MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Version Update Has Arrived!(07/24/2006)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=20492
Strona 9 z 9

Autor:  Max' [ 25 lip 2006, 17:34 ]
Tytuł: 

No to z tego co widze dla RDM:

To PhalanxII to jest zwykly phalanx tyle ze mozna puszczac na innych bezsensu to meritowac bo SMN ma juz na diablosie wersje -ga i i tak nie uzywa tego bo redukcja 10-20 dmg to nie jest zbytnio przydatne w przypadku NIN tankuw...

BioIII DiaIII jiz te spelle to tez porazka po 30sekundach schodza z mobka... co prawda dia moze jeszcze jakos przydatna tak zapuscic przed SC bo ma wiekszy -def% niz DiaII ale BioIII to porazka maksymalna chyba ze ktos chce recastowac co 30sek i tracic ~50mp.

Za to debuffu sa uberowe zdecydowanie widac ruznice pomiedzy slow a slowII, i pomiedzy para i paraII efekt jest o wiele silniejszy i mobek czesciej ma para i duzo wolniej efekt dzialania jest mniejwiecej taki sam jak tierI. Co do Blind to jeszcze nie wiem...

Autor:  Seph [ 25 lip 2006, 23:27 ]
Tytuł: 

Sai daj skriny z ancientow tier II jak masz ;]

Autor:  Max' [ 26 lip 2006, 21:49 ]
Tytuł: 

No i teraz najlepszy job na ultime jest MNK z Formless Strikes bo bije przez Physical Shield...

Autor:  swordsman [ 27 lip 2006, 11:37 ]
Tytuł: 

na ancienty napewno meritow wydawac nie bede, przynajmniej przez rok :P

Jakby ktos gdzies wyczytal jakie buffy mozna wykrasc z aura steal to niech sie podzieli info :) byloby uber gdyby thf mogl dispellowac magic mirrory, physical shieldy i cala mase innych upierdliwych, do tej pory nie sciagalnych, buffow :]

Autor:  Huckster [ 27 lip 2006, 11:49 ]
Tytuł: 

Tu masz Sai:
http://ffxi.allakhazam.com/db/jobs.html ... 7206905139

Mój plan upgrade'u nowych meritów:
- Assasin's Charge - 3 merity
- Aura Steal - 2 merity
- Feint - 1 merit

Autor:  Seph [ 27 lip 2006, 14:23 ]
Tytuł: 

Simi daj skriny z ancientow tier II ;]
Jedyny pozadny BLM ;]

Autor:  Kyuubi [ 27 lip 2006, 14:32 ]
Tytuł: 

Czytałem po sieci i podobno niektórzy wyciagają z Sange 1000-1300 dmg
Może jednak do czegoś sie toto nada

Autor:  Huckster [ 27 lip 2006, 14:58 ]
Tytuł: 

No bo Sange działa głównie z Shurikenami, prawda?

Nindrzaaaaa!

Obrazek

Autor:  Kyuubi [ 27 lip 2006, 15:39 ]
Tytuł: 

Sange działa TYLKO z shurikenami.

Autor:  Max' [ 27 lip 2006, 16:52 ]
Tytuł: 

No troche testowalem nowe defufy no i troche konkretuw nie trwaja za dlugo kosztuja duzo mp, NIN nie nadpisuje efektu ale nie wiem czy moze mialem resa ale jak nin wczesniej wrzucil z toolsuw debuffy to moje nie siadaly.

Autor:  Kyuubi [ 27 lip 2006, 16:58 ]
Tytuł: 

Dzisiaj Lesiu nadpisywal Hojo Ni urzywajac Slow II wiec nadpisuja

Autor:  Max' [ 27 lip 2006, 17:55 ]
Tytuł: 

Kyuubi napisał(a):
Dzisiaj Lesiu nadpisywal Hojo Ni urzywajac Slow II wiec nadpisuja


To luz ja testowalem na cerberusie i wczoraj na hydrze ale ciezko mi bylo stwierdzic bo maja uber resy na magie...

Autor:  Max' [ 28 lip 2006, 15:14 ]
Tytuł: 

swordsman napisał(a):
na ancienty napewno meritow wydawac nie bede, przynajmniej przez rok :P


hehe ale te AMII nie sa zle i robia wiekszy dmg od thudagiIII zreszta na walkach gdzie sie nieda uzywac -ga sa uber np. na fafku MB BurstII za 2803dmg sie wykreca wiec jak to bod pisal wiekszy dmg za mniej MP i jakby popatrzec dalej BLMi sa przydatni ten res na magie to tylko widoczny jest na hydrze cerberusie i ultimie.
Teraz nawet gimp BLMi smigaja z Burst II na fafku 2000+ z MB zwykle gina zaraz po MB:P

Autor:  Huckster [ 28 lip 2006, 15:20 ]
Tytuł: 

ja dzisiaj sobie dodałem Assasin's Charge (Will tripple your next attack) - stackuje się z SA i WSami.

Zatem całkiem nieźły dmg można robić - SA + AC + TA + SB i jebut! Testy innych użytkowników pokazują, że samym SA + AC + SB da się robić jednym strzałem 2-2.5k na Lesser Colibri. Ciekawe jak to się sprawdzi na HNMach.

Minusem jest recast - 15 minut (można zmniejszyć minimalnie do 10 minut).

Autor:  Max' [ 28 lip 2006, 16:43 ]
Tytuł: 

W sumie tak przegladalem i teraz THF ma najlepszego relika ma najwiekszy dps z wszystkich relikuw...

Autor:  Vejitta [ 28 lip 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

Max' napisał(a):
W sumie tak przegladalem i teraz THF ma najlepszego relika ma najwiekszy dps z wszystkich relikuw...

Daggery ogolnie sa teraz przegiete =P

Przetestowalem 3 z 4 nowych abbilities WARka. Tak wiec:

Warrior's Charge - Pewny DA, dziala zarowno na normalnym ataku jak i na WSie. Podobnie jak SA i TA, dotyczy tylko najblizszego uderzenia, tak wiec przy Dual Wield wciaz tylko pierwszy topor ma pewne Double Attack. Przydatnosc tego jest znaczna, Diabolos dostal wczoraj odemnie za 2231 dmgu Steel Cyclone, ale jestem pewien ze dobry WARek wycisnalby z tego wiecej niz 2.5k (naturalnie przy wszystkich buffach). Szkopul to recast - w najlepszym przypadku 10 minut :/ Zdarzalo sie takze ze Warrior's Charge mi nie wchodzil w WSa (mialem tylko 14tp zwrotu zamiast 15tp w przypadku Steel Cyclone). Mysle ze to glitch, ale cholera wie :/

Savagery - moglbyc wypas, a jest totalna lipa. W zalozeniu mial byc TP Bonus podczas WarCry, i jest, ale max 30 TP. Tymi 30 TP mozna sobie dupe podetrzec moim zdaniem, z reszta - jaki idiota uzyje WarCry na takim Fafku? Wspaniala pomysl totalnie zjebany.

Tomahawk - ech, tez mogloby byc fajne, gdyby to byl drugi Angon. Ale zamiast defense down effect mamy jakis nie do konca jasny special defense down effect. Podobno Tomahawk znosi odpornosc na konkretny rodzaj broni u mobkow (jesli takowy posiadaja), np. u krabow na obuchowe, u kosci na klute etc. etc. Niby fajne... niby :/

Aggresive Aim - kiedys Aggressor dawal acc do att i ratt, potem to znerfowali, a teraz dali z powrotem, w postaci Job Trait - bez komentarza.

Reasumujac - nowe abbilities wydaja sie byc stworzone dla fanow Great Axe. Warrior's Charge nie daje takiego kopa Rampage jak daje Steel Cyclone (DA na Steel Cyclone daje jakies 40% wiecej dmgu). Savagery rowniez raczej jest stworzone pod GAxe, bo przy Rampage wiecej TP de facto nic nie daje. Tak czy inaczej SE nas olalo.

Strona 9 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team