Breeze, but they are too powerful, so they are pretty unlikely to be implemented.

We don't have any plans to allow spell Learning in areas that are related to missions and quests that players cannot repeat, so I’m sorry to say that Light Blade will not be added.

Autor:  Bartelius [ 16 paź 2011, 08:13 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Cytuj:
Hey blues! Got some tidbits for you about upcoming spells that we're currently looking into adding while under the effects of Unbridled Learning:

Absolute Terror
Gates of Hades
Pyric Bulwark

We'd consider the Pixie special abilities Spring Breeze, Summer Breeze, Autumn Breeze, and Winter Breeze, but they are too powerful, so they are pretty unlikely to be implemented.

We don't have any plans to allow spell Learning in areas that are related to missions and quests that players cannot repeat, so I’m sorry to say that Light Blade will not be added.


Absolute terror jest bezsensowny imo chyba ze bedzie terroryzowal prawie kazdego moba w grze na 30 sekund. Nie to wcale nie jest overpowered. Lunge moze to zrobic bez najmniejszego problemu w 2-3 castach a na VW moby i tak maja terror przez 50% czasu od staggerow.

Gate of hades hmmm to ma jednoczesnie te same wady co zalety. Moze byc kolejny mocny AoE tylko ze AoE sie uzywa zazwyczaj w stylu AoE -> sleep -> AoE a to ma add effect burn wiec juz nie uspisz. Oczywiscie wiekszosc mobow ktore sie zabija AoE nie przezyje pewnie Whirl > sleep > GoH > Whirl ale i tak damage bedzie musial byc spory zeby wybierac uzycie GoH zamiast bardzo mocnego thunderbolt ktory dodatkowo stunuje na spora ilosc czasu co daje mozliwosc np odpalenia thunderbolt > charged zanim moby zaczna sie ruszac i przerwac Ci spell np. Moze sie skonczyc na tym ze GoH bedzie dobry tylko jesli mob bedzie odporny na thunder.

Pyric oczywiscie jest jedna wielka niewiadoma bo pewnie jak wiekszosc spelli zostanie zmieniony w wersji dla BLU i bedzie albo super stoneskinem, albo phalanyxem, albo -DT% i wlasciwie do konca nie bedzie wiadomo czy ma potencjal.

Autor:  Gokulo [ 16 lis 2011, 12:30 ]
Tytuł: 

*The following content is still in development. Specific details may differ from the release version.
Relic Armor will be upgradable via Trial of the Magians.
Two upgrade stages will be available, each offering the following augmented attributes:
Stage 1: Item-related augments
Stage 2: Merit point-related augments
*Relic and Relic +1 Armor will result in the same items after upgrading. Owners of Relic +1 Armor will be rewarded with less demanding conditions for the first upgrade stage.
Upgraded armor pieces will have a higher level requirement than their base forms.
Armor pieces upgraded to Stage 2 will be storable with the Moogle Porter service.

Autor:  100licad [ 16 lis 2011, 18:13 ]
Tytuł: 

Super, wreszcie będzie można coś z meritami robić (rozumiem że trial to będzie dump 20 meritów :)).

Autor:  Gokulo [ 16 lis 2011, 18:56 ]
Tytuł: 

100licad napisał(a):
Super, wreszcie będzie można coś z meritami robić (rozumiem że trial to będzie dump 20 meritów :)).


A skad taki pomysl? W ogole nie ma nic o uzywaniu meritow tutaj przeciez.
Tym bardziej, ze ma byc roznica w trudnosci miedzy NQ a +1 wersjami, to merity w ogole nie wchodza w gre, bo to tak czy siak banal :D

Autor:  100licad [ 16 lis 2011, 19:38 ]
Tytuł: 

Moje zrozumienie jest takie:
- two stages czyli 2 etapy (takie bylo moje zrozumienie jak 1szy raz czytalem, nie sadze aby dotyczylo to 2 drog rozwoju)
- stage 1 jest item based czyli deposit x items
- stage 2 jest merit based czyli dump x merits bo nie sadze aby cos innego znaczylo "Merit point-related augments"
Tym bardziej ze napisane jest ze "Relic and Relic +1 Armor will result in the same items after upgrading. Owners of Relic +1 Armor will be rewarded with less demanding conditions for the first upgrade stage"
Czyli stage 1 bedzie sie roznila dla relics / relics +1 a stage 2 juz nie

