MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Campaign Gets Reinforcements! (06/15/2009)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=33814
Strona 2 z 2

Autor:  Kassei [ 18 cze 2009, 18:12 ]
Tytuł: 

zet napisał(a):
Vejitta napisał(a):
To co napisal Ator ma sens imo. Z tym ze na taka reakcje rynku trzeba bedzie poczekac pare miesiecy. Inna sprawa, ze dopoki nie bedzie wiadomo ile tych monet ma tam dropowac i jak maja byc dystrybuowane, dopoty ciezko o czymkolwiek mowic.

Juz pisalem na BG, ale i tu napisze. Moim zdaniem ten Union wyglada mi na zwykly dodatkowy event w evencie. Raczej nie bedzie wiec to jakis zorganizowany rajd, raczej cos co mamy teraz podczas kampanii, z tym ze osoby bedace w Union dostana dodatkowe profity. I chyba najlepszy rozwiazaniem z takim Union byloby rozdzielanie dropow jak przy Uninvited Guests - kazdy dostaje losowo wygenerowany item/itemki. Moze nie bedzie to fair, ale mysle ze bedzie bardziej fair niz sytuacja w ktorej zostaje jeden mobek na placu boju, ktorego nikt nie chce zabic bo wszyscy kampia miejsce w ktorym popuje skrzynka, zeby jak najwiecej z niej wybrac...
Fajne rodzielanie equipu jest (jak nie zmienili od czasu jek gralem) w Warhammer Online - osoby, które zdobyły najwięcej punktów za różne akcje w czasie eventu miały w takiej kolejności pierwszeństwo w lotowaniu 1 itemu.
Ten system jest/był maksymalnie niesprawiedliwy ponieważ zliczał po prostu ilość zadanego dmg i tank lub healer zostawał z niczym, gdy nukerzy i dd zgarniali wszystko. Jedyna szansa była taka, aby powtarzać w ciągu dany event, bo po każdym przegranym rollu gracz dostawał +100 do kolejnego, tylko, że każde wyjście z obszaru eventu, czy d/c powodowało reset.
Tak się przynajmniej ludziom wydawało, że dokładnie tak działa ten system, aż zaczęło dochodzić do sytuacji, iż gracze afk zaczęli zajmować pierwsze miejsca w rollowaniu.

Autor:  zet [ 19 cze 2009, 07:53 ]
Tytuł: 

Kassei napisał(a):
zet napisał(a):
Vejitta napisał(a):
To co napisal Ator ma sens imo. Z tym ze na taka reakcje rynku trzeba bedzie poczekac pare miesiecy. Inna sprawa, ze dopoki nie bedzie wiadomo ile tych monet ma tam dropowac i jak maja byc dystrybuowane, dopoty ciezko o czymkolwiek mowic.

Juz pisalem na BG, ale i tu napisze. Moim zdaniem ten Union wyglada mi na zwykly dodatkowy event w evencie. Raczej nie bedzie wiec to jakis zorganizowany rajd, raczej cos co mamy teraz podczas kampanii, z tym ze osoby bedace w Union dostana dodatkowe profity. I chyba najlepszy rozwiazaniem z takim Union byloby rozdzielanie dropow jak przy Uninvited Guests - kazdy dostaje losowo wygenerowany item/itemki. Moze nie bedzie to fair, ale mysle ze bedzie bardziej fair niz sytuacja w ktorej zostaje jeden mobek na placu boju, ktorego nikt nie chce zabic bo wszyscy kampia miejsce w ktorym popuje skrzynka, zeby jak najwiecej z niej wybrac...
Fajne rodzielanie equipu jest (jak nie zmienili od czasu jek gralem) w Warhammer Online - osoby, które zdobyły najwięcej punktów za różne akcje w czasie eventu miały w takiej kolejności pierwszeństwo w lotowaniu 1 itemu.
Ten system jest/był maksymalnie niesprawiedliwy ponieważ zliczał po prostu ilość zadanego dmg i tank lub healer zostawał z niczym, gdy nukerzy i dd zgarniali wszystko. Jedyna szansa była taka, aby powtarzać w ciągu dany event, bo po każdym przegranym rollu gracz dostawał +100 do kolejnego, tylko, że każde wyjście z obszaru eventu, czy d/c powodowało reset.
Tak się przynajmniej ludziom wydawało, że dokładnie tak działa ten system, aż zaczęło dochodzić do sytuacji, iż gracze afk zaczęli zajmować pierwsze miejsca w rollowaniu.


Aż tak mocno w to nie wnikałem. Trudno zrobić takie AI, żeby odzwierciedlić rzeczywiste zaangażowanie, w sumie SE z allaied notes nie robi tego tak źle, choć pewnie dalej można walnąć 10 bufów, 20 songów pare heali, zmienić taga i dostać max punktów.

Autor:  Gokulo [ 19 cze 2009, 08:06 ]
Tytuł: 

O ile sam system wyliczania kto jakie mial influence nie byl TOTALNIE tragiczny, bo jakos potem Ci healerzy i tanki sobie radzily chyba, ale wlasnie ten dodatkowy random byl skopany imo, zdarzalo sie, ze osoby z najmniejszym influence dostawaly super random i wskakiwaly na najwyzsze miejsce.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team