MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dynamis Project - raporty z akcji :)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=11038
Strona 7 z 146

Autor:  Bodziu [ 16 mar 2005, 14:26 ]
Tytuł: 

swordsman napisał(a):
bod ja pierdziele ty to maz sile
na jedno zdanie z dwoma usmieszkami rozpisales dramatyczne 4 akapity.... mam anuczke by wiecej do ciebie sie nie zwracac bezposrednio lol


Ano mam sile wiec sluze pomoca jakby co ;D
:P

Autor:  mrynar [ 16 mar 2005, 14:28 ]
Tytuł: 

Przeciez do tego sie nadaje zwykla mapa miasta. W zwiazku z dynamis nie zmienia sie uklad budynkow. :)

Autor:  Bodziu [ 16 mar 2005, 14:31 ]
Tytuł: 

To samo chcialem napisac wystarczyloby tylko naniesc moze nieco dokladniejszy opis :)

Autor:  swordsman [ 16 mar 2005, 14:32 ]
Tytuł: 

mimo wszystko konturowe mapki bez zaznaczonych sklepow itp bylyby duzo czytelniejsze :P

Autor:  ksawery [ 16 mar 2005, 14:42 ]
Tytuł: 

1. Jestem w stanie utrzymac aggro po jednej salwie BLMow na kamlota... tylko ze statula nie jest w stanie jej przetrzymac hehe, po prostu zdycha na 100% po jednej pelnej salwie.

2. Saitou, naprawde namawiam cie do zrobienia liderami ludzi z CC, to rozwiazanie ma same plusy.

3. Jesli zostane w A1 to bedzie 1 lider i BLMy beda robic /assist Xavery albo Rhaegal - lata mi hehe.

Zauwaz co bylo na JAP Dynamis, nikt nie kumal co mowia liderzy i byl ornung jak sie patrzy lol

Autor:  Bodziu [ 16 mar 2005, 14:44 ]
Tytuł: 

Sait - jeszcze jedna uwaga, po jednej rownej salwie BLMow statuetki padaja (czasem jak zaczalem rzucac jako ostani to nie zdarzylem, bo juz ona byla martwa :) ), tanki maja zadanie, takie jak powiedziales, trzymac je z dala od BLMow, i jak sa 2 statuetki to Rha trzyma jedna a Xav druga. Najczesciej bylo to robione super. Bynajmniej ja to tak widzialem. Druga rzecza wazna jest to aby pozostale moby poza statuetkami trzymac jak najdalej do A1, aby nie bylo przypadkowych wipe'ow jak w Sandorii po astralu :(

Autor:  Targaryen [ 16 mar 2005, 15:02 ]
Tytuł: 

Jestem w stanie wziac na siebie dowolna ilosc statuetek i biegac z nimi jak Sai ze zwyklymi mobkami po "orbicie" wokol BLM party- to zaden problem. Cale szczescie nie bylo wczoraj sytuacji kiedy trzeba bylo zajac sie wiecej niz trzeba statuetkami na raz- czy to Skylines czy tez ja dalismy sobie rade z przetrzymaniem ich.

Problemem za to bylo wybieganie paladynow z innych aliance`ow i vokowanie stworkow niemal przy BLm party- raz ze lag, dwa ze stworek sie zatrzymywal i czesto zajmowal sie nowym celem co w przypadku blm albo bstow owocowalo nieprzyjemnymi -ga dla wszystkich. Potem BLM party MUSIALO ingerowac w sprawy innych alliance`ow ktore trzymaly sie na drugiej i trzeciel linii (a przynajmniej taki byl plan) bo nie mozna bylo pozostawic stojacego w poblizu mobka bez sleepa czy stuna (a hate krazyl po ludziach jako szalony- potem ginal Masakra czy ktos inny bo tankerzy sie pogubili). Trzeba Tankom jasno powiedziec ze Saitou przyprowadzi w ich poblize mobki a nie ze oni beda wybiegac i vokowac- czesto sie przy tym dublujac...

