mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 09:04 
Cytuj  
Spell interrupt 4% to śladowa ilość więcej lepiej sobie odpuść jeśli nie masz duzo więcej ze sprzętu.
Filtr chyba masz ok, najważniejsze, że widzisz kiedy tracisz cienie i możesz sobie w odpowiednim momencie przerzucic. Jeśli masz opanowane przerzucanie Ichi kiedy jakiś cień z NI jest jeszcze aktywny (ręczny cancel Ni w odpowiednim momencie "ładowania" Ichi-poprawione, coś mi się zamieszało :D) to wszystko w porządku. Musisz wziąć tylko pod uwagę, że LBC lubi doubleattack ale z double march nie powinno być problemu. Evasion na takiego bossa niewiele daje niestety :/


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey


Ostatnio edytowano 28 cze 2007, 11:31 przez Targaryen, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 09:13 
Cytuj  
Raczej reczny cancel NI jak castujesz ichi ^^;
Brak hate resetu na HM by byl bardzo przydanty :)


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 09:31 
Cytuj  
Ja pójdę THF/RNG - bo i tak /NIN mi się nie przyda.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 09:42 
Cytuj  
now w Eva sie nie baw bo to niewiele pomoze jak mob ma dobre acc, spell interupt tez nie pomaga jakos bardzo. szczegolnie te 4% tylko. HP masz pewnie zmeritowane: jak nie to merituj:)


_________________
Jast v2.0

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 09:53 
Cytuj  
Dobrze by bylo postnac to info o LBC na GP


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 09:54 
Cytuj  
LBC ma strasznie niskie acc wiec NIN roll pomaga...

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 11:33 
Cytuj  
Huck a nie lepszy będzie /war? Zawsze to jak będzie dramatyczna sytuacja voke+warcry+ flee+później perfect dodge może nam dać te kilkanaście cennych sekund na "ostatnią salwę nuków" czy chainspell raise.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 12:06 
Cytuj  
Mogę /WAR - ale jak /RNG to zawsze jakieś WSy zza winkla mogę walić (Slug Shota czy Sidewindera). Spoko - pójdę /WAR


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 12:16 
Cytuj  
Jak sie stoi w miejscu i za duzo sie nie dzieje to sobie radze z przerzucaniem cieni. Rzucam Ichi jak mam jeszcze jeden cien z Ni i z reguly mob sam zdejmuje ten cien i nie musze tego robic recznie. Jak akurat zadziala eva to zdejmuje recznie, ale nie mam jeszcze super wyczucia kiedy to zrobic tak zeby nie bylo interupta. Mysle, ze to kwestia wprawy i z czasem wejdzie mi to w krew.

W interupty chcialem wlozyc nie tylko ze wzgledu na ta walke. Mogloby mi to pomoc przy chi blastowaniu, kiedy czasem musze uzywac magie (para itp) 8% to rzeczywiscie nie duzo..., ale z moon sasha mam -8%. Razem byloby -16%.
Ogolnie mam problem z ta kategoria. Mam oczywiscie zmaxowane criticale, z enmity nie chce mi sie mieszac nic (bo che sie zajac na powaznie jakims jobem jak skoncze monka, a nie wiem jeszcze jakim). Pozostaje spell interruption i enigmatyczne enemy critical hit rate.
Ogolnie to mi sie koncza powoli miejsca gdzie moge wsadzac merity.

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 13:09 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze na NMach -16% nie zrobi zadnego wrazenia Opi. Z mojego doswiadczenia te procenty sa raczej dopasowane do mobow na poziomie EM i lejac takiego rzeczywiscie mialbys 16% sznsy na unikniecie interupta. NM czy nawet w tym przypadku HNM to zwyczajnie zleje.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 14:05 
Cytuj  
ksawery napisał(a):
Wydaje mi sie ze na NMach -16% nie zrobi zadnego wrazenia Opi. Z mojego doswiadczenia te procenty sa raczej dopasowane do mobow na poziomie EM i lejac takiego rzeczywiscie mialbys 16% sznsy na unikniecie interupta. NM czy nawet w tym przypadku HNM to zwyczajnie zleje.


true true


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 16:22 
Cytuj  
Interrupt działa na zasadzie od początku i od końca. Mianowicie mając 10% interrupt mob nie przerwie nam castowania w 5% rzucania i od 95% do 100%. Naturalnie w grę wchodzi jeszcze wysokość skilla i lvl moba który nas bije. Jeżeli chodzi o tankowanie to w haste equip Opi powinien dać radę - dać mu jeszcze Subtle Blow rolla i będzie gites :)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 cze 2007, 17:25 
Cytuj  
Kang napisał(a):
Interrupt działa na zasadzie od początku i od końca. Mianowicie mając 10% interrupt mob nie przerwie nam castowania w 5% rzucania i od 95% do 100%.

Hmm, czyli kazdy job ma od poczatku 20% spell interuption rate? Bo jak odpalasz ichi zanim licznik nabije 20% to nie ma interupta (80%-100% tak chyba nie dziala), zapewne z innymi czarami jest podobnie. Zawsze mi sie wydawalo za interrupt rate okresla prawdopodobienstwo a nie jakies wolne od interruptow przedzialy.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 cze 2007, 01:53 
Cytuj  
Dobra wrzucilem już cześciową strategie ale wiki padło nie dokonczyłem paru jobów jutro dopisze jeszcze musze dopisać medicines na końcu i to żeby ludzie brali itemki z ze skrzynek i chomikowali na LBC ale już dzis mi się niechce jutro to zrobie.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 29 cze 2007, 05:15 
Cytuj  
Obrazek

Maxii - kiedy ty śpisz? :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2007, 06:03 
Cytuj  
Maxii nie śpi. On uzupełnia energie wymieniając atmoy z atmosferą :P


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 cze 2007, 09:25 
Cytuj  
Huck zapomniałeś jak na ISBC szedłeś o 2 rano? :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 cze 2007, 13:11 
Cytuj  
Btw huck to co na wiki pisza o feint to prawda:
Duration: 1 minute or until a melee hit connects
Jak tak to troche za krutko trwa bo 1 cios to zaraz po feincie ktoś robi..

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2007, 13:19 
Cytuj  
Tu chodzi o to jak duzo ma czasu zeby trafic mobka i dac mu feint zamin ikona my zniknie, tak ja z SA. tez 1min lub do nastepnego ataku


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 29 cze 2007, 13:26 
Cytuj  
Max' napisał(a):
Btw huck to co na wiki pisza o feint to prawda:
Duration: 1 minute or until a melee hit connects
Jak tak to troche za krutko trwa bo 1 cios to zaraz po feincie ktoś robi..


Tu trochę inaczej jest. Jak się Feint włączy - to jest aktywny do momentu kiedy uda się uderzyć normalnie (nawet za 0 dmg). Nie jest tak jak np Trick Attack, który się włącza i jak się missnie to przepadł. Nawet jak jest MISS - to Feint jest aktywny.

W każdym razie - Feint trwa bardzo krótko - jakieś 30 sekund max. Recast 10 minut.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 375 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.