mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 2 lip 2012, 13:35 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Jak odpaliłem link Hucka to mi jakiś Tera Online filmik wyskoczył?


no bo Tere chcialem pokazac - jaka teraz jest grafa w mmogach. :D


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lip 2012, 14:23 
Cytuj  
heh. widać żeby "Tera" zrobić dobrą (czyt. komercyjnie dochodową) grę, to trzeba się mocno wzorować na WoW.
założę się, że GUI / questy / raidy będą oparte o identyczny schemat co w WoW.

co do grafiki. szoku nie ma. standard jak na dzisiejsze czasy. trawa to kilka 2D teksturek na krzyż połączonych ze sobą. liście/igły drzew to samo.
tekstury przesycone kolorem (kolejny wpływ WoW)

nie ustrzegli się też błędów merytorycznych.
mianowicie niech mi ktoś wytłumaczy na czym (oprócz cycków) trzyma się stanik elfki z 4:08min filmiku? ;]

jak dla mnie osobiście Tera podzieliłaby los Rifta. ładne, ale czegoś człowiekowi zawsze brakowało.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 2 lip 2012, 14:42 
Cytuj  
Strasznie dziwne się te postacie gibają, nie do końca wiem po co (poza cyckami które się fajnie gibają ale nie po to gram aby oglądać cycki - od tego jest RL).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 lip 2012, 19:02 
Cytuj  
Gli2duS napisał(a):
heh. widać żeby "Tera" zrobić dobrą (czyt. komercyjnie dochodową) grę, to trzeba się mocno wzorować na WoW.
założę się, że GUI / questy / raidy będą oparte o identyczny schemat co w WoW.

co do grafiki. szoku nie ma. standard jak na dzisiejsze czasy. trawa to kilka 2D teksturek na krzyż połączonych ze sobą. liście/igły drzew to samo.
tekstury przesycone kolorem (kolejny wpływ WoW)

nie ustrzegli się też błędów merytorycznych.
mianowicie niech mi ktoś wytłumaczy na czym (oprócz cycków) trzyma się stanik elfki z 4:08min filmiku? ;]

jak dla mnie osobiście Tera podzieliłaby los Rifta. ładne, ale czegoś człowiekowi zawsze brakowało.


Standard graficzny w MMO to nie jest, raczej tylko XIV moze konkurowac, a ma swoje inne problemy :p
A tej merytoryki to sie czepiasz, jakby w innych grach wszystko bylo jak trzeba :D

I nie zgodze sie tez z komentarzem co do Rifta - Rift to akurat nawet sukces odniosl, czyt. ma solidny, stabilny playerbase, ktory pozwala mu sie utrzymac, a devsi jak nigdzie indziej wyrzucaja patche na lewo i prawo. A TERA zaliczy taki sam fail jak inne gry w ostatnich czasach :p Albo bedzie powoli zdychac, az padnie, albo na F2P przejda.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 3 lip 2012, 01:48 
Cytuj  
Gli2duS napisał(a):
heh. widać żeby "Tera" zrobić dobrą (czyt. komercyjnie dochodową) grę, to trzeba się mocno wzorować na WoW.
założę się, że GUI / questy / raidy będą oparte o identyczny schemat co w WoW.

co do grafiki. szoku nie ma. standard jak na dzisiejsze czasy. trawa to kilka 2D teksturek na krzyż połączonych ze sobą. liście/igły drzew to samo.
tekstury przesycone kolorem (kolejny wpływ WoW)

nie ustrzegli się też błędów merytorycznych.
mianowicie niech mi ktoś wytłumaczy na czym (oprócz cycków) trzyma się stanik elfki z 4:08min filmiku? ;]

jak dla mnie osobiście Tera podzieliłaby los Rifta. ładne, ale czegoś człowiekowi zawsze brakowało.
Glizda nie obraź się ale bzdurami to aż kipi z Twojej wypowiedzi ;) Po pierwsze - tak jak Goku wyżej wspomniał - produkcja TRION odniosła jak na dzisiejsze czasy spory sukces. Gra ma stały playerbase, ciągle się rozwija i co najważniejsze TRION jest w branży mmo chyba jedynym obok CCP przykładem kiedy developer jest również wydawcą i ma kompletną kontrolę nad swoim produktem. Sukcesu mmo nie można mierzyć przez pryzmat WoWa bo to jest pewien ewenement w skali globalnej który już nigdy się nie powtórzy. WoW też ma się coraz gorzej, tyle tylko, że startował z tak astronomicznych wyników, że nawet jak straci docelowo 80% graczy to i tak będzie "królem" na tym rynku.
Z drugiej strony to, że RIFT nadal żyje jest poniekąd spowodowane tym, że to praktycznie odświeżona kalka WoWa nieco stonowana ale jednocześnie naładowana nowymi pomysłami. Jedynym problemem RIFTa jest to, że jego playerbase to głównie gracze którzy się "obrazili" na WoWa i widzą w nim to czym mógłby być produkt Blizza gdyby nie poszli głównie w "dzieciarnię", niestety ponad tą grupę jest trudno kogokolwiek przyciągnąć, bo ten komu się WoW nie podoba nie będzie grał w RIFTa, a ten kto nie rollnał produktu Blizza na konkurencję nie zrobił i nie zrobi tego gdyż jest z niego zadowolony.
TERA kompletnie WoWa nie przypomina i jest to zarówno jej zaletą jak i wadą. Pomijam już sam design świata, bo to kwestia gustu (ja osobiście miałem często mieszane odczucia, gdyż raz mi kopara opadała z wrażenia, a kiedy indziej miałem po prostu facepalm'a), ale gra jest prześliczna, a jej optymalizacja to w dzisiejszych czasach majstersztyk. Czas liczony od uruchomienia kompa do zalogowania postaci w grze jest krótszy niż odpalenie samego lunchera w niejednym mmo, a gra na prawdę robi graficznie duże wrażenie ;) Jednak największa różnica to jest combat, bez sticky targetu, bardzo zręcznościowy, szybki i dynamiczny. Tak samo z instancjami - stosunkowo krótkie, dynamiczne i max 5cio osobowe. UI nawet koło tego z WoWa nie leżało (niestety). Do tego dochodzi open PvP. Tu nie ma podstaw nawet do porównań. TERA mogła by być na prawdę fajnym i świeżym mmo, ale niestety kompletnie zabrakło devsom jakiejś konsekwencji w związku z czym gra ani nie ma dobrego contentu PvP ani PvE. Ja mam osobiście wrażenie, że BH na pewnym etapie się pogubiło co chce z tej gry zrobić... PvP sprowadza się w sumie do czysto sportowej rozgrywki (czyt. bezcelowej napierdalanki) bo cały ten system polityczny to jakaś komedia, wojny klanowe jakiegoś głębszego sensu nie mają, a zabicie przeciwnika nie promuje w żaden sensowny sposób zwycięzcy ani nie karze przegranego. PvE też nie cieszy bo sprowadza się do farmy dwóch endgame'owych 5 osobowych instancji z full random dropem, a sama itemizacja jest koszmarnie zjebana (nie chcę nawet myśleć ile trzeba wydropić złotych itemów do palenia aby mieć full Rebirth +9 (tier12), nie wspominając nawet o zrobieniu do +9 tier 13, albo masterwork'sów na +12). TERA tutaj przypomina farmę w FF11/L2 niż themepark a'la WoW i dlatego niestety przyfailuje. Obecnie 95% zachodnich graczy chce się zalogować do gry, pograć z 2-4h i mieć widoczny progres, a nie napierniczać po 10-16h dziennie i mieć z tego minimalne wyniki po pół roku... Ideał to jest sytuacja kiedy gra promuje skill gracza a nie jego czas spędzony w grze (rozumiany przez farmowanie imtemów/tokenów na itemy/repa), ale to już niestety prędzej się nasra z ziemi na księżyc niż znajdzie coś takiego w mmo (z paroma wyjątkami)... ;)


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 lip 2012, 00:45 
Cytuj  
Ja tam gram w Rifta a WoWa to tylko u Zjawki i Zimy widziałem. Gra się fajnie, ale jak to było w FFXI tak i tu, nie mam zapędu na instancje i już sporo odstaję od gildii z gearem.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.