mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:33 
Cytuj  
Dobra piszcie sobie co chcecie i sie podniecajcie faktami z wikipedi w/e.

Po co dawac linki do bardziej konkretnych informacji. Najwazniejsza jest przeciez nazwa spella i ile sie go castuje, kogo obchodzi co robi...

Ja jednak pozostane przy swoim

CIACHCIARACHCIACH!


Imo tak jest znacznie lepiej niz przklejac malo szczegolowe fakty, ale niech kazdy sobie wybierze co lubi...

edited by authority


_________________
Obrazek

Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:45 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
Obrazek

:)


To teraz się wyjaśniło jak japońcy mieli full salvage sety po miesiącu grania i skąd maja kasę na wszystko ;)

Ator nie wklejaj linków na inne fora, to jest zabronione. Rób tyle przeklejek ile chcesz ale nie dawaj cudzych linków.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 17:55 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):

Ator nie wklejaj linków na inne fora, to jest zabronione.


To juz wiem czemu to forum jest takie martwe :/


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 29 sie 2011, 20:22 
Cytuj  
Ja tam lubie czytać jak coś Huck wrzuci bo czasami daje śmieszne komendarze :)

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 00:45 
Cytuj  
Heavy Strike: Damage varies with TP.
92BLU
STR+2
32MP
Type: Physical
Element: N/A
2 Set Points

Casting Time: 1 second
Recast Time: 30 seconds

Notes: 2.25fTP 75%STR Autocrit





Sudden Lunge: Damage varies with TP. Additional effect: "Stun."
95BLU
HP-5 MP-5 DEX +1 AGI +1
18MP
Type: Physical
Element: N/A
4 Set Points

Casting Time: 1 second
Recast Time: 12 seconds

Notes: 1.0 fTP 50% STR 50% AGI

Does not reduce caster's HP.








White Wind: Restores HP of all party members within the area of effect.
94BLU
HP+5 AGI +1
145MP
Type: Magical
Element: Wind
5 Set Points

Casting Time: 7 seconds
Recast Time: 20 seconds

Notes: floor(HP/7)*2, also augmented by cure potency








Barrier Tusk: Reduces the amount of damage you take.
91BLU
HP+15 MP-15 VIT +3
41MP
Type: Magical
Element: Earth
3 Set Points

Casting Time: 6 seconds
Duration: 60 seconds
Recast Time: 60 seconds

Notes: Reduces damage taken by 15%, calculated after PDT and MDT gear. (Multiplicative)





Water Bomb: Deals water damage to enemies within area of effect. Additional effect: Silence.
92BLU
MP +20 INT+4 MND+2 STR-3 VIT-3
67MP
Type: Magical
Element: Water
2 Set Points

Casting Time: 3 seconds
Recast Time: 32 seconds

Notes: dINT*1.5, 20% INT 10% MND, 2fTP
The silence effect lasts for 60 seconds.







Mortal Ray: Inflicts Doom upon an enemy.
91BLU
STR +2 MND +2
267MP
Type: Magical
Element: Darkness
4 Set Points

Casting Time: 8 seconds
Recast Time: 2 minutes 30 seconds

Notes: Gaze attack with low accuracy, the doom effect appears to take 60 seconds to kill the target and will wear off if you venture too far from the foe that is inflicted.







Dark Orb: Deals dark elemental damage to an enemy.
93BLU
AGI+2 MND+2
153MP
Type: Magical
Element: Darkness
3 Set Points

Casting Time: 9 seconds
Recast Time: 1 minute 12 seconds

Notes: dINT*2, 40% INT, 4.5fTP








Thunderbolt: Deals Lightning damage to enemies within the area of effect. Additional effect: "Stun."
138MP
Type: Magical
Element: Lightning

Casting Time:

Notes: dINT*2, 30% INT 20% MND, 4fTP
~10 second stun duration

Harden Shell: Enhances defense.
20MP
Type: Magical
Element: Earth

Casting Time: 3 seconds
Duration: 90 seconds

Notes: +100% Defense







Wlasciwie wszystko o nowych spellach. Heavy strike to najmocniejszy spell ofensywny jaki BLU kiedykolwiek dostal na HNMy i chyba wogole.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2011, 06:07 
Cytuj  
Z pierwszej ręki...

Sudden Lunge jest niesamowity. Stun trwa od cholery dlugo. Bylem w stanie walnac Gukumkaza z tego i odbiec od niego az stracilem go z wzroku i poczekac kilka sekund az przyszedl. Niezresistowany stun trwa z 10+ sekund.

Heavy strike to najlepszy ofensywny spell w historii. 32 MP i 100% crit rate to jest masakra. 2800 w abyssea z rr vv ss bez buffow i kolo 8k z CA+efflux. Sa jakies pogloski ze ma light SC properties (jak relic i empy WSy niektore) i robi light z CDC.

White wind w abyssea z hp atmami i hp setem leczy za 2005 AoE... XD

Hardened shell i barrier tusk sytuacyjne, ale calkiem niezle :)


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 08:41 
Cytuj  
Poszedl jakis jps przeciek przetlumaczony na angielski ze mythici beda mialy teraz Occ. 2-3 na aftermath 300%.

Czytelne to nie jest ale postne, moze kogos interesuje ;)

google translate:
Relic
Wind instrument skill +25 +25 +3 singing songs all the skills gap Ralph Horn CHR +10
Counter Attack +35 Effect IV septum up Sufarai D +48 +86
D53 176 Attack +35 DMG Mandau
Excalibur 233 Attack +35 Additional effect: DMG D69: damage proportional to your HP
+35 Critical hit rate of 431 fires up interval IV Ragnarok D133
D82 280 Attack +35 DMG Gatora
488 Accuracy +35 DMG Burabyura D146
492 Accuracy +35 DMG Gunguniru D147
Apocalypse hits 513 DMG +35 D154
Attack +35 210 return interval D60
437 Accuracy +35 DMG Murakumo celestial D124
D87 308 Attack +35 DMG Myoruniru
390 Accuracy +35 DMG Kurausutorumu D106
Ranged Attack +25 Ranged +35 interval Anaiareita 582 D71
Ranged Attack +25 Ranged +35 interval 524 Yoichi Bow D118
Up to 45% Magic Damage IV performance under 40 proof Aegis Shield Bash

Empy
30% + 1 extension of duration of the song singing skill singing Daurudavura +20 +20 Skills Strings
D +39 +51 STR +17 DMG Urusuraguna
DMG 176 DEX +17 Touwashutora D52
DMG 224 DEX +17 D66 Armas
DMG 430 VIT +17 Karadoborugu D132
DMG 276 STR +11 MND +11 Farusha D80
DMG 482 STR +17 turmeric Sara D144
Redemption DMG 502 STR +11 MND +11 D150
DMG 492 VIT +17 Rongomianto D146
D59 210 AGI +17 DMG Kamina
DMG 437 STR +17 Masamune D123
D84 300 HP +80 MP +80 DMG Ganbantein
D105 390 MP +140 DMG Fuverugerumiru
DMG 490 DEX +17 Garn deva D110
D70 582 AGI +17 DMG Armageddon
When the fire-proof shield 40 VIT +22 Ohan, 30% of the conversion to MP under the physical damage

Mythic
504 Performance IV septum Conqueror Berserk up D142
Justice King
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Avoidance and performance IV concentration interval up Grants Faust D +47 +96
Ten case Arsizio Lung Ass
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
267 Magic Accuracy +20 DMG Yagurushu D69
Beni Devine III ozone-up performance up effect goddess of mercy
Mystic Boon
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / - Accuracy + / Magic Accuracy
Mark-up effect of the Spirit 402 Revatein interval D97
Up Attack +50 Magic Accuracy +10 Magic Accuracy +30
Vizofuniru
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Magic Attack / Magic Accuracy
Convert 224 Magic Accuracy +25 up performance DMG Myuruguresu D61
Roz rate Fatale
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Magic Attack / Magic Accuracy
Up deceptive attack and surprise performance IV 200 \ n DMG Vajura D51
Manda stub Jobs
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Non-physical damage -16% 264 +16 Enmity Burutogangu interval D69
Difficult to lower the damage taken when hostility
Roie
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Absorb Magic Accuracy +30 up performance IV Liberator DMG 528 D149
Insertion contingency
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Attack IV intervals up to 312 pet Aimuru D83
Cerro up the instructions and Dase effects unit
Primal Lend
Aftermath (including pets): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Duration of IV extension 186 Magic Accuracy +20 DMG Song Karunuenan D46
Mordaunt Lime
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / - Accuracy + / Magic Accuracy
Rafe effect gust up 432 test snapshot interval D73
Accuracy shooting up IV disorder
True Flight
Aftermath: Occasionally attacks 2-3 times + / Ranged Attack + / Ranged
450 eyes in back of one's head up DMG D120 Round IV Karas small effect
This sword ten Wulan
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Performance of the atom me up Magic Accuracy +25 Enmity +25 227 Kannagi DMG D58
Kamuhaburi
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
492 Performance IV interval jumps up bearded dragon D139
蒸竜 strange clouds
Aftermath (including flying dragon): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Accuracy +30 402 -7 summon maintenance interval D97 Nirvana
Summon: +35 Magic Atk Up
Garland of Bliss
Aftermath (including summoned): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
IV converted to MP damage given from time to time interval 236 Magic Accuracy +20 Tisona D62
Peer experiences Sion
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / - Magic Accuracy + / - Accuracy
480 Quick Draw up performance IV interval D59 Death Penalty
Redden Salute
Aftermath: Occasionally attacks 2-3 times + / Ranged Attack + / Ranged
Martial Arts up septum IV D +39 +49 effectiveness Gankun area
Overload Control
Luhe County Lianhuan
Aftermath (including automata): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
IV 205 steps up the performance and accuracy rate intervals Terupushikora D51
Rick pin Creos
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy
Spell of weather and congener 402 DMG Toupushimati D97: -20 hostility
Up Attack +35 Magic Accuracy +25 Magic Accuracy +30
Omunishiensu
Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Magic Attack / Magic Accuracy


Jesli to sie okaze prawda to bedzie ciezki wybor czy nastepne relici czy moze mythici :) Z drugiej strony relici znowu pewnie dostana hidden boost ktorego tutaj nie widac bo... jest hidden XD

Jednak Ryunohige wyrastna na najmocniejsza bron w grze. 2-3 i 15%(narazie) boost do Drakesbane to niezla masakra.

Wszystko sie jednak okaze moze to jakis false alarm. Dla tych co nie lubia spoilerow i dyskusji o nich serdecznie przepraszam :)


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 08:52 
Cytuj  
Hahahaha ledwo zrobiliście Reliki teraz za Mythici trzeba się brać :D, dobrze że ceny za Einh spadną to będzie można tam wrócić. Jednak szansy na tak szybkie zebranie alexów jak monet pod reliki nie bardzo widzę. Więcej jak 1 mythic IMO ciężko wam będzie choć szkoda będzie zmarnować Nyzul Tokens / Therion Ichor które skumulujecie. Na dodatek wyjdzie wam sporo main jobów z relikami / mythicami / emp. Przynajmniej nie będziecie się nudzić i będziecie mieli co spamować.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 09:17 
Cytuj  
Return Interval na katanie? Co się stało z paralyze? Cokolwiek to jest mam nadzieję, że nie ma nic wspólnego z mijingakure... Atk+35, base 60 całkiem fajne ciekawe jakie tym razem triale dadzą.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 09:21 
Cytuj  
To jest jakies google translate Rha, wiec pewne rzeczy mogly byc "Lost in translation" :)

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:00 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Hahahaha ledwo zrobiliście Reliki teraz za Mythici trzeba się brać :D, dobrze że ceny za Einh spadną to będzie można tam wrócić. Jednak szansy na tak szybkie zebranie alexów jak monet pod reliki nie bardzo widzę. Więcej jak 1 mythic IMO ciężko wam będzie choć szkoda będzie zmarnować Nyzul Tokens / Therion Ichor które skumulujecie. Na dodatek wyjdzie wam sporo main jobów z relikami / mythicami / emp. Przynajmniej nie będziecie się nudzić i będziecie mieli co spamować.


Narazie sie nie przejmuje bo wyglada na to ze nawet z 2-3 to mythicow do damage wartych uwagi jest malo.
Wiem ze ciezko przewidziec % ale zakladajac nawet jakis bardzo wysoki np 50%DA/20%TA (jak ridill)


Conqueror - nie wiem dokladnie jaki jest priority tego occ z mythicow ale zalozymy na plus dla nich czyli occ przed DA z trait. Normalnie WAR ma kolo 33% wiec to jest wzrost z 1.33 na 2 wiec o 50%. 50% wiecej WSow ale okolo 20% slabszych WSow. 50% wiekszy dps ale 30-40% ODD i wyzszy base damage prawie to wyrownuje. Dodajac do tego, ze trzeba oszczedzic TP do 300% to wychodzi na to ze Conqueror jest na rowni z Ukon i jest troche lepszy pod mighty strikes i watpie ze jest warty zachodu tym bardziej jesli DA i TA beda mniejsze. z drugiej strony moga jeszcze bardziej zboostowac King's justice (narazie jest +15% na mythicu) i zblizyc jego damage do Ukko's furry, ale to tylko na EP mobach bo na hnm Crit daje zbyt duzo.

Glanzfaust - Jesli nie zmienia ze DA/TA bedzie na kazdej piesci oddzielnie to moze possac, jesli zmienia to bedzie hot.

Yagrush - Ten mythic rozwazamy dla Junfana, jesli sami sie nie zdecydujemy na zadne :P

Laevateinn - Jesli ten mythic kiedykolwiek bedzie lepszy niz ToM staffy to pewnie go zrobimy dla przyjaciela Gogo epeen Taru BLM

Murgleis - ...

Vajra - Taka bron pod Sneak i Trick attack czyli idealna dla THF pod HNMy ale az tak bardzo THF nie lubie :) THF ma tez znacznie mniejszy boost z 2-3 przez posiadanie bardzo wysokiego juz TA/DA

Burtgang - 2-3 i bonus na Atonement czyni z tego calkiem niezla bron na HNMy

Liberator - no Thx Apocalypse ftw!

Aymur - To pewnie jest zajebiste, ale glownie do solo chyba. 2-3 hit na pecie wymiata, ale wszedzie poza solo i poza abyssea ciezko bedzie nabic 300%TP i na dodatek utrzymac przy zyciu tego samego peta

Carnwenhan - spoko, ale za 250M to no thx.

Gastraphetes - Ciekawe czy 2-3 damage bedzie dzialal na WSach. Nigdy tego nie wkoncu nie widzialem czy ODD z mythicow dziala na wsie. 3x damage slugshot bylby calkiem mocny ^^

Kogarasumaru - Calkiem spoko, ale po pierwsze to moze przeszkadzac w zanshin procu a zanshin jak procnie to daje wiecej TP niz 3 hity. Na HNM i tak sie robi Gekko a nie Fudo/Kaiten wiec tu milaby przewage. Nabic 300% tp na SAM to tez easy pray. 450 delay to easy 5 hit. Zdecydowanie niezla opcja na HNMy jednak jesli 2-3 ma priority przed zanshin to sporo traci, w przeciwnym wypadku jest to jeden z 4 mythicow ktore bym uznal za bardzo dobre.

Nagi - Nah.

Ryunohige - Najmcniejsza ofensywnie bron w grze chyba. 15% mocniejszy drakesbane ktory prawdopodobnie wzrosnie. 2-3 na 100%crit jumpach ( soul i spirit jumpy maja 100% crit) to jest masakra a do tego dochodzi TPx2 i TPx3 moze z TA dac ponad 100TP. Jednym slowem full win do damage. Jedyne co brakuje DRG zeby stac sie najmocniejszym DD z ta bronia to attack, ale i tak nie wiem czy nie bije wszystkiego na glowe.

Nirvana - Za maly bonus jak na 250M

Tizona - Zrobilbym ta bron gdyby nie to ze wymaga MP na mobku zeby mozna zadzialal Convert damage to MP co imo jest glupie i powinno dzialac bez MP na mobie jak effect z WSa http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Spirit_Taker

Death Penalty - Spoko ale nie warty 250M

Kenkonken - To jestt bardzo potezna bron, ale 2-3 daje mu maloego boosta z powodu 2 rzeczy 1. To samo co z bronia MNKa Occ aftermath na mythicu h2h dziala tylko 1 na runde a nie na kazdej rece co moim zdaniem jest debilizmem. Zmniejsza to 50% DA 20%TA do 25%/7%. Druga sprawa to limit 8 uderzen na WSie. Pummel ma bazowo 6 wiec zmniejsza to troche uzytecznosc DA/TA na wsie.

Terpsichore - Tu mamy kolejnego zwyciezce. 300% TP na DNC to easy pray i 2-3 hit to bajka dla tego jobu. Dokladajac do tego jego juz zajebisty bonus do Finising moves to wychodzi bron idealna dla DNC.

Tupsimati - Jak narazie to ta bron to pomylka :)


Jesli się zdecydujemy na Mythic dla mnie i Ragniego to pewnie Ryunohige i Tapsi. Jesli na mythic dla mule to pewnie yagrush dla juna.

Z Relicow obchodza nas:

Amanomurakumo - SAM mi sie ostatnio gra po prostu zajebiscie. Self SC Light yuki gekko kasha z samym meditate i haste jest uzalezniajace. W tej chwili Masamune nadal bije Amano na glowe z 2 powodow 1. ODD 2. Damage varies with TP. SAM czesto przekracza 100TP nawet o 50% ( Runda z zanshin daje w chuj TP ) + TP bunus earring + TP bonus ability i TP bonus an sekkanoki z rekawiczkami +2, wszystko to daje Fudo duza przewage nad kaiten ( w tej chwili fudo i kaiten maja tkai sam damage tylko na 100%TP na 200% Fudo jest z 20%+ mocniejsze a na 300% z 50%+ mocniejsze. Jednak wszystko to mzoe sie latwo odwrocic i mozliwe ze w takim wypadku bedziemy robic Tweens SAMs z Ragnim i 2 razy Amano :)

Spharai - jesli tylko dostanie odpowiedniego boosta tto jest na szczycie mojej listy. Jak anrazie ssie.

Ragnarok - Jak go dalej beda tak boostowac to bedzie po prostu zajebisty i to dla 3 jobow. Wlasciwie wystarczyloby zeby zmienili Scourge na crit WS i mamy chyba najmocniejsza bron w grze.

Gjallahorn - w tej chwili wydaje sie bezuzyteczny. Dodali nowe ability ktore wlasciwie capuje marche. +2mp z ballad to imo za malo zeby placic 250M. to co by nas do niego przekonalo to dodanie do niego jakiegos songa ktory mozna puscic tylko z gjallahorn np. Masacre Elegy

Aegis - Opieram sie temu relicowi na maksa, ale nie wiem czy zdolam. Patrzac na wypowiedzi ludzi z BG na temat nowych VW to szykuje sie masakra i poziom trudnosci jakiego w FFXI jeszcze nie bylo. Wyglada na to ze nic poza PLD tych mobow nie stankuje i to z super supportem. Mozliwe ze Aegis bedzie zbyt duzy boosttem zeby go nie zrobic.

Claustrum - Jesli pojda po rozum do glowy i zrobia z tego staffa dla castujacego BLM (czyt. lepsze niz ToM staves) to bedzie opcja dla Przyjaciela :)


Sie rozspisalem o glupotach :) jak ktos to przeczytal do konca to podziwiam cierpliwosci.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:07 
Cytuj  
Bartelius napisał(a):
Yagrush - Ten mythic rozwazamy dla Junfana, jesli sami sie nie zdecydujemy na zadne :P


To Przyjaciel popadł w niełaskę :) ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:10 
Cytuj  
Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:11 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Yagrush - Ten mythic rozwazamy dla Junfana, jesli sami sie nie zdecydujemy na zadne :P


To Przyjaciel popadł w niełaskę :) ?


Mamy plan zeby Przyjaciel jednak dostal Daurdable i byl naszym main BRD nie WHM. MP na Taru jest ujmujace, ale 800HP ssie mocno. Poza abyssea na VW to jeden AoE i jest po WHM a to nie jest dobry pomysl. Elvaan nawet z malym MP nie powinien miec problemow z iloscia refresh jaka jest teraz dostepna w grze.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:14 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow.


Dziwie sie ze nie dajesz mi rad z wlasnego doswiadczenia i nie zaproponujesz zebym quitnal jak ty. To by napewno rozwiazalo moje dylematy i na dodatek na marne poszla by tylko moja praca a nie calego LSa -.-


_________________
Obrazek

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:18 
Cytuj  
Bartelius napisał(a):
mrynar napisał(a):
Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow.


Dziwie sie ze nie dajesz mi rad z wlasnego doswiadczenia i nie zaproponujesz zebym quitnal jak ty. To by napewno rozwiazalo moje dylematy i na dodatek na marne poszla by tylko moja praca a nie calego LSa -.-


Ja ciagle gram! Pamiec o DP jest wiecznie zywa w moim relicu!

Quitniecie to zadne rozwiazanie w twoim wypadku, bo juz zdarzalo ci sie kasowac postac, rozdawac sprzet a potem i tak wracales.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:22 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Bartelius napisał(a):
mrynar napisał(a):
Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow.


Dziwie sie ze nie dajesz mi rad z wlasnego doswiadczenia i nie zaproponujesz zebym quitnal jak ty. To by napewno rozwiazalo moje dylematy i na dodatek na marne poszla by tylko moja praca a nie calego LSa -.-


Ja ciagle gram! Pamiec o DP jest wiecznie zywa w moim relicu!

Quitniecie to zadne rozwiazanie w twoim wypadku, bo juz zdarzalo ci sie kasowac postac, rozdawac sprzet a potem i tak wracales.


Tak ale to bylo na etapie 1x 75 i polowie CoP teraz napewno bym nie wrocil.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 11:33 
Cytuj  
Teraz 10x lvl 90 i COP jest łatwiejszy niż wtedy 1x75 + COP.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2011, 13:06 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Teraz 10x lvl 90 i COP jest łatwiejszy niż wtedy 1x75 + COP.


Po pierwsze to tak szybko sie wszystko robi jak juz sie ma polowe, bo od zera i bez pomocy to bys sie rozkrecal przez pol roku minimum.

Poza tym ja mam na playtime 1195 dni z czego polowa to afk i ze 100 dni Atora wiec 500 dni grania ( inb4 zmarnowales 2 lata na granie ). Powiedzmy ze polowe z tych 500 dni mozna by teraz zrobic 2 razy szybciej to daje jakies 375 dni czyli rok grania. Zakladajac ze teraz moge grac jakies 70h na tydzien to daje 2 lata grania zeby dobic do tego co teraz mam. W rzeczywistosci pewnie wiecej bo niektorych rzeczy sie powtorzyc juz nie da tak latwo jak sie dalo ( ochain, kasa na relici, empy wogole )

Poza tym mnie szlak trafia jak np gram w gre i mam save z przed godziny i musze powtorzyc to co przez ta godzine zrobilem. Powtarzanie 2 lat by mnie zajebalo.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2011, 06:37 
Cytuj  
China body 2 eff
Body Ex Rare Lv95
Defense70 VIT+17 Physical damage-8% Change 14% physical damage to TP
Sphere:Double Attack+2% Combination:Haste+8%
WAR, PLD, DRK, BST, SAM, DRG

Holy fucking shit >.>


_________________
Obrazek

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.