MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Salvage podsumowanie i sugestie.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=25070
Strona 9 z 19

Autor:  Targaryen [ 28 cze 2007, 09:04 ]
Tytuł: 

Spell interrupt 4% to śladowa ilość więcej lepiej sobie odpuść jeśli nie masz duzo więcej ze sprzętu.
Filtr chyba masz ok, najważniejsze, że widzisz kiedy tracisz cienie i możesz sobie w odpowiednim momencie przerzucic. Jeśli masz opanowane przerzucanie Ichi kiedy jakiś cień z NI jest jeszcze aktywny (ręczny cancel Ni w odpowiednim momencie "ładowania" Ichi-poprawione, coś mi się zamieszało :D) to wszystko w porządku. Musisz wziąć tylko pod uwagę, że LBC lubi doubleattack ale z double march nie powinno być problemu. Evasion na takiego bossa niewiele daje niestety :/

Autor:  Kyuubi [ 28 cze 2007, 09:13 ]
Tytuł: 

Raczej reczny cancel NI jak castujesz ichi ^^;
Brak hate resetu na HM by byl bardzo przydanty :)

Autor:  Huckster [ 28 cze 2007, 09:31 ]
Tytuł: 

Ja pójdę THF/RNG - bo i tak /NIN mi się nie przyda.

Autor:  egoist [ 28 cze 2007, 09:42 ]
Tytuł: 

now w Eva sie nie baw bo to niewiele pomoze jak mob ma dobre acc, spell interupt tez nie pomaga jakos bardzo. szczegolnie te 4% tylko. HP masz pewnie zmeritowane: jak nie to merituj:)

Autor:  Kyuubi [ 28 cze 2007, 09:53 ]
Tytuł: 

Dobrze by bylo postnac to info o LBC na GP

Autor:  Max' [ 28 cze 2007, 09:54 ]
Tytuł: 

LBC ma strasznie niskie acc wiec NIN roll pomaga...

Autor:  Targaryen [ 28 cze 2007, 11:33 ]
Tytuł: 

Huck a nie lepszy będzie /war? Zawsze to jak będzie dramatyczna sytuacja voke+warcry+ flee+później perfect dodge może nam dać te kilkanaście cennych sekund na "ostatnią salwę nuków" czy chainspell raise.

Autor:  Huckster [ 28 cze 2007, 12:06 ]
Tytuł: 

Mogę /WAR - ale jak /RNG to zawsze jakieś WSy zza winkla mogę walić (Slug Shota czy Sidewindera). Spoko - pójdę /WAR

Autor:  mrynar [ 28 cze 2007, 12:16 ]
Tytuł: 

Jak sie stoi w miejscu i za duzo sie nie dzieje to sobie radze z przerzucaniem cieni. Rzucam Ichi jak mam jeszcze jeden cien z Ni i z reguly mob sam zdejmuje ten cien i nie musze tego robic recznie. Jak akurat zadziala eva to zdejmuje recznie, ale nie mam jeszcze super wyczucia kiedy to zrobic tak zeby nie bylo interupta. Mysle, ze to kwestia wprawy i z czasem wejdzie mi to w krew.

W interupty chcialem wlozyc nie tylko ze wzgledu na ta walke. Mogloby mi to pomoc przy chi blastowaniu, kiedy czasem musze uzywac magie (para itp) 8% to rzeczywiscie nie duzo..., ale z moon sasha mam -8%. Razem byloby -16%.
Ogolnie mam problem z ta kategoria. Mam oczywiscie zmaxowane criticale, z enmity nie chce mi sie mieszac nic (bo che sie zajac na powaznie jakims jobem jak skoncze monka, a nie wiem jeszcze jakim). Pozostaje spell interruption i enigmatyczne enemy critical hit rate.
Ogolnie to mi sie koncza powoli miejsca gdzie moge wsadzac merity.

