MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Aug. 28, 2007 (JST) Update Details
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=26350
Strona 2 z 2

Autor:  karwacek [ 30 sie 2007, 16:27 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
Swiat sie konczy. Niezmeritowany DRG wygrywa ze zmeritowanym Ridill WARem, heh...



Tak powinno byc od poczatku. Sam test srednio zrobiony. DRG ma dmg+ na colibrach i to calkiem spory. Jak sie dokladniej poszuka na BG jest porownanie relic G.Axe WAR vs. ridill WAR. Roznica 0.5% na korzysc relica. Wreszcie zaczyna sie wyrownywac dmg. Jeszcze poprawic WSy SAMa, podrasowac THF i MNK i bedzie super. 8)

Autor:  Vejitta [ 30 sie 2007, 17:16 ]
Tytuł: 

karwacek napisał(a):
Vejitta napisał(a):
Swiat sie konczy. Niezmeritowany DRG wygrywa ze zmeritowanym Ridill WARem, heh...

Tak powinno byc od poczatku.

Pozostawie to bez komentarza...

Cytuj:
Wreszcie zaczyna sie wyrownywac dmg.

Nic sie nie wyrownuje. Teraz 2handers beda wszedzie i beda robic rzeznie. SE totalnie rozjebalo balans. Strapy sa OK, str=att jeszcze ujdzie, dex=acc to jakas farsa.
Wszyscy zachowujecie sie jakby przed update SE nic nie robilo w kierunku zwiekszenia uzytecznosci 2handed broni. A zrobila bardzo duzo, zwlaszcza dla jobow ktore za przede wszystkim uzaleznione od tych broni.
Rownowaga w tej grze nie polega 'wyrownaniu dmg', tylko na tym ze kazdy job ma swoje miejsce. 2H mieli na HNMach, 1H w merit pt. Teraz 1H nie maja miejsca nigdzie, a 2H wszedzie.

Cytuj:
Jeszcze poprawic WSy SAMa

Najlepszy DD po update: SAM
Najlepszy DD do merit pt: SAM
Najlepszy DD do HNM pt: SAM

LOL @poprawic WSy SAMa i 'wyrownanie dmg'

Cytuj:
podrasowac [...] MNK i bedzie super. 8) :roll:

I lol'd.

Autor:  Tomalsky [ 30 sie 2007, 17:22 ]
Tytuł: 

Veji przeżywa kryzys 8) Przecie warek też może G axa używać :)

Autor:  Zangetsukun [ 30 sie 2007, 17:40 ]
Tytuł: 

Ja chce G. Axe dla monka :(

Autor:  Max' [ 30 sie 2007, 17:44 ]
Tytuł: 

Ta SAM teraz to najlepszy DD a dwa najlepsze reliki w grze to great katana i scythe... ale się porobiło... No i racja WAR moze uzywac g.axe i też robi spory dmg.

Autor:  mrynar [ 30 sie 2007, 18:37 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
Rownowaga w tej grze nie polega 'wyrownaniu dmg', tylko na tym ze kazdy job ma swoje miejsce. 2H mieli na HNMach, 1H w merit pt. Teraz 1H nie maja miejsca nigdzie, a 2H wszedzie.



No dokladnie. Byli pure DD: SAM - z uber wsami, MNK - z dobrym dmg w zwyklych ciosach, WAR - uniwersalny w zaleznosci od preferencji. DRK robil gorszy dmg, ale za to mial swoje uzyteczne czary, THF mial zajebiste abilities.

Teraz jakos SE wszystko unifikuje. Moze niedlugo monkowi dodadza meditate i mozliwosc uzywania np. gaxe. :wink: Ja tam nie placze, ale srenio mi sie te tendence podobaja.

Autor:  Slayerek [ 30 sie 2007, 18:48 ]
Tytuł: 

kompletnie nic nie zmienili, co z tego że DRG czy DRK robi w pewnych szczególnych warunkach większy dmg niż WAR/NIN jak po 30 sek od rozpoczęcia walki z poważnym mobkiem/bossem DRG czy DRK może leżeć na ziemi 5-10 minut i czekać na raise (wiem że jest "frajda" włączania się do walki w 10 czy 15 minucie walki, niech opowiedzą o tym super dmg joby i niech pokażą parser na takich walkach które coś wnoszą do gry)
to że w merit/exp supernawalance z T czy VT ktoś zrobi większy dmg wcale nie znaczy że przyda się bardziej na assaultach, limbusach, einh, salvage, enm, ksnm, bcnm, isnm, godach, hnmach, misjach, questach, solo, duo itd.

wspólna zabawa zawsze zależała i będzie zależeć od supportu ( DL bez supportu nigdy się nie uda, DM bez supportu nigdy się nie uda, jakikolwiek super item w grze bez supportu ...)

Autor:  karwacek [ 30 sie 2007, 18:55 ]
Tytuł: 

Hahaha. Tak Veji. przeciez jedyne PT to WAR/NINx4 i 2xBRD. Oczywiscie Ridill/Joy onry. Reszta jobow to tylko do craftowania, na muly i for fun. Pokaz co SE zrobilo dla DRKa zeby zwiekszyc uzytecznosc scythe albo GSa? Widac kompleks DMG. Ridill WAR > all, albo bede plakal ze gra nie sprawiedliwa?
Faktycznie SE przesadzilo, tylko ze sami dodali tony sprzetu +haste. Na jeden hit 2hand weapona za 200 przypadaja 3-5 po 100 przy dual wield. To napewno jest sprawiedliwe.
Opi nie pisz o uzytecznych czarach bo nikt ich nie uzywa, nawet Stun jest olewany kompletnie. Reszta to co najwyzej do expa i to tez srednio warte uwagi.

Autor:  Vejitta [ 30 sie 2007, 19:32 ]
Tytuł: 

karwacek napisał(a):
Hahaha. Tak Veji. przeciez jedyne PT to WAR/NINx4 i 2xBRD. Oczywiscie Ridill/Joy onry.

Widac ze masz pojecie o czym piszesz. Najlepsze pt to DRK, WAR, COR, BRD, RDM (lub WHM) i dowolny DD ^^, ale skad to mozesz wiedziec w swym zacietrzewieniu.

Cytuj:
Reszta jobow to tylko do craftowania, na muly i for fun.

Przykro mi ze twoj end-game konczy sie na merit pt. Jakby sie nie konczylo to bys zapewne wiedzial ile WAR/NIN 'Ridill/Joy onry' moze zdzialac na HNMach :roll:

Cytuj:
Pokaz co SE zrobilo dla DRKa zeby zwiekszyc uzytecznosc scythe albo GSa? Widac kompleks DMG. Ridill WAR > all, albo bede plakal ze gra nie sprawiedliwa?

Desperate Blows, Muted Soul, Dread Spikes, Drain II i Absorb-TP, dodatkowo gracze dali wam priority na Ridilla.
DRK dostal tyle stuffu, ze wasze jeczenie jest zalosne. Nie moja wina ze sie uczepiliscie /thf. Ekmet chodzila z DRK/SAMem z kosa i regularnie sciagala hate z 'Ridill/Joy onry'. Chciec, znaczy moc.
Naturalnie najlepiej jakby wam dali Kraken Scythe z DPS na poziomie Apocalypse.
Kto tu ma kompleks dmgu...

Cytuj:
Faktycznie SE przesadzilo, tylko ze sami dodali tony sprzetu +haste. Na jeden hit 2hand weapona za 200 przypadaja 3-5 po 100 przy dual wield. To napewno jest sprawiedliwe.

Sorry, ale tony sprzetu z haste to ma DRK. Oprocz Haidate nie ma nic czego nie mozecie uzywac z haste co moze uzywac WAR. Tylko ze WAR nie moze nosic Homama. Faktycznie, biedny DRK... :roll:

Autor:  Max' [ 30 sie 2007, 19:38 ]
Tytuł: 

E tam 30 bedzie know issues maintenace pewno znerfuja zmiany wiec się cieszcie puki się da...

Autor:  karwacek [ 30 sie 2007, 20:15 ]
Tytuł: 

No nie wiem czy takie Pt wyciagnie wiecej niz 4xWAR + BRD BRD/COR. Zreszta tu nie chodzi o to co faktycznie pokaza liczby tylko o to co ludzie chca.
Kto pisal o Ridill/Joy na HNMach? Dobrze wiem ze nie nadaje sie do niczego powazniejszego. Na HNMy WAR ma g.axe i to z calkiem niezlymi WSami.

Desperate blow faktycznie uzyteczne na swoj sposob. Zapewne dostane z tego powodu invite do expa albo na Tiamata.
Muted Soul, pewnie ze fajne tylko w expie souleater to porazka bo za chwile wszyscy jecza o MP. Zapewne tez pomaga w invitach.
Dread Spikes, n/c
Absorb TP tez ma swoje zastosowania.
Faktycznie wszystko to powoduje ze DRK jest super DD. :lol:

Sciagnac WSem to ja moge bedac /NIN i co z tego? To oznacza ze moge chociaz zbilzyc sie do dmg WAR? Nie sadze. Wcale nie trzeba Kraken Scythe, to co zrobilo SE pasuje calkiem niezle. Szkoda ze przesadzili.

Co mi z haste jak bede nadal bil za niewiele wiecej, z ta roznica ze troche szybciej? Pewnie ze to pomaga ale nie rozwiazuje problemu. DRK nie ma 1hand weapona ktorym moze sobie wywijac jak WAR.

Maxi wcale sie nie ciesze. Daleko mi do tego. Nic fajnego w jak ma sie cap na WS dmg. Moge sibie zmieniac sprzet food a i tak nie wyciagne wiecej.

Autor:  Huckster [ 31 sie 2007, 18:59 ]
Tytuł: 

MUEHEHEHEHUEHUEHUE:


Cytuj:
Current Known Issues (Aug. 30)

Since the implementation of the latest version update on Aug. 27, 2007, we have confirmed the following issues. Investigation and recovery work is currently underway.

- Amount of damage is not corrected properly when characters are equipped with two-handed weapons.

- TP of Beastmaster's pet continues to decrease while its not engaged in battle.

- Automaton's status is lower than it is supposed to be.

- Under certain combinations of Head and Frame, Automaton will try to cast spells continuously.

Autor:  Shinji [ 31 sie 2007, 19:02 ]
Tytuł: 

3.6k DRG Penta Thrust w Mire Gooooooooooooo~

Autor:  Bartelius [ 1 wrz 2007, 12:56 ]
Tytuł: 

Ja Ciebie Veji nie rozumiem Masz perdu Gaxe masz merity masz uber sprzet idz porob rekordy, pobaw sie zanim znerfuja, a nie placzesz na forum :roll:

Autor:  mrynar [ 5 wrz 2007, 18:08 ]
Tytuł: 

Pewnie nie kazdy wie (ja dopiero wczoraj zauwazylem na dynamisie):

Dual wielders and mnks still get 2.5 acc from 5 dex.

Oczywiscie to samo dotyczy STR. Lekko przegielo SE imo. To sa pewne uniwersalne zasady, ktore powinne dotyczyc wszystkich.

Autor:  Bartelius [ 5 wrz 2007, 20:20 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Pewnie nie kazdy wie (ja dopiero wczoraj zauwazylem na dynamisie):

Dual wielders and mnks still get 2.5 acc from 5 dex.

Oczywiscie to samo dotyczy STR. Lekko przegielo SE imo. To sa pewne uniwersalne zasady, ktore powinne dotyczyc wszystkich.


No nie wiem Opi bo jak DRK zmissuje 1 hit to jakby mnk zmissowal 4...
Nie ma u DRK czegos takiego ze zmissuje 1/4 uderzenia.
jeszcze bym rozumial jakby 1 hit z kosy rownal sie 4 hitom z piesci albo dual axe ale tak nie jest z 250 dmg z kosy a w tym czasie 4x 130 z piesci, wiec imo wszystko jest ok. Poza tym nie wiem czy zauwazyles ale przez update mnk walil z na mobie za 80 z jednej reki a na tym samym mobie 2 h walil ze 120 co juz wogole jest bezsensu zwazywszy ze WS mnk mial porownywalne dmg tez. Czyli mnk i dual mieli wiekszy i DPS i taki sam lub wiekszy dmg z WS ( patrz. rampage ) i szybsze TP. Teraz maja nadal troche wieksze dps troche slabszy WS i szybsze TP wiec imo jest rowno.

EDIT: a jak zrobia nerf WSow to nawet WSow nie beda mieli 2h lepszych wiec nie marudz ze nie macie 1dex -> 1acc ( nie widzialem nigdy zadnego mnka ktory mial jakies wieksze problemy z tym za to 2h weapony byly znane z missow ) a 1str->1att to raptem +50 att moze. co przy itemach mnka +20 hands +20 body itd. to jakas popierdolka albo +30 z off hand axe + 18 maneater. Nie wpominam juz o tym ze jest cos takiego jak ridill ze swoim 2-3 hit ktory odsadza 2h zajebiscie i po update co najwyzej relic mu dorownuje i tak powinno byc a nawet relic powinien byc lepszy. Twojego Spharai i tak nic nie przebije w DPSie i malo co w WS, wiec naprawde nie ma co narzekac.

Autor:  Shinji [ 5 wrz 2007, 20:58 ]
Tytuł: 

A ja nie chce placic za kazdy 1 punkt dmg mojego RNGra.














Post z du**, ale jakos mnie naszlo.

Autor:  mrynar [ 5 wrz 2007, 21:23 ]
Tytuł: 

Bart --> ja nie narzekam. Ogolnie nie mam nic przeciwko wzmacnianiu jobow, nowym meritom, nowym ablities itp Nie przepadam ze nerfowaniem, kto daje i odbiera ten wiadomo co.

Chodzi mi o pewne zasady w mechanice gry: zawsze 2 str = 1 att i nie mialo znaczenia czy to staff w rekach WHma czy gsword WARa. Teraz to zmienili, ok, ale czemu np. flame ring daje wiecej jednemu jobowi, a drugiemu mniej?

Autor:  Bartelius [ 6 wrz 2007, 12:54 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
Bart --> ja nie narzekam. Ogolnie nie mam nic przeciwko wzmacnianiu jobow, nowym meritom, nowym ablities itp Nie przepadam ze nerfowaniem, kto daje i odbiera ten wiadomo co.

Chodzi mi o pewne zasady w mechanice gry: zawsze 2 str = 1 att i nie mialo znaczenia czy to staff w rekach WHma czy gsword WARa. Teraz to zmienili, ok, ale czemu np. flame ring daje wiecej jednemu jobowi, a drugiemu mniej?
Dlatego ze jakos gre musieli zbalansowac, wiec zamiast zmieniac cala mechanike 2h dmg daley itd. to sobie walneli prostrze rozwiazanie i tyle ... a dlaczego mnk ma black belt a inni nie maja nawet w ulamku tak mocnego pasa? :) I wiem o co Ci chodzi Opi ale zauwaz ze np mimo tej zmiany nadal MNK robi wiecej DPS jakby zminili dla wszystkich to nic by sie nie zmienilo wogole. Naprawde to dla Ciebie roznica czy dali by np job treat WAR SAM DRK DRG itd. Att bonus with 2h weapon acc bonus with 2h weapon? Wyszlo by na to samo ale widocznie tak byloby to trudniej wprowadzic :) Cos musieli zrobic i po prostu tak bylo najlatwiej

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team