MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Changes to Utsusemi and Ranged Attacks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=13996
Strona 2 z 2

Autor:  Comodo [ 30 cze 2005, 17:58 ]
Tytuł: 

PLD traci hate jak dostaje damage. NIN będzie tracił hate przy spadaniu cieni. Proste.

Autor:  Scorpio [ 30 cze 2005, 18:51 ]
Tytuł: 

Troche wiem jak ninja tankuje, może to nie dużo ale ten lv 40 zrobiłem jako ninja.
Każde zaklecie użyte na przeciwniku/sobie generuje hate ... jak twoje dia ... enfeble magic genruje bardzo malo hate samo w sobie, no troche to zmienili jakies pare miesiecy temu ale dalej w porownaniu do cure jest to mala ilosc.
NAjmniej hate generuje enchance magic ale po refresh mobek leci do reda jesli przeciwnik nie byl klepniety ani vokniety.

Może troche za bardzo skrotowo to napisałem.
Tak czy inaczej sprawdzisz sobie po patchu

Autor:  egoist [ 30 cze 2005, 20:07 ]
Tytuł: 

SE Ssie. Nienawidze ich. Jak moga nerfowac joby. niech dodadza innym lepsze zdolnosci. nie powinni tak postepowac. Co z tego wyjdzie zobaczymy.

Autor:  Kang [ 30 cze 2005, 23:27 ]
Tytuł: 

Rha pytał mnie jakiś czas temu co powinni zrobić żeby NIN nie był taki przegięty :) Wytłumaczenie przyszło wraz z tym newsem :)
Uważam to za genialne posunięcie. Przy przerzuceniu się na troszkę inny sprzęt (enmity+) żaden dobry NIN nie zauważy różnicy po patchu jeżeli chodzi o trzymanie hate. Natomiast w znaczący sposób pomoże to sklasyfikować ninje jako klasę tankującą a nie tankującą i zadawającą dmg. Bo nieukrywajmy - ninja jak na tanka zadaje naprawdę spory dmg, a w tym przypadku będzie musiał zrezygnować z części sprzętu który mu to umożliwia. Ponadto więszkość dobrych NIN'ów nie używa praktycznie +eva sprzętu, co wiąże się z tym że ciągle tracą cienie. Teraz będzie bardziej opłacalne zarzucenie większej ilości sprzętu dającego eva i AGI gdyż mobek nie będzie zdejmował cieni a po prostu nie będzie trafiał :)
Co do RNG - nie wiem gdzie wy to wyczytaliście - ale ja nie widzę najmniejszej wzmianki o tym w jaki sposób odległość od mobka ma wpływać na dmg. Jak wiadomo wszem i wobec łuki z małych odległości robią mniejsze kuku, a także ciężej jest trafić. W ten sposób prawdopodobnie chcą pozbyć się u RNG'ow bardzo szybkiego zdobywania TP poprzez używanie trybu melee. RNG stojąc przy mobku między strzałami zadaje ciosy które dość szybko potrafią nabić TP.
To chyba na tyle :)
Widać że ktoś nad tymi zmianami pomyślał.

Autor:  ksawery [ 1 lip 2005, 00:36 ]
Tytuł: 

Faktem jest ze Ninja otrafi "budowac" hate, Pld nie - Ninja nie traci hate (na razie) tylko sumuje sie on a pld traci z kazdym strzalem na ryj jaki dostanie.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team