MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

zły kamilus / zli RDMi ;)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=27989
Strona 2 z 5

Autor:  kamilus [ 2 sty 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

Jak wrócę to chcę mieć co czytać! :D :lol:

Autor:  mrynar [ 2 sty 2008, 17:07 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Może dlatego, że Osode ma wysoki bazowy def a poza tym bonusy do wszystkiego? Nie wspominając o tym, że Scorpy w tym bcnm to takie Easy Prey`e i dużo nie trzeba aby je trafić.


Gokulo napisał(a):
Osode ma wzmacniac Healing Walts tez.
Chr castujacego i Vit targeta sie licza w tym ile uleczy - tutaj masz porzadne wzmocnienie do obu :)


Nie znam sie na DNC wiec moze glupoty pisze:

Nie mozna osode zmacrowac do konkretnego tanca?

Shura to rzeczywiscie nie jest najpesze body do solowania (-HP), ale ja bym chyba uzyl rasetsu+1 albo aracana ewntualnie.
Zrobie DNC to napewno sie wybiore na ten BCNM.

Autor:  Bartelius [ 2 sty 2008, 18:16 ]
Tytuł: 

On urzywal faith backhackas zeby miec jak najwiecej TP do leczenia sie i konsekwentnie urzywal Osode zeby wzmocnic leczenie itd. Resetsu bez Spharai(albo chociaz CC) duzo nie da chyba ze stun ze spikesow czesto wchodzi. Arakan tez by duzo nie dal. Arhat+1 moglby byc jakims wyborem tez, ale Osode chyba jednak najlepsze. Nie wiem Opi czy dasz rade /dnc z counter stylem to zrobic mozesz miec za malo TP, ale to tylko gdybanie mozliwe ze nawet bedziesz mial latwiej :)

Autor:  mrynar [ 2 sty 2008, 18:27 ]
Tytuł: 

Ja o DNC kompletnie nic nie wiem. Lubie poznawac nowy job w trakcie grania, wiecej funu z tego mam. Potem ewentualnie cos czytam jak czegos nie kumam.

Autor:  Homer [ 3 sty 2008, 02:59 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Osode ma wzmacniac Healing Walts tez.
Chr castujacego i Vit targeta sie licza w tym ile uleczy - tutaj masz porzadne wzmocnienie do obu :)



Healing Waltz III 354 HP przy CHR 59+2
Healing Waltz III 367 HP przy CHR 59+18


wiec roznica nie jest jakos specjalnie szokujaca.

Autor:  Gokulo [ 3 sty 2008, 09:34 ]
Tytuł: 

Ale nic nie boli zmienic ekwipunek przy uzywaniu, a ta roznica zacznie sie stackowac i jednak zacznie cos znaczyc. Przy tego typu zabawach z solowaniem kazdy sposob zwiekszania swoich szans na przezycie jest wazny.

Autor:  Homer [ 3 sty 2008, 10:06 ]
Tytuł: 

nie no npaewno, przy Healing Waltz IV i equip, ktory da z + 40 CHR to bedzie juz jakis efekt, ktory moze zawazyc o przetrwaniu w trudnych chwilach :lol: jak zrobie pare lvl wiecej to sprawdze jak to wyglada.

Autor:  Scorpio [ 3 sty 2008, 12:16 ]
Tytuł: 

Z innej bajki, system makr w FFXI nie daje możliwości zmiany zbyt dużej ilość equip pod kontem konkretnej czynnosci wykonywanej np, pod uzycie czaru, a jak się doda do tego konieczność podstawienia equipu + ability + ability + czar to już wogóle wychodzi parodia a nie makro ... a wiec moje pytanie, jak to rozwiązaliscie, ten problem. Obecnie ponoc mozna wywołać makro z makra ... jak to działa, taki mini faq pls.

Autor:  mrynar [ 3 sty 2008, 12:33 ]
Tytuł: 

Podobno dzieki windowerowi mozna laczyc macra, ale ja go nie uzywam.

Ja to robie tak: mam osobne macro na equip przed np. WSem (STR+) i osobne macro na equip po (haste, acc, att+). Jakos daje rade, ale jakby SE dodalo 1-2 linijki to byloby fajniej.
Macra na counterstance, chi-blast mieszcze sie w jednym.

Autor:  kamilus [ 3 sty 2008, 12:36 ]
Tytuł: 

Windower to umożliwia nawet 200 linijek w makrze... No i ma bardziej rozbudowane waity.

Autor:  Homer [ 3 sty 2008, 12:37 ]
Tytuł: 

ja musze nacisnac 3 przyciski ( jak mam lekkiego laga, to musze "poprawic" zeby caly equip sie przelaczyl :/ ), zeby caly set pod CHR dla BST przelaczyc...koszmar...macra moglyby miec wiecej linijek...o wiele wiecej.

Autor:  Gokulo [ 3 sty 2008, 13:20 ]
Tytuł: 

Ano SE dodalo teraz opcje wywolywania makra w makrze, ale komendy niestety nie znam, ktos moze podac dla Stoka?
Wtedy robilbys np makro ze zmiana ekwipunku i drugie np.
/callmacro1 (jakakolwiek to komenda)
/ma "Stone IV" <t>

Autor:  Huckster [ 3 sty 2008, 13:32 ]
Tytuł: 

Gokulo napisał(a):
Ano SE dodalo teraz opcje wywolywania makra w makrze, ale komendy niestety nie znam, ktos moze podac dla Stoka?
Wtedy robilbys np makro ze zmiana ekwipunku i drugie np.
/callmacro1 (jakakolwiek to komenda)
/ma "Stone IV" <t>


Huh? SE coś takiego dodało???

Takie rzeczy to tylko w Window-ERZE. Chyba. Ja mam 3 macra na zmienianie equipu - gdybym korzystał z Windowerowych to miałbym 2.

Autor:  Scorpio [ 3 sty 2008, 13:51 ]
Tytuł: 

Tak żeby troszkę rozbudować dyskusję o makrach napiszę czego potrzebuje z poziomu RDM i BLU ...

RED MAGe -
Paralyze II - potrzebuje zamienic equip na max MND( pasek, pierścionek, legsy, rencawiczki ... earring moze, neck i back ) + staff ICE + Strip z MND + sam czar
Slow - jw z innym staffem
Gravity - Jw z tą róznicą że sprzęt bostujący int + odpowiedni staff
BIO - jak gravity + staff
Drain - int + staff
itd ...
Nuki - stuff z mag. attack up + int up + odpowiedni staff

BLUe MAGe -
Magic - magic : equp z int + czar
Magic - pysch : boost do danych atrybutow - glownie str + nie wiem co :D
Mele - ACC + Haste + Dex + att + str
Makro na SC z SATA - equip + ability + ability + ws + czar
w każdym bądz razie, troche skomplikowane ... joby wybralem, cipenke wiecej niz 5 makr uzywam :D

Autor:  Slayerek [ 3 sty 2008, 14:11 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Tak żeby troszkę rozbudować dyskusję o makrach napiszę czego potrzebuje z poziomu RDM i BLU ...
...

dla tych co nie idą jako RDM/DRK to
NAJWAŻNIEJSZE DLA RDM TO CHODZIĆ NA POWAŻNE ZABAWY ZAWSZE JAKO RDM/WHM i w ułamku sekundy odpalać wtedy kiedy trzeba na wszystkich w zasięgu:

Paralyna
Blindna
Silena
Haste
Sleep II
Dispel
ze sprzętem na FAST CAST bo to JEDYNA przewaga tego joba nad innymi , resztę shitu to ma whm, blm i inni np. NIN czy PLD :)

prawdopodobnie żaden porządny RDM nie ma w swoim głównym secie macrowym żadnych NUKÓW, takie coś może sobie odpalić z ręki bo nie ma presji czasu na dmg, macra do solo to inna bajka

Autor:  mrynar [ 3 sty 2008, 14:12 ]
Tytuł: 

Ja gram jednym z prostrzych jobow, ale tez uzywam do obslugi MNka 3 palet macr: osobna do solowania, osobna do bycia DD w party i osobna do tankowania. W kazdej palecie mam macro na Boost, Dodge, Focus, Chakra, Chi Blast, Counterstance + rzeczy ktore przynosza ze soba subjoby: Utsusemi, Warcry itp. Do tego dochodza 3 WSy (final, dragon i asuran). Prawie w kazdym makrze mam zmiane equipu.

Autor:  Gokulo [ 3 sty 2008, 14:20 ]
Tytuł: 

Ja mam tego typu sety makr:
- Standardowy/exp set
- MND set
- Skill/M.acc set

I mam Nuki w makrach, bo jak już nukuje to chce robić to najmocniej jak sie da, a nie bede sie bawil w naualne przekladanie calego ekwipunku ~.~

Autor:  Scorpio [ 3 sty 2008, 14:30 ]
Tytuł: 

Slayerek napisał(a):
Scorpio napisał(a):
Tak żeby troszkę rozbudować dyskusję o makrach napiszę czego potrzebuje z poziomu RDM i BLU ...
...

dla tych co nie idą jako RDM/DRK to
NAJWAŻNIEJSZE DLA RDM TO CHODZIĆ NA POWAŻNE ZABAWY ZAWSZE JAKO RDM/WHM i w ułamku sekundy odpalać wtedy kiedy trzeba na wszystkich w zasięgu:

Paralyna
Blindna
Silena
Haste
Sleep II
Dispel
ze sprzętem na FAST CAST bo to JEDYNA przewaga tego joba nad innymi , resztę shitu to ma whm, blm i inni np. NIN czy PLD :)

prawdopodobnie żaden porządny RDM nie ma w swoim głównym secie macrowym żadnych NUKÓW, takie coś może sobie odpalić z ręki bo nie ma presji czasu na dmg, macra do solo to inna bajka


Paralyna, blidna, silena należą do whm, haste też w sumie.

Sleep II i Sleep I są czarami ktore uzywa RDM, ale ich użcie nie zawsze ma być wykonane w ułamku sekundy ponieważ mają recast spory i uśpienie niwłasciwego przeciwnika zaowocuje wipe, szybko pchły się łape.

Dispell .. hmm ponieważ zazwyczaj jestem w odległosci maksywalnej od przeciwnika nie zawsze widze w logu badz optycznie efekt uzycia specjala. Inna bajka że melesi nie myślą co robią tylko napierdalają, więc jak dostaną para od Ice spike pare razy to moze zaczna myslec ze 1. cel musi byc w zasiegu czaru rdm, 2 dispell nie zawsze dziala, 3. nie napierdalac dopuki rdm nie zdejmie spike o czym komunikat powinni widziec w logu. Myslenie nie boli, komunikat o tym ze cos zlego sie dzieje tez mozna przekazac do rdm, a nie zawsze rdm ma czas na to by hastowac czy zdejmowac statusy bo akurat robi inna bardzo wazna sprawe, np zaklada stoneskin po sleep zeby nie zdechl jak melesi przepuszcza moba ...

Każdy RDM powinien miec makra na nuki. Raz widzialem jednego rdm JP ktory potrafil wsadzic nuka tier II przy light/dark sc pomiedzy czyli po fussion < mb fire > light skillchain < mb ice

Cieszcie się że RDM zrezygnowali z uzywania broni na walkach bo DPS mają porównywalny do THF, war ze swordem itd ... a to co napisales to jeden kurde wielki boulshit Slayerek, rola rdm nie polega na leczeniu i refreshowaniu czy hastowaniu, jego rola polega na uzywaniu enfeble magic ... ile to razy ja widzialem blm-ow napierdalajacych bio na przeciwnika ktorego tankuje ninja ...

Autor:  Gokulo [ 3 sty 2008, 14:36 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Inna bajka że melesi nie myślą co robią tylko napierdalają, więc jak dostaną para od Ice spike pare razy to moze zaczna myslec ze 1. cel musi byc w zasiegu czaru rdm, 2 dispell nie zawsze dziala, 3. nie napierdalac dopuki rdm nie zdejmie spike o czym komunikat powinni widziec w logu.


Nawet nie wiesz jak to popieram :)

Autor:  Vejitta [ 3 sty 2008, 16:01 ]
Tytuł: 

Ile by bylo prosciej gdyby RDM albo BRD zaczynali debuffowac moby od dispel zamiast spamowac biedakow tym samym co NIN przed chwila wrzucil :roll:

Ale lepiej zwalic na melee wine ze robia to co maja robic, zamiast na biednego RDMa albo BRDa ktory jak sie mu nie walnie Caps Lockiem DISPEL na party chat to bedzie sie patrzyl jakie ladne bialo-niebieskie igielki z mobka wyskakuja :]

Cytuj:
Cieszcie się że RDM zrezygnowali z uzywania broni na walkach bo DPS mają porównywalny do THF, war ze swordem itd ...

Tak, zwlaszcza jak wliczymy w to WSy, po prostu siejecie chaos w szeregach Too Weak'ow LOL

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team