mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 693 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lis 2005, 17:35 
Cytuj  
Saitou chyba sie dziabnołeś, nie moge mieć 1 pkt bo nigdy z wami nie byłem.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2005, 21:36 
Cytuj  
Było REWELACYJNIE. Ownowaliśmy.

Proszę zobaczyć jak wyrm wyje z bólu.

Obrazek

Potem przyszło 2H, zabiło tanków, potem ich podnieśliśmy, pokitowaliśmy, znów zaczeliśmy zabijać - 35% HP mu zostalo i wtedy Coldee nie dał para Lesiowi na czas. Zaczęło się mordowanie raosowanie, kitowanie. Chyba 15 minut. Sytuacja było do zownowanie, niestety, była kilka błędów, mówi sie trudno.

Wypad bardzo udany. Myślę, że bardzo dużo wszyscy się nauczyli. raczej bez problemu ubijemy go następnym razem.

Uwagi barda - nie mogłem dobrze Mambować - BLMi ciągle dostawali Hejt i musiałem gonic za tankami - przez to moje party miało problemy z Balladami, bo jak już dogoniłem tanków i dałem im mamo, zagrałem 1 ballade, to przyszedł dispel i znów gonienie tanków. I nie wiem czemu Xav ciągle tankował, jak mieli NINi O_o


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek


Ostatnio edytowano 16 lis 2005, 22:28 przez Comodo, łącznie edytowano 3 razy
****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2005, 21:38 
Cytuj  
Imho bylo fajnie ^^ Moje pierwsze sky ^^


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2005, 22:02 
Cytuj  
Ok, moje obserwacje:

BLMi - nie nukują na początku i czekają aż NINi zbudują hejt.
WHMi - Muszą znaleźć sobie graniece poza AoE Wyrma, ale by sięgać tanków Paralyną i natychmiast Paralynować.
Kitowanie - najważniejsze jest leczenie tanków/naifa (lol), dopiero w następnej kolejce są Raisy.
Podobno Saitou jakiegoś Stuna zapieprzył ;)

Ktoś ma coś do dodania? Bo to chyba dobre podsumowanie. Jeśli tylko to weźmiemy pod uwagę, spokojnie zownujemy wyrma.


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 lis 2005, 22:38 
Cytuj  
Niektorym brakuje ogrania. Troche inaczej sie gra w full alliance niz w party, szczegolnie jak jest sie magiem, ale od tego sa takie runy zeby sie z tym oswoic, wiec napewno nie byl to czas stracony.

W moim party bylo dwoch WHMow lvl okolo 70 bez zadnego refreshu. Ja rozumiem, ze mamy braki refreshowo-kadrowe, ale nie liczcie na to ze oni zdzialaja cuda, bo dadza 2 x paralyna, 2 x cure III, raz raise II i juz maja zero MP i nie maja nawet jak rzucic paralyne...

Stun order dzialal zle, wrzuccie sobie w macro /tell do osoby ktora ma stunowac nastepna, bo w party logu czasem cos moze umknac. Przy 4 stunerach nie powinno byc sytuacji ze czyjs stun nie jest rdy...


Ostatnio edytowano 16 lis 2005, 22:40 przez mrynar, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 lis 2005, 22:39 
Cytuj  
zabijcie Coldiego ...... nie dał para Lesiowi na czas .... i już po zawodach ..... skąd ten <edited by Xav> WHM doszedł do 70 ??? :( .....nic nie mówię więcej


_________________
COLD is BACK !

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2005, 23:29 
Cytuj  
stun order to fikcja po jakimś czasie, wystarczy że kto zburzy porządek to już nie da się tego tak łatwo odbudować, szczególnie jak paralyze zrobi z blm'a posąg na minutę, cieszmy się z tego co mamy bo inaczej w CC nie będzie w takich sytuacjach, za dużo przypadków ma na to wpływ, poza tym mamy w macrach powiadomienie o kolejnej osobie stunującej ... która czasem leży i czeka na Raise (nie chciałbym żeby ktoś pisał do mnie na tell żebym stunował jak leżę martwy, bo miałbym duże wątpliwości i małe zaufanie do piszącego takie rzeczy do mnie :roll: ), można zmieniać treść macra w czasie rzeczywistym i dopasować je do żyjących ale traci się kontrolę nad stunem, no i po chwili znów trzba grzebać w macrach, rozmowy w trakcie walki stunerów nie są zbytnio zalecane :wink: nawet jak nie ma recastu, nie wierzę że człowiek jest w stanie filtrować sobie wzrokowo 2 kolory w tym samym czasie żółty i niebieski i kontrolować zasięg stuna w tym samym czasie
(byłem niedawno na optical runie i był ustalony stun order, działał przez 3 pierwsze minuty każdej walki, pomimo tego że wszyscy żyli to i tak każdy stunował co chciał i kiedy chciał a byli tam też blmi z RB, wszystko bylo zastunowane skutecznie przez 3-4 osoby, ale nie w ustalonej kolejności, wyglądało to dokładnie jak u nas)

jak brakuje ludzi to mamy jeszcze przecież 2xRDM - Voli i Maxii, którzy sobie nie zrobią sami ZMów tak szybko


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 00:10 
Cytuj  
szczerze mowiac myslalem ze bedzie gorzej :D
teraz jestem przekonany ze mozemy to wygrac jesli wszystko bedzie dzialalo jak trzeba
za duzo bledow bylo by to wygrac ^^;;
teraz kazdy wie o 100% wiecej, next time powinno pojsc duzo lepiej....
Nie ma co roztrzasac co bylo zle robione w chaosie kitowania bo to nie ma sensu, skupic sie trzeba na tym co bylo zle robione jak smoczek byl tankowany.

fajnei ze SC dorwalismy, szkoda ze zdazylismy zgarnac fausta zipa i MG....


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 00:58 
Cytuj  
A Siumiurg jak zwykle musi wywalić kota ogonem i zaprzeczyć wszystkim ustalonym już dawno HNMLSowym regułom. O Stun order mamy się z tobą kłucić tak jak o blink i ss? Stun order to nie fikcja, może jedynei dla noobka bez ogrania. Infa na tell są bardzo wygodne (dodajesz do makra /t Saitou Stunowalem, teraz ty!), bo łatwo jest je zauważyć w logu (chyba że /tellujesz z kims podczas walki - wtedy stun order to fikcja bo go psujesz). Jak dostajesz tella, że kolej jest Twoja, a nie możesz zestunować (np. jesteś martwy), to puszczasz tella do następnej osoby, że jej kolej - proste.

I nie pieprz głupot, że mamy się cieszyć tym co mamy ("bo jesteśmy tylko Polakami"), tylko naucz się grać lepiej.

Sorki Coldik, nie chciałem Cię zabić ^^ Wszyscy się gubili podczas tego zamieszania. Teraz już bez problemu sobie poradzisz. Następnego wyrma ownujemy na 100%.

Sai, dzienx za ciepłe słowa, ale powinieneś raczej napisać co było nie tak i co należy zmienić, by ludzie się na to już nastawiali, bo z samego poklepywania po ramieniu nic nie wyniknie :wink:


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 01:27 
Cytuj  
zanim ktokolwiek napisze coś o stunowaniu to proszę żeby postunował sobie przez 8 miesięcy codziennie sam a potem z kimś na zmianę, z daleka wszystko wygląda zawsze ładnie i pięknie, stun order działa wyśmienicie podczas normalnych działań, jak się coś komplikuje to się wszystko komplikuje, ja się nie kłócę tylko stwierdzam fakty na które są ślepi ludzie, nie będę stunerów uczyć stunowania i mówił im kogo jest kolej, wystarczyć śledzić log, czyli robić to co się robi od początku zetknięcia z tą grą
napisze jeszcze raz dla tych co nie przeczytali: cieszmy się z tego co mamy LOL, nikt nie jest na tyle głupi żeby nie wiedzieć czyja jest kolej, uwierz mi Comodo że blm'ami nie grają ludzie naiwni, dla innych jobów 1-2 sekundy nic nie znaczą, po prostu są okoliczności i tyle
niech nikt nie pisze że następnego wyrma ownujemy na 100% , bądźmy realistami i nie oszukujmy ludzi którzy nie są w temacie, czas propagandy już dawno minął

problem tkwi jak zrobić żeby magowie/whmi mieli tonę many (przez cały czas walki) która umożliwi im leczenie tanków w każdych warunkach

btw ciekawe ile było dzisiaj bystrych chłopaków/dziewczyn którzy zauważyli info o rzucanym stunie bez rzucania stuna bo recast na to nie pozwalał, macra są bezlitosne i jeszcze o niczym nie świadczą ... (dzięki temu wprowadzają też innych w błąd)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 02:39 
Cytuj  
czy Dread Shriek (paralyzaga + dmg ) zdejmuje cienie ?


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 09:32 
Cytuj  
yup


_________________
Jast v2.0

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:06 
Cytuj  
hmmmm
przydaloby sie wyciagnac jakies wnioski po wczorajszej walce ^^;
Ja powiem to co ja zauwazylem i co mysle mozna by poprawic... mowcie tez co wy myslicie... bylo tam w koncu 15 osob ^^:;;

Poczatek nie byl zly ^^;; moze blmi troche przesadzili z nukowaniem (trzeba pamietac ze stun robi prawie taki hate jak provoke, ciekawe czy nie wiecej od Flash'a) ale ogolnie bylo niezle... poki smoczek stal w miejscu wszystko dzialalo w miare sprawnie...
Problemy zaczely sie gdy nadgorliwy xav odpalil invicible... dunno why... zebral od groma hate i jak invicible sie skonczylo, nin nie mogli odebrac agrro wiec xav byl skazany na zgon.... (tak mialo byc tylko nie 5min przed czasem :P) Invicible ktore mialo uratowac nam dupy w czasie 2hr smoka poszlo sie kochac.... Smok odpalil je ok 50%hp i szybko pozamiatal ninja.... (resetujac hate jaki zebrali przez cala walke) na szczescie wtedy jeszcze mielismy sporo many i nie bylo chaosu wiec udalo sie to opanowac stunami i Bindami i pozbierac... Heh niechcaco bylismy zmuszeni do przetestowania czy damy sobei rade w takeij sytucaji i dalismy!! smoczek po jakims czasie znowu stanal w miejscu i zaczelismy robic dmg...
Jednak ludzie juz byli bardziej rozproszeni, stracilid obre pozycje i..... poszedl Dread Shriek... poszedl stun... po stunie smok jeszcze zdazyl sklepac Lesia zanim poszla paralyna i cure.... tak byc nie moze !!!!!! Mag MUSI stac poza zasiegem AOE ale jednoczesnie w zasiegu castowania na tanka !!!! Paralyna MUSI leciec juz w momencie jak w logu widac napis "Smoczek radies Dread Shriek" A NIE 20 sekudn pozniej kiedy nin juz niezyje !!! a zaraz po niej cure i dopiero paralyny na pozostalych ludzi, z reszta ten paralyze z tego co zauwazylem nie trwa dlugo i melesi moga obejsc sie bez paralyny, wazne by z tanka zdjac to ASAP. To samo w przypadku Radiant Breath... jak tylko pojawi sie w logu informacja ze odpala ten special MUSI isc silena na tanka i zaraz po nim cure !!!
Dread Shriek nie ma duzego zasiegu i jesli tylko smoczek stoi w miejscu spokojnie mozna ustawic sie w odpowiedniej odleglosci.
Radiant Breath to atak frontalny wiec NIKT nie ma prawa stac za tankiem, chyba ze wlasnie odpala SATA, breath ma spory zasieg wiec wszyscy magowie musza stac prostopadle do smoczka !!

Ja wiem ze ciezko jest zauwazyc wszystko co nalezy w logu zwlaszcza przy pierwszej walce z takim NMkiem, gdzie 15 osob non stop cos odpala, a smoczek karmi nas kolejnymi specjalami... dlatego proponuje whmom i stunnerom (poza Galem bo to uberowy uber i wszystko widzi wszystko wie) wlaczyc WSZYSTKIE filtry i pozostawic jedynie te 3 na off:
Special actions started on/by party
Special actions started on/by allies
Special actions started on/by foes
(byc moze wystarczylo by WHMom pozostawienie na off tylko ostatniego ale trzeba by to przetestowac...)
Nie bedziecie widzieli jaki dana akcja miala efekt tylko dostaniecie informacje o uzytych zdolnosciach, wszystkie specjale i ich efekty znamy wiec szkoda zasmiecac loga pozostalymi pierdolami dzieki czemu duzo latwiej bedzie zauwazyc kiedy uzyc paralyna/silena/stun

Co do stunnowania...
Mysle ze nadal trzeba probowac nauczyc sie stunnowania wg stun orderu... ale jes to tylko mozliwe kiedy jest spokuj tankowania a nie chaos kitowania...
W przypadku smoczka stunnowac trzeba:
Aeroga 3 zawsze
Tornado i Aero IV jesli leci na Xava
oraz uzyc stun zaraz po:
Dread Shriek
Dispelling Wind
aby dac czas whmom na zdjecie statusow i wyleczenie tankow, a tym ostatnim na przerzucenie cieni

Jesli opanujemy te 3 sprawy tj:
- Invicible w czasie 2hr smoka a nie 5min wczesniej :P
- Paralyna/silence + cure na tanka natychmiast po specialu
- Stun order
to smoczek nie powinien sprawic nam najmniejszego problemu

Lesiu, wyskilluj sworda na milosc boska....


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:23 
Cytuj  
Gal nie jest uberem nad ubery tylko ma włączone filtry ^^;
Po drugie Radiant Breath da się zestunować. I jak ktoś jest jednym ze stunnerów to też powinien dostać paralynę. Wcale nie trzyma krótko - jakąś minutę conajmniej i do tego cholerstwo jest mocne.


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:24 
Cytuj  
swordsman napisał(a):
wlaczyc WSZYSTKIE filtry i pozostawic jedynie te 3 na off:
Special actions started on/by party
Special actions started on/by allies
Special actions started on/by foes
(byc moze wystarczylo by WHMom pozostawienie na off tylko ostatniego ale trzeba by to przetestowac...)


Nie wystarczy. Trzeba miec wlaczone i kto rzuca i na kogo rzuca.

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:32 
Cytuj  
Ja nie wiem .. na początku walki (zanim zrobił sie chaos, mass raise itd.)
stałem poza zasiegiem AoE i w zasiegu paralyna... nie mialem z tym problemu ... Poza tym imho trudno rpzoeczyc tego "dread shrieka" bo przynajmniej u mnie gdy wszyscy dostawali paralyze to cale okienko loga sie przewijalo w sekunde... <jakby co to mam filtry na wszystko oporcz special action>

do targetowania dobrze zrobic makra "/target X". Mi to bardzo pomoglo w paralynownaiu Xava :D


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi


Ostatnio edytowano 17 lis 2005, 14:36 przez Lord_Deshter, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:32 
Cytuj  
Kang napisał(a):
Gal nie jest uberem nad ubery tylko ma włączone filtry ^^;
Po drugie Radiant Breath da się zestunować. I jak ktoś jest jednym ze stunnerów to też powinien dostać paralynę. Wcale nie trzyma krótko - jakąś minutę conajmniej i do tego cholerstwo jest mocne.


jakby moze napisal jednego posta z radami dla stunnerow a nie tylko wydzieral kiedy nie trzeba to by poszlo lepiej

wole by ta minute whm trzymal tanka przy zyciu a nie latal kursorem szukajac melesa by zdjac mu paralyze aby ten zdazyl machnac bronia 2 razy wiecej...


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream


Ostatnio edytowano 17 lis 2005, 14:35 przez swordsman, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:34 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
swordsman napisał(a):
wlaczyc WSZYSTKIE filtry i pozostawic jedynie te 3 na off:
Special actions started on/by party
Special actions started on/by allies
Special actions started on/by foes
(byc moze wystarczylo by WHMom pozostawienie na off tylko ostatniego ale trzeba by to przetestowac...)


Nie wystarczy. Trzeba miec wlaczone i kto rzuca i na kogo rzuca.


tez tak mi sie wydawalo.... szkoda bo przez to whm dostaje tez cala mase niepotrzebnych informacji o tym co robia pozostali ludzie z alliance...


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:41 
Cytuj  
Nie wiem jak jest z actions ale z dmg jest tak że mimo że mam wyłączone attacks by alliance to dopóki nie wylączę dmg taken by foes to widzę caly dmg jaki idzie w moba od alliancu. Niektóre filtry są nadrzędne musicie potestować.


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 17 lis 2005, 14:45 
Cytuj  
Bawilem sie ostatnio filtrami przy okazji prob stunowania pana Death. IMO najwiekszym bolem jest to, ze nie mozna dac osobnego koloru specjalom odpalanym przez Foes...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 693 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.