MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Informacje na temat FF11 - porównanie z WoW
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=20389
Strona 2 z 2

Autor:  Kang [ 17 lip 2006, 21:07 ]
Tytuł: 

Na Dynamis może wypaść od 0 do około 10 itemów na 40 osobową grupę. Tam nie jest tak że jeżeli nie pójdą 64 osoby to się nie uda - po prostu zabijemy mniej mobów co zaowocuje gorszymi dropami. Ale nie bierz pod uwagę tego eventu jako podstawy oceny FF. Na Dynamisy nie trzeba chodzić. Tak jak i na większosć innych. Spora część itemów w FF jest craftowalna, a co za tym idzie nie trzeba chodzić na bossów. Jeżeli chodzi o FF to nie ma tutaj czegoś takiego jak durability itemów więc odpada naprawa. Ginie się też znacznie rzadziej gdyż pewne błędy da się naprawić - gra jest sporo wolniejsza i można się zdecydowanie lepiej połapać w tym co się dzieje.

Autor:  Keii [ 17 lip 2006, 21:16 ]
Tytuł: 

@mikins
Powinieneś jeszcze wiedzieć, że kara za śmierć w FFXI jest dość dotkliwa - około 10% xp jeśli dobrze pamiętam (nie linczować mnie, jeśli się rąbnąłem, dawno nie grałem ;) i można zaliczyć nawet level down. Po zdobyciu ostatniego levelu przełącza się tryb zdobywania doświadczenia i ciuła na merit points, które zwiększają statystyki etc.

Autor:  kalcia [ 17 lip 2006, 22:06 ]
Tytuł: 

LS - linkshell - gildia

Autor:  Vejitta [ 17 lip 2006, 22:06 ]
Tytuł: 

mikins napisał(a):
LSami?

Po WoWowemu to bedzie Gildia ;)

Autor:  Max' [ 17 lip 2006, 22:13 ]
Tytuł: 

Po pierwsze nie dostaje sie teraz czesto r1 i nie traci sie tyle expa, pozatym nawet teraz w 1h na 75 mozna spokojnie 15k expa miec wiec problemu z expem niema chyba ze sie niechce odrabiac...

A co do tego napisze jak wyglada tydzien w FF: Poniedzialek zalezy jak HNMy i money NM maja tak sie wypada pojawic na spotach i zabic takie odpowiedniki bossuw z WoWa tylko zwykle na nich sie nie ginie to ruznie z czasem jest ale zwykle zajmuje kilka godzin jak nie wiecej... Puzniej zalezy od dnia tygodnia dochodza limbusy, dynamisy na kture sie da wchodzic co 72h (dynamisy srednio od 2-4h trwaja nie liczac czasu na zebranie, a limbusy 1h bez czasu zebrania), w wolnym czasie expuje sie jakis inny job czasem sub... Zwykle nie ma dnia zeby sie cos nie dzialo wypady do sea na NMy to zwykle zalezy co idziemy ubic ale tez kilka godzin.. Nie wspomne ze trza by upchnac gdzies sky i niedlugo nowa fabula Aht Urghan nawet ciesze sie ze teraz jej nie dodadza bo kompletnie nie byloby czasu expic... Do tego wszystkiego dochodzi craft czasen jak juz niemam co robic albo czekam na PT, czasem tez komus w czyms pomagam albo jakiegos spontana na assault robie z kims a jeszcze jest tyle rzezczy na kture czasu nie starcza po prostu doba jest za krutka i trzebaby byc jakims NoLifem zeby wszystko robic bo normalnie sie nieda...

Nie wspomne ze jak zaczniesz od 0 to cie czeka zmaganie z fabula CoPa to zykle jest czasochlonne zreszta nie pamietam ile to robilem ale jakos 3-5 miesiecy bo to wcale nie jest tak latwo zbierac sie w 6 osub co tydzien.

Autor:  Comodo [ 18 lip 2006, 00:55 ]
Tytuł: 

Tak, to taki ładnie ujęty tydzień nolifa ^^ Jeśli cenisz sobie real, pewne rzeczy trzeba odpuszczać ^^

Autor:  WithnesS [ 18 lip 2006, 16:06 ]
Tytuł: 

To ja, jako gracz WoWa dorzuce pare pytań ;)
1. W jakich czasach universum wszystko się dzieje? (FF8, FF9, FFX itd)
2. Czy gra dużo osób? Nie chodzi mi o jakieś kosmiczne liczby, jak w WoWie. Chodzi mi o to czy ta gra, jest dalej popularna i nie wieje pustką, jak na przykład...AA? ;)
3. http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=2204 , http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=3854 - Czy jeśli kupie te 2 pudła znajdą się tam wszystkie dodatki, potrzebne do gry?
4. Czy walka jest bardziej skomplikowana, od naciskania przycisków od 1 do 9? (wiem co to skillchainy ;))
5. Czy jest Housing?
6. Czy świat, jest duży? Nie chodzi mi o tak zwane "Puste pola" jak w SWG, a raczej o miejsca ciekawe, których exploracja jest przyjemna ;)
7. Czy twórcy dalej pracują nad grą, updatują itd, czy może, położyli na niej kreche?
8. Jak wygląda pvp?
9. Czy są mounty? Ja chce kurczaka ;d
To chyba narazie tyle ;P

Autor:  mrynar [ 18 lip 2006, 16:17 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
To ja, jako gracz WoWa dorzuce pare pytań ;)
1. W jakich czasach universum wszystko się dzieje? (FF8, FF9, FFX itd)
2. Czy gra dużo osób? Nie chodzi mi o jakieś kosmiczne liczby, jak w WoWie. Chodzi mi o to czy ta gra, jest dalej popularna i nie wieje pustką, jak na przykład...AA? ;)
3. http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=2204, http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=3854 - Czy jeśli kupie te 2 pudła znajdą się tam wszystkie dodatki, potrzebne do gry?
4. Czy walka jest bardziej skomplikowana, od naciskania przycisków od 1 do 9? (wiem co to skillchainy ;))
5. Czy jest Housing?
6. Czy świat, jest duży? Nie chodzi mi o tak zwane "Puste pola" jak w SWG, a raczej o miejsca ciekawe, których exploracja jest przyjemna ;)
7. Czy twórcy dalej pracują nad grą, updatują itd, czy może, położyli na niej kreche?
8. Jak wygląda pvp?
9. Czy są mounty? Ja chce kurczaka ;d
To chyba narazie tyle ;P


1. FF XI to takie pozne sredniowiecze. Glownie miecze, topory itp, ale sa tez statki latajace, karabiny, pistolety.
2. W tej chwili jest prawie 4k ludzi na naszym serwerze. Pustka nie wieje nigdzie.
3. Tak to wszystkie dodatki.
4. Niektorymi jobami walczy sie b latwo, innymi trudniej.
5. Jest, ale nie taki klasyczny z budowaniem domu na okreslonym terenie. Mieszkanko mozna za to meblowac.
6. Swiat jest duzy.
7. Dodatek wychodzi srednio raz na 1,5 roku + mniejwiecej comiesieczne patche, zwykle wnoszace duzo nowosci.
8. PVP tylko w specjalnych zonach.
9. Mozna jezdzic na kurczaku.

Autor:  Erelen [ 18 lip 2006, 16:17 ]
Tytuł: 

1. W jakich czasach universum wszystko się dzieje? (FF8, FF9, FFX itd)
Uniwersum jest całkiem nowe :) S-E nie lubi (z wyjątkiem FF X-2) powtózeń :)

2. Czy gra dużo osób? Nie chodzi mi o jakieś kosmiczne liczby, jak w WoWie. Chodzi mi o to czy ta gra, jest dalej popularna i nie wieje pustką, jak na przykład...AA?
Raz więcej, raz mniej, zalęzy od tego czy pojawił się jakiś nowy dodatek czy nie :D Ale sporo :)

3. http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=2204, http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=3854 - Czy jeśli kupie te 2 pudła znajdą się tam wszystkie dodatki, potrzebne do gry?
Pierwszy link mi się nie otwiera więc nie powiem, ale drugi to tylko dodatek.

4. Czy walka jest bardziej skomplikowana, od naciskania przycisków od 1 do 9? (wiem co to skillchainy )
Zależy jaki job, z czym walczysz, etc. Przykładowo thf ma z reguły więcej do roboty niż taki blm który tylko naciska kolejne macra.

5. Czy jest Housing?
Można po polsku?

6. Czy świat, jest duży? Nie chodzi mi o tak zwane "Puste pola" jak w SWG, a raczej o miejsca ciekawe, których exploracja jest przyjemna
Gram ponad rok, a jeszcze wszystkiego nie widziałem :D Więc chyba duży :D

7. Czy twórcy dalej pracują nad grą, updatują itd, czy może, położyli na niej kreche?
Updatują, pracują, nowe dodatki wypuszczają.

8. Jak wygląda pvp?
Prosisz jakieś przypadkowe osoby, czy nie chcą abyś sprał im gębę, w zamian oni mogą sprać także ciebie :D Całe pvp :D

Autor:  Huckster [ 18 lip 2006, 16:26 ]
Tytuł: 

Dodam jeszcze, że nasz LS (gildia) jest jednym z najliczniejszych na serwerze.

Autor:  WithnesS [ 18 lip 2006, 16:38 ]
Tytuł: 

Erelen napisał(a):
3. http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=2204, http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=3854 - Czy jeśli kupie te 2 pudła znajdą się tam wszystkie dodatki, potrzebne do gry?
Pierwszy link mi się nie otwiera więc nie powiem, ale drugi to tylko dodatek.
Moja wina, przecinek popsuł link. Poprawiłem ;)

Erelen napisał(a):
5. Czy jest Housing?
Można po polsku?
Chodzi o system odpowiedzialny za stawianie domów ^^

Za wszystkie odpowiedzi dziękuje...Muszę się zastanowić.

Autor:  Erelen [ 18 lip 2006, 16:44 ]
Tytuł: 

Moja opinia to, że warto :D Kiedyś uważałem, że płatne gry online są dla niewyżytych bachorów, które nie mają co robić z kasą rodziców (ech te wychowanie bezstresowe), może to jeszcze Krzysiek pamięta :P W końcu zdecydowałem się spróbować pograć w FF (zasługa anime .hack//Dusk) i uznałem że warto :D. Nie da ci nawet tego czat erotyczny, gdzie 99% kobiet to faceci, co może dać ci FF :D

Autor:  mik [ 18 lip 2006, 17:46 ]
Tytuł: 

Bardzo stara ale moim zdaniem ciagle aktualna recenzja FFXI online:
http://www.dealtime.com/xPR-Final_Fantasy_XI~RD-139015655044

Autor:  gibek [ 18 lip 2006, 18:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
5. Jest, ale nie taki klasyczny z budowaniem domu na okreslonym terenie. Mieszkanko mozna za to meblowac.


Jeśli można o głębsze wyjaśnienie housingu w FF XI. Bardzo bym prosił :) Z tego co powiedział mrynar wnioskuje że domek( mieszkanko) zostaje Ci sam przydzielony, ale mogę się mylić :)

Autor:  Erelen [ 18 lip 2006, 18:09 ]
Tytuł: 

Mieszkanie dostajesz wraz z rozpoczęciem gry, przebywa w nim moogle, główna siedziba jest w twoim "mieście" (np. Bastok, Windy, Sandy). Może kupować meble, które udestępniają ci nowe questy, zwiększają szansę udanego craftu, zmniejszają stracony exp, pozwalają chodować roślinki, etc. Możliwość meblowania masz tylko w swoim głównym mieście, jednak w innych miastach, możesz wynająć pokój i tam mieć dostęp do moga, sprawdzać roślinki, brać itemy/ekwipunek.

Autor:  swordsman [ 18 lip 2006, 18:53 ]
Tytuł: 

zeby nie bylo nieporozumien i zbednych nadzieji :P
nie ma fizycznie nigdzie waszego domku, wasz pokuj jest poprostu umieszczony gdzies w dzielnicy miasta > wchodzisz do dzielnicy i automatycnzie ladujesz w swoim pokoju
ale mi sie to roziwazanie podoba, z budowaniem domkow zawsze bylo wiecej problemow i bugow niz pozytku :P Tylko troche szkoda ze styl gry wymaga wlasciwie opuszczenia swojego pokoiku na dluugie miesiace i nocowanie w hotelach :D

Autor:  gibek [ 18 lip 2006, 20:27 ]
Tytuł: 

Szkoda :cry: chociaż te meble zostają :wink: Zresztą to nie jest najważniejsze :) Czekam na ''papierki'' i spróbujemy FF-a zjeść w całości( no chyba że on mnie pierwszy połknie :wink: )

Autor:  Keii [ 18 lip 2006, 21:29 ]
Tytuł: 

@Withness
http://xbox360.1up.com/do/feature?cId=3149797
Przeczytaj sobie ten guide może, jeśli chcesz się dowiedzieć jak wygląda początek w FFXI :>

Autor:  Kassei [ 18 lip 2006, 21:50 ]
Tytuł: 

WithnesS napisał(a):
To ja, jako gracz WoWa dorzuce pare pytań ;)
2. Czy gra dużo osób? Nie chodzi mi o jakieś kosmiczne liczby, jak w WoWie. Chodzi mi o to czy ta gra, jest dalej popularna i nie wieje pustką, jak na przykład...AA? ;)
4. Czy walka jest bardziej skomplikowana, od naciskania przycisków od 1 do 9? (wiem co to skillchainy ;))
5. Czy jest Housing?
6. Czy świat, jest duży? Nie chodzi mi o tak zwane "Puste pola" jak w SWG, a raczej o miejsca ciekawe, których exploracja jest przyjemna ;)
7. Czy twórcy dalej pracują nad grą, updatują itd, czy może, położyli na niej kreche?


2. Ludzi jest masa... praktycznie wszędzie kogoś spotykasz, często sięzdarza, że w momencie kiedy chcesz w spokoju coś farmować (nawet nie na sprzedaż ale na własne potrzeby) to się musisz o moby bić...

4. Zależy od profesji, generalnie najmniej do roboty ma DD... pozatym każdą profesją można grać bez zaangażowania i wtedy za dużo do roboty nikt nie ma ;)

5. Housing jest niestety w FFXI bardzo średni... co znaczy to tyle, że jest niby dopracowany, ale kompletnie się nie czujesz związany ze swoją hacjendą ;) To, że domku nie możesz postawic w każdym miejscu jest do wybaczenia, bo to rozwiązanie ma tyle samo zalet co wad, ale jakies to takie w FFXI jest sztuczne... Niby możesz postawić meble ale one tylko "wyglądają"... np w łóżku się nie położysz, ani nie siądziesz przy stole... Nikogo też nie zaprosisz aby pochwalić się wystrojem... w sumie to nie ma się czym zbytnio chwalić, bo modeli mebli za dużo nie ma...Na plus można powiedzieć, że każdy mebel ma jakiś elementarny bonus (np +2 water albo +1 earth), co daje jakieś bonusy w craftingu chyba jeśli się nie mylę, oraz w hodowaniu roślinek (to drugi plus)... Nie zmienia to jednak faktu, że w FFXI housingu jako takiego nie ma bo nie masz domku tylko magazyn na itemy... Dodatkowa funkcja tego magazynu to przełączanie pomiędzy profesjami i odbieranie przesyłek - w domku masz MOG'a , czyli latające mało gówienko, które służy praktycznie tylko po to, że jak z nim zagadasz to pojawia się menu z tymi funkcjami.... Napradę lepiej by to można było rozwiązać...

6. Hmmm... odpowiem w ten sposób - instancje za duże nie są, ale też nie są jakimiś małymi klitkami... ich główną zaletą jest to, że są poprostu ślicznie zrobione :P Naprawdę lokacje są ładnie i klimatycznie zaprojektowane....

7. Jak przyszedłem do FFXI to się dziwiłem, że wszyscy narzakają na SE, a moim zdaniem jest to jeden z lepszych developerów w tej branży, zaraz po CCP z EVE, ale tylko dlatego, że w EVE masz tylko jeden koszt - abonament (gre ściągasz, dodatki ściagasz za free itd.)... oraz świetnej współpracy developer <-> gracze (nie bedę sie rozpisywłą, kto grał ten wie o co biega). SE jest to natomiast całkowite przeciwieństwo SOE, które jak już coś z grą zrobi to na gorsze ;) Gra się ciągle rozwija i idzie imo w dobrym kierunku (choć długo nie gram)...

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team