Autor:  ksawery [ 28 cze 2007, 13:09 ]
Tytuł: 

Wydaje mi sie ze na NMach -16% nie zrobi zadnego wrazenia Opi. Z mojego doswiadczenia te procenty sa raczej dopasowane do mobow na poziomie EM i lejac takiego rzeczywiscie mialbys 16% sznsy na unikniecie interupta. NM czy nawet w tym przypadku HNM to zwyczajnie zleje.

Autor:  swordsman [ 28 cze 2007, 14:05 ]
Tytuł: 

ksawery napisał(a):
Wydaje mi sie ze na NMach -16% nie zrobi zadnego wrazenia Opi. Z mojego doswiadczenia te procenty sa raczej dopasowane do mobow na poziomie EM i lejac takiego rzeczywiscie mialbys 16% sznsy na unikniecie interupta. NM czy nawet w tym przypadku HNM to zwyczajnie zleje.


true true

Autor:  Kang [ 28 cze 2007, 16:22 ]
Tytuł: 

Interrupt działa na zasadzie od początku i od końca. Mianowicie mając 10% interrupt mob nie przerwie nam castowania w 5% rzucania i od 95% do 100%. Naturalnie w grę wchodzi jeszcze wysokość skilla i lvl moba który nas bije. Jeżeli chodzi o tankowanie to w haste equip Opi powinien dać radę - dać mu jeszcze Subtle Blow rolla i będzie gites :)

Autor:  Vejitta [ 28 cze 2007, 17:25 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
Interrupt działa na zasadzie od początku i od końca. Mianowicie mając 10% interrupt mob nie przerwie nam castowania w 5% rzucania i od 95% do 100%.

Hmm, czyli kazdy job ma od poczatku 20% spell interuption rate? Bo jak odpalasz ichi zanim licznik nabije 20% to nie ma interupta (80%-100% tak chyba nie dziala), zapewne z innymi czarami jest podobnie. Zawsze mi sie wydawalo za interrupt rate okresla prawdopodobienstwo a nie jakies wolne od interruptow przedzialy.

Autor:  Max' [ 29 cze 2007, 01:53 ]
Tytuł: 

Dobra wrzucilem już cześciową strategie ale wiki padło nie dokonczyłem paru jobów jutro dopisze jeszcze musze dopisać medicines na końcu i to żeby ludzie brali itemki z ze skrzynek i chomikowali na LBC ale już dzis mi się niechce jutro to zrobie.

Autor:  Huckster [ 29 cze 2007, 05:15 ]
Tytuł: 

Obrazek

Maxii - kiedy ty śpisz? :)

Autor:  Kyuubi [ 29 cze 2007, 06:03 ]
Tytuł: 

Maxii nie śpi. On uzupełnia energie wymieniając atmoy z atmosferą :P

Autor:  Targaryen [ 29 cze 2007, 09:25 ]
Tytuł: 

Huck zapomniałeś jak na ISBC szedłeś o 2 rano? :D

Autor:  Max' [ 29 cze 2007, 13:11 ]
Tytuł: 

Btw huck to co na wiki pisza o feint to prawda:
Duration: 1 minute or until a melee hit connects
Jak tak to troche za krutko trwa bo 1 cios to zaraz po feincie ktoś robi..

Autor:  Kyuubi [ 29 cze 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Tu chodzi o to jak duzo ma czasu zeby trafic mobka i dac mu feint zamin ikona my zniknie, tak ja z SA. tez 1min lub do nastepnego ataku

Autor:  Huckster [ 29 cze 2007, 13:26 ]
Tytuł: 

Max' napisał(a):
Btw huck to co na wiki pisza o feint to prawda:
Duration: 1 minute or until a melee hit connects
Jak tak to troche za krutko trwa bo 1 cios to zaraz po feincie ktoś robi..


Tu trochę inaczej jest. Jak się Feint włączy - to jest aktywny do momentu kiedy uda się uderzyć normalnie (nawet za 0 dmg). Nie jest tak jak np Trick Attack, który się włącza i jak się missnie to przepadł. Nawet jak jest MISS - to Feint jest aktywny.

W każdym razie - Feint trwa bardzo krótko - jakieś 30 sekund max. Recast 10 minut.

Strona 9 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team