mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1898 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 95  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 08:16 
Cytuj  
no i jak tam wczoraj poszło?


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 08:26 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
no i jak tam wczoraj poszło?


bylo ok, ale nie bylo Saku...

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 08:39 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
no i jak tam wczoraj poszło?


Skrzynki się sypały ale nie było TE (łącznie 2 wypadły) Ragni wymyślił jakąś teorie że następnym razem najlpierw Azure (magic kille) a potem Pearl (melee). Ato swierdził że to po prostu wina bugardów. Ja zrobiłem 3 merity i około 10k buforu na EXP wiec nie narzekam.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 08:47 
Cytuj  
jeżeli widać, że są "tiery" niebieskich skrzynek (np 200exp -> 500exp -> 800exp - 1000exp->1000exp->1000exp) to tak samo można założyć, że TE zaczynają wypadać dopiero przy 5 czy 6 tierze - więc strategia była dobra (najpierw pearl (jak najwięcej skrzynek), potem azure (jak najwięcej niebieskich)) tym bardziej, że z redów też wypadały boosty do aury (różne).

Ale czasami tak bywa - jak kiedyś składałem alliance - to po 80 minutach też nie mieliśmy TE (byliśmy na Mandy) - więc to też kwestia szczęścia chyba.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 09:30 
Cytuj  
Są tiery, potrzebne jest około 15-20 killsów danego rodzaju aby scapować dana aurę. Jeśli idziecie farmować triggery albo chcecie sporo TE to wystrzegajcie się WS killsów- czerwone skrzynki tylko przeszkadzają.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 09:52 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Są tiery, potrzebne jest około 15-20 killsów danego rodzaju aby scapować dana aurę. Jeśli idziecie farmować triggery albo chcecie sporo TE to wystrzegajcie się WS killsów- czerwone skrzynki tylko przeszkadzają.


No wczoraj właśnie capowaliśmy pearlascent (20 killsów) i azure. Niebieskich dużo wypadało, ale nie TE.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 10:02 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
Targaryen napisał(a):
Są tiery, potrzebne jest około 15-20 killsów danego rodzaju aby scapować dana aurę. Jeśli idziecie farmować triggery albo chcecie sporo TE to wystrzegajcie się WS killsów- czerwone skrzynki tylko przeszkadzają.


No wczoraj właśnie capowaliśmy pearlascent (20 killsów) i azure. Niebieskich dużo wypadało, ale nie TE.


Azure było ponad 30 killsów, pearl mieliśmy 20 na bank ale nic to nie dało :).

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 sie 2010, 10:42 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Są tiery, potrzebne jest około 15-20 killsów danego rodzaju aby scapować dana aurę. Jeśli idziecie farmować triggery albo chcecie sporo TE to wystrzegajcie się WS killsów- czerwone skrzynki tylko przeszkadzają.
Mielismy Azure z 35 i z 20+ pearl do tego wogole nie killowalismy z wsow (lacznie moze przez przypadek z 5 ws killow w czasie 90 minut bylo) moby padaly szybicej niz w niejednym ally, ragni nie nadazal pullowac czasem i i tak gowno wypadlo jebane bugardy.


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 7 sie 2010, 18:20 
Cytuj  
Czas trwania 120 minut

Atoreis 28 pkt
Ragni 31 pkt
Huck 15 pkt
Phokionas 25 pkt
Allbin 31 pkt
Havelock 31 pkt
Caspian 17 pkt
Deva 31ptk
Maxpower 6 pkt
Azlea 9 pkt
Dasva 21 pkt

A co do skrzynek. Najlepiej jest farmic 20x Azure light. Azure to przecież wyższy tier blue chestów + częściej się one pojawiają. Do tego za każdym magic killem jest Azure light wiec to się szybko capuje. Dlatego według mnie lepiej zacząć od azure aby od razu dostawać 6 guess chesty a nie jakieś nie przydatne. Po tych 20 azure 20 pearl i znów 20 azure. To już jest drugie party gdzie zaczynałem od pearl i nie było TE od 90 minut. ZAWSZE jak miałem party zaczynające się od azure TE popował po 30 minutach. Dlatego polecam zaczynanie od farmowania Azure i później pearl :)


_________________
FFXIV - Moogle - A'rtho Zoah - [S e e D]
FFXI - Ramuh/Bahamut - Ragni - RETIRED

Obrazek

*

Posty: 152
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 sie 2010, 20:04 
Cytuj  
Jest mozliwosc zeby tego questa zrobic we czwartek? Nie jestem pewien czy bede mogl byc w poniedzialek i chyba nie dokoncze questow na fame.

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 08:17 
Cytuj  
Zabijałem wczoraj z Deva pixy w La Tchaine duo i na 15 killów był 1 drop (z TH4 !). Gadałem z Ato i zrobi się farm na początku runu.

Wczoraj w TD był abyssea exp run i nowi ludzie faktycznie resetują aury. Zaczynaliśmy od magic killów i szybko azure sie zcapowało, potem robiliśmy melee i było jak trzeba (prawie co kill niebieska skrzynka) niestety nastąpiła wymiana ok 1/3 alliance co spowodowało ciekawy reset tierów skrzynek (były skrzynki po 1250 exp, po zmianie teamu pamiętam skrzynkę z 200 cruor) oraz zmniejszenie ilości pojawiających się skrzynek.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 09:29 
Cytuj  
możemy dzisiaj pofarmować pixies + zabić NMa - a potem zabić go następnym razem jeszcze raz? (szybciej będziemy mieć bonusa do statsów na nasze runy)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 09:35 
Cytuj  
Ja bym chciał zachować podział na NMy w poniedziałek / EXP + farm we czwartek jeśli to możliwe bo ułatwia to planowanie. Swoją drogą przydałby się jakiś szerszy plan na dziś :)

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 10:19 
Cytuj  
to jeszcze musimy zdobyć :)

http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Virid ... of_destiny
wyrzuca Manananggal w Tahrongi

więcej złotych.

EDIT: - ja dzisiaj będę ok 20:30 w domu.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 12:04 
Cytuj  
1. Farm Pixies (około 60min)
2. Gnole
3. Jeśli 1+2 nie potrwa cały run to NMy w La thaine
4. Jeśli nie wszyscy dostana pixies to za tydzień powtórka
- Generalnie tego Gnola i tak zamierzam bić, aż wypadnie Atma więc nie ma problemu powtórzyc go dla kilku ludzi dla questa.


_________________
Obrazek

Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 12:21 
Cytuj  
Bartelius napisał(a):
1. Farm Pixies (około 60min)
2. Gnole
3. Jeśli 1+2 nie potrwa cały run to NMy w La thaine
4. Jeśli nie wszyscy dostana pixies to za tydzień powtórka
- Generalnie tego Gnola i tak zamierzam bić, aż wypadnie Atma więc nie ma problemu powtórzyc go dla kilku ludzi dla questa.


Idę THFem.
Atma of the Baying Moon daje Attack / Magical Attack MAJOR.

"Adventurers who possess one of the many varieties of "atma" key items and have fulfilled certain conditions may speak to one of these alchemical adepts to unlock its powers. Atma may be acquired by exploiting the weaknesses of the notorious monsters that inhabit Abyssea. The powers granted by infused atma will only be effective while you are in Abyssea."

Czyli najpierw trzeba znaleźć weakness na Lugarhoo (znaki wykrzykników) i potem używać tego jak najwięcej by dropnął Atmę? Podobno każdy NM ma stały zestaw weaknessów. (http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Category_talk:Abyssea)

Prawdopodobnie jego weaknessem są Asuran Fists.

A tu jeszcze info od atma npc:
Atma NPC text -
Kod:
For only the most savage creatures, you see, are known to yield atma. And if you thought that weren't trial enough, only by employing special combat strategies will atma be yours to own.

Atma-yielding monsters are known to have vulnerabilities that, if exploited, may result in a swift end to the confrontation.

Strike at a foe's weakness, and it will drop different spoils, often more valuable than usual. Among them you may find atma.

The vulnerabilities can broadly be divided into three categories: magic attacks, physical-based weapon skills, and magic-based weapon skills.

For instance, there are monsters known to be weak against magic-based weapon skills. Inflicting such damage upon them will impair their movement, and you may consequently be rewarded with atma.

All living creatures, however, possess the capacity to adapt, and vulnerabilities have been observed to change. Be wary if you wish not to discover to your sorrow that a once-foolproof strategy no longer applies.

Besting such fell creatures is in itself a harrowing task, and becomes even more so if procuring atma is your objective.

But should fortune smile upon you and you find yourself in possession of atma, bring it here. I will see that it serves you well.


Lugarhoo:
- Yellow !! - Bio II
- Blue !! - Asuran Fists

I tu jeszcze świeże info z bloga Famitsu o atmie:
http://translate.google.pl/translate?js ... l=ja&tl=en

ale excite lepiej tłumaczy:
http://www.excite-webtl.jp/world/englis ... N&wb_dis=2

chyba najważniejsze z tego jest to, że trzeba zaświecić mu czerwone !! (elemental WS), żeby dropnął Atmę.

No i jeszcze:
- blue !! (physical WS) = Amnesia na NMie
- yellow !! (spell) = Silence na NMie
- red !! (magical WS) = Terror na NMie (+dropnięcie Atmy)

I info o Atmie na wiki (co, skąd):
http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Atma


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 13:04 
Cytuj  
Bartelius napisał(a):
Generalnie tego Gnola i tak zamierzam bić, aż wypadnie Atma więc nie ma problemu powtórzyc go dla kilku ludzi dla questa.


A mamy pop itemy czy gnole będziemy też kosić ?

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 13:25 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Generalnie tego Gnola i tak zamierzam bić, aż wypadnie Atma więc nie ma problemu powtórzyc go dla kilku ludzi dla questa.


A mamy pop itemy czy gnole będziemy też kosić ?


Go się z questu popuje.

i tu jeszcze przeklejka tego co wrzuciłem na BG - żeby było łatwiej weryfikować WSy:

So we now know that if you want to obtain Atma you must use Elemental (Magical) WS on the targeted NM to get it Terrorized with RED !! on its head.

Here's the list of elemental WSes (I couldn't find the list anywhere - update if I missed any):

Kod:
[b]Dagger[/b]
40   Gust Slash   2x wind damage (100 TP). Damage varies with TP.
125   Cyclone   Area 2x wind DMG. (Ex THF / RDM / BRD / RNG / NIN)
150   Energy Steal   Steals MP from target. Varies with TP.
175   Energy Drain   Steals MP. (Ex THF / RDM / BRD / RNG / NIN)
290   Aeolian Edge Delivers an area attack that deals wind elemental damage. Damage increases with TP.

[b]Sword[/b]
30   Burning Blade   1.5 fire elemental damage. Damage varies with TP.
50   Red Lotus Blade   2x fire DMG. Varies w / TP. (Ex WAR / PLD / DRK)
100   Shining Blade   1.5 light elemental damage. Damage varies with TP.
125   Seraph Blade   2x light DGM. Varies with TP. (Ex WAR / PLD / DRK)
175   Spirits Within   Damage based on your current HP and TP.
300   Sanguine Blade    Drains a percentage of damage dealt as HP varying with TP. Ex WAR / PLD / DRK / BLU

[b]Great Sword[/b]
70   Frostbite   Deals ice elemental damage. Damage varies w / TP.
100   Freezebite   1.5 ice damage (100 TP). (Ex WAR / PLD / DRK)

[b]Scythe[/b]
40   Dark Harvest   Deals dark elemental damage.
70   Shadow of Death   1.5 dark elemental damage. (Ex WAR / DRK)
300   Infernal Scythe Deals Darkness elemental damage and lowers target's attack. Duration of effect varies with TP (Ex WAR / DRK)

[b]Polearm[/b]
30   Thunder Thrust   1.5 thunder damage (100 TP). Damage varies w / TP.
70   Raiden Thrust   2x thunder damage. (Ex WAR / PLD / DRG)

[b]Katana[/b]
70   Blade:Teki   1.5 water elemental damage.
100   Blade:To   1.5 ice elemental damage.
150   Blade:Chi   2 hits at 1.5 earth elemental damage.
175   Blade:Ei   1.5 dark elemental damage.
290   Blade: Yu Delivers water elemental Damage. Additional effect: Poison. Duration of effect varies with TP.

[b]Great Katana[/b]
70   Tachi: Goten   1.5 thunder elemental damage.
100   Tachi: Kagero   1.5 fire elemental damage.
150   Tachi: Jinpu   2 hits at 1.5 wind elemental damage.
175   Tachi: Koki   1.5 light elemental damage.
200   Tachi: Yukikaze   Ice DMG & blind, ignores enemy DEF. (Ex SAM)

[b]Club[/b]
10   Shining Strike   1.5 light damage (100 TP). Damage varies with TP.
40   Seraph Strike   2x light DMG. (Ex WAR / WHM / PLD / DRK / SAM)
100   Star Light   Restores some of your MP. Amount varies with TP.
125   Moon Light   Restores some of party's MP. Amount varies with TP. ((Ex WAR / WHM / PLD / DRK / SAM)
290   Flash Nova Delivers light elemental damage. Additional effect: Flash. Chance of effect varies with TP. (Ex WAR / WHM / PLD / DRK / SAM)


[b]Staff[/b]
40   Rock Crusher   2x earth damage (100 TP). Damage varies with TP.
70   Earth Crusher   Area earth damage. (Ex WAR / MNK / WHM / PLD)
100   Star Burst   Deals either light or dark damage. DMG varies w / TP.
150   Sun Burst   Deals light or dark DMG. (Ex WAR / MNK / WHM / PLD)
215   Spirit Taker   3x damage. Regain MP equivalent to damage dealt.
290   Catalysm Delivers an area attack that deals darkness elemental damage. Damage varies with TP.

[b]Archery[/b]
10   Flaming Arrow   2x fire DMG (100 TP). DMG varies with TP. (Ex RNG)

[b]Marksmanship[/b]
10   Hot Shot   2x fire DMG (100 TP). DMG varies with TP. (Ex RNG)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 13:29 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
Go się z questu popuje.


To ok na wiki pisze że potrzeba Filthy Gnole Claw

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 9 sie 2010, 13:32 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Huckster napisał(a):
Go się z questu popuje.


To ok na wiki pisze że potrzeba Filthy Gnole Claw


Aaa - faktycznie - no to farm 2x :)

http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Filthy_Gnole_Claw


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1898 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 95  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.