MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Einherjar (05/28/2007)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=24972
Strona 2 z 3

Autor:  Huckster [ 29 maja 2007, 08:19 ]
Tytuł: 

na razie w datach w Hazhalm Testing Grounds są takie moby/obiekty:

Entry Gate
Portcullis
Portcullis
Portcullis
Portcullis
Portcullis
Portcullis
Portcullis
Portcullis
Portcullis

( i 4 Moogle)

10 poziomów?

Autor:  Vejitta [ 29 maja 2007, 08:22 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
salvage nie jest sensowny

Bardzo sensowny event, szkoda tylko ze z bardzo nie sensownymi ludzmi :]

Jesli bedziemy mieli taki sam drop rate jak moja grupa Assaultowa na Nyzulach to ja nigdzie nie chodze... Prawie 300 pieter zrobilismy i nikt z tego na razie nie ma nic co by sie nadawalo do czegos wiecej niz biegania po miastach... :/

Autor:  Targaryen [ 29 maja 2007, 08:36 ]
Tytuł: 

No tak, zapomniałem że lepiej się kisić w 4 zonach przez 3 lata bo to wymaga aż stania w miejscu i czekania na claim przez kilka godzin niż zaryzykować 2 godziny na to aby dostać kawałek najbardziej uberowego armoura jaki jest w tej chwili w grze. Faktycznie totalnie bez sensu bo wymaga przemyślenia ścieżki którą się pójdzie i grupy przygotowanych ludzi.

Autor:  Max' [ 29 maja 2007, 08:42 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
salvage nie jest sensowny


Przecież salvage jest bardzo sensowny teraz już prawie wiadomo co gdzie dropuje itd. Do samego farmowania itemków lvl 15 i 35 nie trzeba ci dużo ludzi w jednym PT po nerfie sie bedzie dało teraz też ok 8-10 wystarcza.

SE już od długiego czasu zapowiadało ze wprowadzą alternatywe do zdobywania abj. w ToAU własnie dla tych 60+ retardów... Skoro mają być pokoje z mobkami i megabossami to by nawet pasowało wrzucic wszystkich ground kingów i będa mieli z głowy to co ciągle obiecują.

Autor:  Huckster [ 29 maja 2007, 09:53 ]
Tytuł: 

Chłopaki (i dziewczyny!) - słuchajcie.

SE zapowiedziało też, że w czerwcowym updacie wprowadzi ułatwienia w Salvage (zwiększony drop rate cellów):

Q: Salvage and Nyzul Isle battles are too difficult. Are there any plans to adjust the difficulty of these areas?

A: The following adjustments to Salvage are planned for the June version update:
  • The drop rate for imbued items will be raised
  • Players will now receive several items upon entry to the area.
    The following adjustments are planned for Nyzul Isle:
  • Difficulty level will be adjusted in five-floor increments
  • Temporary item vendor will be available (tokens can be used to purchase items)
  • Record will no longer be erased when reaching the boss, but only after defeating him.
The secret of what type of weapons can be obtained from Nyzul Isle will come to light soon...

Nie wiem czy wszyscy sobie zdają sprawę - ale w Salvage naprawdę wypadają super-uberowe itemy, które biją na głowę większość z tych wypadających z HNMów.

Przykłady:
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Tak jak Maxii pisze - teraz znane są nowe informacje na temat Salvage (ścieżki, warunki potrzebne do popnięcia Rampartów, dropy) + jak SE to ułatwi - to uważam, że powinniśmy zrobić podobną grupę jak Limbusowa - i chodzić regularnie. Cała sztuka leży w zdobywaniu doświadczenia - im częściej się robi, tym idzie sprawniej.

Autor:  Gokulo [ 29 maja 2007, 09:57 ]
Tytuł: 

Tyle, ze wejscie do 2k AP, ktore nie zawsze sie zdobywa bo ludzie w wiekszosci Nyzul teraz robia. A dwa, ze zrobienie tych itemow kosztuje kupe kasy ^^;;
Ogolnie ja bede za Salvage ale jeszcze nie narazie XD

Autor:  Shinji [ 29 maja 2007, 10:11 ]
Tytuł: 

Za Skadi's set jestem w stanie nocowac w salvage areach, sprzedac wszystkie swoje itemy etc.

Autor:  Vejitta [ 29 maja 2007, 10:16 ]
Tytuł: 

Faktycznie te 2k APkow wydaja sie dosc sporo przeszkoda. Ale Salvage to imo najlepszy event jakis SE wymyslilo dotychczas. Zadne nudne klepanie tych samych schematow jak na Limbusie czy Dynamisie. A dropy bija na glowie 3/4 Abjurow. Swoja droga madrze by zrobili gdyby permita mozna bylo rowniez za tokeny kupowac. Ludzie masowo robia Nyzule i tony tokenow marnuja sie na kontach.

Nyzule robimy tylko i wylacznie dlatego ze w przeciwienstwie do normalnych Assaultow, tam jest cos co nasza grupa jeszcze potrzebuje.

Autor:  Slayerek [ 29 maja 2007, 10:16 ]
Tytuł: 

jedyna zmiana która by coś zmieniła to gwarantowane dropy z bossów tak jak to jest na limbusach (i to takie które byłyby odpowiednie dla graczy z party/alliancea które zabiło bossa )
wszystkie inne zmiany dla mnie to ściema

gdyby SE zależałoby na zabawie graczy to daliby możliwość np. kupowania sprzętu z Nyzuli za tokeny (lub jakieś monety ala limbus) wszystkim którzy doszli do odpowiedniego bossowego piętra
dropy z bossów (lub ich brak) jest przeżytkiem już, powielaniem schemtau i troską o zachowanie mętnego balansu o którym nikt nic nie wie

tylko i wyłącznie dropy zachęcają ludzi do brania udziału w masowych eventach, trzeba wysłać kwiaty do japoni że nie zjebali Limbusów od tej strony ...

Autor:  Huckster [ 29 maja 2007, 10:34 ]
Tytuł: 

Simi - część dropów w Salvage ma gwarantowany drop.

Autor:  egoist [ 29 maja 2007, 10:52 ]
Tytuł: 

ok to teraz powiedzcxie mi czemu na serverze nie ma ani jednego body z salvage skoro to takie proste i super jest

Autor:  Krzysiek2099 [ 29 maja 2007, 10:52 ]
Tytuł: 

Usukane Set x2 poproszę i o nic więcej nie proszę.

Autor:  Gokulo [ 29 maja 2007, 10:55 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
ok to teraz powiedzcxie mi czemu na serverze nie ma ani jednego body z salvage skoro to takie proste i super jest


Bo Ramuh sucks. Sa servery gdzie maja juz po kilka kawalkow tego sprzetu.

Autor:  Bartelius [ 29 maja 2007, 10:57 ]
Tytuł: 

Jakby sie tworzyl jakis Salvage statik to ja jestem chetny.

Autor:  Slayerek [ 29 maja 2007, 10:59 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
ok to teraz powiedzcxie mi czemu na serverze nie ma ani jednego body z salvage skoro to takie proste i super jest


bo na miesiąc z wszystkich dynamisów na serwerze nie wypada tyle wootzów a na isnmach Khroma Ore żeby zrobić z nich Imperial Wootz Ingoty DLA 1 OSOBY

ale gdyby 12 osób na rok na serwerze zdobyło to body to byłoby ultrasuperhiperświetnie

Autor:  Shinji [ 29 maja 2007, 10:59 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Jakby sie tworzyl jakis Salvage statik to ja jestem chetny.


Po co Ci static jak juz Salvage'owe LSy tworza :)

http://www.guildportal.com/Guild.aspx?G ... bID=522744

Autor:  Vejitta [ 29 maja 2007, 11:04 ]
Tytuł: 

Shinji-kun napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Jakby sie tworzyl jakis Salvage statik to ja jestem chetny.


Po co Ci static jak juz Salvage'owe LSy tworza :)

http://www.guildportal.com/Guild.aspx?G ... bID=522744

Hmmm............

Autor:  Huckster [ 29 maja 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

Lesiu - bo ludziom się nie chce organizować.

Zobacz - Homamów też nie jest dużo na serwie - a ludzie od nas z Limbusa mają po kilka części (a NIEKTÓRZY NAWET CAŁY SET). Kwestia organizacji.

Tak samo jak z DP - nie ma na serwie dłużej działającego teamu Dynamisowego, a ludzie od nas mają prawie skończone reliki (A NIEKTÓRZY NAWET NIE PRAWIE).

Jak się zbierzemy - to możemy machać Salvage. Proponowałem kiedyś by zrezygnować z Limbusów i ekipą Limbusową chodzić na Salvage właśnie. Limbus IMHO jest już mało opłacalny - wejście kosztuje 50000 gili, dostaje się 3-4 coiny po 10-15k sztuka, więc często zdarza się, że się nie zwraca. Oczywiście Homamy/Nashiry są głównym bodźcem - ale ja wolałbym Salvage też ze względu na fun (golasy na hand-2-hand :).

Autor:  Shinji [ 29 maja 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

Riyoko jest w tym LSie :) Mozna wypytac co i jak.

Autor:  Max' [ 29 maja 2007, 11:31 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
ok to teraz powiedzcxie mi czemu na serverze nie ma ani jednego body z salvage skoro to takie proste i super jest


lol ale żeś napisał widziałem już kilka body i nie tylko z tych setów 100% to byli JPcy, co do punktów żeby choć raz wejść na tydzień to nie tak ciężko starczy zrobić 3xjakis assault zwykle gwarantowane 2+k punktów, co do statika można by coś zebrać i zacząć od farmowania ale to i tak musiały by być osoby po pierwsze aktywne, po drugie takie co maja jakiś statik assaultowy i wiedzą że będą miec te 2k punktuw przynajmiej raz w tygodniu można by zebrać polską ekipe jeśli są chetni.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team