Autor:  swordsman [ 16 mar 2005, 15:16 ]
Tytuł: 

....
pulerzy powinni wybiegac do przodu... nei rozumiem czemu blm party mialo by w mobki innych party ingerowac nawet jesli mobek vokowany byl przy nich... puller vokuj i ucieka do campa, zadne aoe i inne pierdoly nie powinny blmow dotykac
inna sprawa ze blmowie nie moga sie rozciagac po calej lini frontu musza sie trzyamc w kupie gdzies przy scianie tak bym mogl przebiec w pewnej odleglsoci od nich.....

mobki uciekaly spod kontroli tylko jesli ktos nia atakowal tego ktorego wybral ich puller lub ja padlem... w innym przypadku wszystko dzialalo pieknie

Autor:  Targaryen [ 16 mar 2005, 15:24 ]
Tytuł: 

No ale jak puller vokowal i akurat byl blisko BLM party i tak sie pechowo zlozylo ze mob blm mial akurat ochote rzucic czar to obrywali wszyscy i sie zaczynala panika...

Autor:  Nimloth [ 16 mar 2005, 15:34 ]
Tytuł: 

Ogolnie run dla mnie spoko, ale jak nie sprawdzam sie jako leader to mozna mnie zmienic. Nie bede mial urazy bo niby o co ?

Autor:  Kang [ 16 mar 2005, 19:38 ]
Tytuł: 

Sai - assist działa dopiero jak się włączy attack mode :(
Rozstawienie ludzi wszystkim wyszłoby na dobre. Puller powinien pullnać mobka i odbiec dość daleko. Niestety problemy Orinthi wynikały także z tego iż pozostali pullerzy zupełnie nie patrzyli co kto pulluje(albo Ona nie patrzyła) i dwa alliancy pullowały tego samego moba. W takiej chwili Orinthia pisała "nvm" i staliśmy sobie nie robiąc nic. Z tego co widziałem przez problemy z ustawieniem zginęło parę osób(byliśmy zbyt zbici).
Ja mogę spróbować pokrzyczeć ale ogółem rzecz biorąc najwięcej do powiedzenia będzie miał puller/tank. W razie śmierci main tanka drugi także powinien wiedzieć co robić. U nas wyglądało to tragicznie gdyż Gameover nie wiedział totalnie co ma robić.

Autor:  swordsman [ 18 mar 2005, 13:09 ]
Tytuł: 

jesli ktos jeszcze etgo nie zrobnil a chce isc na dynamis niech zapisze sie w calendarze please...

Autor:  Huckster [ 18 mar 2005, 13:47 ]
Tytuł: 

Ja mam 162/34000, a nie wiem czy zdążę zrobić jakiś bufor.

Autor:  Scorpio [ 18 mar 2005, 13:54 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Ja mam 162/34000, a nie wiem czy zdążę zrobić jakiś bufor.

przecież cie nie wywali z dynamis jak zdelevelujesz chyba :D

Autor:  mrynar [ 18 mar 2005, 14:03 ]
Tytuł: 

Ta, a czy bedziesz mial 64 czy 65 to nie ma roznicy i tak zadnej krzywdy mobom nie zrobisz. :)

Autor:  Kang [ 18 mar 2005, 15:02 ]
Tytuł: 

Na 65 to on trafi może 10% ^^
Ja wiem że miałem problem na 70 :D
Ale nam chłopak chociaż dropy zwiększy :D

Autor:  Huckster [ 18 mar 2005, 15:06 ]
Tytuł: 

fuk u - nie będę waszą TH Bitch :)

Autor:  Gokulo [ 18 mar 2005, 15:07 ]
Tytuł: 

Too late ;p

Autor:  Kang [ 18 mar 2005, 15:15 ]
Tytuł: 

Jak nie chcesz jak musisz :P
Leveluj :D

Autor:  Scorpio [ 18 mar 2005, 15:38 ]
Tytuł: 

moze pulowac ale musial by sobie buciki kupic - stride boots - 10 baniek ? :D do wtorku sie wyrobisz huck :D

Strona 7 z 146 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team