MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
CoP - Team II - Kermet https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=11674 |
Strona 3 z 27 |
Autor: | Volirion [ 9 mar 2005, 12:44 ] |
Tytuł: | |
Mam wszystkie avatarki oprócz wielkiego psa I jak narazie to chyba negocjacje z kompem dobrze idą, bo już długo się nie buntował. Jestem jak najlepszej myśli. Co do taktyki to widziałem jak Gal przechodził promy, sam byłem tam tylko raz (wyłączyli serwer przed samą walką z bossem) Najprawdopodobniej muszę zamknąć proma w mea jeśli zaczynamy od czegoś innego Tail whip to podstawa na początek a z 2 hourem to obojętnie ? :> |
Autor: | Duszek [ 9 mar 2005, 13:15 ] |
Tytuł: | |
zaczynamy od Dem? i zrobimy najpierw tego ENMka w spire of dem zeby pocwiczyc taktyke? zakladam ze dojdziemy tam bez problemow |
Autor: | Scorpio [ 9 mar 2005, 13:20 ] |
Tytuł: | |
Duszek napisał(a): [edit]
Stok - jak sie zdobywa mapy promyvionow? To skomplikowane, ja nie mam mapy żadnego proma i to może być ból ... trzeba zdobyć rare/ex item i go tradnać do bramy w danej emptines.. |
Autor: | Duszek [ 9 mar 2005, 14:09 ] |
Tytuł: | |
hmmm... z tego co pamiętam to Huck jak robił promy w swoim poscie wrzucil chyba mapki... moze jeszcze je ma bo ja nie znalazlam nigdzie mapek a chcialam zobaczyc jak wyglada dojscie do spire |
Autor: | Scorpio [ 9 mar 2005, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Duszek napisał(a): hmmm... z tego co pamiętam to Huck jak robił promy w swoim poscie wrzucil chyba mapki...
moze jeszcze je ma bo ja nie znalazlam nigdzie mapek a chcialam zobaczyc jak wyglada dojscie do spire http://maps.all-manga.net/ |
Autor: | Scorpio [ 10 mar 2005, 13:19 ] |
Tytuł: | |
Zestaw Instrukcji BPH – Promyvions Pt „ Jak przeżyłem wybuch bomby wodorowej w punkcie ZERO” Podzielę ten tekst na 2 części. Pierwsza cześć to ogólne informacje jak dojść do Spire, druga natomiast to ogólne informacje o tym jak powinna przebiegać walka w samym BCNM |
Autor: | Scorpio [ 10 mar 2005, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Część I : - Bardzo ważne : Zasada absolutnego posłuszeństwa, to co każe prowadzący grupa musi być zrobione, nie ma samowolki. Jak ktoś ma jakieś zastrzeżenia niech mówi o tym w „bezpiecznym miejscu”. Idziemy gęsiego – jeden za drugim. - Jeśli ktoś odwiedzał inne promyviony niż ten do którego idziemy aktualnie należy sobie „wyczyścić” pamięć. Do tego celu służy maszyneria w Hall of Transference. - Po wejściu do Emptines lądujemy w malowniczej okolicy poziomu „0” niedaleko wyjścia. - Zbieramy się do kupy, WHM buffuje całe party, SMN daje blink i idziemy radośnie szukać pierwszego „Memory Recepticles” – dalej zwane MR - jest to żywa kula białego światła umieszczona pośrodku 4 kolumn, nie ma zdolności poruszania się w płaszczyźnie. Dookoła MR kręcą się stforki zwane „Strays”, wyglądem przypominają latający mózg z ogonkiem, plemnik lub kijankę. W przypadku poziomu „0” jest ich 3-4 sztuki, ale im wyżej tym więcej – do 10 sztuk. Aby przejść na następny poziom MATRIX należy pokonać Straye oraz MR. A teraz uwaga : TAKTYKA WALKI Z MR : - WSZYSCY TRZYMAJA SIĘ NA DYSTANS OD MR, NIKT NIE ATAKUJE W BEZPOŚREDNIM ZWARCIU, DOPUSZCZALNY TYLKO I WYŁĄCZNIE ATAK Z DYSTANSU. - Należy oczyścić obszar w pobliżu ze stworzeń będących potencjalnym zagrożeniem [ nei dotyczy przejścia z poziomu 2 -> 3, tu tylko jeśli będzie realne zagrożenie atakiem lub atak walczymy ] - Power Rangers wybijają latające wokoło MR Straye, po czym zaczynaja gtrzelać do MR. - SMN przyzywa Ifrita i wysyła go do walki z MR dopiero po tym jak PRng oczyszczą teren wokoło, i wracają na bezpieczna odległość, jeśli zajdzie taka konieczność przywołuja go znów po śmierci. - W trakcie walki MR używa zdolności „Empty Seed” co powoduje pojawienie się Straya, tego zabijają PRng w pierwszej kolejności, po czym grzeją dalej do MR. - MR ma AoE atak który zdejmuje 2 cienie i odrzuca w tył. Należy trzymać się poza zasięgiem tego ataku. Bez cieni zabiera sporo HP. - Profesje inne niż RNG i SMN mogą atakować MR za pomocą ranged weapon oraz przechwytywać straye zanim dotrą do SMN. WHM leczy grupe. - Po zabiciu MR pojawia się lub nie teleport, aby przez niego przejść trzeba wybić wszystkie Straye jakie mogły pozostać. - Po przejściu przez teleport grupa gromadzi się niedaleko punktu gdzie nas teleportowało, nikt nie rozłazi się ani nie zwiedza okolicy. Magowie odzyskują MP, odnawiamy buffy i w droge. Emptines Poziom „I” i „II” - Idziemy jedna grupą, nie rozłazimy się, wszyscy idą za osobą prowadzącą. - Jeśli ktoś z grupy zostanie zaatakowany – zatrzymuje się i informuje resztę grupy o ilości przeciwników wpisując @ za każdego przeciwnika – reszta zatrzymuje się i zabijamy przeciwnika/przeciwników lub czekamy na zgon delikwenta aby go ożywić jeśli liczba przeciwników przekracza możliwości grupy – więcej niż 2-3 agresywne stforki. - WHM idzie w środku grupy ( trzyma w pogotowiu scrol of reraise lub potion reraise w przypadku jeśli nastąpi kompletna anihilacja grupy aby mógł ożywić party - dotyczy tylko poziomu 2 i 3 ) - W przypadku walki magowie i rng trzymają się na maksymalny bezpieczny dystans od tanka, ale należy to robić z głowa aby nie zdobyć nieoczekiwanych wyrazów miłości od innego kolegi naszego obecnego wroga. - SMN chodzą z przywołana wiewiórką, jeśli cos zaatakuje SMN wiewiórka zaatakuje to coś dając czas na organizacje walki i wybór właściwego miejsca walki, jeśli zostanie zaatakowany inny członek grupy niech wybierze miejsce gdzie można spokojnie bez dodatków prowadzić walkę, jeśli atak jest masowy niech wybiera miejsce gdzie można go łatwo i bezpiecznie wskrzesić w miarę daleko od grupy i pogodzony ze światem odchodzi do krainy wiecznych łowów Jeśli nastąpi zmasowany atak na grupę należy w spokoju odejść z tego padołu łez do krainy wiecznych łowów i chainów po 500 exp na EP. Należy zdjąc nieprzyjaciela z WHM za wszelka cenę, dając czas WHM na wylogowanie się lub użycie reraise. Po dojściu do MR postępujemy według standardowej taktyki opisanej wcześniej. Emptines poziom III UWAGA : NA TYM POZIMIE JESTESMY SKAZANI SAMI NA SIEBIE – W PRZPADKU AGRO NIE WLACZYMY TYLKO UCIEKAMY DO ZONY. STARAJMY SIĘ GINAĆ TAK ABY BYĆ BLISKO PRZEJSCIA DO BCNM ALBO Z DALEKA OD INNYCH MONSTERKÓW ABY MOŻLIWE BYŁO WSKRZESZENIE. BEZWZGLEDNIE ZABIERAMY AGGRO Z WHM TAK ABY BYŁO KOMU NAS WSKRZESIĆ. WHM MUSI MIEĆ SCROL/POTION RERAISE. - NIE WLCZYMY Z NICZYM NA TYM POZIOMIE ! - Po wejściu pełen Rest, odświeżamy buffy, full HP. - W centrum tego obszaru jest wejście do BCNM. - SMN daje wszystkim Blink – 5 cieni a nie 3 jak z ninja sub. - Idziemy powoli i bardzo ostrożnie. - Jeśli jakiś spotkany po drodze stworek zapała nagłym uczuciem do kogoś z grupy należy zrobić RUN to ZONE – do wejścia BCNM. Tak aby jeśli ktoś padnie to zrobił to blisko wejścia do BCNM i można go było łatwo wskrzesić. |
Autor: | Duszek [ 10 mar 2005, 13:54 ] |
Tytuł: | |
hmmm... brzmi groznie a teraz poważne pytanie Stok - jak rozumiem do MR mam sie nie zbliżac tylko stac w bezpiecznej odleglosci i vokowac przywolane przez niego straye zeby nie zrobily krzywdy smn i whm, ale straye moge normalnie atakowac? |
Autor: | Scorpio [ 10 mar 2005, 13:58 ] |
Tytuł: | |
Zjawka zwykle nie dolecą do magów, one są na 1 strzał dla RNG. Kiedy zobaczysz że coś umkneło to wtedy dopiero walczysz. Generalnie trzymaj dystans, i obserwuj otoczenie, mozesz atakować za pomocą ranged MR. Umm i tak, Straye są mobilne. |
Autor: | Scorpio [ 10 mar 2005, 14:07 ] |
Tytuł: | |
Część II Walka w BCNM, czyli to co najgorsze. To jest ogólny opis tego co się dzieje. Informacje o konkretnych atakach i co wziąć za medicines podam przed konkretnym Promem. - W pomieszczeniu w którym czekamy przed walką nie mam ograniczenia na lv, wiec można sobie poczarować jednak wszystkie buffy spadną kiedy wejdziemy do BCNM. Przechodzi tylko efekt jedzenia. - Po wejściu do BCNM WHM bluffuje grupe, SMN daje cienie i Rest MP Arena do walki przypomina trochę Koloseum. Opisując będę się kierował kierunkami jakie obowiązują kiedy stoimy twarzą w stronę centrum areny zaraz po wejściu. Na arenę prowadzi krotki korytarzyk na wprost kończący się małym podium i schodkami w dół. Z prawej i lewej strony są schody prowadzące na małe podium. Po drugiej stronie areny są schody na podium. Dokoła areny jest osłonięte kolumnami przejście. Pozycje jakie zajmują poszczególni członkowie grupy po rozpoczęciu walki : - Magowie – schodki prowadzące na arenę, te pierwsze jakie są. - Stokrotka zajmuje prawe podium - Opiekun zajmuje lewe podium - Zjawcia zajmuje ostanie wolne podium Początek walki : Tank używa provoke na NM’a, po odciągnięciu go na swoja pozycje (centrum areny lub jego podium) czeka na atak Sumonerów. W tym samym czasie SMN’ży przywołują Leviathana i czekają aż tank zatrzyma się. W tym czasie też WHM używa ELEMENTAL SEAL i PARALYZE na przeciwniku. Tank zatrzymuje się i nie rusza się dopóki SMN-zy nie wykonają swojego ataku. Nikt na razie nie strzela ani nie bije monsterka poza tankiem. Tank używa potionów do odzyskania HP. SMN wydaja rozkaz ataku Leviathanom i odwołują je. Po ataku SMN, RNG zaczynają strzelać, jeśli tank utraci hate, przestają strzelać. Kiedy SMN odzyskają możliwość ponownego ataku z blood pact podaja komende HOLD ! RNG przestają strzelać a tank stara się zatrzymać przeciwnika w jednym miejscu – następuje atak przywołanymi Leviathanami. Srodek walki : WHM leczy, tank puluje, SMN wala blood pact jak mogą zatrzymując monsterka komenda HOLD, RNg strzelaja. Koniec walki : Ok., po 2-5 minutach od początku walki HP powinno spaść przeciwnikowi do 40-50 %. Czas na 2-h – SMN dają sygnał HOLD ! Tank utrzymuje przeciwnika w jednym miejscu odpalając 2-h. SMN przywołują swojego pupilka i używają Astral follow. Koniec MP dla nich. Czekaja na recast ability w bezpiecznym oddaleniu. Teraz czas na atak RNg –> Barrage + Shrapshoot, WS i 2-h. Jeśli Rng padnie wczesniej musi się ożywić i użyc 2-h. Jeśli przeciwnik dalej nie został wyeliminowany SMN pija ether i używają po raz drugi Astral Follow. |
Autor: | Scorpio [ 10 mar 2005, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Jakieś uwagi, pytania lub komentarze od ludzi którzy już przeszli promy i tcyh co to maja jeszcze przed soba ? |
Autor: | Targaryen [ 10 mar 2005, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Taka uwaga- rangerzy niech sie skupia na MR a pozostali fizole niech vokuja/RA straye- walka z nimi to moment(dwie, trzy klepy) a zaoszczedzi sie po pierwsze czasu bo rangerzy sa skupieni na MR a po drugie strzal Jakbyscie mieli ninja to moze on jak ma TP 100% podleciec do MR i uzyc WS a potem sie wycofac- nie straci energii tylko cienie a przy lucie szczescia wezmie na siebie jednego empty seeda oraz aggro kilku zywych strayow. Jak na ostatnim poziomie chwycicie aggro poza zasiegiem Spire of ... to nie wiem jak sie potem pozbieracie do kupy- jedna walka- bez linka jest do wygrania- to sa tylko wzykle VT, IT przy takim setupie party spokojnie dacie rade wygrac- zawsze mozna shadowbind i uciekac w bezpieczne miejsce. |
Autor: | Scorpio [ 10 mar 2005, 14:28 ] |
Tytuł: | |
shadowbind to lv 40 rng :/ |
Autor: | Targaryen [ 10 mar 2005, 14:34 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie Teraz sobie przypomnialem ze nie mialem tego skilla jeszcze . Anyway jesli walka nie jest beznadziejna to warto ja podjac, po co ryzykowac rozproszenie sie- pojedynczo nic nie znaczycie tam, wysoko- wybija was na luzie- druzyna zawsze ma szanse cos zrobic- nawet jesli to oznasza sleep na mobka i ucieczke na nizszy poziom. |
Autor: | Huckster [ 10 mar 2005, 15:01 ] |
Tytuł: | |
Powiem Wam, że po ostatnich nerfach ja jako NIN/WAR z włączonym Berserkiem (ATtack up) rozwalałem Straye jednym strzałem (1 i 2 poziom) albo max dwoma (3 i 4 poziom). Xavery walił MRa razem z summonami od Pitii i Zeta. |
Autor: | Bodziu [ 10 mar 2005, 15:23 ] |
Tytuł: | |
Dojscie jak nie macie po drodze addow jest proste a same MR i straye to pikus Oczywiscie po ostatnich nerfach |
Autor: | ksawery [ 10 mar 2005, 15:35 ] |
Tytuł: | |
Huck streje jednym szczalem z luku zabijal a ja z nudow walilem MRka... |
Autor: | Bodziu [ 10 mar 2005, 15:42 ] |
Tytuł: | |
Xav - lepiej powiedz szczerze iz nie mogles sie powstrzymac aby mu nie dolozyc ;D LOL ! |
Autor: | mrynar [ 10 mar 2005, 17:04 ] |
Tytuł: | |
Sto --> bardzo ladny opis. O ktorej godzinie startujemy w sobote i od ktorego craga? Macie jakies animy? Mam nadzieje, ze ja i Ancover bedziemy mieli po jednej. |
Autor: | Huckster [ 10 mar 2005, 17:35 ] |
Tytuł: | |
właśnie - kluczem do wygrania każdego Proma są animy! Jak my szliśmy - to każdy miał po 2 (czyli 12 in total) - średnio zużywaliśmy 6-10 (holla, mea). Bardzo łatwo się je farmuje. Przeklejam: Recollection of Guilt -=> Terroanima The enemy will become afraid and run around. Good as a defense if you're drawn unfortunate aggro. You can also try to ElemSeal+Bind and pound on the enemy; he will not fight back while he's trying to flee. Recollection of Fear -=> Psychoanima The enemy will be Intimidated for the duration. This will pre-empt any normal attacks. Special attacks may still occur while Pyschoanima is in effect. If you are able to use Psychoanima before the NM triggers a physical attack skill (such as Carousel), the damage will be negated. Recollection of Pain -=> Hysteroanima The enemy will attempt to use special attacks, but they will not execute. This is a fantastic anima as it prevents the boss from swarming you under with their most powerful attacks. Sadly there is no message to let you know that Hysteroanima is working, nor any to let you know when it stops. These effects of these special animas <> stack <>. If you farm up Psychoanima to go with your Hystero you can shut down Physical and Special attacks for 25-30 seconds at a stretch. As long as you can do sufficient damage to the boss and kill it before you're out of animas you're going to be fine. Some Recollections are easier to farm in certain crags due to the way they drop. Wanderers will drop one Recollection, Weepers drop another, Seethers drop the third. Seethers can only be found on the second floor and higher and are a pain to fight - it may be to your advantage to change to an easier crag to farm a particular Recollection. Dem Wanderers: Pain (Hystero) Weepers: Guilt (Terro) Seethers: Fear (Psycho) Mea Wanderers: Guilt (Terro) Weepers: Fear (Psycho) Seethers: Pain (Hystero) Holla Wanderers: Fear (Psycho) Weepers: Pain (Hystero) Seethers: Guilt (Terro) I recommend Hysteroanima for your entire party at a minimum; Hystero + Psycho for best results. Terroanima has caused me more problems than benefits - I do not use it in combat. Take these back to Harith in Ru'lude Gardens (the building back behind where Maat is). Trade him the Recollection + 2,000g to get your special anima back. There is a minor catch to this. The animas are rare/ex, so you can't hold two. If you synth up your Hysteroanima then give him a Rec. of Pain, Harith will take it. He'll even make the Hysteroanima for you. He just won't give it to you! He'll also refuse to do any other conversions while he's holding your Hysteroanima. |
Strona 3 z 27 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |