MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Regarding the FINAL FANTASY XI Test Server (08/26/2011) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=39480 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Bartelius [ 29 sie 2011, 17:33 ] |
Tytuł: | |
Dobra piszcie sobie co chcecie i sie podniecajcie faktami z wikipedi w/e. Po co dawac linki do bardziej konkretnych informacji. Najwazniejsza jest przeciez nazwa spella i ile sie go castuje, kogo obchodzi co robi... Ja jednak pozostane przy swoim CIACHCIARACHCIACH! Imo tak jest znacznie lepiej niz przklejac malo szczegolowe fakty, ale niech kazdy sobie wybierze co lubi... edited by authority |
Autor: | Targaryen [ 29 sie 2011, 17:45 ] |
Tytuł: | |
Huckster napisał(a): ![]() ![]() To teraz się wyjaśniło jak japońcy mieli full salvage sety po miesiącu grania i skąd maja kasę na wszystko ![]() Ator nie wklejaj linków na inne fora, to jest zabronione. Rób tyle przeklejek ile chcesz ale nie dawaj cudzych linków. |
Autor: | Bartelius [ 29 sie 2011, 17:55 ] |
Tytuł: | |
Targaryen napisał(a): Ator nie wklejaj linków na inne fora, to jest zabronione. To juz wiem czemu to forum jest takie martwe :/ |
Autor: | Zangetsukun [ 29 sie 2011, 20:22 ] |
Tytuł: | |
Ja tam lubie czytać jak coś Huck wrzuci bo czasami daje śmieszne komendarze ![]() |
Autor: | Bartelius [ 30 sie 2011, 00:45 ] |
Tytuł: | |
Heavy Strike: Damage varies with TP. 92BLU STR+2 32MP Type: Physical Element: N/A 2 Set Points Casting Time: 1 second Recast Time: 30 seconds Notes: 2.25fTP 75%STR Autocrit Sudden Lunge: Damage varies with TP. Additional effect: "Stun." 95BLU HP-5 MP-5 DEX +1 AGI +1 18MP Type: Physical Element: N/A 4 Set Points Casting Time: 1 second Recast Time: 12 seconds Notes: 1.0 fTP 50% STR 50% AGI Does not reduce caster's HP. White Wind: Restores HP of all party members within the area of effect. 94BLU HP+5 AGI +1 145MP Type: Magical Element: Wind 5 Set Points Casting Time: 7 seconds Recast Time: 20 seconds Notes: floor(HP/7)*2, also augmented by cure potency Barrier Tusk: Reduces the amount of damage you take. 91BLU HP+15 MP-15 VIT +3 41MP Type: Magical Element: Earth 3 Set Points Casting Time: 6 seconds Duration: 60 seconds Recast Time: 60 seconds Notes: Reduces damage taken by 15%, calculated after PDT and MDT gear. (Multiplicative) Water Bomb: Deals water damage to enemies within area of effect. Additional effect: Silence. 92BLU MP +20 INT+4 MND+2 STR-3 VIT-3 67MP Type: Magical Element: Water 2 Set Points Casting Time: 3 seconds Recast Time: 32 seconds Notes: dINT*1.5, 20% INT 10% MND, 2fTP The silence effect lasts for 60 seconds. Mortal Ray: Inflicts Doom upon an enemy. 91BLU STR +2 MND +2 267MP Type: Magical Element: Darkness 4 Set Points Casting Time: 8 seconds Recast Time: 2 minutes 30 seconds Notes: Gaze attack with low accuracy, the doom effect appears to take 60 seconds to kill the target and will wear off if you venture too far from the foe that is inflicted. Dark Orb: Deals dark elemental damage to an enemy. 93BLU AGI+2 MND+2 153MP Type: Magical Element: Darkness 3 Set Points Casting Time: 9 seconds Recast Time: 1 minute 12 seconds Notes: dINT*2, 40% INT, 4.5fTP Thunderbolt: Deals Lightning damage to enemies within the area of effect. Additional effect: "Stun." 138MP Type: Magical Element: Lightning Casting Time: Notes: dINT*2, 30% INT 20% MND, 4fTP ~10 second stun duration Harden Shell: Enhances defense. 20MP Type: Magical Element: Earth Casting Time: 3 seconds Duration: 90 seconds Notes: +100% Defense Wlasciwie wszystko o nowych spellach. Heavy strike to najmocniejszy spell ofensywny jaki BLU kiedykolwiek dostal na HNMy i chyba wogole. |
Autor: | Bartelius [ 30 sie 2011, 06:07 ] |
Tytuł: | |
Z pierwszej ręki... Sudden Lunge jest niesamowity. Stun trwa od cholery dlugo. Bylem w stanie walnac Gukumkaza z tego i odbiec od niego az stracilem go z wzroku i poczekac kilka sekund az przyszedl. Niezresistowany stun trwa z 10+ sekund. Heavy strike to najlepszy ofensywny spell w historii. 32 MP i 100% crit rate to jest masakra. 2800 w abyssea z rr vv ss bez buffow i kolo 8k z CA+efflux. Sa jakies pogloski ze ma light SC properties (jak relic i empy WSy niektore) i robi light z CDC. White wind w abyssea z hp atmami i hp setem leczy za 2005 AoE... XD Hardened shell i barrier tusk sytuacyjne, ale calkiem niezle ![]() |
Autor: | Bartelius [ 31 sie 2011, 08:41 ] |
Tytuł: | |
Poszedl jakis jps przeciek przetlumaczony na angielski ze mythici beda mialy teraz Occ. 2-3 na aftermath 300%. Czytelne to nie jest ale postne, moze kogos interesuje ![]() google translate: Relic Wind instrument skill +25 +25 +3 singing songs all the skills gap Ralph Horn CHR +10 Counter Attack +35 Effect IV septum up Sufarai D +48 +86 D53 176 Attack +35 DMG Mandau Excalibur 233 Attack +35 Additional effect: DMG D69: damage proportional to your HP +35 Critical hit rate of 431 fires up interval IV Ragnarok D133 D82 280 Attack +35 DMG Gatora 488 Accuracy +35 DMG Burabyura D146 492 Accuracy +35 DMG Gunguniru D147 Apocalypse hits 513 DMG +35 D154 Attack +35 210 return interval D60 437 Accuracy +35 DMG Murakumo celestial D124 D87 308 Attack +35 DMG Myoruniru 390 Accuracy +35 DMG Kurausutorumu D106 Ranged Attack +25 Ranged +35 interval Anaiareita 582 D71 Ranged Attack +25 Ranged +35 interval 524 Yoichi Bow D118 Up to 45% Magic Damage IV performance under 40 proof Aegis Shield Bash Empy 30% + 1 extension of duration of the song singing skill singing Daurudavura +20 +20 Skills Strings D +39 +51 STR +17 DMG Urusuraguna DMG 176 DEX +17 Touwashutora D52 DMG 224 DEX +17 D66 Armas DMG 430 VIT +17 Karadoborugu D132 DMG 276 STR +11 MND +11 Farusha D80 DMG 482 STR +17 turmeric Sara D144 Redemption DMG 502 STR +11 MND +11 D150 DMG 492 VIT +17 Rongomianto D146 D59 210 AGI +17 DMG Kamina DMG 437 STR +17 Masamune D123 D84 300 HP +80 MP +80 DMG Ganbantein D105 390 MP +140 DMG Fuverugerumiru DMG 490 DEX +17 Garn deva D110 D70 582 AGI +17 DMG Armageddon When the fire-proof shield 40 VIT +22 Ohan, 30% of the conversion to MP under the physical damage Mythic 504 Performance IV septum Conqueror Berserk up D142 Justice King Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Avoidance and performance IV concentration interval up Grants Faust D +47 +96 Ten case Arsizio Lung Ass Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy 267 Magic Accuracy +20 DMG Yagurushu D69 Beni Devine III ozone-up performance up effect goddess of mercy Mystic Boon Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / - Accuracy + / Magic Accuracy Mark-up effect of the Spirit 402 Revatein interval D97 Up Attack +50 Magic Accuracy +10 Magic Accuracy +30 Vizofuniru Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Magic Attack / Magic Accuracy Convert 224 Magic Accuracy +25 up performance DMG Myuruguresu D61 Roz rate Fatale Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Magic Attack / Magic Accuracy Up deceptive attack and surprise performance IV 200 \ n DMG Vajura D51 Manda stub Jobs Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Non-physical damage -16% 264 +16 Enmity Burutogangu interval D69 Difficult to lower the damage taken when hostility Roie Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Absorb Magic Accuracy +30 up performance IV Liberator DMG 528 D149 Insertion contingency Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Attack IV intervals up to 312 pet Aimuru D83 Cerro up the instructions and Dase effects unit Primal Lend Aftermath (including pets): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Duration of IV extension 186 Magic Accuracy +20 DMG Song Karunuenan D46 Mordaunt Lime Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / - Accuracy + / Magic Accuracy Rafe effect gust up 432 test snapshot interval D73 Accuracy shooting up IV disorder True Flight Aftermath: Occasionally attacks 2-3 times + / Ranged Attack + / Ranged 450 eyes in back of one's head up DMG D120 Round IV Karas small effect This sword ten Wulan Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Performance of the atom me up Magic Accuracy +25 Enmity +25 227 Kannagi DMG D58 Kamuhaburi Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy 492 Performance IV interval jumps up bearded dragon D139 蒸竜 strange clouds Aftermath (including flying dragon): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Accuracy +30 402 -7 summon maintenance interval D97 Nirvana Summon: +35 Magic Atk Up Garland of Bliss Aftermath (including summoned): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy IV converted to MP damage given from time to time interval 236 Magic Accuracy +20 Tisona D62 Peer experiences Sion Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / - Magic Accuracy + / - Accuracy 480 Quick Draw up performance IV interval D59 Death Penalty Redden Salute Aftermath: Occasionally attacks 2-3 times + / Ranged Attack + / Ranged Martial Arts up septum IV D +39 +49 effectiveness Gankun area Overload Control Luhe County Lianhuan Aftermath (including automata): Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy IV 205 steps up the performance and accuracy rate intervals Terupushikora D51 Rick pin Creos Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Attack / Accuracy Spell of weather and congener 402 DMG Toupushimati D97: -20 hostility Up Attack +35 Magic Accuracy +25 Magic Accuracy +30 Omunishiensu Aftermath: Attacks 2-3 times sometimes + / + Magic Attack / Magic Accuracy Jesli to sie okaze prawda to bedzie ciezki wybor czy nastepne relici czy moze mythici ![]() Jednak Ryunohige wyrastna na najmocniejsza bron w grze. 2-3 i 15%(narazie) boost do Drakesbane to niezla masakra. Wszystko sie jednak okaze moze to jakis false alarm. Dla tych co nie lubia spoilerow i dyskusji o nich serdecznie przepraszam ![]() |
Autor: | 100licad [ 31 sie 2011, 08:52 ] |
Tytuł: | |
Hahahaha ledwo zrobiliście Reliki teraz za Mythici trzeba się brać ![]() |
Autor: | Targaryen [ 31 sie 2011, 09:17 ] |
Tytuł: | |
Return Interval na katanie? Co się stało z paralyze? Cokolwiek to jest mam nadzieję, że nie ma nic wspólnego z mijingakure... Atk+35, base 60 całkiem fajne ciekawe jakie tym razem triale dadzą. |
Autor: | Gokulo [ 31 sie 2011, 09:21 ] |
Tytuł: | |
To jest jakies google translate Rha, wiec pewne rzeczy mogly byc "Lost in translation" :) |
Autor: | Bartelius [ 31 sie 2011, 11:00 ] |
Tytuł: | |
100licad napisał(a): Hahahaha ledwo zrobiliście Reliki teraz za Mythici trzeba się brać
![]() Narazie sie nie przejmuje bo wyglada na to ze nawet z 2-3 to mythicow do damage wartych uwagi jest malo. Wiem ze ciezko przewidziec % ale zakladajac nawet jakis bardzo wysoki np 50%DA/20%TA (jak ridill) Conqueror - nie wiem dokladnie jaki jest priority tego occ z mythicow ale zalozymy na plus dla nich czyli occ przed DA z trait. Normalnie WAR ma kolo 33% wiec to jest wzrost z 1.33 na 2 wiec o 50%. 50% wiecej WSow ale okolo 20% slabszych WSow. 50% wiekszy dps ale 30-40% ODD i wyzszy base damage prawie to wyrownuje. Dodajac do tego, ze trzeba oszczedzic TP do 300% to wychodzi na to ze Conqueror jest na rowni z Ukon i jest troche lepszy pod mighty strikes i watpie ze jest warty zachodu tym bardziej jesli DA i TA beda mniejsze. z drugiej strony moga jeszcze bardziej zboostowac King's justice (narazie jest +15% na mythicu) i zblizyc jego damage do Ukko's furry, ale to tylko na EP mobach bo na hnm Crit daje zbyt duzo. Glanzfaust - Jesli nie zmienia ze DA/TA bedzie na kazdej piesci oddzielnie to moze possac, jesli zmienia to bedzie hot. Yagrush - Ten mythic rozwazamy dla Junfana, jesli sami sie nie zdecydujemy na zadne ![]() Laevateinn - Jesli ten mythic kiedykolwiek bedzie lepszy niz ToM staffy to pewnie go zrobimy dla przyjaciela Gogo epeen Taru BLM Murgleis - ... Vajra - Taka bron pod Sneak i Trick attack czyli idealna dla THF pod HNMy ale az tak bardzo THF nie lubie ![]() Burtgang - 2-3 i bonus na Atonement czyni z tego calkiem niezla bron na HNMy Liberator - no Thx Apocalypse ftw! Aymur - To pewnie jest zajebiste, ale glownie do solo chyba. 2-3 hit na pecie wymiata, ale wszedzie poza solo i poza abyssea ciezko bedzie nabic 300%TP i na dodatek utrzymac przy zyciu tego samego peta Carnwenhan - spoko, ale za 250M to no thx. Gastraphetes - Ciekawe czy 2-3 damage bedzie dzialal na WSach. Nigdy tego nie wkoncu nie widzialem czy ODD z mythicow dziala na wsie. 3x damage slugshot bylby calkiem mocny ^^ Kogarasumaru - Calkiem spoko, ale po pierwsze to moze przeszkadzac w zanshin procu a zanshin jak procnie to daje wiecej TP niz 3 hity. Na HNM i tak sie robi Gekko a nie Fudo/Kaiten wiec tu milaby przewage. Nabic 300% tp na SAM to tez easy pray. 450 delay to easy 5 hit. Zdecydowanie niezla opcja na HNMy jednak jesli 2-3 ma priority przed zanshin to sporo traci, w przeciwnym wypadku jest to jeden z 4 mythicow ktore bym uznal za bardzo dobre. Nagi - Nah. Ryunohige - Najmcniejsza ofensywnie bron w grze chyba. 15% mocniejszy drakesbane ktory prawdopodobnie wzrosnie. 2-3 na 100%crit jumpach ( soul i spirit jumpy maja 100% crit) to jest masakra a do tego dochodzi TPx2 i TPx3 moze z TA dac ponad 100TP. Jednym slowem full win do damage. Jedyne co brakuje DRG zeby stac sie najmocniejszym DD z ta bronia to attack, ale i tak nie wiem czy nie bije wszystkiego na glowe. Nirvana - Za maly bonus jak na 250M Tizona - Zrobilbym ta bron gdyby nie to ze wymaga MP na mobku zeby mozna zadzialal Convert damage to MP co imo jest glupie i powinno dzialac bez MP na mobie jak effect z WSa http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Spirit_Taker Death Penalty - Spoko ale nie warty 250M Kenkonken - To jestt bardzo potezna bron, ale 2-3 daje mu maloego boosta z powodu 2 rzeczy 1. To samo co z bronia MNKa Occ aftermath na mythicu h2h dziala tylko 1 na runde a nie na kazdej rece co moim zdaniem jest debilizmem. Zmniejsza to 50% DA 20%TA do 25%/7%. Druga sprawa to limit 8 uderzen na WSie. Pummel ma bazowo 6 wiec zmniejsza to troche uzytecznosc DA/TA na wsie. Terpsichore - Tu mamy kolejnego zwyciezce. 300% TP na DNC to easy pray i 2-3 hit to bajka dla tego jobu. Dokladajac do tego jego juz zajebisty bonus do Finising moves to wychodzi bron idealna dla DNC. Tupsimati - Jak narazie to ta bron to pomylka ![]() Jesli się zdecydujemy na Mythic dla mnie i Ragniego to pewnie Ryunohige i Tapsi. Jesli na mythic dla mule to pewnie yagrush dla juna. Z Relicow obchodza nas: Amanomurakumo - SAM mi sie ostatnio gra po prostu zajebiscie. Self SC Light yuki gekko kasha z samym meditate i haste jest uzalezniajace. W tej chwili Masamune nadal bije Amano na glowe z 2 powodow 1. ODD 2. Damage varies with TP. SAM czesto przekracza 100TP nawet o 50% ( Runda z zanshin daje w chuj TP ) + TP bunus earring + TP bonus ability i TP bonus an sekkanoki z rekawiczkami +2, wszystko to daje Fudo duza przewage nad kaiten ( w tej chwili fudo i kaiten maja tkai sam damage tylko na 100%TP na 200% Fudo jest z 20%+ mocniejsze a na 300% z 50%+ mocniejsze. Jednak wszystko to mzoe sie latwo odwrocic i mozliwe ze w takim wypadku bedziemy robic Tweens SAMs z Ragnim i 2 razy Amano ![]() Spharai - jesli tylko dostanie odpowiedniego boosta tto jest na szczycie mojej listy. Jak anrazie ssie. Ragnarok - Jak go dalej beda tak boostowac to bedzie po prostu zajebisty i to dla 3 jobow. Wlasciwie wystarczyloby zeby zmienili Scourge na crit WS i mamy chyba najmocniejsza bron w grze. Gjallahorn - w tej chwili wydaje sie bezuzyteczny. Dodali nowe ability ktore wlasciwie capuje marche. +2mp z ballad to imo za malo zeby placic 250M. to co by nas do niego przekonalo to dodanie do niego jakiegos songa ktory mozna puscic tylko z gjallahorn np. Masacre Elegy Aegis - Opieram sie temu relicowi na maksa, ale nie wiem czy zdolam. Patrzac na wypowiedzi ludzi z BG na temat nowych VW to szykuje sie masakra i poziom trudnosci jakiego w FFXI jeszcze nie bylo. Wyglada na to ze nic poza PLD tych mobow nie stankuje i to z super supportem. Mozliwe ze Aegis bedzie zbyt duzy boosttem zeby go nie zrobic. Claustrum - Jesli pojda po rozum do glowy i zrobia z tego staffa dla castujacego BLM (czyt. lepsze niz ToM staves) to bedzie opcja dla Przyjaciela ![]() Sie rozspisalem o glupotach ![]() |
Autor: | 100licad [ 31 sie 2011, 11:07 ] |
Tytuł: | |
Bartelius napisał(a): Yagrush - Ten mythic rozwazamy dla Junfana, jesli sami sie nie zdecydujemy na zadne
![]() To Przyjaciel popadł w niełaskę ![]() |
Autor: | mrynar [ 31 sie 2011, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow. |
Autor: | Bartelius [ 31 sie 2011, 11:11 ] |
Tytuł: | |
100licad napisał(a): Bartelius napisał(a): Yagrush - Ten mythic rozwazamy dla Junfana, jesli sami sie nie zdecydujemy na zadne ![]() To Przyjaciel popadł w niełaskę ![]() Mamy plan zeby Przyjaciel jednak dostal Daurdable i byl naszym main BRD nie WHM. MP na Taru jest ujmujace, ale 800HP ssie mocno. Poza abyssea na VW to jeden AoE i jest po WHM a to nie jest dobry pomysl. Elvaan nawet z malym MP nie powinien miec problemow z iloscia refresh jaka jest teraz dostepna w grze. |
Autor: | Bartelius [ 31 sie 2011, 11:14 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow.
Dziwie sie ze nie dajesz mi rad z wlasnego doswiadczenia i nie zaproponujesz zebym quitnal jak ty. To by napewno rozwiazalo moje dylematy i na dodatek na marne poszla by tylko moja praca a nie calego LSa -.- |
Autor: | mrynar [ 31 sie 2011, 11:18 ] |
Tytuł: | |
Bartelius napisał(a): mrynar napisał(a): Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow. Dziwie sie ze nie dajesz mi rad z wlasnego doswiadczenia i nie zaproponujesz zebym quitnal jak ty. To by napewno rozwiazalo moje dylematy i na dodatek na marne poszla by tylko moja praca a nie calego LSa -.- Ja ciagle gram! Pamiec o DP jest wiecznie zywa w moim relicu! Quitniecie to zadne rozwiazanie w twoim wypadku, bo juz zdarzalo ci sie kasowac postac, rozdawac sprzet a potem i tak wracales. |
Autor: | Bartelius [ 31 sie 2011, 11:22 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Bartelius napisał(a): mrynar napisał(a): Ato uwazam, ze powinienes zrobic wszystkie relici i mythici, zeby sie pozbyc niepotrzebnych dylematow. Dziwie sie ze nie dajesz mi rad z wlasnego doswiadczenia i nie zaproponujesz zebym quitnal jak ty. To by napewno rozwiazalo moje dylematy i na dodatek na marne poszla by tylko moja praca a nie calego LSa -.- Ja ciagle gram! Pamiec o DP jest wiecznie zywa w moim relicu! Quitniecie to zadne rozwiazanie w twoim wypadku, bo juz zdarzalo ci sie kasowac postac, rozdawac sprzet a potem i tak wracales. Tak ale to bylo na etapie 1x 75 i polowie CoP teraz napewno bym nie wrocil. |
Autor: | 100licad [ 31 sie 2011, 11:33 ] |
Tytuł: | |
Teraz 10x lvl 90 i COP jest łatwiejszy niż wtedy 1x75 + COP. |
Autor: | Bartelius [ 31 sie 2011, 13:06 ] |
Tytuł: | |
100licad napisał(a): Teraz 10x lvl 90 i COP jest łatwiejszy niż wtedy 1x75 + COP.
Po pierwsze to tak szybko sie wszystko robi jak juz sie ma polowe, bo od zera i bez pomocy to bys sie rozkrecal przez pol roku minimum. Poza tym ja mam na playtime 1195 dni z czego polowa to afk i ze 100 dni Atora wiec 500 dni grania ( inb4 zmarnowales 2 lata na granie ). Powiedzmy ze polowe z tych 500 dni mozna by teraz zrobic 2 razy szybciej to daje jakies 375 dni czyli rok grania. Zakladajac ze teraz moge grac jakies 70h na tydzien to daje 2 lata grania zeby dobic do tego co teraz mam. W rzeczywistosci pewnie wiecej bo niektorych rzeczy sie powtorzyc juz nie da tak latwo jak sie dalo ( ochain, kasa na relici, empy wogole ) Poza tym mnie szlak trafia jak np gram w gre i mam save z przed godziny i musze powtorzyc to co przez ta godzine zrobilem. Powtarzanie 2 lat by mnie zajebalo. |
Autor: | Bartelius [ 2 wrz 2011, 06:37 ] |
Tytuł: | |
China body 2 eff Body Ex Rare Lv95 Defense70 VIT+17 Physical damage-8% Change 14% physical damage to TP Sphere:Double Attack+2% Combination:Haste+8% WAR, PLD, DRK, BST, SAM, DRG Holy fucking shit >.> |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |