MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Merit Point Additions
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=20458
Strona 3 z 3

Autor:  Balrog [ 26 lip 2006, 10:59 ]
Tytuł: 

da sie 3.

Autor:  Bodziu [ 26 lip 2006, 12:01 ]
Tytuł: 

Hmm te ancienty II sa dosc ciekawe dla BLMa, czas castowania to 10s dla wszystkich w porownaniu do czasu Thunder4 (8,5s) nie wypadaja wcale tak zle. To moze byc ciakawa opcja przy takich eventach jak Dynamis czy HNMy :) Inna zaleta to ilosc many potrzebna do ich rzucenia w porownaniu do Ancient I wypada imho znakomicie, ciekaw jestem jeszcze dmg jaki one zadaja :) Czy ktos zna jakies info ?
Biorac pod uwage dodanie weaknessa na dany element kazdego z Ancientow to tez wplynie na rozne combo z czarow, co zwiekszy dmg :)

Autor:  mrynar [ 26 lip 2006, 12:09 ]
Tytuł: 

Bodziu! :o :o :o :o

Autor:  Max' [ 26 lip 2006, 12:16 ]
Tytuł: 

To ja ci podam info zreszta na KI na forum BLMuw jest spro info Burst II w poruwnaniu wypada dosc kiepsko robi 10-70dmg wiecej niz Tundaga III podobno freez w poruwnaniu do Blizaga III robi o 200-300dmg wiecej co do reszty to nie czytalem...

Autor:  Bodziu [ 26 lip 2006, 12:22 ]
Tytuł: 

Max - mimo wszystko, zauwaz ze taka Thunderga3 pozera wiecej many anizeli Ancient II, a mimo to A II zadaje wiecej dmg, nie mowiac, ze dmg/mana wypada po stronie A II, no i trzeba teraz wziac pod uwage gear czy tez same merity w ementalach, a uwierz mi ze sa one bardzo istotne :)
Reasumujac imho wydaje sie to byc, mimo wszystko, ciekawa opcja, ale to wyjdzie w praniu :)

Opik - :roll: :o

Autor:  Max' [ 26 lip 2006, 12:28 ]
Tytuł: 

Niby tak ale masz na thundadze krutszy cast tme 7.75 a na AM II 10sek w kazdym razie moga byc uzyteczne te nowe AMII i ja nie muwie ze sie nie oplaca przeciez napisalem tylko jak sie maja do innych spelli... zreszta ja niegram BLM to co ja moge wiedziec o nukowaniu:P

Autor:  Huckster [ 26 lip 2006, 12:32 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
Hmm te ancienty II sa dosc ciekawe dla BLMa, czas castowania to 10s dla wszystkich w porownaniu do czasu Thunder4 (8,5s) nie wypadaja wcale tak zle. To moze byc ciakawa opcja przy takich eventach jak Dynamis czy HNMy :) Inna zaleta to ilosc many potrzebna do ich rzucenia w porownaniu do Ancient I wypada imho znakomicie, ciekaw jestem jeszcze dmg jaki one zadaja :) Czy ktos zna jakies info ?
Biorac pod uwage dodanie weaknessa na dany element kazdego z Ancientow to tez wplynie na rozne combo z czarow, co zwiekszy dmg :)


BODZIU! A ty gdzie się podziewałeś? Wracasz? Nie wracasz?

A teraz nawiązując do tematu - grałem w party z BLMem który castował Freeze II jako Burst do Distortion - dmg (Magic Burst) na poziomie 1200 - 1500. :)

Autor:  egoist [ 26 lip 2006, 12:44 ]
Tytuł: 

to akurat slabo albo blm do dupy bo moje tendery 4 i 1600+ robily w MB

Autor:  mrynar [ 28 lip 2006, 16:32 ]
Tytuł: 

Bede w grze kolo 18.30. Poczekajcie na mnie pls z expem.

Autor:  Kang [ 28 lip 2006, 23:38 ]
Tytuł: 

Dziękuję za expa :)
Tutaj wyniki - celem wyjaśnienia - Op nie miał haste, on miał slow ;)
Jak widać DRK do TP Burn się średnio nadaje :)

Obrazek

Autor:  Targaryen [ 28 lip 2006, 23:49 ]
Tytuł: 

Średnia z jina jakieś słaba- chyba musze kupic foragera znów :D. Jak dla mnie Ule w takim składzie to dużo ciekawsza sprawa niż przepełnione TP burny na pukach i walka o każdego mobka.

Autor:  mrynar [ 28 lip 2006, 23:54 ]
Tytuł: 

Bylo super! Chain #27 wykrecilismy. Jak na to miejsce (malo mobow) to calkiem dobry wynik chyba.

Przy takim setupie /WAR ssie... Strasznie trzeba sie pilnowac, zeby za duzo hate nie zlapac.
Mam nadzieje, ze jeszcze powtorzymy exp w tym skladzie. Postaram sie w najblizszych dniach skoczyc tego mojego NIN suba...

Autor:  mrynar [ 29 lip 2006, 09:41 ]
Tytuł: 

Wczoraj pol nocy czytalem monk fora, bo nie wiedzialem na co wydac moje 6 meritow.

Wybralem Invigorate. 3 x 24 s - regen 10/tick to calkiem spory zastrzyk HP, fajne glownie do solo, ale w innych sytuacjach tez moze uratowac zycie.

Z drugim ability mialem jeszcze wiekszy problem. W koncu jednak zdecydowalem sie Formless Strikes. Moze sie czasem przydawac np. dynamisach na PLD moby, bo przechodzi przez invicible, na limbusach niektorych, czy do bicia elemeli, slimow itp

Z mantry w party by sie cieszyly glownie tanki. O 12 % wieksze HP to zawsze cos, szczegolnie na SMNmobach, ale mimo wszystko uzywalbym chyba tego rzadziej nic Formless.

Penance tez pewnie w niektorych sytuacjach bylby przydatny, ale niestety wszystkiego wybrac niemozna, a bez upgreadow wszystkie te ability i traity sa slabe.

Autor:  Max' [ 29 lip 2006, 09:56 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem ten skil od monka co co dodaje costam z TP do chi blast jest uber z paroma MNami w PT mobki wogule nie uzywaja zadnych TP atakuw no czasem sie trafi jakis ale rzadko(przynajmiej mniej leczenia teraz jest w KRT z MNK PT).

Autor:  Huckster [ 29 lip 2006, 21:20 ]
Tytuł: 

Kang napisał(a):
Obrazek


A tu moje z dzisiaj
Obrazek

Huck - THF/NIN
Maks - THF/NIN
Elwin - BLU/NIN
Melkor - NIN/WAR
Suma - BRD/WHM
Rinchu - RDM/BLM

Po dzisiejszym teście stwierdzam, że Sushi lepsze niż Meat. :)

Autor:  Targaryen [ 30 lip 2006, 01:38 ]
Tytuł: 

Coś słabe critical rate jak na złodziei.

Autor:  mrynar [ 30 lip 2006, 10:03 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Coś słabe critical rate jak na złodziei.


A wlasnie Rha: jaki miales sprzet na krytyki jak expowalismy?

Autor:  Targaryen [ 30 lip 2006, 21:10 ]
Tytuł: 

Senjuinrikio/Unji, Turban, Bomb Core, Koga Chainmail/swap Osode na jina, Ninja Tekko +1, Toreador`s Ring, Rajas Ring, Spike Necklace (niedługo będę miał wreszcie chaina z plusami do siły z assulta, swap Breeze Gorget na jina), Suppa, Brutal, Boxer`s Mantle (teraz będę miał Amemeta bo dla BLU akurat będzie przy okazji), Warwolf Belt, Byakko`s, Fuma Sune Ate + Sole Sushi+1. Nie miałem na sobie nic z enmity ale założenie było iśc do Thickets na Puki- one giną dużo szybciej aby się przejmowac hate.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team