MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Po co sie meczyc?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=22500
Strona 2 z 2

Autor:  kamilus [ 4 gru 2006, 12:07 ]
Tytuł: 

wylevelowalabys postac 1-75 w 50 dni?
Te 930$ przez dwa miesiące daje nam niecałe 1500zł miesięcznie. Czy ja wiem czy to aż "taka kasa"? Podejrzewam, że PLują 3 osoby + 3 osoby grają PLowanymi postaciami. IMHO średnio opłacalna zabawa dla wykonawcy...

Autor:  egoist [ 4 gru 2006, 12:18 ]
Tytuł: 

to sa chinczycy dla nich to turbo oplacalne

Autor:  Krzysiek2099 [ 4 gru 2006, 13:08 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Domow w XXI wieku w cywilizowanym panstwie raczej nikt sobie sam nie buduje.


Bardzo wielu ludzi samemu buduje domy. Samemu, czyli biorąc udział w budowie a nie tylko patrząc jak robią to inni. Wtedy jest się czym pochwalić. Ale robią to ludzie, którzy lizneli chociaż branży budowlanej. Wiadomo, że gościu co ciągle robi przy komputerach raczej tego nie ruszy.

Autor:  kamilus [ 4 gru 2006, 13:32 ]
Tytuł: 

O wybacz - kopałem fundamenty... I studnię kopałem xD
Jako szczeniak wprawdzie - była to moja kara za wagary i zbyt długie siedzenie przy komputerze (civilization mnie wciągnęło).
Ale fakt - wielu ludzi (nie tylko w Polsce) bierze czynny udział w budowie swoich domów.

Autor:  Scorpio [ 4 gru 2006, 15:31 ]
Tytuł: 

930 USD plus dodatki, np AF-y, misje na ranki itd.
Ja bym mogł tak pracowac, i mówie to zupełnie serio.

Autor:  Slayerek [ 4 gru 2006, 15:48 ]
Tytuł: 

bonecraft od 70-80 kosztuje US$269.99 + "wymaga 200 mln gili" które trzeba mieć i nie są wliczone w transakcję
Goldsmithing 70 to 80 "wymaga posiadanie" tylko 25 mln gili
poczytajcie tooltipy
ta strona to chyba żart

Autor:  Seraf [ 4 gru 2006, 15:51 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
zet napisał(a):
Full lewel w FFXI: 930$ - 50 dni
Full lewel w WOW: 190$ - 14 dni
Full lewel w LAII: 1800$ - 75 dni

Pokazuje to ile w każdej grze trzeba się napracować aby wylewelować postać.


ta

W L2 wylevelowanie postaci to prawdziwy hardcore. To jest gra, gdzie poza levelowaniem nie ma praktycznie nic. Czysty grind. Quest tez sie w zasadzie sprowadzaja do grindu np. przynies 50 czaszek wilkow.
Sorry że się udzielam, ale w L2 jest wiele opcji gry, gra jest PVP based, są róznego rodzaju typy wojen gildii jak np "oblężenia zamków" na których jest do 500-600 osób uczestniczących( sensowniejsze siege ma 400 osób ). Oprócz tego dla high endowych graczy jest tzw olimpiada i status hero dla najlepszych graczy ( jeden na klasę ). Lvlowanie postaci nie jest taki hardkor jak to się o nim mówi, świadczą o tym chociażby średnie poziomy graczy na serwerach, które oscylują w granicach 70-76 lvli na 78 możliwych(i nawet "casual" players dochodzą do wysokich poziomów). Oprócz wspomnianych opcji są tak zwane "raid bosses" na których potrzeba od 20-40 osób, a także epiccy bossowie przy których są wymagane setki graczy. Nie zmienia to wszystko jednak faktu że L2 jest grą w której jednym z najważniejszych punktów jest grind, jednakze benefity wynikające z posiadania wysokiego poziomu są o wiele bardziej wyraźne oraz dają dostęp do wielu ciekawych opcji w grze.

pozdra

Autor:  zet [ 4 gru 2006, 19:36 ]
Tytuł: 

Seraf: slyszalem, ze w L2 jest duzo skryptów lewelujących - to prawda?

Autor:  Seraf [ 5 gru 2006, 03:32 ]
Tytuł: 

Tak, masa botów (oczywiście to było nielegalne itd, ale szansa na zbotowanie była minimalna za korzystanie zt ego stuffu ale możliwa)dookoła była jak grałem, a teraz szczerze powiedziawszy nie wiem jak jest, od 3 miesięcy nie gram. W lineage istnieją klasy buffujące i dzięki nim można szybko lvlować, więc kwestia 3 tygodni dla "powerlvlingu" nie jest trudna. Nie wiem jak to wygląda w Final Fantasy.. zastanawiałem się nad grą ale jakoś nie wyszło ;) W każdym razie farmerzy przeważnie używają stricte jednego planu, maksymalne osiągi, w jak najkrótszym czasie, przeważnie to około 3 osoby które obsługują postać (bynajmniej tak jest w chińskich "firmach") po 8 godzin dziennie. W lineage'u zawsze posiłkowali się innymi postaciami główni bufferami wykorzystując możliwości postaci/gry do maksimum. Moje informacje mam od dość rzetelnego źródła mianowicie od jednego z chińskich graczy (nie farmer, normalny gracz ) on dość dobrze znał te społeczności.
Odnośnie lineage'a to problemem nie są powerlvlowane postacie czy botowane a ogromne ilości kupowanej gotówki w grze za dolary czy euro. ;)

Pozdrawiam

Autor:  Sidagel [ 16 gru 2006, 12:30 ]
Tytuł: 

zobaczcie na to:)))

[url]http://www.eyeonmogs.com/search.php?game=47&server=540&type=1&gameID=&providerID=&switch=quick
[/url]

Autor:  zet [ 16 gru 2006, 12:45 ]
Tytuł: 

Huckster popusci jak to zobaczy...
http://www.eyeonmogs.com/beta/marketwatch/

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team