MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

RDM Power
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=16234
Strona 2 z 2

Autor:  Slayerek [ 1 lis 2005, 23:46 ]
Tytuł: 

Caspian napisał(a):
.... Jednak przyznaje od lvl 60+ brak RDM CZEGOS takiego fajnego czegos co byloby stricte RDM-owe jakis Refresh 2 albo Phalanx 2 lub cos w tym stylu...


RDMi - jak po 60-tce postaracie się i nie będziecie mieć resistów na dispel, sleep i gravity to już będziecie mega-bossami, a jak nie to macie cholernie dużo roboty i musicie się zastanowić czy chce wam się czy nie ciągnąć to dalej (połowa expa ~ 60 lvl, zawsze można się wycofać :D ). Phalanx, refresh czy nawet cure to żadne wyzwanie dla rdm'a tylko nudna robota która czasem nie ma kompletnie żadnego wpływu na przebieg jakiejkolwiej walki w przeciwieństwie do resistów na dispel,sleep czy gravity.

Autor:  Max' [ 2 lis 2005, 01:16 ]
Tytuł: 

Slayerek napisał(a):
RDMi - jak po 60-tce postaracie się i nie będziecie mieć resistów na dispel, sleep i gravity


lol na dispel mozna miec resista jeszcze nigdy nie mialem lol pewno dlatego ze wszystko Capowalem WHMem poza healing magic i dark magic. Czasem nie siada mi sleep II ale szybk zaraz sleep siada i potem sleepII ale to kwestia zmiany equipu i bedzie gralo :P

Autor:  kalcia [ 2 lis 2005, 01:39 ]
Tytuł: 

genbu i spodki mi resowaly dispel...
chyba whmem powinno sie capowac healing magic a nie enfeebling ;p
nawet nie wiesz, jak rdmow potrafi wkuzwic ktos kto im sie z debuffami wciska ;p
whmem elemental ani dark nie skapujesz ;p

Autor:  Volirion [ 2 lis 2005, 09:48 ]
Tytuł: 

są jeszcze takie małe latające kreaturki z jednym okiem, które wręcz uwielbiają resistować dispela :p
w exp pt do 60 nie zdarzają się resisty, oczywiście jak ma się odpowiedni sprzęt, bo bez tego widziałem jak Perytrony (czy jak im tam :p) w Valley of Sorrows są miały skłonności do wkurzania naszych ulubionych magów :p
z resztą ja się nie udzielam, bo ja noob jestem :>

Autor:  Scorpio [ 2 lis 2005, 10:55 ]
Tytuł: 

Jaki Fajny topik :>
Ja mam bardzo sporadyczne resisty. Najgorzej mnie wkużają gody i smoki, bo maja wysoki resist i szybko budują dodatkowy resist na debuffy.
A druga sprawa ktora mnie wkuża to jak mi sie ninja wcina z debuffami .. bo mu i tak nie działaja za bardzo :(

Przypominam co powiedzieli ludzie ze SE :

Debuffy :
Resist / Land = Magic Accurancy !
Siła Debuffa = Enfeble magic spell skill

Z obserwacji własych i wniosków innych :
MND / 2 = siła enfeble magic do czarów opartych na mnd { DIA, Paralyze, Slow, Silence }
INT / 2 = siła enfeble magic do czarów opartych na int { Sleep, bio, gravity, dispell, blind }

Plusy i minusy subów :

BLM + :
- Conserve MP
- Clear mind { MP Tick }
- Escape
- Sleepga
- Aspir
- Drain
- Elemental Seal
- minimalnie wiecej MP
- Wicej INT
- Magic atack up
- wiecej dex

BLM - :
- brak czarów leczacych status
- mniej VIT
- mniej STR
- brak dyvine seal
- brak czarów typu curaga


WHM + :
- Dyvine Seal
- Wiecej MND
- Wiecej STR
- Wiecej VIT
- czary leczace statusy
- czary typu Barblizzard dla caęłgo party
- Curagi I i II
- teleporty

WHM - :
- Mniej DEX
- Mniej MP
- Brak Magic attack up
- brak Sleepga
- brak escape
- brak conserve mp
- gorszy clear mind

Reszte sobie dopiszcie sami.

Autor:  egoist [ 2 lis 2005, 14:12 ]
Tytuł: 

debuffy nina sa duzo silniejsze niz rdma

Autor:  Gokulo [ 2 lis 2005, 14:43 ]
Tytuł: 

Siur :wtf:

Autor:  egoist [ 2 lis 2005, 15:06 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Siur :wtf:


no sa sa

Autor:  Gokulo [ 2 lis 2005, 15:07 ]
Tytuł: 

Jeszcze nie widzialem Ninja ktory by tak debuffowal HNMy jak dobry RDM.

Autor:  Duszek [ 2 lis 2005, 15:20 ]
Tytuł: 

na razie mowimy o normalnych mobkach w exp-party Goku, o HNMach pogadamy za jakis rok ;)

Autor:  Gokulo [ 2 lis 2005, 15:24 ]
Tytuł: 

Aaaa, takie to sobie mozna ;P

Autor:  Scorpio [ 2 lis 2005, 15:46 ]
Tytuł: 

Zjawka i cała reszta ... siła debuffa [ efekt resist / stick ] a skuteczność debuffa to dwie różne sprawy.
skutecznosc dla RDM zależy od enfeble magic skill .. zawsze A+ dla RDM a jaki skill ma ninja w ninjtsu ?

Autor:  Duszek [ 3 lis 2005, 08:12 ]
Tytuł: 

Stok - ninjutsu dla ninja to A-
katana to tez A-...

Autor:  Scorpio [ 3 lis 2005, 08:25 ]
Tytuł: 

Duszek napisał(a):
Stok - ninjutsu dla ninja to A-
katana to tez A-...


No sama udzieliłaś sobie odpowiedzi - Z ninja taki debuffer jak DD :)

Autor:  Duszek [ 3 lis 2005, 08:48 ]
Tytuł: 

Stok ;)

ja nigdy nie mowilam ze ninja to DD a przy scappowanym ninjutsu debuffy ladnie wchodza :D dlugosc trwania to inna sprawa :P ale zawsze mozna recastnac jak para czy slow zejdzie :)

a z RDMem w party zawsze mozna sie dogadac :D

Autor:  Volirion [ 3 lis 2005, 09:12 ]
Tytuł: 

Ja NIN'ów zabijam :p
Wybijają mnie z rytmu :p a to, że ich czy moje są lepsze jest nieważne (w exp pt :p)

Autor:  Targaryen [ 3 lis 2005, 10:39 ]
Tytuł: 

Ninja i tak musi rzucic swoje jesli chce miec jakis hate na starcie a czy nadpisze debuffy Rdma czy nie to juz kwesta szczescia.

Autor:  Scorpio [ 3 lis 2005, 13:17 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Ninja i tak musi rzucic swoje jesli chce miec jakis hate na starcie a czy nadpisze debuffy Rdma czy nie to juz kwesta szczescia.

To inna sprawa, każdy wie że debuffy ninja to cześćjego pracy polegajacej na utrzymaniu na sobie hate. Wersja NI zawsze nadpisze debuffy RDM, ja czekam aż ninja walnie swoje i uzupełniam swoimi co mu nie weszło ;) albo poprawiam po jakimś czasie ale to kwestia pewnie zgrania RDM <> NIN.

Pytanie dotyczyło efektywnosci debuffów a nie ich zastosowania :P
Efektywnosc RDM > Efektywność NIN tylko że tu jest takie małe ale, ekwipunek RDM, musi być naprawde dobry aby uzyskać pożądany efek, bo wywalić połew MP na resisty paralyze kazy WHM potrafi :P

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team