Autor:  Gokulo [ 16 lis 2011, 19:50 ]
Tytuł: 

Trzeba patrzec na to:
Two upgrade stages will be available, each offering the following augmented attributes:
Stage 1: Item-related augments
Stage 2: Merit point-related augments

Co oznacza najprawdopodobniej, ze stage one ulepsza to co juz na danym itemie jest, natomiast stage 2 da jakies buffy to Merit skilli danego joba.

Autor:  Huckster [ 17 lis 2011, 08:02 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Trzeba patrzec na to:
Two upgrade stages will be available, each offering the following augmented attributes:
Stage 1: Item-related augments
Stage 2: Merit point-related augments

Co oznacza najprawdopodobniej, ze stage one ulepsza to co juz na danym itemie jest, natomiast stage 2 da jakies buffy to Merit skilli danego joba.


Jak tak samo myślę jak Gokulo - drugi upgrade da np "Assimilation+1" dla BLU (dodatkowy punkt do spelli) albo "Assassin's Charge+1" dla THF (skrócony czas recastu).

Autor:  Gokulo [ 17 lis 2011, 11:18 ]
Tytuł: 

Leaving this here :)

Obrazek

Autor:  Bartelius [ 17 lis 2011, 12:44 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Leaving this here :)

Obrazek


Nic tu nie widze co moglbym zrozumiec XD

Wytlumacz!

Autor:  Ragni [ 17 lis 2011, 13:11 ]
Tytuł: 

Nowy wyglad macr? Super szkoda ze tego gówna nie używam bo laguje czasami i sa powolne :)

Autor:  egoist [ 17 lis 2011, 13:46 ]
Tytuł: 

kwadratowy text log moze:)

Autor:  Bartelius [ 17 lis 2011, 13:55 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
kwadratowy text log moze:)


Lol faktycznie. Szukalem czegos zupelnie innego XD

Tak czy siak imo nie bardzo taki chat log bo juz nic w nim nie zobacze jak jeszcze wiersze sie beda zawijac XD

Autor:  Gokulo [ 21 lis 2011, 23:25 ]
Tytuł: 

Lepsze wyjasnienie co do poprzedniej dyskusji:

Cytuj:
As I’m sure most of you are curious about the various upgrade possibilities for relic equipment, I bring you a tidbit of additional information to whet your appetite!

Currently the below is the direction the development team is heading in for relic equipment upgrades:

Stage 1: Enhancement of base stats creating a more powerful version of the original relic piece
Stage 2: Enhancements with unique properties that are different from that of other existing equipment (Example: enhancing merit point-related stats, etc.)

Autor:  Gokulo [ 25 lis 2011, 16:29 ]
Tytuł: 

The log window will now allow for customization of window width and maximum/minimum number of lines displayed.
These settings may be adjusted via the Main Menu under Config -> Windows.

* Window width and maximum/minimum number of lines can be adjusted at the following range:
Window width: On a 10-point scale
Maximum number of lines: Between 6 to 20 lines
Minimum number of lines: Between 0 to 20 lines

Autor:  Huckster [ 25 lis 2011, 16:48 ]
Tytuł: 

http://juliandev.com/ffxi/TEST2011-11-25/

Nowe itemy (armor af2+2 - ale to już było), spelle, questy.

Z ciekawostek:
- Araise (AOE Raise)
- Regen V
- Cura III
- Boost-DEX
- Gravity II
- Thundaja
- Avenger's Die (counter up)

Autor:  Gokulo [ 28 lis 2011, 16:11 ]
Tytuł: 

Tease nowych WS'ow: (narazie GKatana, Bow, Dagger i Scythe)
http://www.ffxiah.com/forum/topic/27122 ... s-revealed

Autor:  Gokulo [ 29 lis 2011, 13:23 ]
Tytuł: 

A tu filmik z GSword, Bow, Polearm, Staff i Sword:
http://www.youtube.com/watch?v=oH7PY6Yj ... r_embedded

Strona 6 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team