MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Nowe zasady DP https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=15018 |
Strona 3 z 7 |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 15:37 ] |
Tytuł: | |
Zmieniłem pierwszy post - z lotowania AFów na bidowanie - tak jak działa to we wszystkich HNM LSach i w większości systemów guildiowych. To najbardziej sensowny, czytelny i prosty system: - nagradza osoby, które brały udział - odejmuje punkty osobom, które mają już AFy - daje możliwość osobom, które są długo a nic nie dostały otrzymania AFa - jest wbudowany w GP i łatwy do zarządzania - nowi / średnionowi gracze mają w miarę dobre szanse na zdobycie AFa ("starzy gracze" tracą punkty przez zdobyte AFy i nowe bidowania) |
Autor: | mrynar [ 24 sie 2005, 15:43 ] |
Tytuł: | |
Bardzo fajne sa takie dyskusje o ile ktos sie nie upiera przy swoim pomysle, albo nie wali fochow. Tez po przemysleniu skladam sie ku bidowaniu AFow, a moze tez i monet. Bidowanie mozna na luzie na spokojnie przeprowadzic przed dyynamis. Jednyny problem: co robic jak wypadnie drugi AF? Bidowanie w czasie walki? Moze sie zdarzyc np tak, ze ktos odrazu da 10 pkt za af i reszta nawet sie nie bedzie odzywac i wtedy nie wiadomo dla kogo ma byc druga sztuka. |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 15:46 ] |
Tytuł: | |
Opiekun - jeżeli to aukcja (ja się mogę tym zająć) - to jest liczone na /tellu np: /t Altoc Opiekun - 13 points - call1 ... /t Altoc Opiekun - 13 points - call2 <Altoc> 14 points /t Opiekun Altoc - 14 points call 1 <Opiekun> 15 points /t Altoc Opiekun - 15 points - call1 <Altoc> pass... /t Opiekun wygrałeś! |
Autor: | drakar [ 24 sie 2005, 15:50 ] |
Tytuł: | |
Jasne huck .. szczegolnie w trakcie walki, mega traina czy czegokolwiek .. potem klotnie ze ktos nie zdarzyl zabidowac etc = burdel w samym srodku wypadu |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 15:53 ] |
Tytuł: | |
Pilek napisał(a): Jasne huck .. szczegolnie w trakcie walki, mega traina czy czegokolwiek .. potem klotnie ze ktos nie zdarzyl zabidowac etc = burdel w samym srodku wypadu Pilek - tym się nie martw. Być może przed walką ustalimy aktualny "cennik" na AFy i kto co bierze, tak jak sugeruje Opi. Opiekun napisał(a): Bidowanie mozna na luzie na spokojnie przeprowadzic przed dyynamis. Jednyny problem: co robic jak wypadnie drugi AF? Bidowanie w czasie walki? Moze sie zdarzyc np tak, ze ktos odrazu da 10 pkt za af i reszta nawet sie nie bedzie odzywac i wtedy nie wiadomo dla kogo ma byc druga sztuka.
Opi - nikt nie da od razu 10pktów, chyba, że jest łosiem Każdy będzie zaczynał od 6 punktów. Jeżeli nie będzie innych chętnych to wybiduje za 6 punktów. Jak wypadnie druga sztuka, a ktoś się bił z kimś na punkty (np wygrał 11 do 10), to ta druga osoba powie - 6pkt - i to dostanie. |
Autor: | mrynar [ 24 sie 2005, 15:55 ] |
Tytuł: | |
No w czasie walki to tego nie widze, szczegolnie jak ktos jest pullerem albo tankiem. |
Autor: | swordsman [ 24 sie 2005, 15:55 ] |
Tytuł: | |
od razu tez napisz co robic z AFami ktorych nikt nie chce bidowac bo ludzie beda chomikowac punkty na northnlandy |
Autor: | mrynar [ 24 sie 2005, 15:57 ] |
Tytuł: | |
Bidowac mozna bedzie juz od 1 pkt. 1 pkt to nic - napewno sie chetni znajda na kazdy af. Moze zrobic bidowanie na ewentualnosc wypadniecia 4 afow? Njapierw bidujemy pierwszy af. Potem drugi itd |
Autor: | Duszek [ 24 sie 2005, 15:58 ] |
Tytuł: | |
mam propozycje: np 1. na dynamis przychodzi 3 ninja - A,B i C 2. kazdy ma ilosc punktow zeby mozx lotowac wypadajacego afa 3. PRZED dynamisem robia random - ustalana jest kolejnosc claimowania AFow (np C,A,B) jakie wypadna podczas runu - np powiedzmy ze wypadna 2 - dostaja je C i A - B nie dostal AFa - ma pierwszenstwo w claimnieciu tego AFa na kolejnym dynamis w danym miescie - przed innymi ktorzy dopiero na tym runie beda miec odpowiednia ilosc punktow - oni robia /random ale pierwszego AFa ktory wypadnie dostaje B wiem ze chcecie odejsc od lotowania ale chyba nie ma takiej mozliwosci - a co w sytuacji kiedy wszystkie 3 osoby maja taka sama ilosc punktow i nie moga sie przelicytowac? a tak od razu przed dynamis bedzie wiadomo kto i ktorego w kolejnosci AFa dostanie jak wypadna to tyle {edited} |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 15:58 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): No w czasie walki to tego nie widze, szczegolnie jak ktos jest pullerem albo tankiem.
To prawda - będziemy robić to przed walką. W sumie to może być fajna sprawa - brać ludzi na bok, mówić - bidujemy THF-body i na /say każdy mówi ile daje punktów. |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 16:00 ] |
Tytuł: | |
Duszek napisał(a): mam propozycje:
np 1. na dynamis przychodzi 3 ninja - A,B i C 2. kazdy ma ilosc punktow zeby mozx lotowac wypadajacego afa 3. PRZED dynamisem robia random - ustalana jest kolejnosc claimowania AFow (np C,A,B) jakie wypadna podczas runu - np powiedzmy ze wypadna 2 - dostaja je C i A wiem ze chcecie odejsc od lotowania ale chyba nie ma takiej mozliwosci - a co w sytuacji kiedy wszystkie 3 osoby maja taka sama ilosc punktow i nie moga sie przelicytowac? a tak od razu przed dynamis bedzie wiadomo kto i ktorego w kolejnosci AFa dostanie jak wypadna to tyle Jeżeli 3 osoby będą miały taką samą ilość punktów do bidowania - decyduje najwyższy /random - dobra uwaga. |
Autor: | drakar [ 24 sie 2005, 16:02 ] |
Tytuł: | |
No to nie do konca tak .. w licytacji nie moga 3 osoby na raz miec tego samego wyniku .. wygrywa ta, ktora jest pierwsza |
Autor: | mrynar [ 24 sie 2005, 16:03 ] |
Tytuł: | |
Po co na /say. Mozna na ogolnym. Powiedzmy o 20.15 robimy bidowanie afow np; ============MNK legs nr 1================ /Opiekun > 1 /Altoc >1 /Xsoul >2 /Opiekun 3 /Altoc 4 /Xsoul 5 /Altoc pass /Opiekun pass ============MNK legs nr 2================ itd Nie powinno to zajac duzo czasu. |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 16:04 ] |
Tytuł: | |
drakar napisał(a): No to nie do konca tak .. w licytacji nie moga 3 osoby na raz miec tego samego wyniku .. wygrywa ta, ktora jest pierwsza
Dlaczego nie? Np bidują 3 osoby które mają 18 punktów, zaczynają od 6, dojeżdzają do 18. Każda z nich mówi, że daje 18. Wtedy każda z nich robi /random - i ta z najwyższym lotem wygrywa możliwość lotowania. EDIT: zmienione - kto poda najwyższą wartość jako pierwszy - wygrywa |
Autor: | mrynar [ 24 sie 2005, 16:04 ] |
Tytuł: | |
Pilke ma racje - wygrywa ten kto da pierwszy najwyzsza cen.e Zwykle reguly licytacji. |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 16:05 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Po co na /say. Mozna na ogolnym. Powiedzmy o 20.15 robimy bidowanie afow np;.
Dokładnie Opi - tak będzie lepiej. |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 16:06 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Pilke ma racje - wygrywa ten kto da pierwszy najwyzsza cen.e Zwykle reguly licytacji.
Hmmm - dobra. to tak zróbmy. Czyli w przypadku jeżeli lotują osoby z taką samą ilością punktów wygrywa osoba, która dała pierwsza swoją maksymalną (i równą z innymi bidującymi) ilość punktów? Rezygnujemy z /randoma? |
Autor: | swordsman [ 24 sie 2005, 16:07 ] |
Tytuł: | |
jesli od 1 pkt, nie ma problemu, jak min byloby 6 lub 8 to juz po ptakach.. |
Autor: | Huckster [ 24 sie 2005, 16:12 ] |
Tytuł: | |
ponownie zaktualizowałem pierwszy post - jeszcze trochę i będzie wsio piszcie piszcie! super nam idzie! |
Autor: | drakar [ 24 sie 2005, 16:13 ] |
Tytuł: | |
Fakt sai ma troche racji .. bidowanie od zera mogloby rozwiazac czesc problemow ze srednio popularnymi af'ami .. ale co jesli nikt nie zechce bidowac ? Wtedy chyba powinien byc po prostu free lot bez odejmowania punktow |
Strona 3 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |