MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
CC HNM LS https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=13388 |
Strona 3 z 5 |
Autor: | Balacha [ 1 cze 2005, 22:59 ] |
Tytuł: | |
karwacek napisał(a): DRK powraca z grobu w weekend powinienem sie pojawic
OMG, Karwi wraca!!! I ja w takim wspanialym towarzystwie znalesc sie chcem... Job, hmm, kto wie? WHM, SMN, DRG, SAM, a moze niedoceniany BST Wszytko zalezy jak wiatr zawieje i gdzie moja lodeczke,ktorej sie mocno trzymam, poniesie. |
Autor: | Comodo [ 1 cze 2005, 23:05 ] |
Tytuł: | |
No właśnie, co taki BST może? :/ Rób SMN. Pamiętam, że Ci na początku frajdę sprawiał. Pilek robi BLM i będzie lajcik ;P Chodź i tak mamy mało luda z tego co widzę. |
Autor: | swordsman [ 1 cze 2005, 23:44 ] |
Tytuł: | |
bst to potega, potrafi sam zabijac nmki na ktore jest potrzebne nawet party lv70+ |
Autor: | Tomalsky [ 2 cze 2005, 08:35 ] |
Tytuł: | |
Jeśli znajdzie sie miejsce i dla mnie. MNK 50. Wydaje mi sie ze do jesieni tez dingne 70, ale jak na razie potrzebuje wsparcia przy GK1. |
Autor: | mrynar [ 2 cze 2005, 08:54 ] |
Tytuł: | |
Fajnie! Mamy juz ponad 20 osob ktore zadeklarowalo, ze zrobi 70+ do jesieni. Mowiac szczerze idealem byloby posiadanie samych memebersow na 75 lvlu, ale juz na 65+ mozna cos na HNMach zdzialac, szczegolnie jak jest sie magiem. Generalnie miejsce jest dla wszystkich. Idealnie jak bysmy mogli dzialac pod stara perla, tak aby kazdy czlonek CC czul sie tez czlonkiem HNM LS i jakos tam pracowal na jego rzecz nawet nie biorac udzialu w polowaniu na HNMy. Problemem moga byc tylko osoby bedace juz w innym HNM LSie, ale jakos to mysle pokojowo rozwiazemy. |
Autor: | Comodo [ 2 cze 2005, 08:59 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Problemem moga byc tylko osoby bedace juz w innym HNM LSie, ale jakos to mysle pokojowo rozwiazemy. Zabijmy ich i zjedzmy ich ciała!
Deklaracja niby 20tu osób, ale ile z tego zostanie zrealizowane, to już inna bajka. Emm, mam takie pytanie do uberów Czy mógłby ktoś pokrótce opisać np. jakiegoś słabszego HNMka z uwzględnieniem roli poszczególnych jobów podczas walki? Taka poglądówka. Bo słyszałem, że można walczyć 30 minut, do godziny. I czy dużo osób obstawia HNM-pop-spoty? |
Autor: | mrynar [ 2 cze 2005, 09:12 ] |
Tytuł: | |
Nie wszystkie walki trwaja tak dlugo, szczegolnie jak walczy sporo ludzi. Zazwyczaj HNM ma jakies przykre AOE i najlepiej nie nabijac mu zbytnio TP, dlatego tak wazni sa w walce: BLM, RNG, MNK z Chi Blast. Sa HNMy zawsze campowane np. wielka trojka: zolw, smok i behemot, inne mniej. Podstawa to oczywiscie znanie ToDa. Ogolnie na rynku HNMow robi sie coraz ciasniej, bo coraz wiecej jest graczy 70+, a SE jakos nie wymysla zbytnio dla nich nowych atrakci. Pewnie CoP ma pod tym wzgledem jakis potencjal, ale po pierwsze nie jest skonczony, po drugie ciagle malo ludzi ma porobione misje i dostep do wszystkich krain. Teraz nie mam czasu, ale pozniej wrzuce opis walki z jakims slabszym godem. |
Autor: | Scorpio [ 2 cze 2005, 10:36 ] |
Tytuł: | |
Walka z Seyru - takie duze ptaszysko o ile dobrze pamietam. Zadania jakie trzeba zrealizować po krótce przed i w trakcie walki: 1. trzeba zdobyc 2 itemy ktore wywołują spawn gooda 2. aby zdobyc te dwa itemy trzeba pokonac i zdobyc itemy z HNM' s - nie pamietam jakich, zwykle albo farmuje sie trigger - item przywolujacy danego HNM lub jest to random spawn / time spawn - time spawn - co okreslony czas pojawia sie jeden - randmo - trzeba wybijac powiazane mobki i jest szansa ze sie pojawi 3. Powiedzmy że mamy oba itemy: - aliance udaje sie na spawn point gooda - dzieli sie ludzi na tank party i dd party - tank party to zwykle 2-3 tankow + rdm/whm i whm i brd lub sumoner - DD to BLM's z supportem - np bard, rdm, Zapasowe osoby czekaja na zewnatrz aliance Tank wywoluje spawn gooda, i zaczyna go tankować, w zaleznosci od gooda albo jest to kite tank albo normalny tank - kite tank polega na bieganiu i vokowaniu moba. Jak tank pada jego miesjce zajmuje drugi tank, ten jest dropowany i raisowany po czym czeka az mu minie weaknes. Reszta leczy tanka, zdejmuje negatywy itp, a no i DD morduja powoli gooda. Jak ktorys ginie to out z aliance i nowego sie invituje, np MNK wali co 3 minuty chi blast. Jesli Seyru odpali swoj 2-h - a jest nim chain spell i acient magic AoE - to jest insta smierc dla kazdego tanka czy grupy ktora trafi. Na scene wkracza rdm/ drk i odpala chainspell - stun, jak zginie to reszta stara sie przezyc 2-h mobka, rng moga go przyszpilic i odbiec poza zasieg spela. To tak w skrocie, zwykle ta walka przy pelnym laiance trwa okolo 30-45 min. W przypadku innych HNM sa rozne taktyki bo maja rozne ataki, np Behemot king moze byc tylko kitowany i odpala raz na jakis czas meteor - AoE duzy dmg - wszyscy musza wiac poza zasieg tego czaru, Aspidoleon moze byc tankowany by nin bez problemu, ale sa takie ktorych nin nie da rady tankowac - np tygrysek [ moze inaczej - da rade, ale duze ryzyko ze padnie ] Prawdziwy fun to walka z fafnirem - trzeba stac w kupie, w kupie rezowac tankow, odnawiac im buffy, leczyc ich, itd .. wszystko to stojac na lapkach smoka - atak od tylca na smoka konczy sie pelnym wipe aliance i wszystkich w poblizu, smoczek wali terror - czyli blokuje tanka na kilkanascie sek, zdejmuje mu buffy itd ... a to wszystko przez 2-3h |
Autor: | Targaryen [ 2 cze 2005, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Stokrotka nie zrazaj do endgame "nowych" graczy Tankowanie Goda czy HNMa to kwestia dwoch, trzech tankow w zaleznosci od tego co dany mobek soba reprezentuje. Tankowie staraja sie robic tak zwany share-hate czyli graja tak aby po dwoch- trzech uderzeniach mobek przeniosl swoja uwage na innego tanka. Dzieki temu, szczegolnie przy tankowaniu ninja walka przebiega sprawnie i bez jakis dramatycznych sytuacji bo wszyscy zachowuja zycie 80% Godow, HNMow w Sky jest do tankowania przez ninja- jest kilka, ktorych sie nie da ruszyc inaczej jak tankujac Paladynem- na przyklad Faust, Despot czy tez Byakko aczkolwiek Byakko przy trzech ninjach ktorzy maja maksymalnie wypasiony sprzet do Evasion jest do zrobienia ale wtedy walka bedzie trwala dlugo ze wzgledu na to, ze ninja generuje duzo mniejszy hate niz paladyn plus zawsze istnieje ryzyko ze cos sie nie uda- Byakko to drugi najsilniejszy stworek w grze- pierwszy jest dodany w ostatnim patchu buffallo HNM wywolywany przy pomocy Haunted Muleta- rzuca Toreador`s Cape. Do wywolania Godow trzeba sie pobawic w zdobywanie triggerow- na kazdego z Bogow sa potrzebne dwa. Zdobycie czesci z nich to pestka bo walki sa bardzo proste, inne natomiast to kawal roboty i nie obejdzie sie bez kilku blmow ktorych zazwyczaj na takich eventach brakuje. Same walki trwaja od 15 minut w gore w zaleznosci od tego jak zgrany jest sklad i ile jest osob rezerwowych ktore w kazdej chwili moga wejsc. Im jest ich wiecej tym lepiej bo kazde 300% Spirits Within przyspiesza zwyciestwo Fafnir jest prosty- dwoch ninja tankow na luzie daje sobie z nim rade jesli maja support barda, summonera i rdma. Ostatnio nikt na Fafnirze nie ginie poza Nimlothem ktory woli zginac niz sie wylogowac aby zresetowac hate |
Autor: | Bodziu [ 2 cze 2005, 13:15 ] |
Tytuł: | |
Targaryen napisał(a): Ostatnio nikt na Fafnirze nie ginie poza Nimlothem ktory woli zginac niz sie wylogowac aby zresetowac hate
LMAO !!! ale sie usmialem, dobre |
Autor: | Nimloth [ 2 cze 2005, 13:22 ] |
Tytuł: | |
Tu sie mylisz Rha - juz to nie jest aktualne Ostation zginalem na fafku bardzo dawno temu |
Autor: | Scorpio [ 2 cze 2005, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Rhae co nie zmienia faktu ze jak support skopie akcje przy suzaku albo byakoko to jest martwe tank party, a jak pada tank party to pada aliance A Seyru jak go nie przyblokuje RDM czy RNG to wykancza tank party plus reszte aliance w 10 sek swoim 2-h. Dolicz do tego np walke trwajaca ok 2 -3 h z Kirinem ktory przywoluje w czasie tej walki 4 pozostałych bogów - seyru, bayko, suzaku i zółwiaka. Powiedz co sie stanie jak jego earth-ga wejdzie w aliance bo że po stone 5 PLD jest do wymiany to normalne Ja ich nie zrazam, napisalismy to samo. Zabawy jest kupe - ale sa funkcje i funkcje w takiej zabawie - DD ma prosta robote, whm, rdm i tank musi sie nakombinowac |
Autor: | ksawery [ 2 cze 2005, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Stone 5 nic nie robi paladynowi chyba ze mu blinki zpadly lub zeszly... |
Autor: | Comodo [ 2 cze 2005, 16:18 ] |
Tytuł: | |
Mnie to bardzo zachęca do dalszej gry. Tylko nie widzę, jak CC miałby się stać takim HNMLSem. Przecież nie mamy dość ludzi z odpowiednimi jobami.... mamy? |
Autor: | mrynar [ 2 cze 2005, 18:58 ] |
Tytuł: | |
Na Kirina czy Fafnira mamy za malo ludzi, na slabsze HNMy mamy dosyc o ile zbyt duzo ludzi nie odpadnie po drodze. |
Autor: | mrynar [ 16 cze 2005, 00:01 ] |
Tytuł: | |
Dzieki pomyslowi Saitou CC HNMLS narodzil sie szybciej niz myslalem. Na Simie bylo super, a na Serkecie jeszcze fajniej (to chyba Rha wpadl na pomysl zeby tam skoczyc). Obskoczyc 2 HNM w ciagu jednefo wieczora to niezla sztuka. Congratulations! Zgodnie z ustaleniami pierwsze nasze VC sprzedajemy, nastepne bedziemy Dracowi dawac do podpisu. Jak wyjdzie HQ to sprzedajemy, jak nie to jestem za tym zeby najpierw zaopatrzyc w SH ludzi z LSa po jakis promocyjnych cenach. Inny sprzet tez mozna sprzedawac taniej ludziom z LSa. Z tanszych dropow bym zrobil LS fund. Z czasem moze sie z tego uzbierac calkiem ladna sumka i bedzie mozna cos fajnego z nia zrobic. Fajnie byloby pociagnac campienie tych dwoch HNMow poki mamy ToDy i poki sa w naszym tajmie. Kampienie i walki z HNM w naszym polskim gronie to super przyjemnosc. Niedzielni gracze (Bod, Zet, Gok, Xav) wracajcie do nas, a mlodsi levelujcie. Naprawde mozemy rzadzic na Ramuhu. |
Autor: | swordsman [ 16 cze 2005, 01:09 ] |
Tytuł: | |
tez jestem za tym by baliste przelozyc na czasy kiedy okna tych NMkow beda w nieprzyjazdnym dla nas czasie... zarobimy uzbroimy sie podelvelujemy i bedizemy zamiatac fajnie ze bez praktycznie zadnego przygotowania je wykosilismy, ale spojzmy prawdzie w oczy ze ta sa latwiejszy HNMki na innych bedzie ciezej... jednak te sa w sam raz by sie nauczyc jak to sie robi levelowac!!! |
Autor: | Saed [ 17 cze 2005, 10:00 ] |
Tytuł: | |
Zaraz zaraz... Czy to znaczy ze CC staje sie tylko HNM LSem? To niezbyt dobra wiadomosc dla niskolevelowcow. Juz teraz jest trudno o jakakolwiek pomoc, a co dopiero jak wszyscy przerzuca sie na HNMy... Marnie to widze |
Autor: | Nimloth [ 17 cze 2005, 10:34 ] |
Tytuł: | |
Do HNM w CC jeszcze daleko |
Autor: | swordsman [ 17 cze 2005, 10:34 ] |
Tytuł: | |
o_O co ty p???? ? "juz teraz trudno o jakakolwiek pomoc".... trzymajcie mnie |
Strona 3 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |