MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Job Adjustments planned for expansion
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=27427
Strona 2 z 3

Autor:  Bartelius [ 17 lis 2007, 17:07 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Hmmm sneak ninjutsu było by miłe :) Skill obniżający enmity to się chyba tylko na low level nadaje...
no nie zupelnie koncepcja jest zdaje sie taka ze sie ustawiasz w lini, staje za Toba ktos z thf lub /thf. Dajesz ability tracisz hate na rzecz kogos kto stoji za mobem i wtedy mobek ustawia sie do Ciebie tylem i dostajesz SATA, zamiast tak jak teraz tylko TA. Oczywiscie przy mobach z flailem jest to bez sensu.

Autor:  Lord_Deshter [ 17 lis 2007, 19:08 ]
Tytuł: 

Gli2duS napisał(a):
najlepiej to poprosze o Job Trait 8)


I reflect na cure? :roll:

Autor:  lolo99 [ 17 lis 2007, 19:55 ]
Tytuł:  Re: Job Adjustments planned for expansion

Gokulo napisał(a):
Bard
New songs and abilities. Command to select a single target for a song. Make bard busier by increasing numbr of casts.



Czy każdy PLD ma już swoje Titanis earring? :wink:

Autor:  Bartelius [ 17 lis 2007, 23:58 ]
Tytuł: 

ja mam

Autor:  Gli2duS [ 18 lis 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Lord_Deshter napisał(a):
Gli2duS napisał(a):
najlepiej to poprosze o Job Trait 8)


I reflect na cure? :roll:


Desh to będzie reflect na damage, który zadaje mobek, a nie na spelle od członków party/alliance. pewnie będzi sie to recastować jak Phalanx itp.

Autor:  Duszek [ 18 lis 2007, 13:26 ]
Tytuł: 

Paladin
Considering a reflect spell to reflect damage from attacks blocked by shields.


to znaczy dokladnie ze mobek otrzyma taki sam damage jaki zostal zablokowany przez tarcze (atak odbity od tarczy) i tyle,
rzucony reflect spell zadziala przy pierwszym tego typu bloku

Autor:  Gli2duS [ 18 lis 2007, 13:29 ]
Tytuł: 

dlatego fajnie byłoby dostać to w formie Job Trait, żeby nie zawracać sobie głowy ciągłym recastowaniem. jak wiadomo przy tankowaniu nie ma za dużo czasu na zabawę kiedy mobek ściąga jeden cień po drugim.

Autor:  Krzysiek2099 [ 18 lis 2007, 13:48 ]
Tytuł: 

Pomijając Aegisa to jaki dmg mniej więcej max może zablokować tarcza?

Autor:  Bartelius [ 18 lis 2007, 17:50 ]
Tytuł: 

Krzysiek tu nie chodzi o to ze tarcza zblokuje 75 dmg ze 100 i wejdzie 75 tylko odbije caly dmg czyli 100 lub odbije 25 ( w sumie to jest niejasne ). Glizdus taki job trait bylby pojebany troszke, bo jakby dobrze to rozegrac to by sie nawet taki fafnir zabil w kilka minut. Oczywiscie bylby problem z hate, ale i tak by sie zabil szybko.

Autor:  Krzysiek2099 [ 18 lis 2007, 18:19 ]
Tytuł: 

18x PLD i jedziemy

Autor:  Bartelius [ 18 lis 2007, 20:10 ]
Tytuł: 

TANK party:
PLD
PLD
BRD
WHM
WHM
RDM

8)

Autor:  Vejitta [ 19 lis 2007, 12:02 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Adjustments will be from the start and be ongoing after WotG comes out.
They will be making further (implied downward) adjustments to the 2-handed changes.

Ufff, a juz chcialem Juggernauta sprzedawac :roll:

Co do nowych adjustements. Wprawdzie mialem w planach SAMa, ale cieszy mnie ten nerf. To co zrobiono z SAMem to maksymalne przegiecie. Najlepszy w TP Burn, najlepszy na HNMy, wtf?

Ciekawe co dadza dla WARka, nowy hate abbility bylby calkiem fajny, choc po ostatnim 'adjustement' nie spodziewam sie jakiejs rewelki. WARek ogolnie nie jest takim zlym tankiem, problem z WAR tankiem lezy jednak nie w nim samym a w reszcie alliance, ktora na widok melee dostaje obledu w oczach :/ Glownym zrodlem enmity u WARka jest dmg, a nie jakies lolninjutsu czy lolflashe ;)

Lepiej zwroccie uwage co chca dac dla RNG. Ten Velocity Chuck to niezly overpower. Z reszta - poki co za malo konkretow.

Autor:  ksawery [ 19 lis 2007, 12:15 ]
Tytuł: 

Jestem jednak miekka faja... wlasnie zamowilem dodatek, mimo ze nie planowalem wracac :D

Autor:  egoist [ 19 lis 2007, 12:16 ]
Tytuł: 

ksawery napisał(a):
Jestem jednak miekka faja... wlasnie zamowilem dodatek, mimo ze nie planowalem wracac :D


woot :D wb :)

Autor:  mrynar [ 19 lis 2007, 12:57 ]
Tytuł: 

ksawery napisał(a):
Jestem jednak miekka faja... wlasnie zamowilem dodatek, mimo ze nie planowalem wracac :D


A ja wprost przeciwnie, ciagle sie wacham z zamowieniem, do starych rzeczy mnie jakos nie ciagnie (az mi przykro z tego powodu), a info o nowosciach jakos mnie nie oszolamiaja.

Pewnie jednak sie zlamie i zamowie. :D

Teraz mam generalny remont w domu i mieszkam na dworcu, ale na poczatku grudnia znowu sie pojawi pytanie w co grac: ciagnac dalej wowa, wrocic do FFXI (gdzie niestety sie nie da grac na pol gwizdka), czy wrocic do LOTRO (gzie gra sie fajnie, ale nie ma za duzo do roboty poza levelingiem i craftem).

Autor:  ksawery [ 19 lis 2007, 13:12 ]
Tytuł: 

Nawet nie wiedzialem ze przestales grac Opi O_o... kto jeszcze odpadl ze "starej" ekipy?

Autor:  mrynar [ 19 lis 2007, 13:25 ]
Tytuł: 

ksawery napisał(a):
Nawet nie wiedzialem ze przestales grac Opi O_o... kto jeszcze odpadl ze "starej" ekipy?


Nikt chyba nie odpadl, raczej ludzie wracaja (Stokrotka, Kyash).
Ja mam konto aktywne, nie gram gdzies od miesiaca dopiero (a i w tym czasie sie logowalem zeby pokopac, pocraftowac itp).

Autor:  Gli2duS [ 19 lis 2007, 16:34 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
...Glizdus taki job trait bylby pojebany troszke, bo jakby dobrze to rozegrac to by sie nawet taki fafnir zabil w kilka minut. Oczywiscie bylby problem z hate, ale i tak by sie zabil szybko.


no tak i nie. ten update to przedewszystkim ukłon w stronę PLD/WAR. chętnie zobaczę to w akcji na dynamisie. PLD/NIN z założenia ma NIE obrywać (różnie z tym jest), ale jak już oberwie i zablokuje tarczą, to też fajnie byłoby to odbić w moba :)

jeśli reflect będzie 100% damage, który otrzymałeś blokując tarczą, to będzie zabawnie widzieć MNKi na 2h jak im spada HP od reflecta. go go Shield skill 324!

Autor:  Shinji [ 19 lis 2007, 16:35 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
Lepiej zwroccie uwage co chca dac dla RNG. Ten Velocity Chuck to niezly overpower. Z reszta - poki co za malo konkretow.


Sasasasasasasasasasa :]

Autor:  Lord_Deshter [ 19 lis 2007, 16:49 ]
Tytuł: 

Shinji-kun napisał(a):
Vejitta napisał(a):
Lepiej zwroccie uwage co chca dac dla RNG. Ten Velocity Chuck to niezly overpower. Z reszta - poki co za malo konkretow.


Sasasasasasasasasasa :]


Przecież ty i tak nie grasz >.>

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team