MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Oldstarsi
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=27045
Strona 12 z 25

Autor:  Krzysiek2099 [ 17 sty 2008, 01:10 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
Kris zapisz się do PiS i po problemie.


Zastanowie sie. I tak glosowalem na "Irlandie".

Autor:  Marass [ 17 sty 2008, 12:50 ]
Tytuł: 

ja sie na Ciebie ciagle skarze Kamil :D i za to ze czesto Ci dobrze cos podpowiadam dostaje zjeby.... i jak mniemam jestem jedna z tych 2 osob co nagminnie lamia rulesy gadajac z Toba podczas runow... ale to tylko po to zeby korygowac bledy na bierzaco, bo do mnie o dziwo tez dochodza telle mimo iz nie jestem juz liderem.... w sumie moge to robic po runie, ale wtedy to juz nie bedzie mialo wplywu na przebieg runu... np oststnia akcjia z 2 detectorami ktore regularnie na raz wypuszczaly addy... zamiast zabic jednego z nich(zabijac moga tylko liderzy) gdy kilka osob gryzlo glebe po niezestunowanym meltdown byly tylko usypiane co nie powstrzymuje ich przed wypuszczaniem addow... dlatego sie wysyla telle bo na party/ls chat to nie zostaje czesto odnotowane gdy kilka osob powtarza kilka razy zeby zabic detektory bo sie robi problem

Autor:  kamilus [ 17 sty 2008, 15:45 ]
Tytuł: 

Ja generalnie nie wiem po co ktoś pullował drugiego/wprowadzał zamieszanie. Popuje drugi - to go kill'em, bo i tak SC nie przywoła...

Autor:  Pan_Pritula [ 17 sty 2008, 15:52 ]
Tytuł: 

to trzeba go bylo nuknac a ty nawet go nie sleepowales, wiem bo sprawdzilem loga jak gryzlem glebe ;];]

Autor:  Lord_Deshter [ 17 sty 2008, 16:32 ]
Tytuł: 

Marass napisał(a):
(zabijac moga tylko liderzy)
lol o_0

Autor:  Sidagel [ 17 sty 2008, 17:45 ]
Tytuł: 

Lord_Deshter napisał(a):
Marass napisał(a):
(zabijac moga tylko liderzy)
lol o_0

Tekst miesiąca :)

Autor:  kamilus [ 17 sty 2008, 17:52 ]
Tytuł: 

Desio: tylko liderzy lub na polecenie liderów :D
Chodziło o to, że nubki nam zabijały detecta od razu po pullu :P

niger napisał(a):
to trzeba go bylo nuknac a ty nawet go nie sleepowales, wiem bo sprawdzilem loga jak gryzlem glebe ;];]


Coś kiepsko sprawdzałeś... Przy pierwszej takiej akcji znukowałem drugiego, ale padając jeszcze przyzwał Care i w tym czasie ten właściwy Care zrobił aoe.

Za drugim razem padłem właśnie dlatego, że nukowałem detecta, a jego care mnie pobił :lol:

Także mi ziomuś nie pierdziel, że nie nukowałem czy nie sleepowałem - no chyba, że jak mnie już tam nie było :lol:

Autor:  Marass [ 17 sty 2008, 18:05 ]
Tytuł: 

Kamil fakt faktem z Antonem darlismy sie chyba ze 3 min zeby zabic detektory bo zaczelo sie robic goraco... za 2-gim razem Antom pisal z 5 razy(inni tez pare razy to pisali) ze tego pierwszego detectora trzeba zanukowac, bo on nie popuje SC a jednak on byl tylko usypiany z 4-5 min nie wiem po co... tak samo w sytuacji gdy sa 2 detectory i mamy tylko jednego whma trzeba jednego z nich killim... detectory zostaly dopiero zabite jak 3/4 DD Pt gryzlo glebe i zaczalem spamowac na ls zeby zabic te detectory.... ale bledy maja sie prawo jeszcze trafiac... bo w sumie pierwszy raz w tym Lsie chyba byly ciagniete 2 detectory na raz i ludzie sie troche pogubili

Autor:  kamilus [ 17 sty 2008, 18:09 ]
Tytuł: 

Wiem. Ale ja wtedy byłem już martwy lol. To była akcja "brb pizza -> wtf? oO -> nuke start -> dead -> walcz ze złością -> yummy yummy pizza" :D

Przy pierwszym zamocie detectora załatwiłem tyle, że pierwotny Care walnął meltdown, którego nikt nie zestunował i padli chyba Prit + Anton wtedy >.>

Autor:  Slayerek [ 17 sty 2008, 20:05 ]
Tytuł: 

Detectory już były kiedyś dwa bite na raz, problem nie jest je zanukować ani zabić przy pomocy melee tylko problem jest w tym że OS LS generalnie nie ma takiego supportu który dałby radę temu co robi armia melee -> bezsensownego nabijania mobkom TP, nie ma w LSie armii pielęgniarek która dałaby radę obsłużyć wszystkich mięśniaków którzy generalnie :
- robią słaby dmg
- nie dobierają się w SC pary
- chomikują swoje TP w walce z mobkami które ma się bić poniżej 30 sekund
Caretaker'y powinny być bite przez 2-3 wypasionych melee robiacych WSy i z 1 nukiem od blm'a czy rdm'a jak zdążą i to wszystko poniżej 30 sekund, ale ludzie wolą sobie pewnie skilować cośtam lub stać w zasięgu AoE nawet nie walcząc itd., na szczęście ffxi pokazuje słabości niezależnie z jakimi mobkami się ma do czynienia i będzie sobie można jeszcze nabić niejednego posta :roll:

Autor:  Homer [ 17 sty 2008, 20:26 ]
Tytuł: 

LOL co za problem zabic Detectora ? kazdy "normalny" SAM oneshootuje go WS'em.

Autor:  Krzysiek2099 [ 17 sty 2008, 22:17 ]
Tytuł: 

Homer napisał(a):
LOL co za problem zabic Detectora ? kazdy "normalny" SAM oneshootuje go WS'em.


Marass napisał(a):
(zabijac moga tylko liderzy)


Marass napisał(a):
Kamil fakt faktem z Antonem darlismy sie chyba ze 3 min zeby zabic detektory bo zaczelo sie robic goraco... za 2-gim razem Antom pisal z 5 razy(inni tez pare razy to pisali) ze tego pierwszego detectora trzeba zanukowac, bo on nie popuje SC a jednak on byl tylko usypiany z 4-5 min nie wiem po co


Mam coś dodać czy sam sobie dopiszesz?

Autor:  Marass [ 17 sty 2008, 22:31 ]
Tytuł: 

To nie problem zabic detectora.... problem w tym ze na to musisz miec pozwolenie lidera, bo pozniej sa ujemne pkt... gdyby liderzy szybciej reagowali bylo by spoko, ale jak sie wyda wszystkim pozwolenie to ktorys z noobkow pierwsze co zrobi to rozwali detectora, wiec lider imo powinien szybki przeglad sytuacji zrobic, szybka dyspozycja i kill detectora... po prostu trzeba szybciej reagowac

Autor:  Slayerek [ 17 sty 2008, 22:48 ]
Tytuł: 

przede wszystkim na eventach nie powinno być pisania, zazdroszczę tym którzy chodzą dziesiątki setki razy w to samo miejsce bić w taki sam sposób te same mobki że mają jeszcze coś mądrego do dodania :roll:
ja jestem za tym żeby punkty w LSie można było sprzedawać i kupować bo chętnie bym kupił z minus 20-25 punktów :roll:

Autor:  Duszek [ 17 sty 2008, 22:55 ]
Tytuł: 

pieknie :D
doprowadziliscie do sytuacji w ktorej NIKT NIC nie zrobi bo bez pozwolenia lidera nie wolno mu zabic mobka, nic tylko pogratulowac pomyslu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
zanim lider zdecyduje czy i kto ma zabic moba to 3/4 alliance bedzie gryzlo ziemie i wszyscy wina obarcza lidera/liderow bo nie zabili, nie kazali zabic, nie pozwolili zabic :D

lepiej nauczcie ludzi reagowac instynktownie na takie sytuacje zeby kazdy wiedzial co zrobic jak cos takiego sie powtorzy - a nie stac i czekac "bo tylko lider moze zabic/kazac zabic"... wtedy nikt nie kiwnie palcem i bedzie stal i przygladal sie jak mobek masakruje ally...

wasze eventy w SKY musza byc zabawne - can i join? :lol: :lol: :lol:

Autor:  Homer [ 17 sty 2008, 22:56 ]
Tytuł: 

Krzysiek2099 napisał(a):
Homer napisał(a):
LOL co za problem zabic Detectora ? kazdy "normalny" SAM oneshootuje go WS'em.


Marass napisał(a):
(zabijac moga tylko liderzy)


Marass napisał(a):
Kamil fakt faktem z Antonem darlismy sie chyba ze 3 min zeby zabic detektory bo zaczelo sie robic goraco... za 2-gim razem Antom pisal z 5 razy(inni tez pare razy to pisali) ze tego pierwszego detectora trzeba zanukowac, bo on nie popuje SC a jednak on byl tylko usypiany z 4-5 min nie wiem po co


Mam coś dodać czy sam sobie dopiszesz?


a dopisze sobie... nic dziwnego ze musza decydowac o tym liderzy skoro maja pod soba stadko nic nie kumajacych owieczek.

Autor:  Marass [ 17 sty 2008, 23:18 ]
Tytuł: 

nasze eventy w sky sa na tyle zabawne ze co tydzien bijemy ze 2-3 byakko :D wiec chyba nie jest z nami az tak zle^^ po prostu ludzie musza sie wyrobic i tyle

Autor:  getserious [ 17 sty 2008, 23:48 ]
Tytuł: 

sky jest too weak, kazdy ogarniajacy player po 2 dniach chodzenia wie co, gdzie i jak. od tego sa strony jak sie czegos nie wie.

Autor:  Homer [ 18 sty 2008, 00:07 ]
Tytuł: 

getserious napisał(a):
sky jest too weak, kazdy ogarniajacy player po 2 dniach chodzenia wie co, gdzie i jak. od tego sa strony jak sie czegos nie wie.


WOW

Autor:  Krzysiek2099 [ 18 sty 2008, 00:43 ]
Tytuł: 

Homer napisał(a):
a dopisze sobie... nic dziwnego ze musza decydowac o tym liderzy skoro maja pod soba stadko nic nie kumajacych owieczek.


To nie ty dostałeś zjebę za zabicie detectora, więc na juhc się odzywasz... nie wiesz jak sytuacja wygląda w OS.

Strona 12 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team