mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1963 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 99  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 10:25 
Cytuj  
Pluginy do windowera wcale nie zmieniaja ci rozrywki w jakis szczegolny sposob. Praktycznie wszystko co one ci daja mozesz uzyskac piszac odpowiednie macra. Natomiast daja one nieco wygody np: timing skilli masz wrzucony w jakies tam wolne miejsce na ekranie a nie w loga co poprawia czytelnosc. Dlugi czas gralem bez tego i tez sie da. Generalnie skill>soft. Inna sprawa to boty min do claimowania, sa dostepne na pc only ale raczej takie dzialanie jest potepiane przez innych graczy.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 10:56 
Cytuj  
Wszelkie 3rd party są potępiane przez SE bo dają przewagę nad większością graczy, którzy nie używają a SE nie udostępnia swoich odpowiedników pluginów. Są jakieś programy do łowienia ryb jak cie nie ma przy komputerze czy też można napisać skrypt aby robił zaplanowane akcje łącznie z levelowaniem. Są programy do teleportacji po świecie, robienie z otoczenia siatki geometrycznej dzięki czemu widać gdzie są mobki i zapewne masa innych o których nie mam pojęcia. Wiem, że za teleportowanie SE banuje, jak udowodnią, że cie nie ma przy kompie jak gra sobie łowi ryby czy craftujesz to też dostaniesz bana. Pewnie za agresywne programy ingerujące w pakiety otrzymywane czy wysyłane też dostaje się bana, tu byś musiał zapytać naszą lokalną sławę Egoist'a która narobiła sobie warningów na różnych kontach robiąc różne rzeczy. Niedawno quitnął ale otwarcie napisał, że botował claimowanie HNMów (takie endgame mobki z ponoć omgwtf sprzętem) i za to bana chyba nie dostał.

Tak jak Zang napisał- da się grać równie dobrze bez pluginów jak się nie jest leniwym/upośledzonym. To prosta gra gdzie każdą akcje można zrobić klikając max 6x ale niektórym się nie chce, muszą być "lepsi" na swój własny sposób. :lol:

Przez długi czas w FFXI nie był windowed mode, dlatego pojawił się nieoficjalny windower. Trzeba było grać na full screenie bez dostępu do www podczas grania co było archaicznym rozwiązaniem. Może to była próba bycia fair dla graczy z PS2 bo oni też podczas gry nie mogli jednocześnie przeglądać www, ciężko wyczuć.

Makra zarówno na PC jak i na PS2 można było zrobić dokładnie takie same.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 12:07 
Cytuj  
Używałem różnego shitu i tak:
- distance - dla magów rewelacja... gdyby działał prawidłowo. Niestety nie bierze pod uwagę nierówności terenu więc crap.
- recast - nigdy nie lubiłem - więcej przeszkadza niż pomaga
- tparty - przydatny plugin - kontroluje się ile mp i tp mają inne osoby w pt
- screenshot manager - przydatny
- spellcast - niby fajny, ale... nie zawsze zadziała tak jak powinien, według praw Murphy'ego - akurat w najgorszym momencie - odrzuciłem
- g15 - wykorzystanie dodatkowych klawiszy w logitech g15 na potrzeby makr - rewelacja
- statustimer (czy jakoś takoś) - irytujące badziewie
- timestamp - coś co musi zostać w standardzie zaimplementowane w FF14. Obecnie nie wyobrażam sobie grania bez tego.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 13:16 
Cytuj  
Windower to exstra sprawa jak dla mnie głownie ze względu na MACRA, ktoś napisał że na konsoli i PC jest tak samo z macrami. Na PC jak masz windowera można robić nieograniczone macra (w standardzie jest tylko 6 linijek) do swapu np. calutkiego equipu w 1 przycisku, co na konsoli zajeło by ci 3albo 4 macra. Dodatkowo można zbindować każdy klawisz, nie tylko alt/ctrl i 1,2,3....0.
Aktualnie grając THF nie wyobrażam sobie gry bez tego.

Co do innych pluginów, są przydatne ale da sie grać bez nich. , distance dobry dla magów/pullerów, silence przydatne przy swapach equipu żeby nie zaśmiecało ci chat loga "Equipment Changed".

Timestamp akurat mnie irytuje, jeśli myśle że to to (dokładny czas każdej wiadomości w chat logu), dodatkowo można z nim robić nieciekawe przekręty, mój znajomy tak kampił argusa, zostawiał postać szedł do roboty, potem wracał i przeglądał. I widział np: "23:21:56 XXXX Defeats Argus." i miał ToD. CO mi sie zabardzo nie podoba.

TParty, też super widać kiedy kto ma ile TP, można sie odpowiednio podłączyć pod skillchaina.


Pamiętam był też taki plugin, zapomniałem nazwy. Jak targetowałeś mobka to ci sie pokazywał jego lv Range, na co aggróje, jaki elemental weaknes itp. Całkiem fajny, nie trzeba w nieznanych lokacjach co chwila zaglądać do neta.

screenshot manager: niepodoba mi sie! Kazdy screenshot w innym folderze >_<

Jest jeszcze fajna opcja LightMap czy coś takiego, usuwa mgiełke z lokacji, zwiększa zasięg widzenia i gra wygląda ładniej.

Generalnie fajna rzecz chociażby dla przedłużonych macrosów. Cała reszta nie jest jakoś super ułatwiająca rozgrywke.


peace

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 14:40 
Cytuj  
^
Jak nie masz windowera to z makrami jest tak samo na PS2 jak i na PC czy nawet na Xboxie i o to chodziło w pytaniu.

Poza tym na oficjalnych makrach też można robić takie makra gdzie starczy miejsca na wszystko jeśli się do tego podejdzie z głową no ale mało kogo interesuje wpisywanie /book 2 itd skoro może z windowera sobie wstukać wszystko w jednej linijce. Jak się chce to się da.

Piszcie na temat a nie wymieniajcie tylko jaki to fajny czy mniej przydatny jest dany plugin w windowerze :)

Tak servery są wspólne dla konsolowców i użytkowników PC/Xboxa (sorry, pominąłem wcześniej to pytanie).


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 15:03 
Cytuj  
JunFan napisał(a):
Windower to exstra sprawa jak dla mnie głownie ze względu na MACRA, ktoś napisał że na konsoli i PC jest tak samo z macrami.

Legalnie jest identyczny system.

Cytuj:
Na PC jak masz windowera można robić nieograniczone macra (w standardzie jest tylko 6 linijek) do swapu np. calutkiego equipu w 1 przycisku, co na konsoli zajeło by ci 3albo 4 macra. Dodatkowo można zbindować każdy klawisz, nie tylko alt/ctrl i 1,2,3....0.
Aktualnie grając THF nie wyobrażam sobie gry bez tego.

lolTHF. Magiem da się spokojnie ogarnąć wszystkie macra ze standardy - znacznie więcej swapowania i spelli niż lolTHF.

Timestamp (...) można z nim robić nieciekawe przekręty, mój znajomy tak kampił argusa, zostawiał postać szedł do roboty, potem wracał i przeglądał. I widział np: "23:21:56 XXXX Defeats Argus." i miał ToD. CO mi sie zabardzo nie podoba.[/quote]
Co to za przekręt? Równie dobrze mógł odpalićw pełni legalny w myśl ToS DvsParse czy KParse. Swoją drogą czas zabicia to nie ToD.

Cytuj:
Pamiętam był też taki plugin, zapomniałem nazwy. Jak targetowałeś mobka to ci sie pokazywał jego lv Range, na co aggróje, jaki elemental weaknes itp. Całkiem fajny, nie trzeba w nieznanych lokacjach co chwila zaglądać do neta.

To akurat był irytujący plugin. Wielkie nie dla leniwych matołów, którym nie chce się nauczyć na co agrują mobki (aż tak wiele ich nie ma) czy też na jakie elementy są podatne.

Cytuj:
niepodoba

Nie z czasownikami piszemy oddzielnie.

Cytuj:
Generalnie fajna rzecz chociażby dla przedłużonych macrosów. Cała reszta nie jest jakoś super ułatwiająca rozgrywke.

Przedłużone macra to właśnie dość ostry cheat (tak jak i spellcast). Nie jest problemem wcisnąć 2 makra - jeden na swap, drugi na skill ze standardu.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 16:31 
Cytuj  
No patrz chcesz sie grzecznie podzielić doświadczeniami, wygłosić własną opinie a tu sie zawsze znajdzie mądrala co ci nawtyka. no i poco?

Kam widać że nie grałeś nigdy "lolTHF"em. Nie mówie że BLM ma mało equipu na swap, bo niema. Ale zdecydowanie jako THF ja nie mam mało (chociażby swap z TP na SADE to każdy slot z wyjątkiem broni), widze ze twój THF ma 36lv więc zapewne wiesz już o klasie wszystko, zwłaszcza to ile sie eq używa na 75.

Rhae ma racje że da sie tu zrobić akcje z /bookami. Przepraszam mój błąd, po prostu gdy zaczynałem używać windowera, nie było jeszcze tego systemu. I owszem da sie wszystko zmieścic w normalnych macrach, ja poprostu usłyszałem o windoweże, wydało mi sie to bardo wygodne dlatego też zaczołem używać.


Cytuj:
Swoją drogą czas zabicia to nie ToD

TimeOfDead to nie jest czas kiedy mob zginoł? ok jak mówisz miszczu.

http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Time_of_Death Może powinieneś zacząć pisac swoją wiki? wikamilus.com

Cytuj:
Co to za przekręt? Równie dobrze mógł odpalićw pełni legalny w myśl ToS DvsParse czy KParse


taki że nie musi tam siedzieć 8 godzin i czekać na pop? jagby nie patrzeć dla mnie to ułatwienie w stosunku do graczy na konsolach, i to dosyc spore. Ale jaśnieoświecony oczywiście ma racje.

Cytuj:

To akurat był irytujący plugin. Wielkie nie dla leniwych matołów, którym nie chce się nauczyć na co agrują mobki (aż tak wiele ich nie ma) czy też na jakie elementy są podatne.


yhym, zwłąszcza w lokacjach gdzie jesteś pierwszy raz, no i nowi gracze oczywiście też wiedzą już co i jak bo przecież zanim zaczną grać ludzie siedzą na wiki czy gdzieś tam i czytają o mobkach żeby już wiedzieć co i jak.
Mi sie zdarza nie wiedzieć czasem na co mob aggruje w lokacji w której żadko jestem albo jeszcze nie byłem. Wybacz o wszechwiedzący. Widać jestem leniwym matołęm. Zresztą tak jak wszyscy z wyjątkiem naszego guru.
Plugina tego nie używam. Wspomniałem tylko o nim bo kiedys o nim czytałem, wydawał sie fajny.

Cytuj:
Przedłużone macra to właśnie dość ostry cheat (tak jak i spellcast). Nie jest problemem wcisnąć 2 makra - jeden na swap, drugi na skill ze standardu.


Nie kumam jaką mi to daje przewage skoro:
Cytuj:
Legalnie jest identyczny system.
Ktoś tu przeczy sam sobie?

Kam nastepnym razem jak wstaniesz lewą nogą,itemek ci nie dropnie, albo masz ciote nie siadaj do kompa bo jedyne co robisz to sie czepiasz wszystkiego, i w jakim celu? Zastanów sie, i bierz przykład z innych, nie daleko szukać chociażby Rhae, przekaz taki sam jednak nie tak opryskliwy. Widać niektórzy mają to we krwi.



Cytuj:
Nie z czasownikami piszemy oddzielnie.


Huj mnie to boli stary.
Pozdrawiam

Peace dla reszty.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 16:45 
Cytuj  
Dziekuje za odpowiedzi. Mam juz mniejsze obawy co do grania w te gre na PS3. Najlepszy byc nie musze, nie chcialbym tylko byc z gory skazany na porazke w kazdej konfrontacji z czlowiekem uzywajacym PC. Mam nadzieje, ze czitujacych, o ktorych wspominaliscie wylawiaja z duza skutecznoscia.

Jezeli mozna, to ja jeszcze kilka pytan... :)
Przede wszystkim, czy tam bedzie w ogole PvP? Podoba mi sie, ze zrezygnowali z levelowania, mam wrazenie, ze to krok w dobrym kierunku, ciekawe czy wprowadza full loot. ;) Jak to wyglada w FFXI?

Jak z kwestia sterowania? Pad vs klawiatura + mysz. Z tego co wylowilem, to mozna zbindowac wiecej klawiszy na klawiaturze, czego sie spodziewalem, ale co ze sterowaniem szeroko pojetym - poruszanie sie, rozgladanie, walka. Jakie wrazenia?

I cos czytalem a propos autotargetowania, w XIV ma tego nie byc? czyli myszka bedzie miala ogromna przewage nad padem? W takim przypadku mam nadzieje, ze mysz bedzie dziala i pod PS3.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 18:12 
Cytuj  
PvP niestety nie bedzie...

W XI sterowalo sie rownie wygodnie padem jak klawiatura (myszy praktycznie sie nie uzywalo).

Jak bedzie w XIV trudno powiedziec, ale skoro gra ma wyjsc tez na konsole, mozna przypuszczac ze podobnie.

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 19:11 
Cytuj  
Gdzieś tam czytałem(tutaj na forum w jakims wywiadzie) że SE nie popiera pvp, więc bedzie ono ograniczone do czegoś w rodzaju tego z FF XI.


O XIV jeszcze nie wiele wiadomo, ale na trailerach można zobaczyć śmigającą myszke po ekranie. Oczywiście combo ps3+mycha+klawa to żaden problem. Tylko już nie będzie tej wygody (niema to jak rozwalić sie na foteliku :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 19:18 
Cytuj  
JunFan napisał(a):
Cytuj:
Swoją drogą czas zabicia to nie ToD

TimeOfDead to nie jest czas kiedy mob zginoł? ok jak mówisz miszczu.

Czas zabicia to nie czas śmierci. Żaden automat (CHYBA) nie zapisuje ToD. Przynajmniej żaden z windowera.

Cytuj:
taki że nie musi tam siedzieć 8 godzin i czekać na pop? jagby nie patrzeć dla mnie to ułatwienie w stosunku do graczy na konsolach, i to dosyc spore.

Tak. Przy 12h oknie i braku konkurencji rzeczywiście ułatwienie lol. Timestamp jest zmianą w stosunku do konsol i jakimś tam ułatwieniem - jednak powinien być i tu i tu w formie naturalnej.

Cytuj:
Ale jaśnieoświecony oczywiście ma racje.

Oczywiście.

Cytuj:
yhym, zwłąszcza w lokacjach gdzie jesteś pierwszy raz, no i nowi gracze oczywiście też wiedzą już co i jak bo przecież zanim zaczną grać ludzie siedzą na wiki czy gdzieś tam i czytają o mobkach żeby już wiedzieć co i jak.

Nie widzę jaki problem w przejrzeniu wiki jeśli się czegoś nie wie i jaki problem w spamiętaniu co aggruje na sound, co na sight i po jaką cholerę komu taki plugin NIEZBĘDNY. Jakoś masa ludzi obeszła się bez niego. TBH - nie znam nikogo z endgame'u kto by z tego korzystał.

Cytuj:
Nie kumam jaką mi to daje przewage skoro:
Cytuj:
Legalnie jest identyczny system.
Ktoś tu przeczy sam sobie?

Nikt nie przeczy sam sobie, tylko nie pojąłeś sensu wypowiedzi. Identyczny system pomiędzy konsolą, a PC.

Cytuj:
Widać niektórzy mają to we krwi.

Niektórzy wolą wyprostować pewne sprawy niż pozostawić je niedopowiedzianymi, lub źle wyjaśnionymi.

Cytuj:
Huj mnie to boli stary.

Przykre, że cię boli. Jednak nie siadaj do forum jeśli nie masz zamiaru uszanować języka i walić takimi babolami. To nie budka z piwem - ludzie są wzrokowcami i przejmują nawyk błędnego pisania od ignorantów.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 21:46 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Nie widzę jaki problem w przejrzeniu wiki jeśli się czegoś nie wie i jaki problem w spamiętaniu co aggruje na sound, co na sight i po jaką cholerę komu taki plugin NIEZBĘDNY. Jakoś masa ludzi obeszła się bez niego. TBH - nie znam nikogo z endgame'u kto by z tego korzystał.


Joł, a na DI to hp zgadywalismy? ;)

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 22:47 
Cytuj  
uhahah uśmiałem sie.

Cytuj:
Nie widzę jaki problem w przejrzeniu wiki jeśli się czegoś nie wie i jaki problem w spamiętaniu co aggruje na sound, co na sight i po jaką cholerę komu taki plugin NIEZBĘDNY. Jakoś masa ludzi obeszła się bez niego. TBH - nie znam nikogo z endgame'u kto by z tego korzystał.


Gdzie napisałem że ten plugin jest NIEZBĘDNY? Żaden plugin nie jest niezbędny.


Cytuj:
Czas zabicia to nie czas śmierci. Żaden automat (CHYBA) nie zapisuje ToD. Przynajmniej żaden z windowera.

Timestamp nie ZAPISUJE ToD, pprostu widać dokładną godzine kiedy mob zginoł bo masz to w chat logu " Player XXX Killed XXX Mob". Niewiem jak ci t prściej wytłumaczyć.

"Czas zabicia to nie czas śmierci" - a to dobre! Czy ty próbujesz powiedzieć że moment w którym ZABIJASZ moba, to nie jest ten sam moment w którym on GINIE? nie no stary, to ja wysiadam, to chyba nie moja liga.

Cytuj:
Tak. Przy 12h oknie i braku konkurencji rzeczywiście ułatwienie lol. Timestamp jest zmianą w stosunku do konsol i jakimś tam ułatwieniem - jednak powinien być i tu i tu w formie naturalnej.


Jagby nie patrzeć NIE konieczność bycia nawet w domu przez 12h okna, podczas gdy inni muszą siedzieć i sie gapić, chociażby i raz na te puł godziny) TAK uważam że to ułatwienie.


Cytuj:
Nikt nie przeczy sam sobie, tylko nie pojąłeś sensu wypowiedzi. Identyczny system pomiędzy konsolą, a PC


Stary najpierw piszesz że, taki sam system długich macrosów da sie zrobić bez windowera. A zaraz potem że według ciebie to DUŻE ułątwienie. Jakie to ułątwienie skro gracze na knsolach mogą zrobić to samo? Co zresztą sam powiedziałeś chwile wcześniej?

Może gdybyś nie cioł wypowiedzi na kawałki tylko brał pod uwage całokształt...

Cytuj:
Niektórzy wolą wyprostować pewne sprawy niż pozostawić je niedopowiedzianymi, lub źle wyjaśnionymi


no to mnie najbardziej rozbawiło. STARY, co twój posta miał wyjaśnic i sprostować??
Naucz sie wreście że jak ktoś wyraża swoją opinie na jakiś temat, to jest JEGO opinia i JEGO własne zdanie do huja, jego doświadczenie, odczucia związane z tematem. I nie każdy na tym forum musi mieć takie samo zdanie jak ty.
Sorry stary ale jak JA mówię że podoba mi sie kolor zielony, a ty mi piszesz "nie czerwony jest lepszy" to i tak nic nie zmieni.

Cytuj:
Przykre, że cię boli. Jednak nie siadaj do forum jeśli nie masz zamiaru uszanować języka i walić takimi babolami. To nie budka z piwem - ludzie są wzrokowcami i przejmują nawyk błędnego pisania od ignorantów.


No tego to nawet nie skomentuje. Nie daleko szukać twoich postów które mogły by być dobrym przykładem budkopiwnego słownictwa. Nie muwiąc już o twojej elokwencji cwaniaczka i ego wyższym niż wieża Eiffla.

Skącze tą dyskusje już teraz bo to nie miejsce na to.
Nie fatyguj sie odpisywać.

peace.

**
Avatar użytkownika

Posty: 419
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 23:32 
Cytuj  
Ja nie jarze w sumie tego problemu z macrami bo w sumie tak jak ja to robie na przykladzie "lolthf" to mam macro osobne na sa ta sata i sie spokojnie mieszcze bo wystarczy pomyslec i miec hmm jak to nazwac premacro na odpowiedni skill + macro na skill do ktorego mozna rowniez dodac zmiane sprzetu czy co tam sie chce. Takze tlumaczenie ze za malo miejsca na macro jakos do mnie nie przemawia. Nie wierze ze ktos zmienia wiecej niz 11 equipu do czego wystarcza takie "premacro" i do tego macro na skill. O magach nie wspomne bo to inna historia i o dziwo duzo latwiejsze ( BLM casting equip czy tam lolbrd i zmiana na equip w ktorym chcemy wyladawac spell rozni sie moze dwoma-trzema rzeczami takze zadnych wspomagaczy nie trzeba)

Co do tematu ;p
Bez recast, tparty czy glupiego clock pluginu nie wyobrazam sobie gry
reszta pluginow jak dla mnie to po prostu przeszkadzajki


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2009, 23:53 
Cytuj  
JunFan napisał(a):
Timestamp nie ZAPISUJE ToD, pprostu widać dokładną godzine kiedy mob zginoł bo masz to w chat logu " Player XXX Killed XXX Mob". Niewiem jak ci t prściej wytłumaczyć.

Zdecyduj się. Godzinę kiedy player zadał ostateczny cios czy moment kiedy mob zginął i zaczyna się liczyć ToD? Wierz mi - to dwie odmienne kwestie.

Cytuj:
Czy ty próbujesz powiedzieć że moment w którym ZABIJASZ moba, to nie jest ten sam moment w którym on GINIE?

Dokładnie tak.

Cytuj:
Jagby nie patrzeć NIE konieczność bycia nawet w domu przez 12h okna, podczas gdy inni muszą siedzieć i sie gapić, chociażby i raz na te puł godziny) TAK uważam że to ułatwienie.

Ci inni odpalają dvsparse i co? I mają te same informacje co z timestampem. Do tego ładnie zapisane w pliku tekstowym.

Cytuj:
Stary najpierw piszesz że, taki sam system długich macrosów da sie zrobić bez windowera.

Nic o tym nie pisałem.

Cytuj:
A zaraz potem że według ciebie to DUŻE ułątwienie. Jakie to ułątwienie skro gracze na knsolach mogą zrobić to samo?

Duże ułatwienie, bo makra te działają inaczej, mają inny delay, wymagają od gracza mniejszej ilości skilla w grze.

Cytuj:
Może gdybyś nie cioł wypowiedzi na kawałki tylko brał pod uwage całokształt...

Wtedy napisałbym, że jesteś baranem walącym takie byki ortograficzne, że aż oczy bolą.

Cytuj:
no to mnie najbardziej rozbawiło. STARY, co twój posta miał wyjaśnic i sprostować?

To, że napisałeś kilka głupot.

katsu napisał(a):
Bez recast, tparty czy glupiego clock pluginu nie wyobrazam sobie gry

Recast? Przecież to badziew ;)
Fakt faktem - zapomniałem, że w niewindowerze nie ma tak trywialnej rzeczy jak zegarka ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 4 paź 2009, 01:11 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Zdecyduj się. Godzinę kiedy player zadał ostateczny cios czy moment kiedy mob zginął i zaczyna się liczyć ToD? Wierz mi - to dwie odmienne kwestie.


ToD startuje nie od momentu zadania ostatecznego ciosu lecz od zniknięcia nazwy moba po jego zgonie. Co prawda za pomocą time stamp'a uzyskasz ToD. Weźmiesz 3-5 sekundową poprawkę na czas zadania ostatniego ciosu i voila.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2009, 01:44 
Cytuj  
Shinji-kun napisał(a):
ToD startuje nie od momentu zadania ostatecznego ciosu lecz od zniknięcia nazwy moba po jego zgonie. Co prawda za pomocą time stamp'a uzyskasz ToD. Weźmiesz 3-5 sekundową poprawkę na czas zadania ostatniego ciosu i voila.

3-25 raczej. I dlatego ToD z parserów jest bezużyteczny ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 paź 2009, 08:01 
Cytuj  
JunFan napisał(a):
Gdzieś tam czytałem(tutaj na forum w jakims wywiadzie) że SE nie popiera pvp, więc bedzie ono ograniczone do czegoś w rodzaju tego z FF XI.


O XIV jeszcze nie wiele wiadomo, ale na trailerach można zobaczyć śmigającą myszke po ekranie. Oczywiście combo ps3+mycha+klawa to żaden problem. Tylko już nie będzie tej wygody (niema to jak rozwalić sie na foteliku :)


Dla mnie konsola z klawa i mysza to niestety fail. Mam przed telewizorem biurko ustawic zeby pograc?

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 paź 2009, 12:39 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Shinji-kun napisał(a):
ToD startuje nie od momentu zadania ostatecznego ciosu lecz od zniknięcia nazwy moba po jego zgonie. Co prawda za pomocą time stamp'a uzyskasz ToD. Weźmiesz 3-5 sekundową poprawkę na czas zadania ostatniego ciosu i voila.

3-25 raczej. I dlatego ToD z parserów jest bezużyteczny ;)



E tam dlaczego odazu bezużyteczny :) Jak moge znać ToD nie kampiąc moba (fizycznie przed kompem) , nawet jak ma być 5 min niezgodności to I take that!
Zaczynając kampić moba którego ToDu nie znasz, to nie tylko kampienie w otwartym oknie, ale też 12 czasem wiecej godzin (kiedy NM ginie musi minąć XXX godzin przed otwarciem okna), no chyba że masz farta i sie wstrzelisz ładnie :)

Cytuj:
Dla mnie konsola z klawa i mysza to niestety fail. Mam przed telewizorem biurko ustawić żeby pograc?


No co prawda to prawda. Jak sama klawa to nie problem bo można wsiąść na kolana, to już myszka to troche lipa. Ja używam "deseczki" pod myszke jak nie siedze za biurkiem :)


peace

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2009, 13:07 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Dla mnie konsola z klawa i mysza to niestety fail. Mam przed telewizorem biurko ustawic zeby pograc?

Do PS3 są takie śmieszne, małe klawiaturki nakładane na pady. Sam pewnie zdecyduję się na wersję PS3 na start, a gdy PC dogonią standardy graficzne (mówię o normalnych kosztach, a nie GPU w cenie konsoli z 3ma grami) to przeskoczę na monitor - znając optymalizację kodu pod PC by SE - będzie to pewnie w roku 2011.
Chociaż swoją drogą ostatnio gram w klasyczne FF7 na projektorze i... taki format potrafi dostarczyć sporo frajdy. Do endgame'u raczej za duży, ale do początkowej eksploracji - rewelacja.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1963 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 99  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.