MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Limbus CC Alfa
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=16467
Strona 67 z 130

Autor:  Bodziu [ 21 kwi 2006, 08:34 ]
Tytuł: 

Sait - w 3 fazie to musi byc ona zabita ASAP, jak juz Stok to zauwazyl, ona powoli eliminuje kazdego. nie wiem jak wykorzystac to ze ona poprzez 10s nic nie robi tylko namierza jednego ppla Citadel Busterem, po ktorym nikt nie przezyje :) 2280dmg to jest overdmg, ale moze trzeba by bylo zaciagnac ja w rog przez osobe namierzana a my w tym czasie przez choc 5s nawalamy z range, a potem uciekamy poza zasieg, cholera go wie. :har:

Jakies pomysly ???

Sait - bylem tylko ja jako BLM, jak jeszcze Ora bylby tankiem, to kto by byl tym DD, musimy miec mimo wszystko duzy dmg, tankow nie moze byc znow tez za duzo, bo jak jej nie zabijemy szybko to i tak padna :)

Autor:  Slayerek [ 21 kwi 2006, 08:35 ]
Tytuł: 

z czysto taktycznej ciekawości:
ile mieliście rdm/drk i czy użył ktoś chainspell stun gdy tank/tankowie byli w krytycznej sytuacji HP żeby ich wyleczyć bez obawiania się o hate ?

Autor:  swordsman [ 21 kwi 2006, 08:38 ]
Tytuł: 

simi rzecz w tym ze chyba nie bylo czego leczyc :P one shot one down :P

Autor:  Bodziu [ 21 kwi 2006, 08:40 ]
Tytuł: 

Simi - na koncu stun nie gra roli bo te specjale sa niestunowalne :) Nie mowiac iz ona czesto juz w 2 fazie resistowala stuny, szczegolnie te AoE equalizer itp :/

Autor:  Bodziu [ 21 kwi 2006, 08:42 ]
Tytuł: 

swordsman napisał(a):
simi rzecz w tym ze chyba nie bylo czego leczyc :P one shot one down :P


Taaa Rha mial okolo 1500HP i padal po jedny strzale, ja przyjalem 1818dmg a Ancover chyba coz 2218, tak tez jak Sait napisal one shot one down, dokladnie odlicznie masz na ekranie od 10 do 0 i dead :(

Autor:  mrynar [ 21 kwi 2006, 09:20 ]
Tytuł: 

Mysle ze chainstun w drugiej fazie moglby pomoc.

Autor:  Targaryen [ 21 kwi 2006, 09:32 ]
Tytuł: 

Raz padłem od Antimatter za 1500+ (podczas gdy miałem 1500 HP max) a drugiraz dopadł mnie Citadel Buster ale na szczęście wszyscy inni uciekli wtedy ^^ Antimatter jest strasznie randomowy- raz dostałem za 200 innym razem za 700 przez stoneskin, jeszcze inny mnie sciągnał z full hp.

Autor:  Kang [ 21 kwi 2006, 11:12 ]
Tytuł: 

Chainspell gówno by pomógł bo on co chwila zmienia odporności między magią a melee, między innymi dlatego resował stuny. Druga sprawa Bod - odliczanie jest od 30 nie od 10. Jak nie widzisz zmień filtry. Trzecia - nie da się nic zestunować chyba że fuksem - speciale są za szybkie. Equalizer na szczęście robi dość rzadko więc nie powinno być problemu. Jedynym problemem jest to że ona strasznie mało obrywa i bardzo ciężko szybko zjechać jej HP z 15% do 0 :( Jedyny pomysł jaki mam to po prostu lanie jej jak tylko odpala Bustera. I przy 6-7 sekundach uciekać. Musimy też popracować nad stabilnością hate - żeby być w stanie wyprowadzić duży dmg na koniec tankowie muszą mieć duży hate - tu robota głównie dla mnie i Hucka(postaram się trochę inny sprzęt na SATA wziąć z większą ilością enmity). Tankowie i tak padną i tak więc my musimy jak najszybciej zadać jej dmg. Propozycja taka że ja i Op robimy SC a Bod i RDMowie nukują do MB. Miałem wczoraj icarusa - można szybko zrobić drugie SC i kolejny burst. Potem 2hry przy czym Opi i ja powinniśmy je odpalić zaraz po tym jak Ultima odpali Magic Shielda żeby była mniejsza szansa że wrzuci Physicala.

Autor:  mrynar [ 21 kwi 2006, 12:55 ]
Tytuł: 

Chainstun nie unieruchomi jej calkowicie, ale powinien mocno ja oslabic w tej drugiej fazie kiedy wali te swoje cone ataki, a wtedy wlasnie padla wiekszosc ludzi.

Ty Gal i Bod mozecie olac stunowanie, bo liczenie ze sie fuksem uda cos zestunowac jest bez sensu, szkoda MP. Ona chyba wszystko castuje blyskawicznie.

Autor:  Slayerek [ 21 kwi 2006, 13:08 ]
Tytuł: 

miałem na myśli stunowanie jak widzi się że ktokolwiek blisko wroga ma mało hp i liczy się na szybką reakcję magów w leczeniu, ale skoro piszecie że takich sytuacji nie ma to odpada, zresztą są resisty to lepiej zamiast stuna cure rzucić, szczególnie że SE przegina z "randomem" dmg'a bo wynosi on np. HP tanka + (/random^2)/1000)

Autor:  Kang [ 21 kwi 2006, 14:01 ]
Tytuł: 

Nie ma resistow - ona czasami wrzuca odporność na magię i wtedy nie zestunujesz nic. Op - 30s chainstun pozwoli zadać może z 2-3% HP co niestety nie pozwoli jej zabić a RDM po tym jest trupem. Chyba że stanie za Xavem Cover i pożyje kolejne 30s :)

Autor:  swordsman [ 21 kwi 2006, 14:07 ]
Tytuł: 

jesli sie przelacza miedzy magic a physical immunity to jak chcecie burstowac skillchainy ? :roll:

Autor:  Max' [ 21 kwi 2006, 14:16 ]
Tytuł: 

Bajka ze RDM jest trupem zaraz po chainspellu stun jak sie ma dobrych tankuw i duzo -emenity. Jak narazie nie padlem ani razu uzywajac chainspella a uzywam co dynamis, wypad do sky/sea na jakiegos hnma. Pozatym wydaje mi sie ze jak sie zapusci chainspell stun w momencie jak ultima jest podatna na magie to wejdzie caly bez problemu zwykle mobki sie nie ruszaja podczas chainspella a tym bardziej nie puszczaja swojich WS instant skilli no chyba ze sa bazed dark i maja startowy resist na stun to wtedy inna bajka (daynamis lord).

Autor:  mrynar [ 21 kwi 2006, 14:43 ]
Tytuł: 

2 x RDM/DRK to minuta. :D Druga faza to tak miedzy 50 a 25 % jej HP. Przy odrobinie szczescia przez minute damy rade jej tyle skasowac. Na ten moment warto miec icarusy i chyba ja i ty Gal powinnismy na zmiane robic sc z Oraichu. IMO to sklucz do sukcesu nie dac sie zmasakrowac w tej czesci walki.

Koncowka naprawwde jest spokojniejsza. Podbieganie i walenie w nia jak zaczyna odliczanie to dobry pomysl, ale trzeba sie liczyc z draw-in i holy II.

Autor:  Kang [ 21 kwi 2006, 15:48 ]
Tytuł: 

Op - druga faza wcale nie była trudniejsza...
To właśnie chodzi o to że w 3ciej wybija sukcesywnie tanków i po około 5 min nie będziesz miał nikogo do tankowania. Co nas druga faza skoro tankowie nie giną ? Ponadto WHMowie powinni dużo częściej Regenów używać - zwłaszcza wymeritowany Regen III to potęga - 25 Hp tick. Daje wam to więcej czasu na rest a ludzie i tak dostają HP. Op - jak zmusisz Oraichu do chainów to gratuluję bo on ostatnio zawsze stwierdza że jest zmęczony i nie chce mu się robić SC a jak już go o to poprosiłem to i tak miał to w dupie i sam Gekko robił...

Autor:  zet [ 21 kwi 2006, 16:00 ]
Tytuł: 

Ja nastepnym razem ide WHMem. Poza tym trzeba ustalić heal order, czyli 1 WHM restuje w danej chwili a reszta curuje bo jak nagle wszyscy maja 50 MP to pozamiatane.

Jak problem z MP to niech melee sobie pojda na boczek popna skrzyneczke, nabija TP (albo sobie restna z boku), a tylko 2 tanków tankuje i tych leczą magowie a nie wszyztkich, no i wtedy jeszcze magowie maja czas na resta.

Pod koniec 2giej fazy magowie i biali i czarni i czerwoni powinni wyrestować ile sie da, DD nabić sobie TP na skrzynkach, tankowie przeżyć tankowanie (moze kite???). Potem KABOOM!! Wszyscy 2H łącznie z chainspellem REDmów, ikarusy itp.

END :D

Autor:  Gokulo [ 21 kwi 2006, 16:06 ]
Tytuł: 

Skrzynki znikaja, wiec meele nie moga sobie pojsc i popnac ;D

Autor:  mrynar [ 22 kwi 2006, 20:29 ]
Tytuł: 

Zjawcia - 20 monet

Bodziu - 15 monet

Bodziu --> monet dla ciebie ma Zja.

Autor:  Duszek [ 22 kwi 2006, 20:56 ]
Tytuł: 

już przekazalam monety :)

Autor:  Bodziu [ 23 kwi 2006, 11:15 ]
Tytuł: 

Dzieki, juz oddalem NPCetowi czekam na rekawiczki :)

Strona 67 z 130 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team