MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch Info
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=19035
Strona 3 z 4

Autor:  egoist [ 18 kwi 2006, 09:58 ]
Tytuł: 

teraz to ja quituje...

Autor:  swordsman [ 18 kwi 2006, 10:05 ]
Tytuł: 

hahahaha zaczela sie nowa era przez ten system claimowania :D

Autor:  egoist [ 18 kwi 2006, 10:07 ]
Tytuł: 

ta expuje rdm zaby NMy solo bic imoge sie zesrac teraz

Autor:  ksawery [ 18 kwi 2006, 10:10 ]
Tytuł: 

Wyglada na to ze THF dostal w dupe przez zmiany w TP gainach. Bronie z duzym delay (kosy itp) daja wiecej TP a one handy mniej (odrobine).

Autor:  mrynar [ 18 kwi 2006, 10:24 ]
Tytuł: 

IMO enmity na postaci nie ma znaczenia, bo to byloby bez sensu. Mag nigdy by nie wygral z tankiem.

Autor:  Prince [ 18 kwi 2006, 10:38 ]
Tytuł: 

Pahluwan - ten set bym prosil ;) dla mojego rngra :D

Autor:  Slayerek [ 18 kwi 2006, 10:45 ]
Tytuł: 

mrynar napisał(a):
to trzeba kurwa na zywo zobaczyc...

Walnalem NMa za 50 dmg z Chi, Anc wrzucila mu dia, a on byl dalej bialy i claima mial ktos inny...


czyli należy rozumieć że ktoś ukradł wam mobka ???
(tzn. czy czujecie że tak było ?)

bo jeśli tak to GMi będą mieć kupę roboty, połowa LSów się rozpadnie bo za dużo dramy będą generować, mnóstwo ludzi odejdzie z gry poszukać sobie "lżejszych tytułów" itd.

(żeby mnie ktoś przypadkiem lub celowo pesymistą nie nazwał to napisze)
co by tu napisać ... :-?

ciekawe jakie zmiany porobili w mobkach dynamisowych, bo drop rate to raczej każdy zauważył że się obniżył od jakiegoś czasu,
teoretycznie dzisiaj na dynamisie powinien mieć miejsce zalew AFów jeśli po restarcie serwera wyczyścili historię/statystykę dropów dynamisowych :roll:

jakby ktoś trafił na info dot. craftowania itemków dla nowych jobów to prosze o załozenie nowego topic'a, mnóstwo ludzi pewnie będzie zainteresowane jaki food, broń czy armor warto będzie robić na początku :roll:

Autor:  zet [ 18 kwi 2006, 11:09 ]
Tytuł: 

Ja to chcę!!!

Kod:
Yigit Gomlek (Body)
DEF:40 Evasion+7
"Magic Atk. Bonus"+5
Song spellcasting time -10%
MP recovered while healing +5
Set: Adds "Refresh" effect

Yigit Gages (hands)
DEF:17 INT+5 MND+5 Evasion+4
"Magic Atk. Bonus"+2
Set: Adds "Refresh" effect

Yigit Seraweels (legs)
DEF:30 HP+25 MP+25 Evasion+6
MP recovered while healing +2
Set: Adds "Refresh" effect

Yigit Crackows (feet)
DEF:11 INT+3 MND+3 Evasion+5
"Magic Atk. Bonus"+2
Set: Adds "Refresh" effect

Yigit Turban (head)
DEF:21 MND+4
"Magic Atk. Bonus"+2
Enmity-5
MP recovered while healing +1
Set: Adds "Refresh" effect


Zalożę się, że full set da +5MP/tick bo inaczej byłby żenująco cienki!
Dla Summonera po prostu MUST HAVE. Wreszcie bedzie jakis item, który smn moze pożądać. I powinien być ToAU_sky z jakiś godów :D

Autor:  Erelen [ 18 kwi 2006, 11:20 ]
Tytuł: 

Super, czyli charm też nie będzie już działać -_- Teraz to wygranie z gs używającymi speed hack to będzie cud...

Autor:  Draconi [ 18 kwi 2006, 11:45 ]
Tytuł: 

Na mysterytour: http://mysterytour.web.infoseek.co.jp/ffxi/us/
jest spis czarow/umiejetnosci dla blue maga, a takze spis nowych equipmentow i misji.

Autor:  Scorpio [ 18 kwi 2006, 11:50 ]
Tytuł: 

1000 needle .. kurwa

Autor:  Draconi [ 18 kwi 2006, 11:52 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
1000 needle .. kurwa


Tylko kosztuje az 350mp.

Autor:  Huckster [ 18 kwi 2006, 11:53 ]
Tytuł: 

1000 needles, bad breath - super! :)

Autor:  Bodziu [ 18 kwi 2006, 11:56 ]
Tytuł: 

A tam, Lowing to potega O_O

No i self destruct LOL ciekaw jestem jak to wyglada :)

No i od 60lvl ma co lvl nowy skill :) Interesting !

Chyba tego Blu trzeba bedzie zrobic ;)

Autor:  Gli2duS [ 18 kwi 2006, 12:13 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Accordingly, players will no longer be attacked by monsters that they themselves are unable to attack.


że niby co?? PL uleczając Cure IV gracza w PT bijącego mobka nie zostanie zaatakowany czy co... :roll:

Autor:  Seph [ 18 kwi 2006, 12:44 ]
Tytuł: 

Bede kurwa plakal....

Autor:  Slayerek [ 19 kwi 2006, 10:52 ]
Tytuł: 

Homam i Nashira set będzie mógł założyć BLU
z tego co widać na razie ani COR ani PUP nie będzie mógł
za to PUP będzie mógł założyć Rostrumy

Bonecrafterzy i Alchemicy chyba najwięcej będą mieć roboty z tego co widziałem w New Items
no i Goldsmitherzy zarobią na bogatych

Hecteyes Eye - to podstawa do craftów dla Alchemika żeby mógł zrobić dla Puppetmaster Items :roll:

Autor:  Kyuubi [ 19 kwi 2006, 15:01 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy nowe joby dostaną swoje JSE od Brigidy :D

Autor:  swordsman [ 19 kwi 2006, 16:30 ]
Tytuł: 

muszelka do rzucania z vit+4 i aquan killer heh
turbanik z * HP +30 * MP +30 i * Haste +5% hyh All jobs
neck z * Evasion Skill +3 * Shield Skill +3 * Parrying Skill +3
kolejny neck z * HP +10 * MP +10 * HP Regeneration While Healing +2 * MP Regeneration While Healing +2
ring z +2 do wszystkich statsow :o ale raczej sie nie spodziewajmy zbyt wielu HQ z ringa GS 97 hehehe
wooooot a to jaki wypas :o ale to chyba stare ? przegapilem pewnie jakis patch spory hyhyhy
http://ffxi.somepage.com/itemdb/6972

do tego calkiem sporo fajnego sprzetu na cap 50 i 60, m in ringi i earringi
a ciekawe tylko kto bedzie trzymal te wszystkei rare exy specjalnie na assaulty... chyba ze bedzie jakis specjalny storage na to ale watpie...

ktos wie o co chodzi z bronmi z "Depending On Day: Increases Elemental Weapon Skill Damage" ??
WSy z dango elementu beda silniejsze ta bronia ? kaszana....
edit: aha i to jeszcze tylko te elementarne? PFFFF!!! LOL! stay away od nich!

a ze starego sprzetu dla nowych....
osode, haidate, kabuto, kote, s. sworda nikt z nowych nie zalozy...
g shield tylko blu
corsarz i blu beda z abjuration nosic tylko crimson set
...pupet nie ma nic w sky na to wyglada hyh

z limbusow blue nashire i homama reszta nic hyh...

nie widac tez by nowe joby dostaly swoj AF2 albo relica ani chocby te jse 50 ale to moze dojdzie juz z samym addonem jak i kolejne itemy dla tych jobow

Autor:  Huckster [ 19 kwi 2006, 17:03 ]
Tytuł: 

Aureole wypada z Absolute Virtue :)

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team