MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

CoP Missions... Neverending Story?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=21507
Strona 7 z 17

Autor:  Kassei [ 28 paź 2006, 01:04 ]
Tytuł: 

Ozman napisał(a):
w niedziele o 16 by można zrobic memety
Mam dziwne przeczucie że o 16-tej to jeszcze ENMy będą ;)

Autor:  Pan_Pritula [ 28 paź 2006, 01:26 ]
Tytuł: 

ja mam dziwne przeczucie ze o 16 = tak na prawde o 18-19 ;] i ze przyjda 4 osoby z 7 ktore mowily ze beda ;]

Autor:  Kassei [ 28 paź 2006, 01:45 ]
Tytuł: 

Niestety dużo ludzi uważa, że być na umówioną godzinę=zalogować się do gry o czasie, a już kompletnie się pomija fakt, że powinno się być o tej godzinie na spocie, a nie w pizdowicach... Na zalogowanie się o wyznaczonej godzinie może sobie pozwolić osoba, która wylogowała się na miejscu i ma wszystko ze sobą lub dała znać komuś co jej kupić... Nie mówię tu o konretnych osobach z tego tematu, po prostu zauważyłem taki obyczaj w FF, z czym się rzadko spotykałem w innych mmogach. Czasem są sytuacje, że faktycznie nie ma po co się śpieszyć, ale trzeba być zalogowanym wcześniej, żeby kontrolować co się dzieje...

Autor:  ogon [ 28 paź 2006, 08:39 ]
Tytuł: 

Co ja moge powiedziec hmm... chcialem przeprosci za swoje wczorajsze zachowanie(poprostu mialem nadzieje ze niebdzie duzego poslizgu i bede mogl gdzies jeszcze wyjsc) a co do kolejnego terminu to tu jest wiekrzy problem niedziela wieczorem odpada napewno mam czas max do 18, a w tygodniu moze byc wtorek od popoludnia do srody radno

Autor:  blesik [ 28 paź 2006, 09:28 ]
Tytuł: 

w niedziele bedziemy robić ENMy nie sądze że skończą się przed 16.ostatnio zaczeliśmy o 12 i ja nie skończyłem bo o 16 szedłem do kościoła,a jak wróciłem to jeszcze to robili.niedziela odpada.Jakoś w tygodniu sie można ustawić

Autor:  Sonoman [ 28 paź 2006, 21:25 ]
Tytuł: 

Dobra ustalcie jakiś termin to sie zjawie i pomoge
Tylko niech to będzie przynajmniej 2 dni wcześniej napisane kiedy plz

Autor:  Kassei [ 28 paź 2006, 23:33 ]
Tytuł: 

Jeśli wam wszystkim pasuje to jutro o 18:00, termin ustalałem z Allbinem. Jeśli nie damy rady wszyscy to można też iść we wtorek o 20:00...

Autor:  ogon [ 29 paź 2006, 10:35 ]
Tytuł: 

Wtorek 20:00 bylo by super dla mnie

Autor:  Kassei [ 29 paź 2006, 11:03 ]
Tytuł: 

Reszcie pasuje we wtorek ?

Autor:  Pan_Pritula [ 29 paź 2006, 17:01 ]
Tytuł: 

ja najwczesniej o 20:30 ale postaram sie wylogowac na miejscu i juz w ubranku i z soczkami/etherami itd ;] mam nadzieje ze poczekacie :P

Autor:  ogon [ 29 paź 2006, 17:17 ]
Tytuł: 

jak dla mnie moze byc i 20;30 teraz juz wiem zeby niczego nie planowac jak robimy COP czyli mam czala noc na ff;]

Autor:  Kassei [ 29 paź 2006, 17:46 ]
Tytuł: 

Ok zbiórka 20:00 w Safehold te 30 minut to na dojście na spot w Rivierne i czekanie na Prita... Każdy obowiązkowo przynajmniej 3 Yellow Liquid, może się nie przydadzą, ale 1k za sztukę to nie majątek.

Autor:  ogon [ 29 paź 2006, 18:07 ]
Tytuł: 

Kass moze napisz ze o 18 :] to sie moze zbierzemy na 20sta:P

Autor:  blesik [ 30 paź 2006, 12:26 ]
Tytuł: 

dobra wtorek 20 powinienem być.tylko nie zepsujcie tego pliz :) wszyscy mówią że w dupe dostaniemy :) i to nie raz :)

Autor:  coldee1 [ 30 paź 2006, 15:27 ]
Tytuł: 

dobrze mówią !!!! COP najbardziej w dupe daje > ale najlepiej go wspominam > i moj statik .... najlepsza czesc FFXI .... TAOU to porazka jakich malo :) ale poczekaj braciszku na airship :p

Autor:  Krzysiek2099 [ 31 paź 2006, 10:10 ]
Tytuł: 

Jaki jest skład? Pytam bo niewiem czy mam się szykować.

I jak już miałbym iść to niewiem czy jako SAM/THF czy SAM/WAR? Planuję zrobić tak (przy SAM/THF): Meditate > Tachi: Enpi > 2hr > Tachi: Enpi > Distortion > teraz by się przydał ktoś, kto walnie mocne Ice lub Water dla MB > Tachi: Enpi > SA Tachi: Enpi (koniec 2hr) > Distortion > teraz by się przydał ktoś, kto walnie mocne Ice lub Water dla MB > nabijam TP (zobaczymy ile by to zabrało jednej Mamecie - jak sporo to poczekam z kolejnym ruchem do następnej) > Tachi: Enpi > Ikarus Wing > SA Tachi: Enpi > Distortion > teraz by się przydał ktoś, kto walnie mocne Ice lub Water dla MB.

Jakbym szedł jako SAM/WAR to odpada SA. Ale za to więcej wytrzymam i zwykłe ciosy będą silniejsze (ale mogę też częściej missować).

Jakby wszystko weszło jak powinno to zrobię ogromny DMG. Sądzę, że już po dwóch Distortion byśmy mieli spokój z jedną Mametą. I jeszcze jedno... jakbym rozpoczął swój tanieć śmierci, to żeby nikt mi niewszedł ze swoim WSem.

Autor:  Sonoman [ 31 paź 2006, 11:14 ]
Tytuł: 

Ja pewnie whmem bo jak zwykle żadnego niema, ciekawe tylko co zrobimy jak przyjdzie cap 50 :har: ?
Allbin kituje 2 (ja staram sie utrzymac go przy życiu) wy musicie szybko jebnąć tą jedną (walczycie w tym przejściu), potem bierzecie druga a Allbin kończy kitować i tankuje tą co mu została.
Liguidy działają bardzo krótko ale warto wziąść kilka, zwłaszcza Allbin.

Autor:  krzyk [ 31 paź 2006, 11:23 ]
Tytuł: 

Powiem jak ja to robilem - po wejsciu do BC paladyn wzial agro wzrokowe tylko i wylacznie (od tego momenu paladynowi nie mozna robic nic innego procz leczenia, nie mozna odpoczywac, nie mozna robic niczego co wezmie agro z paladyna)- paladyn lata w kolko w tej salce w ktorej sie spawnowalismy po dojsciu do BC - WHM i BLM (albo rdm albo smn) lecza PLD (sam WHM nie da rady - wyprztyka sie blyskawicznie z many) pozostale 3x dd wala jednego mammeta zvokowanego z trojki ktora leciala za paladynem w porzadnej odleglosci - jak sie wychodzi z jaskini na otwarte pole ALE nie na trawie (w przypadki wipa smierc na trawie = agro).

Walka trwala dlugo, obawiam sie krzysiek ze jednak nie dalbys rady sam mammeta nawet z takim chainem pizgnac, tym bardziej ze BLM musi pomagac leczyc kitera w momencie jak sa 2 mamety na kiterze.

juz.

Autor:  Saed [ 31 paź 2006, 13:31 ]
Tytuł: 

coldee1 napisał(a):
dobrze mówią !!!! COP najbardziej w dupe daje > ale najlepiej go wspominam > i moj statik .... najlepsza czesc FFXI .... TAOU to porazka jakich malo :) ale poczekaj braciszku na airship :p


To byly czasy... :) Emocje jak cholera przy kazdej misji, zlosc po porazkach i radosc ze zwyciestw. No i Veji z Kalcia probujacy jakos zorganizowac nasza wesola gromadke ;) W sumie to glownie nasz CoP static mnie trzymal tak dlugo przy grze. Warto bylo :)

>> Krzysiek - jesli korzystacie z taktyki z kitowaniem przez PLD to musisz byc SAM/WAR chyba ze macie jeszcze kogos z provoke. Z twoja taktyka moze byc taki problem ze jak mammet uzyje Transmogrification caly dmg idzie w cholere wiec trzeba caly czas obserwowac loga i szybko reagowac. Inaczej by bylo za latwo :P

Autor:  Kassei [ 31 paź 2006, 13:38 ]
Tytuł: 

Narazie skład jest taki, jaki miał iść ostatnio:

PLD/WAR (Allbin)
RDM/WHM (Ogon)
BLM/WHM (Prit)
BLM/WHM (Bless)
WHM/BLM (Sonoman)
NIN/WAR (Jasonos)

rezerwa:

SAM/WAR (Krzysiek)

Mam propozycję, żeby zrobić to dwa razy. Raz by poszedł Bless a raz Prit, a wtedy za jednego wskakuje Krzysiek.

Co do samej walki to najlepiej by było chyba tak:

PLD (Allbin) kituje a leczy go RDM (Ogon)

WHM (Sono) pomaga leczyć kitera i leczy DD Party

NIN (Jasonos) , SAM (Krzysiek), BLM (Prit/Bless) wyciagają po jednym mapecie i go rozwalają.


Kilka rzeczy o których nalezy pamiętać:

  • Mapety zmieniają joby (co 15 sekund chyba) i z tego gdzie wszędzie piszą to rozpoznaje się to głównie po trzymanej przez nich broni i np. do najsilniejszych należy Axe (WAR) i Staff (BLM), dla najsłabszych Polearm (DRG), więc używamy Yellow Liquid jak mapet jest na słabszym jobie.

  • PLD się nie może sam leczyć gdy kituje, bo musi ciągle biegac i nie może się zatrzymać, więc należy go trzymać na wysokim Health ciągle. przy ostatnim mapecie którego wszyscy biją PLD będzie miał MP więc troszkę da healerom odetchnąć.
  • Wspomniane Transmogrification i Mind Wall znaczy tyle, że mapety mają dmg shieldy - kolejno Physical Shield (gdy jest unarmed) i Magical Sield (gdy ma Staff w ręce), więc jeśli np. mapet ma Physical Shield to się odwracamy i jedyną osobą, atakującą mapeta jest BLM, odwrtonie w drugim przypadku. Taki stan trwa +/- 15 sekund i można go przeznaczyć na podleczenie się hi-potami.
  • RDM nie rzuca Gravitation czy Bind na mapety które kituje PLD, bo je zaggruje, jedyne co robi to dba, żeby kiter nie padł.
  • PLD może używać job abilities więc Sentinel mile widziane.
  • Każdy zabiera Yellow Liquid i każdy ma food'y, drinki i poty w masowej ilości. lepiej żeby zostało niżeli żeby zabrakło. Pozatym wykorzystamy to w następnych walkach.

Strona 7 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team