MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Zmiana zasad na SKY runach! https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=21212 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | Marass [ 7 wrz 2006, 10:30 ] |
Tytuł: | |
OK... a jak na przyklad bede cos chcial ze SKY(bo chce) i nie wypadna te itemy lub ich nie dostane np przez kilka runow to nic nie bede mial z tych wypadow dopuki nie przyjdzie moja kolej? IMO kase dostaja Ci ktorzy nic nie dostali na tym runie (Ci ktorzy cos chcieli i Ci ktorzy nic nie chca ze sky poza kasa:D) |
Autor: | Gli2duS [ 7 wrz 2006, 10:38 ] |
Tytuł: | |
a jak ten problem rozwiązują duże LSy? czy jak ktoś już ma Osode i inne bajery to chodzi czy olewa resztę i odchodzi z LSu? możne by zapożyczyć jakąś część zasad żeby gratyfikować osoby, które wydały kasę na food, toolsy itemy a w zamian nie mają nic. tak jak gratyfikowaliśmy osoby, które przynosiły triggery na Pendant na split. |
Autor: | egoist [ 7 wrz 2006, 10:43 ] |
Tytuł: | |
lol za food toolsy i itemy sie nie gratyfikuje bo to normalna rzecz. nie kosztuja 10m. bank nie jest zadnym rozwiazaniem bo nie kapimy money NMow do banku. normalny split / sell i tyle |
Autor: | Gli2duS [ 7 wrz 2006, 10:49 ] |
Tytuł: | |
Lesiu ale ja nie mówię o ZWRACANIU za te rzeczy, ale jakiś sposób wynagrodzenia osoby, która przyszła pomóc innym. btw. foods, tools i itemy to w gruncie rzeczy nie dla wszystkich taka oczywistość czego dowód mamy nie używanie RR na dynamisach np. niby ludzie nawet przychodzą w konkretnym celu (dla AFa) ale mimo to nie używają itemów z im znanych powodów. sorry za OT. to tylko moje zdanie. |
Autor: | mrynar [ 7 wrz 2006, 11:06 ] |
Tytuł: | |
Praktycznie wszyscy macie racje jednak musimy znalezc jakis zloty srodek. Najsensowniejsze sa dwie propozycje: Lesia i Ancover. |
Autor: | Slayerek [ 7 wrz 2006, 11:07 ] |
Tytuł: | |
pls nie róbmy z CCSky sposobu na zarabianie śmiesznych gili i nie miejmy w dupie runów bc/ks/enm które do tego powinny służyć, co z tego że armia 16-20+ ludzi dostanie po 100-500k co jakiś czas ? kto jest na tyle trzeźwy w CC żeby wiedzieć że za takie gile nic się sensownego nie kupi w END GAME ? nie wspominając o highlevelcraftingu ale jak chcemy być żebrakami którym co jakiś czas z nieba spadnie miska ryżu to dla mnie jest jak najbardziej ok i sprawiedliwe, i tak w sky 95% czasu nic nie robię lub restuję i zasługuję dokładnie na tyle samo co np. nasi tankowie Glizdus-> w poważnych Sky/HNMLSach ludzie dostają gile za punkty na cursed item i jak tylko dostają osode to zastanawiają się kiedy HNMLS padnie, zresztą w poważnych HNMLSach ludzie traktują swoją grę jak prawdziwy end game a w CC ludzie w end game traktują grę i siebie jak njubgame i drapią się po głowie jak zarobić dużo gili tylko i wyłącznie dla siebie |
Autor: | Balrog [ 7 wrz 2006, 11:11 ] |
Tytuł: | |
Bardzo bym chciał, żeby przed następnym wypadem do SKY zasady były już jasne. |
Autor: | Targaryen [ 7 wrz 2006, 11:15 ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnie rozwiązanie Lesia jest najprostsze a przy tym jedyne, które nie będzie powodowało dramy. |
Autor: | Scorpio [ 7 wrz 2006, 11:16 ] |
Tytuł: | |
W HNM ls jest ustalony przelicznik np 1 pts = 100k, 200k .. itp. Za punkty mozna kupic dropy po przeliczniku np 1:250k z banku.Tylko te itemy ktore moze uzywać dany job posiadany na odpowiednim lvl, czyli np Venomous Claw z Genbu to na przyklad wydatek 15 pts, a kupić moze tylko ta osoba ktora byla na runie na ktorym wypadł VC oraz może używać dany item bo ma lvl i ma odpowiedni job, przy czym preferencje są określane w taki sposób że na VC priority ma NIN a nie RDM. Zwykle mozna taki item za punkty kupic tylko raz. Jesli nie ma chętnych na drop albo nikt nie moze go uzywac item sie sprzedaje a kasa idzie do banku, z tej kasy LS kupuje np itemy END GAME dla GRACZA za punkty, lub kupuje itemy drogie zużywane przez GRACZA w trakcie WALKI np CURAGA EARRING dla PLD. |
Autor: | Gli2duS [ 7 wrz 2006, 11:22 ] |
Tytuł: | |
może faktycznie Lesia pomysł jest najlepszy. jak zaczniemy stosować przeliczniki i kto jaki item może kupić i czy był a danym runie to w końcu będzie taki burdel, że się nie połapiemy. |
Autor: | Elfka [ 7 wrz 2006, 11:28 ] |
Tytuł: | |
dla mnie obie opcje sa dobre. nie chcecie banku, np. wpadnie pare gil, tez gut. |
Autor: | Scorpio [ 7 wrz 2006, 11:37 ] |
Tytuł: | |
Gli2duS napisał(a): może faktycznie Lesia pomysł jest najlepszy. jak zaczniemy stosować przeliczniki i kto jaki item może kupić i czy był a danym runie to w końcu będzie taki burdel, że się nie połapiemy.
Wcale nie, tak naprawde jest to bardzo proste, bo mozna ustalic min ilosc pts za dany item i tyle. Biduje sie na runie, sprzedaje po runie. |
Autor: | Slayerek [ 7 wrz 2006, 11:52 ] |
Tytuł: | |
jak już chcemy rozdawać gile za punkty to zróbmy to tak jak Sai zrobił w swojej tabelce rok temu http://mmorpg.pl/viewtopic.php?t=15761&postdays=0&postorder=asc&start=0 "Itemki ktore da sie sprzedac sprzedajemy i dzielimy zyski wg zebranych od ostatniej wyplaty punktow, potem reset punktacji i tak w kolko. Wyplate bede robil po kazdym powaznym dropie (czyt: wartym 1m+)" warto by było podwiesić tamten topic żeby ludzie go nie szukali |
Autor: | Vejitta [ 7 wrz 2006, 11:55 ] |
Tytuł: | |
Lesia pomysl jest o tyle lepszy ze rozwiazuje wszelkie biurokratyczne pierdoly. Nie bedzie problemy z tym kto trzyma kase, ile trzyma tej kasy, itp, itd. Wszystko bedzie rozliczane na biezaco. To raz. Dwa to nie sadzicie ze 1pkt = 500k to lekkie przegiecie? Zaden bank zadnego LSa by wtedy nie byl wyplacalny. |
Autor: | Gli2duS [ 7 wrz 2006, 12:00 ] |
Tytuł: | |
to może tak. kasa ze Sky >> split na osoby nie otrzymujące nic z runu. róbmy ENMy, KSNMy, BCNMy i kase wrzycajmy do LS banku na ewentualne cursedy dla ludków... i wtedy wprowadźmy przeliczniki punktowe za zakup curseda. |
Autor: | Slayerek [ 7 wrz 2006, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Vejitta napisał(a): Lesia pomysl jest o tyle lepszy ze rozwiazuje wszelkie biurokratyczne pierdoly.
w Sky to niemożliwe, za dużo ludzi dochodzi i odchodzi pomiędzy walkami żeby ktoś mógł zapamietać kto na jakiej walce był i jaki był na niej drop i czy zasłużył na split czy nie, to wymaga zapisania w jakieś postaci Saia metoda jest najbardziej sprawiedliwa wg mnie bo punkt równy jest punktowi niezależnie co się robiło w Sky |
Autor: | egoist [ 7 wrz 2006, 12:08 ] |
Tytuł: | |
Slayerek napisał(a): Vejitta napisał(a): Lesia pomysl jest o tyle lepszy ze rozwiazuje wszelkie biurokratyczne pierdoly. w Sky to niemożliwe, za dużo ludzi dochodzi i odchodzi pomiędzy walkami żeby ktoś mógł zapamietać kto na jakiej walce był i jaki był na niej drop i czy zasłużył na split czy nie, to wymaga zapisania w jakieś postaci Saia metoda jest najbardziej sprawiedliwa wg mnie bo punkt równy jest punktowi niezależnie co się robiło w Sky robisz screena o walce simi i juz wiesz kto byl i jaki byl drop |
Autor: | mrynar [ 7 wrz 2006, 12:24 ] |
Tytuł: | |
Ok. Zostajemy przy propozycji Lesia. W zasadzie jest to system Saitou lekko zmodyfikowany: osoby ktore cos dostaly na jednej serii SKYrunow nie partycypuja w podziale kasy. Jako calosc traktujemy GOD run i wszystkie trigger runy od wczesniejszego GOD eventu. |
Autor: | Gli2duS [ 7 wrz 2006, 13:08 ] |
Tytuł: | |
a nie lepiej traktować każdego goda indywidualnie?? np z Genbu dostanę ręce, ale z Byokko nic dla mnie nie wypada a mogą wypaść itemy na sprzedaż. w momencie gdy robiliśmy oba w jednym runie nie dostałbym kasy za zabicie i zdobycie itemów na Byokko ?? dobrze rozumiem? |
Autor: | Slayerek [ 7 wrz 2006, 13:13 ] |
Tytuł: | |
Gli2duS napisał(a): a nie lepiej traktować każdego goda indywidualnie?? np z Genbu dostanę ręce, ale z Byokko nic dla mnie nie wypada a mogą wypaść itemy na sprzedaż. w momencie gdy robiliśmy oba w jednym runie nie dostałbym kasy za zabicie i zdobycie itemów na Byokko ??
dobrze rozumiem? dobrze, głównie chodzi o to żeby ludzie nauczyli się dostawać na siłę niechciane rzeczy (i tym samym 0 gili) lub żeby rezygnowali dla gili z godowych itemów które i tak im się nie przydadzą w ogóle ja nie wiem co ma wspólnego ewentualny drop rare/ex z ewentualnym dropem na sprzedaż, przecież wszystko jest losowe oprócz naszego przyjścia do sky |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |