mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 11:57 
Cytuj  
Slayerek napisał(a):
niech każdy weźmie silent oile i prism powdery bo nie ma sensu bawić się w czyszczenie drogi za każdym razem
100 minut możnaby podzielić tak :
1 pietro - 30
2 pietro - 20
3 pietro - 25
4 pietro - 25
lub inaczej w zależności od propozycji


Tam jest 5 pieter i na ostatnim jest chyba tylko boss.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 12:02 
Cytuj  
Slayerek napisał(a):
niech każdy weźmie silent oile i prism powdery bo nie ma sensu bawić się w czyszczenie drogi za każdym razem
100 minut możnaby podzielić tak :
1 pietro - 30
2 pietro - 20
3 pietro - 25
4 pietro - 25
lub inaczej w zależności od propozycji


Zgadzam się, powinniśmy przełaźić dalej jak mamy odblokowane dość rzeczy. te roboty moga mieć lepszy drop :P


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 12:06 
Cytuj  
Zhayolm Card (Ex)
A luminian-plated card retrieved
from the Zhayolm Remnants.

Arrapago Card (Ex)
A luminian-plated card retrieved
from the Arrapago Remnants.

Bhaflau Card (Ex)
A luminian-plated card retrieved
from the Bhaflau Remnants.

Silver Sea Card (Ex)
A luminian-plated card retrieved
from the Silver Sea Remnants.

znalazl ktos moze info do czeka te card sa?


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 12:07 
Cytuj  
Gdzies czytalem ze jak ktos tradnal to do slotow, to zduplikowalo mu ta karte i wyrzucilo dwie.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 12:08 
Cytuj  
zet napisał(a):
- Jeżeli BST moze wczesniej przywolac wywke to moze SMN może wczesniej przywolac fenka, albo carbika?


Zet nie BST a DRG.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 12:08 
Cytuj  
Wydaje mi sie ze poki nie ustalimy ktore mobki jakie cellsy dropuja i na jakim pietrze ciezko bedzie oszacowac ile czasu na danym pietrze powinnismy spedzic.
Dzisiaj postaram sie notowac ktore mobki jakie cellsy dropuja, moze to cos pomoze na przyszlosc (naturalnie przyjmujac ze mobki nie dropuja wszystkich mozliwych cellsow ;) ).

Zjawka faktycznie moglaby pojsc SMNerem. I tak mamy 2-3 tankow. Dodatkowy tank oznacza nietyle bezpieczenstwo grupy co jej oslabienie (bo jakis DD musi czekac w kolejce na odblokowanie ability).

Dobrze by bylo tez tak dobierac joby zeby wymagaly jak najmniejszej ilosci cellsow do efektywnego funkcjonowania.

Priority na cellsy ja widzialbym raczej tak, np.:
Incus Cell - (lets you equip weapons/shields)
Galenros > Naif/Vejitta > Thergal > Xavery/Kyuubipl/Rhaegal > Zjawcia/Huckster/Sehrahin > Opiekun > Panoramiiix/Maxii/Kalcia/Deshter/Zetoriush/Ancover/Draconi/Simiurg

Gdzie ">" oznacza kolejnosci, a "/" oznacza lot.


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 13:34 
Cytuj  
Veji jestem troche bardziej zmeritowany niż Kyu czy Xav :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***

Posty: 524
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 13:42 
Cytuj  
to paranoidalnie moze bidujmy tez celle rotfl


_________________
Every cross should be turn
Every grave should be burn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 13:58 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Veji jestem troche bardziej zmeritowany niż Kyu czy Xav :D

A ja troche bardziej niz Naif :) TO co napisalem to przyklad ;) Chodzilo mi tylko o to zeby to graficzne lepiej przedstawic, bo byl mess :)


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 13:58 
Cytuj  
System bedzie wygladal tak:

Osoba A wygrywa bid na item I

Osoba B wygrywa bid na item I

Osoba C wygrywa bid na item I

Osoba B wygrywa bid na item I

Osoba D wygrywa bid na item I

Jesli beda wypadac itemy II to beda je dostawac kolejno osoby: A, B, C, B, D (bez bidowania).

Jesli beda wypadac itemy III to beda je dostawac osoby w tej samej kolejnosci: A, B, C, B, D (bez bidowania).

Dzieki temu osoba B bedzie miala dwie czesci armora (np. dla dwoch roznych jobow) szybciej niz osoba D jeden. Mam jednak nadzieje, ze ilosc uzyskanych armorow bedzie sie rozkladac w miare regularnie, choc oczywiscie wiadomo, ze na jedne bedzie wiecej chetnych, na inne mniej, ale na to nie ma rady. Wiadomo ze BST czy DRG na dynamisach specjanie nie musi sie na trudzic, zeby dostac caly set. Tu bedzie bardziej sprawiedliwie, bo sety sa dla 3-4 roznych jobow.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:18 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
System bedzie wygladal tak:

Albo ja czegos tutaj nie kumam, albo bede mogl sobie odpuscic polowe runow, skoro i tak priority ma byc stale :)


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:24 
Cytuj  
Tak to wyglada veji wczesniej juz o tym pisalem ale mniejsza z tym widac ze pare osub tylko czytalo...
Pozatym trza bedzie zobaczyc jak czesto dropuja te itemy i itak ustalic jakies minimum punktuw za item bo potem ludzie co dostana jeden item za powiedzmy 4 punkty dostana nastepne za darmo i do tego dostana punkty za te runy i beda miec sporo punktuw zeby dalej bidowac a to znowu z leksza bezsens bedzie.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:28 
Cytuj  
No to mamy dwie opcje- albo bidować wszystko i blokować się nawzajem przez długie tygodnie albo jeden odpuszcza i upgrade jednej części robi pierwszy a drugi czy trzeci wali fochę i nie łazi bo na "nie będzie miał po co". Zajebiste perspektywy :D

A może by tak popatrzeć do przodu o te 2-3 tygodnie i pomyśleć "hej jeśli pomogę im farmować tutaj to większa szansa, że coś wypadnie i większa szansa że mój ten co upgraduje skończy wcześniej i ja będę mógł zacząć. Myślcie perspektywicznie prosze :)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:32 
Cytuj  
Nie rha bo jest perspektywa ze jak dwie osoby(lub wiecej) maja pierwszy item (ten sam) to nastepny item dostaje osoba bardziej aktywna i tak samo dalej jak bede 2 + osoby mialy te same 2 itemy to dostanie nastepny item bardziej aktywna osoba... Pozatym potraci sie jakas tam ustalona liczbe punktuw za item proponuje zeby bylo to 2 punkty bo tyle jest za run.
Pozatym proponuje tez wprowadzic zasade ze tylko mozna dostac jeden item na run zeby potem nie bylo ze ktos majacy wiecej jobuw dostanie z 3 itemy na jednym runie no i tu z czasem pisanie comentarzy przed runem tak jak macie na dynamisach ale to dopiero jak bedzie wiadomo co gdzie wypada.

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:36 
Cytuj  
Ja mam pomysl taki zeby bidowanie bylo normalne, ale dotyczylo calego zestawu 3 itemkow na upgrade. Wtedy osoba ktora to wibidowala lotowala by na nastepne czesci, ale inne osoby moglyby wciaz przebidowac ta osobe na caly set 3 itemkow, wiec ta osoba ktora wybidowala pierwsza wciaz musialaby zbierac punkty zeby sie nie dac :)

Tak apropo jeszcze to te itemki sa podzielone tak jakby na 3 tiery np:
Enyo's Cuisses
DEF:10 DEX+1
Phobos's Cuisses
DEF:16 STR+1 DEX+1
Deimos's Cuisses
DEF:19 MP+1% STR+1 DEX+1
Narazie wszystkim wypadal tylko tier 1, nie wiadomo tak wlasciwie jeszcze jak sie zdobywa nastepne, moga moze byc od bossa albo moze cos z tymi chipami sa powiazane.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:41 
Cytuj  
Dokladnie. Czy system nie moze wyglada tak?:

Osoba A wygrywa bid na item 1a

Osoba B wygrywa bid na item 2c

Osoba C wygrywa bid na item 3b

Osoba D wygrywa bid na item 1a

Osoba A i D maja po jednej czesci do stworzenia jednego setu. Wypada item 1c. Teraz - item powinna dostac nie ta osoba ktora pierwsza dostala czesc do tego setu, tylko ta ktora ma wyzszy attendance. Jesli obydwie maja to samo attendance wtedy proponuje jednak lot, zeby ludzie w takich sytuacjach pktow nie musieli dokladac. I a propo tego co napisal Maxii o pktach - umowmy sie ze kazdy itemek niebidowalny (czyli 2. i 3.) ktory dana osoba dostanie kosztuje nas 2 pkty, a wiec niejako nie dostajemy pktow za dany run.

Co wy na to?


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek


Ostatnio edytowano 20 gru 2006, 14:44 przez Vejitta, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:42 
Cytuj  
ja bym był przeciwny żeby biegały 3 osoby z rożnymi cześciami na ten sam up...


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:45 
Cytuj  
kyuu a ty czytasz co piszemy bo widac ze niebardzo ; ;

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 14:46 
Cytuj  
Max' napisał(a):
kyuu a ty czytasz co piszemy bo widac ze niebardzo ; ;


Czytam a ty czytaj małym drukiem:

Ostatnio zmieniony przez Vejitta dnia 20 Gru 2006 14:44, w całości zmieniany 1 raz :P

jak pisalem psota byly inne itemy na graczu A i D :P


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 17:08 
Cytuj  
cokolwiek będziecie bidować proponuję żeby robić to przed wejściem na salvage lub na forum
to jest event czasowy gdzie jest szansa na dropy gdy bije się mobki tam a nie dyskutuje
wg mnie wszystko powinno być ustalone na forum, zrobić tabelę kto co będzie lotować gdy już coś będzie do lotowania tam a nie żeby każdy drop zamurowywał alliance na 5-10 minut

zresztą najważniejsza rzecz która powinna dotrzeć do graczy w FFXI :
te dropy/upgradey mają się przyczynić do skuteczniejszego eventowania poza SALVAGE więc jak ktoś chce mieć coś z salvage żeby fajnie w tym wyglądać to jak dla mnie jest niepoważny (i nie kuma o co chodzi w tej grze) bo ten event jest bardziej hardcorowy niż dynamis, assaulty i limbus razem wzięte, jak dla mnie pierwszeństwo w lotowaniu powinny mieć osoby jak najbardziej wymeritowane bo tylko one dają gwarancję na wygrywanie prawie wszystkicvh walk w jakich bierze udział alliance, party, CC, Piexies, DP itd, cała reszta powinna być na drugim planie

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.