MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Salvage CC & Friends - środa (Wednesday), 20:00
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=22739
Strona 3 z 12

Autor:  Huckster [ 20 gru 2006, 17:42 ]
Tytuł: 

pogrzebie w plikach czy nie ma żadnych informacji w danej lokacji typu: "TWOJE GACIE DOSTAŁY DODATKOWĄ DZIURKĘ!"

Autor:  Draconi [ 20 gru 2006, 17:52 ]
Tytuł: 

Moze trzeba sprobowac tradnac ten itemek do tych socketow, moze cos wyjdzie :)

Autor:  Kyuubi [ 20 gru 2006, 18:00 ]
Tytuł: 

Ale nie mamy itemka wywaliło nas zanim dropna :P

Autor:  Draconi [ 20 gru 2006, 18:02 ]
Tytuł: 

Chodzilo mi o czesc armora, ktora kilka osob dostalo.

Autor:  kalcia [ 20 gru 2006, 19:29 ]
Tytuł: 

Vejitta napisał(a):
Dokladnie. Czy system nie moze wyglada tak?:

Osoba A wygrywa bid na item 1a

Osoba B wygrywa bid na item 2c

Osoba C wygrywa bid na item 3b

Osoba D wygrywa bid na item 1a

Osoba A i D maja po jednej czesci do stworzenia jednego setu. Wypada item 1c. Teraz - item powinna dostac nie ta osoba ktora pierwsza dostala czesc do tego setu, tylko ta ktora ma wyzszy attendance. Jesli obydwie maja to samo attendance wtedy proponuje jednak lot, zeby ludzie w takich sytuacjach pktow nie musieli dokladac. I a propo tego co napisal Maxii o pktach - umowmy sie ze kazdy itemek niebidowalny (czyli 2. i 3.) ktory dana osoba dostanie kosztuje nas 2 pkty, a wiec niejako nie dostajemy pktow za dany run.

Co wy na to?


hmmm, jak dla mnie ok, chcialabym zeby kazdy mial rowne szanse, zeby nie bylo przegiec i zeby ludzie chodzili.

Autor:  zet [ 20 gru 2006, 19:31 ]
Tytuł: 

Gdzie zbiórka? Kolo Zasshala?

Autor:  mrynar [ 20 gru 2006, 19:43 ]
Tytuł: 

Kilka spraw:

- comment to dobry pomysl

- -2 pkt za drugi i trzeci item to tez dobry pomysl

Jesli chodzi o olewanie runow, "bo nic nie moge dostac" to mysle ze nie bedzie z tym problemow z dwoch powodow:

- po pierwsze zawsze sie oplaca zbierac punkty zeby moc pozniej wygrywac bidowanie (tak jak na dynamisach, gdzie warto chodzic wszedzie zeby dostac item z Xarca albo Glacier

- po drugie nigdy nie wiadomo ile jakich itemow wypadnie, moga np. wypasc 4 takie same

Narazie za malo wiemy o dropach, zeby cos przesadzac ostatecznie, byc moze te dodatkowe itemy to zwykla formalnosc, a byc moze nie i trzeba np. zabic glownego bossa, ktory jest mega silny.

Zrobilem priority na podstawowe odblokowania. Co do nastepnych to czekam na wasze sugestie. Niektore rzeczy sa oczywiste INT dla BLMa, STR dla DD, niektore nie np. odblokowania slotow na equip. IMO powinnismy chyba najpierw ubrac odbrze tankow, a potem DD. Magowie nawet nadzy potrafia byc skuteczni.

Autor:  kalcia [ 20 gru 2006, 20:14 ]
Tytuł: 

Spissatus Cell - (unlocks max Mp)
[WHM] Ancover > Deshter . Zetoriush / [RDM] Kalcia > Panoramiiix > Kalcia / [BLM] Simiurg / [BRD] Draconi [PLD] Xavery / [DRK] Thergal > Galenros

wydaje mi sie ze rdm powinien byc przed smn, smn bedzie mial mozliwosc wyciagniecia avatara i dania buffow, ale nie uleczy szybko (zanim karbi wyskoczy i odpali BP..), a rdm ma spelle leczace jako swoje wlasne a nie z suba, jak blm, smn, czy brd ^^;

edit: dodatkowo, smn musi miec juz wczesniej abilities zeby moc uzywac petow i ich BP

Autor:  Max' [ 20 gru 2006, 20:41 ]
Tytuł: 

trza zauwazyc ze rdm ma refresh i haste a z abilities ma convert smn szybko zostaje bez mp jak niema refresha i equipu...

Autor:  Huckster [ 20 gru 2006, 22:56 ]
Tytuł: 

dobry run - 3 itemy!

WHM - ANu's Tiara
WAR - Feet
THF - Legs

Autor:  Kyuubi [ 20 gru 2006, 23:09 ]
Tytuł: 

co do lotoania cells:

Ktoś musi mieć wydrukowana liste z tym co kto pokolei ma lootować.
jak dropuja item ta osoba mowi co kto lotuje i zaznacza na liście.
no i itemy powiny być lotowane passowane zaraz po tym

Autor:  mrynar [ 20 gru 2006, 23:32 ]
Tytuł: 

Jak na trzeci run to moglibysmy byc lepiej zorganizowani...

Passowanie na poczatku jest super wazne. Pozniej mysle, ze wazniejsze jest szybkie zabijanie, a wtedy itemy beda szybciej spadac. Healerzy i tankowie powinni byc maksymalnie skoncentrowani na tym co sie dzieje w walce, zamiast na pasowaniu itemow. To DD moga sobie odpalic atak i spokojnie obejrzec itemy.

Jednyne co optymistyczne w tym runie to to ze wypadly 3 itemy i udalo sie zajsc kawalek dalej:

Obrazek

Autor:  Duszek [ 21 gru 2006, 00:48 ]
Tytuł: 

ja nie rozumiem tylko jednego - czemu biliscie chariota w korytarzu zamiast pulnac go do sali z tylu...
na poczatku byl tylko 1 add, mozna go bylo sleepnac i pilnowac w sali...

jak mam isc smn next time to chce liste z kolejnoscia lotowania magic, abilities, max mp i sj - no sorry ale uwazam ze na assaulcie SS i blink dla tankow sa wazniejsze niz abilities dla thfa ktory nabija mobom tp... jezeki nie to na nastepny salvage ide ninem

ostantnia sprawa - mysle ze nalezy to poruszyc - uwazam ze wszyscy ktorzy chca itemy z salvage powinni sie zastanowic czy sa w stanie zaplacic za ich zrobienie - nie chodzi o to zeby ktos lotowal, zablokowal inna osoba bo bedzie mial priority na lotowanie kolejnych czesci a na koncu itemy wyladuja u niego w MH bo nie bedzie w stanie kupic o.ingotow czy imp.wootz ingotow zeby je przerobic...

******************************************************
nastepny salvage piątek 20:00
******************************************************

Autor:  Vejitta [ 21 gru 2006, 01:25 ]
Tytuł: 

Duszek napisał(a):
******************************************************
nastepny salvage piątek 20:00
******************************************************

Czy to kolejna randomowa data na zasadzie przyjdzie kto moze, jakis staly termin czy po prostu widzimisie? :]

Autor:  Kang [ 21 gru 2006, 02:51 ]
Tytuł: 

Z tego co wyczytałem na różnych forach wychodzi że na Bhaflau Remnants ludzie dostają różne itemki - w zasadzie różne części setów. To samo w innych zonach. Zauważcie także że kolejne wersje itemów różnią się od siebie i każda następna ma te same staty + coś. Przykład:
Enyo's > Phobo's > Deimos's
Enyo's Cuisses
DEF:10 DEX+1
Phobos's Cuisses
DEF:16 STR+1 DEX+1
Deimos's Cuisses
DEF:19 MP+1% STR+1 DEX+1
Może być tak że te itemki się będzie upgradeowało w jakiś sposób i co gorsza trzeba będzie zdobyć 3 takie same "podstawy".
Ponadto musimy się zastanowić czy będzie szli tak samo czy nie - z tego co ludziska pisali to jeżeli pójdziemy na lewo zamiast scorpionów będą wamoury a także dropną inne itemy - zamiast statów dropują głównie armorki. To chyba na tyle :)

Autor:  Max' [ 21 gru 2006, 03:35 ]
Tytuł: 

Pozatym co do equipu tez by trzeba ustalic mniejwiecej co komu trzeba bo sa joby co bez equipu sprawdzaja sie mniejwiecej tak samo (no moze potrzebuje 1-2 czesci...). Kazdy powinien sie bardzo zastanowic i odpowiedziec sobie na pytanie poza tankami jakby mugl wiosc 2 itemki sciagajace blokade na equipie to co by wziol?
Najbardziej potrzebny equip to moim zdaniem:
1)Tank utrzymuja reszte przy zyciu wiecej odblokowanego equipu dlusza zywotnosc.
2)BLM obnizenie resistuw ale to moze byc zabujcze dla simiego bo hata bedzie latwiej lapal
3)WHM skoro ma leczyc to jakies itemy z +cure potency i jakies z fast castem ewentualnie sloty z +mp przy rescie
4)RDM itemki z fast castem
5)DD itemki co podwyzaja acc i dmg pewno sporo tego bedzie
Teraz sie moze sporo ludzi obrazi ale:
BRD odkad gralem tym jobem to nawet bez equipu mozna spokojnie debufowac tiamata starcza tylko instrumenty ew itemki +wind
SMN tez malo potrzebuje body i ew hands reszta to jak ma AF2 i tylko w odpowiedni dzien w grze ale tez szkoda w sumie odblokowywac tego skoro to jakos znaczac nie wplynie wiem pewno zaraz uslysze ze sa itemki Avatar Perpetuation Cost -1,
No czyli w sumie tankowie powini dostawac wszystko pierwsi, potem dd(BLM MNK DRK THF WAR...), a magowie powinni sie zastanowic nad kilkoma itemkami i lotowac serio tylko niezbedniki i tylko lotowac jak juz kazdy tank i dd juz je ma. Pozatym jak juz tankowie i dd maja to itemy raczej powinny trafiac WHM>RDM>reszta.
Co do walki z chariotem to sugerowalbym bo agro nie ominiemy i nie uspimy to pullujemy powiedzmy ze bedzie jak dzis tylko jeden add to nabijac TP na adzie i z dala od bossa zeby AoE nie bilo wszystkich + SMN powinni miec carbiego out i jak wszystkim hp sapda do polowy to shining rubyII.
PS. a przypadkiem nie ustalalismy ze robimy salvage raz w tygodniu w srody czy slabo pamietam ale nvm...

Autor:  Kyuubi [ 21 gru 2006, 08:38 ]
Tytuł: 

Na wiki weszło takie miedzy innymi info:

First floor:
Bifrons (Bombs) - Seem to drop weapon-related cells.
Mad Bomber
Troll Ironworker
Troll Lapidarist
Wamouracampa - Seem to drop armor-related cells.
Wandering Wamoura - Seem to drop magic and ability cells.

Second floor:
Empathic Flan - Seem to drop magic and ability cells.
Sulfur Scorpion - Seem to drop attribute cells.
Troll Cameist - Seem to drop armor-related cells.
Troll Ironworker - Seem to drop armor-related cells.
Troll Smelter - Seem to drop attribute cells.
Troll Stoneworker - Seem to drop attribute cells.
Rampart(s)

Third floor:
Archaic Gear - Teleport away upon proximity.
Black Pudding - Seem to drop armor-related cells.
Fourth floor:
Archaic Chariot
Archaic Gear - Teleport away upon proximity.
Archaic Gears

Fifth floor:
Long-Bowed Chariot

a z KI:
First Floor: East path? Contains Bombs, Crawlers, Trolls, Scorpions. Seemingly West path contains Bombs, Trolls, Flans, Wamouras. Can anyone clear up directions for me?

to dla Bhaflau Remnants naturalnie.

Autor:  Huckster [ 21 gru 2006, 09:14 ]
Tytuł: 

W pliku jest:

The {Key Item Parameter 0} fades into nothingness...

Use the device?
{Selection Dialog}
Yes.
No.

The door is sealed...

Open the door?
{Selection Dialog}
Yes.
No.

The device doesn't respond...

Open the gate?
{Selection Dialog}
Yes.
No.

You hear a ragged sighing from beneath the floor...

You hear a scuttering sound from beneath the floor...


Nothing happens...

Ragged sighing - to się działo jak się kliknie "Socket" - może po kliku trzeba (można?) wejść niżej?

Swoją drogą - czy tam się schodzi coraz niżej czy coraz wyżej? Bo w obu przypadkach jest "beneath the floor".

Aha - na tym poziomie jest "Socket" i "Slot".

Autor:  Kyuubi [ 21 gru 2006, 09:16 ]
Tytuł: 

aha jeszcze jedno:

There is a targetable slot at the end of some of the wings - Trading a Cell spawns a notorious monster, no special drops are proven from defeating it.

Autor:  Duszek [ 21 gru 2006, 09:20 ]
Tytuł: 

z armor slotow dla smn w pierwszej kolejnosci wzielabym weapon (dark staff do restu) i ring/earring slot (mp+) i body (refresh) to chyba all, bez reszty da sie przezyc :) czyli:

abilities > magic > max mp > sj (support heal) > weapon > ring/earring > body > rest

Strona 3 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team