MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Salvage podsumowanie i sugestie. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=25070 |
Strona 7 z 19 |
Autor: | Max' [ 22 cze 2007, 14:24 ] |
Tytuł: | |
Po dłuższym zastanowieniu jutro robimy LBC w Bhaflau Remnants jak zabijemy to bedzie łatwiej wyznaczać jakieś cele. Bo w sumie takie farmowanie bez konkretnych celuw jest bezsensowne w sumie. Trzeba ubijać bossów i farmować pod to co wypada z nich. |
Autor: | ksawery [ 22 cze 2007, 14:33 ] |
Tytuł: | |
O ktorej? |
Autor: | Vejitta [ 22 cze 2007, 14:33 ] |
Tytuł: | |
Zabijamy Gearsy na 4. pietrze zeby oslabic HM, czy zlewka? |
Autor: | Max' [ 22 cze 2007, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Zabijamy veji bo na drugim pietrze ubiejmy tylko chyba te 4 flany a w miedzy czasie do telepa dotre. I opuscimy 2gie pietro na 3cim też długo nie będziemy. PS Xav my salvage robi zwykle o tym samym czasie po dynamisie wiec tak ok 22 w soboty. |
Autor: | Lord_Deshter [ 22 cze 2007, 15:15 ] |
Tytuł: | |
Zbiorka od 21.30 teoretycznie, ale dynamis sie czesto przedluza i takie tam, wiec startujemy o 22 zazwyczaj >.> |
Autor: | Kyuubi [ 22 cze 2007, 15:30 ] |
Tytuł: | |
W planach jest Qufim wiec raczej nie bedzie obsówy ;p |
Autor: | Max' [ 22 cze 2007, 16:28 ] |
Tytuł: | |
Teraz troche informacji kturych nie pisałem wcześniej: Na bossa trzeba ustalić wcześniej jakiś sensowny skillchain i fajnie jakby makra były żeby BLMi wiedzieli kiedy burstowć. Dalej nie bedziemy używać dużo meelsuw a raczej bedziemy ich ograniczać czyli nie jak ostatnio że bossa bił tylko rha i kyu tylko tym razem troche więcej ale nie więcej niz będzie supportu z /whm subem w meele PT i jak zacznie się spam specjali to się wstrzymuja i odchodzą albo jak mp bedzie brakowało temu magowi co jest za danego meelsa odpowiedzialny. Reszta meelsuw czeka poza zasięgiem AoE Jak będzie jak ostatnio to Xav też buduje hate i stara się być poza AoE. Co do BLMów to hmm jeżeli będą mieć HP cell i sub to z stoneskinem poradzałbym im nukować w zasięgu HM bo to resetuje hate i prawdopodobnie nie zginiecie. Hmm jeszcze pomyśle nad czym trzeba popracować i jak znajde chwilke to napisze bardziej dokładną strategie po angielsku żeby wrzucić na stronke. |
Autor: | Max' [ 26 cze 2007, 08:34 ] |
Tytuł: | |
Generalnie Simi co Salvage inne cellsy dropuja, pozatym już o tym dawno wiemy że cell distribution musi się rużnić zależnie od runu i czy farmujemy czy idziemy na bossa... Generalnie na Bossa niestety najlepiej jest miec mniej meleesuw a wiecej magów a na farmowanie też się bym trzymał zasady że DD z umiarem bo musi być support co ich pociągnie. Pozatym wiecej DD= wiekszy TP gain przez mobki i za tem wiecej speciali w sumie uważam że fajnie byloby jakby każdy DD miał jakis magic job. |
Autor: | mrynar [ 26 cze 2007, 08:55 ] |
Tytuł: | |
Ja mysle, ze Desh ma tabelke, bo cellsy przydziela dosc sprawnie. Ja bym tylko dodal do niej podkolorowane pola z cellsami z wysokim i srednim priorytetem dla kazdego joba. Zreszta z kazdym runem bedzie dzialac to sprawniej na 100%. Trening czyni mistrza. Ja nie wiem jaki wczoraj robilem dmg w porownaniu z innymi (filtry), ale pierwszego cellsa dostalem w drugiej polowie runu, jak juz Gal i Veji mieli caly equip, a Xav i Huck kolo polowy. Ma to oczywiscie swoje plusy, mniejszy dmg to mniej hate i mniejsza szansa na zgon. ![]() A tak na powaznie napisze pare slow o monku, moze sie przyda Deshowi: Ogolnie monk goly tez robi jakis tam dmg (w przeciwienstwie do jobow bez hand-to-hand) i rozumiem, ze to jest przyczyna dla ktorej cellsy dostaje jako jeden z ostatnich. Z drugiej jednak strony ten dmg moze byc znacznie wiekszy ze sprzetem, a o to nam chyba wszystkim chodzi. Monk ma tez ta zalete, ze ma sporo HP i te moby z salvage go latwo nie zabijaja, nawet jak zlapie hate. Hi-potow z reguly mam ze soba duzo (a moge miec jeszcze wiecej) wiec jakos powinienem przetrwac, nawet bez pomocy magow. Jesli chodzi o cellsy dla monka to bym tak ustawil priority: HP > back/waist > weapon > abilities > hands > body > reszta Jesli chodzi o sub to nie wiem, w sumie czesto nie mam wogole odblokowanego suba. Na farmowanie to chyba najlepszy jest war i nin (w zaleznosci od mobow), a na bossow to chyba jednak THF. Po pierwsze to silniejsze wsy, a po drugie dodatkowy hate dla tankow dzieki TA. Do tej pory mialem NIN, ale on i tak nie chroni przed najsilniejszymi atakami, a dmg z nim robilem dosc biedny. |
Autor: | Slayerek [ 26 cze 2007, 08:57 ] |
Tytuł: | |
chyba nie ma w salvage innych celsów niż wypisałem w tabelce dlatego właśnie każdy salvage może mieć sciągę w postaci takiej wydrukowanej tabelki z zaznaczoną np. lekko ołówkiem dystrybucją celsów kluczowym osobom w danym salvage, wszystko jest banalne, wystarczy mieć wyobraźnie i chęci wystarczy sobie zrobić template na każdy salvage, nie ma czasu tam na improwizacje i pytanie się kto co potrzebuje, te wszystkie templatey powinny być dostępne dla każdego, wklejone na forum i poddane dyskusji jakby ktoś chciał o nich podyskutować jeśli Desh ma tabelkę to niech ją wklei na forum pls |
Autor: | kalcia [ 26 cze 2007, 09:26 ] |
Tytuł: | |
dla mnie w ogole jest chorym pomyslem, zeby whm rozdzielal celle... powinien to robic jakis malo istotny support albo melee ktory nie robi dmg na poczatku.. desh ma tabele, ale pozniej w ferworze walki, ciaglego pospieszania go przez niecierpliwych, ewidentnego emo chodzenia bo sie jakiegos cella nie dostalo, juz wszystko trzyma w glowie, zeby tylko przyspieszyc >.>; bylibyscie troche bardziej wyrozumiali, nie wszystkich da sie wyequipowac na maxa, mniej istotne joby dla danego runu moga nic nie dostac ![]() pamietam jak smn przez caly salvage nie dostal nic ;p reason why gal i veji sa zwykle wyequipowani na maxa od poczatku niemal, jest taki, ze maja obaj ridilla i teoretycznie sa najlepszymi melee, ale nie zmienia to faktu, ze opi jest tez niezlym dd, mnk robi spory dmg i fakt jest taki, ze moznaby rozdac tak celle, zeby i on mial jakis tam equip czy cos ![]() desh nie zna sie pewnie na wszystkich jobach i equipach dla nich istotnych, wiec pewnie dobrze jest napisac (tak jak opi) co jest najwazniejsze (z obiektywnego punktu widzenia... no greed), NAJWAZNIEJSZE w waszym equipie czy innych cellach.. rdm~ magic > mp > head > SJ > MND/INT i wlasciwie tyle, weapon, jakas tam inna czesc equipu pomoze z mala pula mp, czy resistach ;p brd~ magic > ranged > hp (jesli ma byc jako support healing, to niestety max mp i sj tez, jesli tylko do songow, to tak jak widac) ale desiu chyba wie co i jak u mnie ^^ |
Autor: | Kyuubi [ 26 cze 2007, 09:39 ] |
Tytuł: | |
Dla nin to sądze że weapon>SJ>ability>magic>agi/hp>vit/dex chyba ze Rha mi inne zdanie ^^; Co do blu to bardziej skomplikowane. oszywiście magic>mp ale dalej, jak ma używać melee czarów trzeba weapon żeby trafiać i ability do CA. jak ma magią dawać to ważne jest HP, ponieważ dmg breath zależy tylko i wyłącznie od obecnego HP. ze statow to str/dex główne mody melee czarów. Blu ma 0 h2h a miecz A- wiec tez pomachac może ![]() |
Autor: | Huckster [ 26 cze 2007, 09:41 ] |
Tytuł: | |
pisałem o tym na GP - żeby każdy z jobów napisał swoje priorytety - dzięki temu dystrybucja celli będzie optymalna mój post: http://www.guildportal.com/Guild.aspx?G ... ID=5091221 Moje priorytety: 1. Ability (Opacus) 2. Weapon (Incus) 3. Hands (Radiatus - make sure Thief is in kill party!) 4. DEX (Fractus) 5. SJ (Duplicatus) 6. AGI (Nimbus) 7. STR (Pannus) 8. Humilus (HP) 9. Ranged (Undulatus - for Acid Bolts - def. down, Bloody Bolts - HP drain) 10. Earring/Ring (Virga) 11. Body (Cumulus) 12. Legs / Feet (Stratus) 13. CHR (Mediocris - for Dancing Edge modifier) 14. Head/Neck (Castellanus) 15. Magic (Praecipitatio - for Utsusemi) 16. Back/Waist (Cirrocumulus) 17. VIT (Congestus) 18. other Wczoraj na przykład DEX był w zasadzie free lot - a powinien być przyznawany poszczególnym jobom wg ważności. Zastanawiałem się jeszcze czy osoba rozdzielająca celle nie powinna mieć quartermastera, zbierać wszystko do siebie i rozdzielać przez bazaar (cena byłaby numerem przydziału - np, Rha - 1,2,3 (1 gil, 2 gile, 3 gile), Vej - 5, Kalcia - 6 itd). Szczególnie przydatne jak jest dużo celli. |
Autor: | mrynar [ 26 cze 2007, 09:55 ] |
Tytuł: | |
Mozna poprosic Valyane zeby nam sparsowal dmg na roznych mobach i bossach szczegolnie, moze to pomoze liderom przy ustawianiu strategii. Ja niestety narazie drugiego jobu nie zamierzam robic, napewno nie zanim skoncze relica i merity na monku. Jak monk jakos specjalnie nie pasuje do setupu to moge nie chodzic na niektore salvage, trudno. Jeszcze jesli chodzi o bossa: - imo nasz glowny problem to slaby dmg. Mozna isc na niego samymi magami, tylko kto wtedy utrzyma hate? - ja moge ubrac sie na subtle blow i wtedy pewnie bede dawal bossowi mniej tp niz tankujacy NIN i pewnie duzo mniej niz inni melee: job - 20% arakan samue - +3 rajas - +5 melee gloves +1 - +5 melee crown +6 melee hose +5 black belt +5 bushido cape +1 (jeszcze nie mam, ale moge wyciagnac za punkty) (moge sie tez sprobowac postarac o hades sainiti) W sumie powinno to dac cap +50% na subtle blow. |
Autor: | Vejitta [ 26 cze 2007, 09:55 ] |
Tytuł: | |
Jak idziemy na bossa to nie ma co stekac, trzeba wyequipowac dwoch melee/tankow na maxa a reszte zwyczajnie olac. Jesli mam nie bic/tankowac Mega Bossa to w zasadzie jedyne co mi potrzebne to bron, zeby jakis tam dmg podczas farmowania. Jako SMN styknie mi magic i abbility. MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast). DRK pewnie HP, wpn i abbility (dla Souleatera). To takie minimum aby moc cos zrobic na Bossie oprocz stania. Jesli chodzi o zwyczajny run to mysle ze dystrybucja cellsow nie jest taka zla. Zapewne ktos z mniej odpowiedzialnym zajeciem niz WHM robilby to szybciej, ale nie wydaje mi sie ze bardziej sprawiedliwie. Ogolnie - jesli ktos uwaza sie za pokrzywdzonego bo nie dostal jakiegos cellsa podczas runu, powinien powaznie zastanowic sie czy w ogole powinien na Salvage chodzic. Tutaj jak nigdzie indziej liczy sie cel a nie widzimisie i uczucia poszczegolnych membersow. Jak ktos jest bez equipu przez cala walke to niestety tak musi byc. A takie sytuacje zdarzac sie beda, zwlaszcza w kontekscie tego co juz o Salvage wiemy - nie trzeba duzo ludzi tylko dobrze wyequipowanych do zabicia bossa. I jeszcze jedno mnie od wczoraj zastanawia - nasze tempo. Nie uwazam ze jest jakies niskie (choc jak juz wczoraj wspomnialem ten nowy chest tylko wszystko opoznia :/), ale jak patrze na ludzi z BG ktorzy w tej samej zonie co my wczoraj potrafia zabic 3 NMki i jeszcze Bossa ubic, to sie zaczynam zastanawiac ile my musimy czasu tracic, gdzie i na czym... :/ EDIT AD Subtle Blow: Nie ma sie co ubierac w Subtle Blow, mozna zawsze wrzucic CORa ktory bedzie dawal Monk's Rolle. z MNKiem w pt, NIN i MNK raczej zawsze beda mieli scapowane w ten sposob Subtle Blow majac standardowy equip i swoje Job Trait'y. |
Autor: | mrynar [ 26 cze 2007, 10:15 ] |
Tytuł: | |
Vejitta napisał(a): MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast).
Obawiam sie, ze chi-blast robi tam biedny dmg. Probowalem na obu bossach i przy att 999 robilem ok 100. Moge oczywiscie sprobowac w full mnd equip (tylko musze wczesniej wiedziec, bo sprzet na melee i mnd + medsy naraz sie nie zmieszcza), ale boje sie ze rewelacja to nie bedzie... |
Autor: | Vejitta [ 26 cze 2007, 10:26 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Vejitta napisał(a): MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast). Obawiam sie, ze chi-blast robi tam biedny dmg. Probowalem na obu bossach i przy att 999 robilem ok 100. Moge oczywiscie sprobowac w full mnd equip (tylko musze wczesniej wiedziec, bo sprzet na melee i mnd + medsy naraz sie nie zmieszcza), ale boje sie ze rewelacja to nie bedzie... I bardzo dobrze, rewelacja tam sciaga hate. Jak beda wchodzic za 500-600 dmg to bedzie super. |
Autor: | mrynar [ 26 cze 2007, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Vejitta napisał(a): mrynar napisał(a): Vejitta napisał(a): MNK wtedy potrzebowalby MND, abbility i moze jeszcze subjob (dla Chi Blast). Obawiam sie, ze chi-blast robi tam biedny dmg. Probowalem na obu bossach i przy att 999 robilem ok 100. Moge oczywiscie sprobowac w full mnd equip (tylko musze wczesniej wiedziec, bo sprzet na melee i mnd + medsy naraz sie nie zmieszcza), ale boje sie ze rewelacja to nie bedzie... I bardzo dobrze, rewelacja tam sciaga hate. Jak beda wchodzic za 500-600 dmg to bedzie super. Byloby super, ale obawiam sie ze bedzie sporo mniej. Napewno warto raz sprobowac. |
Autor: | Huckster [ 26 cze 2007, 10:38 ] |
Tytuł: | |
Mój TA - raz na Rha raz na Kyu robił ok 140 dmgu. Ale przy hate reset to w sumie nie ma znaczenia. NATOMIAST - wg mnie ważne jest wyłączenie hate reset i zmniejszenie dmgu Homing Missile . Cytuj: Note: If the Dormant Rampart is successfully popped on the 4th floor of Bhaflau Remnants, Homing Missile will be severely weakened, limiting it to a ~200 dmg AoE with no hate reset. 200 dmg to dużo mniej niż 500-600 dmg - wg mnie to powinno być kluczem na bossa. Run IMHO powinien wyglądać - że jak najszybciej wchodzimy na 4te piętro, lejemy Archaic Geary, żeby popnąc Dormant Ramparta Cytuj: Dormant Rampart spawned by defeating all 10 Archaic Gear before they warp away.
|
Strona 7 z 19 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |