MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Version Update Complete! (03/10/2008)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=28763
Strona 2 z 6

Autor:  Homer [ 10 mar 2008, 18:49 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Kolejny fail.
Daliby w końcu coś dla BLM, a nie w kółko wyścig, który melee DD lepszy...
Jak my niby mamy teraz bufor/merity nabijać? Przez campaign? 2k/h vs 20k/h...

Z tym miningiem >lvl20... No lol. I co to zmieni? RMT będą musieli kilka godzin poexpić na wydmach...

Szczerze powiedziawszy to więcej radości mi dostarczyła wersja 3.3 windowera, gdzie wprowadzono timestampy i autosortowanie inventory w locie...


LOL, przeciez BLM to najlepszy DD w grze i soluje moby, o ktorych melee moga tylko pomarzyc...czego mozna chciec wiecej ?

Autor:  Bartelius [ 10 mar 2008, 18:53 ]
Tytuł: 

Homer napisał(a):
tczewiak napisał(a):
Kolejny fail.
Daliby w końcu coś dla BLM, a nie w kółko wyścig, który melee DD lepszy...
Jak my niby mamy teraz bufor/merity nabijać? Przez campaign? 2k/h vs 20k/h...

Z tym miningiem >lvl20... No lol. I co to zmieni? RMT będą musieli kilka godzin poexpić na wydmach...

Szczerze powiedziawszy to więcej radości mi dostarczyła wersja 3.3 windowera, gdzie wprowadzono timestampy i autosortowanie inventory w locie...


LOL, przeciez BLM to najlepszy DD w grze i soluje moby, o ktorych melee moga tylko pomarzyc...czego mozna chciec wiecej ?


Suba z refresh, ale oczywiscie nikomu sie nie chce wczytac chyba ze wlasnie BLM/SCH bedzie mial refresh :) Oczywiscie jest to raczej refresh dla Galek/Elvaan a nie dla low hp taru hehehe :P

Autor:  Duszek [ 10 mar 2008, 18:58 ]
Tytuł: 

The new summoner job ability “Elemental Siphon” has been introduced:
Elemental Siphon
Drains MP from your summoned spirit.
*Only effective on spirits summoned by the summoner.


ciekawe czy ilosc mp pokryje koszt przywolania i utrzymania spirita do czasu uzycia spalla :lol: :lol: :lol:

Autor:  Erelen [ 10 mar 2008, 19:05 ]
Tytuł: 

Zjawcia gdyby nie pokrywało, to nie byłoby sensu wogóle coś takiego wprowadzać :D A ja z innej beczki, emergy maintence we wtorek, środę czy czwartek? :D

Autor:  Duszek [ 10 mar 2008, 19:18 ]
Tytuł: 

Erelen napisał(a):
Zjawcia gdyby nie pokrywało, to nie byłoby sensu wogóle coś takiego wprowadzać :D A ja z innej beczki, emergy maintence we wtorek, środę czy czwartek? :D


czasami zmiany wprowadzane przez SE z sensem maja niewiele wspolnego:P

ja obstawiam srode, piatek i niedziele :D

Autor:  Vejitta [ 10 mar 2008, 20:03 ]
Tytuł: 

LOL, jaki Bullshit :roll:

Brawo SE, Sekkanoki, no ja pierdole, co update to boost SAMa, zamiast rownowazyc wartosc melee jobow na HNMach to SE zdecydowalo cala reszte spuscic z kiblu :/ Ale spoko - moze to Sekkanoki bedzie ponizej 37 lvlu ;)

Retaliation, come on - jesli to Counter ma dzialac jak kazdy inny counter to i tak bieda. WAR i tak sie skryje za cienami, a na Counter nikt nie bedzie liczyl. Jedyne co cieszy to glupkowaty penalty.

Absorb-ACC sie spodziewalem, nawet Kalci o tym mowilem, zapewne SE doda niedlugo rowniez Absorb-Buff albo cos takiego. Pure SE+BW DRKom to sie nie przyda, ale dla Dedicated DRKa to bardzo fajna sprawa :) SE+BW DRK zapewne bardziej by chcial jakis pozadny HP+ i acc+ food.

Elemental Siphon yay ^^ Ciekawe jak skuteczne to bedzie i czy rodzaj elemelka bedzie mial wplyw na ten 'Aspir'. No i ciekawe czy MP sie rekompensuje, elemelki to najbardziej MP-zerne avarki. Jednak wolalbym jakis boost do Blood Pactow, MP na SMN to naprawde nie problem, nawet dla Elvaana.

Cap na Haste mnie nawet cieszy, troche mialem juz dosc tej calej otoczki wokol Haste buildow. Choc z drugiej strony zapewne zostalo to wprowadzone tylko po to zeby zatruc dupe RC i Apoc DRKom ;) i nie bedzie mialo wplywu na zwykly TP Burn setup, a KC wroci tam gdzie jego miejsce.
Ale podobnie jak Ator, tym bardziej cieszy mnie BZ.

Jesli cos powtarzam to sorki, nie czytalem postow poza pierwszym^^;

EDIT: LOLEmperor Band, co za badziew, 3 uzycia i do ponownego zaladowania :-?

Autor:  Homer [ 10 mar 2008, 20:17 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Homer napisał(a):
The new samurai job ability “Sekkanoki” has been introduced:
Sekkanoki
Limits TP cost of next weapon skill to 100.





No to cena Haguna skoczy x3 :D :D :D , bo teraz to bedzie jedyna GKT po reliku.


well no nie wiem. To moze miec recast z 5 minut albo wiecej wiec co Ci da 1 atak za 100TP na 10? Wait lol o kurwa przegieli... przeciez ta umiejetnosc oznacza solo SC bez najmniejszego problemu... przy 200% schodzi Ci 100% i dajesz next od razu PRZEGIECIE.....



O tyle to jest chore, ze przy kombinacji z Meditate i TP back 160......masz 200 tp uzywasz Sekkanoki...Mediatate...WS...zostaje ok 140 TP...WS....Meditate nabija....jak wejdzie double attack ( z Soboro to bedzie raczej gwarant, tak samo jak z /RNG bo Barrage daje 80 Tp back)...to jest czas na odpalenie trzeciego WS.....fun exciment....wyglada to jak 2H z mniejszym timerem....jakikolwiek by on nie byl... :D

Autor:  egoist [ 10 mar 2008, 20:23 ]
Tytuł: 

haste cap moze dotyczyc tylko tego ze haste samba i moze o ile COR dostanie haste roll nie beda sie stackowac z reszta nie sadze zeby obnizali ten cap co jest teraz

Autor:  Bartelius [ 10 mar 2008, 20:25 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
Choc z drugiej strony zapewne zostalo to wprowadzone tylko po to zeby zatruc dupe RC i Apoc DRKom ;)
Ale podobnie jak Ator, tym bardziej cieszy mnie BZ.


To mnie wlasnie wkurwiaaaaaaaa rozumiem ze RC to bron zbyt latwo dostepna zeby byla tak powerfull, ale zeby Apoc relic kosa, byla tak nerfiona ktorys raz z rzedu ( Wczesniej znerfowali dmg z catastorphe ktory teraz jest smiesznie niski w granicach 400-800 przy bardzo dobrym setupie )

Vejitta napisał(a):
Jesli cos powtarzam to sorki, nie czytalem postow poza pierwszym^^;
Aha!! Moj post Veji czytal bo wiedzial ze BZ doceniam bardziej teraz :D
Vejitta napisał(a):
EDIT: LOLEmperor Band, co za badziew, 3 uzycia i do ponownego zaladowania :-?
No wiesz jak ktos ma duzo punktow to sobie moze te 3 ladunki zmarnowac i banda wyrzucic i kupic nowy a nie czekac z naladowaniem do tally a jak ktos ma malo CP no to juz trudno :P Ja mam 50k mam nadzieje ze na troche starczy.
Mi sie napewno przyda do solo MNK. Expuje sobie na EM bez banda mam z 3k/h co na 45lv nie jest takim zlym wynikiem, ale robie to glownie zeby skillowac guard, bo jak walcze z ep-dc to mam czeste gainy:)

Autor:  Bartelius [ 10 mar 2008, 20:29 ]
Tytuł: 

egoist napisał(a):
haste cap moze dotyczyc tylko tego ze haste samba i moze o ile COR dostanie haste roll nie beda sie stackowac z reszta nie sadze zeby obnizali ten cap co jest teraz


well, sposob na to zeby sprawdzic jest latwy siakis BRD poswieci swoje cenne SV zeby to sprawdzic o 23? Vishnu?

Autor:  Homer [ 10 mar 2008, 20:35 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
egoist napisał(a):
haste cap moze dotyczyc tylko tego ze haste samba i moze o ile COR dostanie haste roll nie beda sie stackowac z reszta nie sadze zeby obnizali ten cap co jest teraz


well, sposob na to zeby sprawdzic jest latwy siakis BRD poswieci swoje cenne SV zeby to sprawdzic o 23? Vishnu?


Wybacz, ale mam ciekawsze rzeczy do robienia po updacie, niz dawanie Ci 2h + Marsze :wink: , ale pewnie jakis BRD z Pixies moze to z Toba przetestowac na FLY w oczekiwaniu na pop'a w Dragon's Aery :wink:

Autor:  Gli2duS [ 10 mar 2008, 21:10 ]
Tytuł: 

... czyli olali PLD w tym updacie...

ciekawe ile będzie kosztował stack Snk tools. jeśli tyle, co Invis, to super ;)

Autor:  Vejitta [ 10 mar 2008, 21:21 ]
Tytuł: 

Dancer AF:

Dancer's Tiara (Head)
DEF: 18
HP+10, CHR+4, Enmity-2, Increases "Samba" duration

Dancer's Casaque (Body)
DEF: 38
HP+20, STR+2, DEX+2, "Waltz" Potency +10%, Enmity-2

Dancer's Bangles (Hands)
DEF: 15
HP+12, DEX+2, AGI+2, Increases "Step" accuracy

Dancer's Tights (Legs)
DEF: 28
HP+10, CHR+3, Accuracy+3, Enmity-1

Dancer's Shoes (Feet)
DEF: 14
HP+7, Attack+5, Evasion+5, Increases "Jig" duration

Autor:  Targaryen [ 10 mar 2008, 21:23 ]
Tytuł: 

Sporo fajnych mebelków w tym update :)

Autor:  Homer [ 10 mar 2008, 21:25 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
Dancer AF:

Dancer's Tiara (Head)
DEF: 18
HP+10, CHR+4, Enmity-2, Increases "Samba" duration

Dancer's Casaque (Body)
DEF: 38
HP+20, STR+2, DEX+2, "Waltz" Potency +10%, Enmity-2

Dancer's Bangles (Hands)
DEF: 15
HP+12, DEX+2, AGI+2, Increases "Step" accuracy

Dancer's Tights (Legs)
DEF: 28
HP+10, CHR+3, Accuracy+3, Enmity-1

Dancer's Shoes (Feet)
DEF: 14
HP+7, Attack+5, Evasion+5, Increases "Jig" duration



ale złom....omg, zazwyczaj przynajmniej 1-2 czesci AF seta sie do czegos nadawaly....omg....

Autor:  Vejitta [ 10 mar 2008, 21:26 ]
Tytuł: 

Macro gear :)

Autor:  egoist [ 10 mar 2008, 21:27 ]
Tytuł: 

dajcie linka do strony Taja

Autor:  Homer [ 10 mar 2008, 21:28 ]
Tytuł: 

kurwa...job, ktory jest uzalezniony od gain TP...dostaje +3 acc w całym secie ???, zero HASTE....zero Store TP ..... WTF ?

Autor:  Kyuubi [ 10 mar 2008, 21:42 ]
Tytuł: 

Seedspray - Delivers a threefold attack. Additional effect: Weakens defense. Chance of effect varies with TP.
Corrosive Ooze - Water damage + weakens attack + weakens defense
Spiral Spin - Additional effect: lowers accuracy
Asuran Claws - Delivers a sixfold attack


Blue magic

Autor:  Homer [ 10 mar 2008, 21:57 ]
Tytuł: 

Obrazek



lol

Strona 2 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team