MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Abyssea Team - pn/czw - 19-20 - http://provoke.guildwork.com
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=36750
Strona 15 z 95

Autor:  Bartelius [ 9 sie 2010, 13:34 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Bartelius napisał(a):
1. Farm Pixies (około 60min)
2. Gnole
3. Jeśli 1+2 nie potrwa cały run to NMy w La thaine
4. Jeśli nie wszyscy dostana pixies to za tydzień powtórka
- Generalnie tego Gnola i tak zamierzam bić, aż wypadnie Atma więc nie ma problemu powtórzyc go dla kilku ludzi dla questa.


Idę THFem.
Atma of the Baying Moon daje Attack / Magical Attack MAJOR.

"Adventurers who possess one of the many varieties of "atma" key items and have fulfilled certain conditions may speak to one of these alchemical adepts to unlock its powers. Atma may be acquired by exploiting the weaknesses of the notorious monsters that inhabit Abyssea. The powers granted by infused atma will only be effective while you are in Abyssea."

Czyli najpierw trzeba znaleźć weakness na Lugarhoo (znaki wykrzykników) i potem używać tego jak najwięcej by dropnął Atmę? Podobno każdy NM ma stały zestaw weaknessów. (http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Category_talk:Abyssea)

Prawdopodobnie jego weaknessem są Asuran Fists.

A tu jeszcze info od atma npc:
Atma NPC text -
Kod:
For only the most savage creatures, you see, are known to yield atma. And if you thought that weren't trial enough, only by employing special combat strategies will atma be yours to own.

Atma-yielding monsters are known to have vulnerabilities that, if exploited, may result in a swift end to the confrontation.

Strike at a foe's weakness, and it will drop different spoils, often more valuable than usual. Among them you may find atma.

The vulnerabilities can broadly be divided into three categories: magic attacks, physical-based weapon skills, and magic-based weapon skills.

For instance, there are monsters known to be weak against magic-based weapon skills. Inflicting such damage upon them will impair their movement, and you may consequently be rewarded with atma.

All living creatures, however, possess the capacity to adapt, and vulnerabilities have been observed to change. Be wary if you wish not to discover to your sorrow that a once-foolproof strategy no longer applies.

Besting such fell creatures is in itself a harrowing task, and becomes even more so if procuring atma is your objective.

But should fortune smile upon you and you find yourself in possession of atma, bring it here. I will see that it serves you well.


Lugarhoo:
- Yellow !! - Bio II
- Blue !! - Asuran Fists

I tu jeszcze świeże info z bloga Famitsu o atmie:
http://translate.google.pl/translate?js ... l=ja&tl=en

ale excite lepiej tłumaczy:
http://www.excite-webtl.jp/world/englis ... N&wb_dis=2

chyba najważniejsze z tego jest to, że trzeba zaświecić mu czerwone !! (elemental WS), żeby dropnął Atmę.

No i jeszcze:
- blue !! (physical WS) = Amnesia na NMie
- yellow !! (spell) = Silence na NMie
- red !! (magical WS) = Terror na NMie (+dropnięcie Atmy)

I info o Atmie na wiki (co, skąd):
http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Atma


Niebieski !! = TH
Zielono-zółty !! = dokładnie nei wiadomo ale prawdopodobnie triggery i key itemy
Czerwony !! = Stun i Rage . Jest teoria , że trzeba zrobic tylko raz czerwony, żeby atma miała największą szanse na drop i jest teoria, że trzeba powtarzać.

Niebieski = randomowy physical WS
Zielono-żółty = randomowy enfeelebee (chyba)
Czerwony = randomowy elemental WS

Na gnolu zrobimy tak, że walniemy go z Tachi: koki jak bedzie !! czerwony to juz ani razu zadnym elemental WSem. Jak koki nie zadziala to red lotus blate, jak nie zadziala to raiden thrust itd.

Autor:  Bartelius [ 9 sie 2010, 13:53 ]
Tytuł: 

Sanguine Blade i Spirit Within nie działają na amber light i pewnie nie działaja też do triggerowania !!. Działaja zapewne tylko WSy które mają właściwości skillchainowe tak jak na amber light.

Autor:  Huckster [ 9 sie 2010, 14:00 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Na gnolu zrobimy tak, że walniemy go z Tachi: koki jak bedzie !! czerwony to juz ani razu zadnym elemental WSem. Jak koki nie zadziala to red lotus blate, jak nie zadziala to raiden thrust itd.


Trzeba ustalić co kto wali - ja mogę Dagger / Sword / Club WSy zrobić.

Najlepiej mieć w pty WAR + NIN + SAM + RNG + THF + PLD (ze staffem), każdy nabija TP i jedna osoba mówi co kto ma walnąć (w jakiej kolejności). Bo może być tak, że wypadnie np na Flaming Arrow, a nie będziemy mieć RNG.

Ato - to co w translate to takie "ofyszal" info z Famitsu - czekamy na dobre tłumaczenie z JP (napisałem do Elmera).

Autor:  Bartelius [ 9 sie 2010, 14:49 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Bartelius napisał(a):
Na gnolu zrobimy tak, że walniemy go z Tachi: koki jak bedzie !! czerwony to juz ani razu zadnym elemental WSem. Jak koki nie zadziala to red lotus blate, jak nie zadziala to raiden thrust itd.


Trzeba ustalić co kto wali - ja mogę Dagger / Sword / Club WSy zrobić.

Najlepiej mieć w pty WAR + NIN + SAM + RNG + THF + PLD (ze staffem), każdy nabija TP i jedna osoba mówi co kto ma walnąć (w jakiej kolejności). Bo może być tak, że wypadnie np na Flaming Arrow, a nie będziemy mieć RNG.

Ato - to co w translate to takie "ofyszal" info z Famitsu - czekamy na dobre tłumaczenie z JP (napisałem do Elmera).


Nie chodzi o tlumaczenie ja to wiem z z bg i realacji ludzi od dluzszego czasu. Co do elemental Wsow ja bym sie nie spinal jak nie zadziala jeden zestaw popnie sie nma drugi raz. Nie ma sie co bawic w planowanie na gnolu i tak bedzie prawdopodobni pld war thf/dnc sam rng. Bez cisnien to jest akurat bardzo latwa do wykonania rzecz.

Autor:  Huckster [ 9 sie 2010, 14:54 ]
Tytuł: 

Kupiłem Filthy Gnole Claw (50k) - do rozliczenia z "bankiem" :)

Autor:  Bartelius [ 9 sie 2010, 14:58 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Kupiłem Filthy Gnole Claw (50k) - do rozliczenia z "bankiem" :)


Jestem ciekawy po co jak my bez Th mielismy tego 5 w 5 minut farmu w 5 osob.

Autor:  Bartelius [ 9 sie 2010, 15:20 ]
Tytuł: 

Start o 20:30
Gather o 20
Ogarnia Ragni.

Autor:  Ragni [ 9 sie 2010, 18:03 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Ogarnia Ragni.


Chce zaproponować aby wszyscy nosili jedna perłe podczas runu a to dlatego że łatwiej wszystko się organizuje i widzi się kto już jest a nie szukać go na /sea all. Dzis wszystkim obecnym rozdam perły .

Autor:  Huckster [ 9 sie 2010, 18:07 ]
Tytuł: 

zaparkowałem pod maw

Autor:  Ragni [ 9 sie 2010, 22:41 ]
Tytuł: 

Czas trwania 150minut - 15pkt

Atoreis 43 pkt
Ragni 46 pkt
Huck 29 pkt
Phokionas 25 pkt
Allbin 40 pkt -6pkt varangian helm
Havelock 45 pkt -1 pkt helm
Caspian 17 pkt
Deva 46 ptk
Maxpower 6 pkt
Azlea 9 pkt
Dasva 24 pkt
Tomasz 27pkt

To dziś sframilismy dla wszystkich obecnych itemy na quest w la theine + poszliśmy na Konschtat zabiliśmy 2x Khalamari Havelock i Allbin dostali hełmy i wszyscy Atme :) Pofarmilismy też trochę tonberry i Havelock dostał Abyssite. gratki :D

Autor:  100licad [ 10 sie 2010, 07:40 ]
Tytuł: 

Jak już mówiłem Ragniemu w czwartek mnie nie będzie.

Autor:  100licad [ 10 sie 2010, 08:15 ]
Tytuł: 

Ragni napisał(a):
Czas trwania 150minut - 9pkt


Wychodzi mi 3.6 punkta/h dziwny przelicznik :)

EDIT: Tomasz był wczoraj cały run (a punktów nie dostał)

Autor:  Huckster [ 10 sie 2010, 09:17 ]
Tytuł: 

Ta - u mnie 15+9 = 23 :)

Wczoraj było OK - ale straciliśmy dużo czasu na zastanawianiu się "co teraz zrobić" - warto na przyszłe runy bardziej dynamicznie działać, a nie czekać - myślę, że mielibyśmy dodatkowe 20-30 minut na farmowanie Tonberry.

W czwartek moglibyśmy poexpować na Tonberrych - bo im szybciej każdy z nas będzie miał Azure Abyssite of Celerity tym szybciej problem braku kamieni nas nie będzie dotyczył. A jednocześnie będziemy mogli pofarmić tam keyitemy na Kukulkana, by uruchomić Atmy (troche popieprzone jest to, że jedynie osoba popująca HNMa w Abyssea dostaje później Lunar Abyssite (potrzebny by "składać" Atmę)). No i exp na nich od razu jest dobry (180-230 exp za kill na start) - warto zaopatrzyć się w Holy Wasser.

Inna sprawa, że na sobie można mieć tylko jedną Atmę (tak na przyszłość - bo obecnie nasz wybór nie jest wielki :))

Autor:  100licad [ 10 sie 2010, 09:23 ]
Tytuł: 

Huck z tego co rozumiem aby te atmy działały trzeba zrobić quest na zabicie bossa jakiegos zone ? Czy wystarczy że klepniemy bossa raz czy każdy musi popnąć i zabić aby dostać ten key item:
http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Lunar_Abyssite

Autor:  Huckster [ 10 sie 2010, 09:36 ]
Tytuł: 

100licad napisał(a):
Huck z tego co rozumiem aby te atmy działały trzeba zrobić quest na zabicie bossa jakiegos zone ? Czy wystarczy że klepniemy bossa raz czy każdy musi popnąć i zabić aby dostać ten key item:
http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Lunar_Abyssite


Każdy musi popnąć i zabić - popieprzone.

Autor:  Targaryen [ 10 sie 2010, 10:00 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
100licad napisał(a):
Huck z tego co rozumiem aby te atmy działały trzeba zrobić quest na zabicie bossa jakiegos zone ? Czy wystarczy że klepniemy bossa raz czy każdy musi popnąć i zabić aby dostać ten key item:
http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Lunar_Abyssite


Każdy musi popnąć i zabić - popieprzone.


Każdy kto jest w alliance kiedy popujecie i zabijacie quest bossa (kukulkan, briareus i chyba glavoid) dostanie po wyjściu z zony po zabiciu pierwszego z bossów Lunar Abyssite, po zabiciu drugiego Ivory Abyssite of Fortune.
Czyli cały alliance dostaje zaliczonego questa i nagrodę, nie jest tak tragicznie jak Huck napisał. :)

Autor:  Huckster [ 10 sie 2010, 10:04 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Huckster napisał(a):
100licad napisał(a):
Huck z tego co rozumiem aby te atmy działały trzeba zrobić quest na zabicie bossa jakiegos zone ? Czy wystarczy że klepniemy bossa raz czy każdy musi popnąć i zabić aby dostać ten key item:
http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Lunar_Abyssite


Każdy musi popnąć i zabić - popieprzone.


Każdy kto jest w alliance kiedy popujecie i zabijacie quest bossa (kukulkan, briareus i chyba glavoid) dostanie po wyjściu z zony po zabiciu pierwszego z bossów Lunar Abyssite, po zabiciu drugiego Ivory Abyssite of Fortune.
Czyli cały alliance dostaje zaliczonego questa i nagrodę, nie jest tak tragicznie jak Huck napisał. :)


Aaaa - ufff - no to luz - myślałem, że hardkorowo pojechali :)

Autor:  100licad [ 10 sie 2010, 10:08 ]
Tytuł: 

No to teraz musicie pomyśleć którego najławiej będzie z naszymi zasobami ludzkimi zaciukać :)

Autor:  Huckster [ 10 sie 2010, 10:28 ]
Tytuł: 

100licad napisał(a):
No to teraz musicie pomyśleć którego najławiej będzie z naszymi zasobami ludzkimi zaciukać :)


Wg mnie Kukulcan (najłatwiejszy) < Briareus < Glavoid (najtrudniejszy)

Autor:  Targaryen [ 10 sie 2010, 10:49 ]
Tytuł: 

Briareusa tankowałem na zasadzie kite wokoło jeziorka. Jak dla mnie i dla co-tank-kitującego Aegis/D.Ring pld na normalne tankowanie ten mobek jest zbyt hardkorowy (czyt. częste oneshoty) Ma ze dwa wredne AOE z czego jedno kasuje buffy i ignoruje cienie, które będzie zabijało klasyczych melee dlatego rng, blu/thf to idealne profesje do zabijania trolla. Nie wiem jak z nukami dlatego nie wiem czy BLM tam się do czegoś nadaje. Souleater DRK potrafi sporo zdziałać jeśli ma odpowiedni support (stałe heale, full buffy).

Kukulkana widziałem tankowanego przez paladynów, ja byłem wtedy na BLU ale nie wyglądał na trudnego, zdecydowanie czystsza walka niż Bria. Oneshotował PLD jakimś atakiem ale to się zdarzyło raz na walkę. Ponoć ma silny enpoison no i standardowe specjale Peiste czyli stona w pogotowiu.

O Glavoidzie to tylko czytałem, że jest przegięty, bardziej niż Lambton Worm z absorbami a do tego ma gorge, disgorge i stoneskin.

Strona 15 z 95 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team