mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1963 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 99  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 15 sie 2006, 23:56 
Cytuj  
THF zawsze bedzie robil mniejszy dmg niz inni dd, ale ma za to pare fajnych bonusow: steal, flee, treasure hunter. Cos za cos. Gdyby THF byl super DD to kazdy by gral THFem.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 sie 2006, 23:57 
Cytuj  
Erelen napisał(a):
..Z tego co zauważyłem /nin jest dobry tylko przy pullowaniu mobów oraz solowaniu.


jeśli THF idzie na gody albo na jakiekolwiek endgameowe mobki z armią XXXX ludzi (z zamiarem sukcesu oczywiście) bez suba /NIN to naraża tanka i innych kluczowych ludzi na zainteresowanie się magami w czasie kiedy potrzebni są oni ... itd. itp.
każdy kto gra w endgamie ma wg mnie obowiązek posiadania wiedzy dot. AoE i nabijania TP, jak jest w stanie to zrozumieć to będzie wiedział jakie dylematy mają magowie którzy w ciągu 1-5 sek po AoE muszą zrobić porządek z ludkami przy mobku

SAM, MNK i BRD są wg mnie tylko i wyłącznie main jobami
(czy ktoś może mi napisać jakimi instrumentami moze grać /BRD ? bo grałem sobie dzisiaj mnk/brd do 10 lvlu i nuciłem sobie na trawie attack bonus)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 00:01 
Cytuj  
Slayerek napisał(a):
SAM, MNK i BRD są wg mnie tylko i wyłącznie main jobami
(czy ktoś może mi napisać jakimi instrumentami moze grać /BRD ? bo grałem sobie dzisiaj mnk/brd do 10 lvlu i nuciłem sobie na trawie attack bonus)


Sub sama w niektorych sytuacjach sie przydaje. PUP/MNK tez jest ok. Kiedys w czasach przed powszechnoscia NIN, WAR/MNK to byl standard.

Jedynie sub BRDa jest chyba rzeczywsicie nieprzydatny do niczego.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 00:06 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Sub sama w niektorych sytuacjach sie przydaje. PUP/MNK tez jest ok. Kiedys w czasach przed powszechnoscia NIN, WAR/MNK to byl standard.

Jedynie sub BRDa jest chyba rzeczywsicie nieprzydatny do niczego.


pisałem o endgame i o walkach na których zależy ludziom, jak nie zależy to każdy może iść z subem /sam , /mnk lub każdym innym
najlepiej ma whm z subem /brd bo w czasie w którym powinien leczyć tanka np. war/mnk może zawsze napisać: przecież grałem w tym czasie ...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 00:09 
Cytuj  
Co do BRD instrumentuw to w sumie przydatne sa jezeli chodzi o exp te co daja najwiekszy plus do Madrigal i Minuet praktycznie tylko tych 2ch songuw sie uzyywa do buffuw no elegy tez standard co walke to i instrument sie przydaje, Threnody tez sie przyda... No a potem warto miec instrumenty do mambo march carol i lullaby, + okazjonalnie uzywany paeon no i w end gamie to sie harlequin horn tez przydaje zeby mazurka dluzej trwala... w sumie to sa najbardziej uzyteczne instrumenty. Mary horn jest niby dobry tylko dlatego ze nastepny instrument do lullaby to nursemaid harp i zwykle jak sie go kupuje to sie ma strasznie nisko string skill i wogule sleep nie siada a wind skill od poczatku sie latwo capuje a harf na poczatku zeby przy okazji capowac string skill niema zadnych to potem sie zaniedbuje skillowanie i sa efekty:P
Co do THF/WHM to normalne dla wiekszosci melee jak subuja whm np. na takim cerbie czy innym mobie kturego sie bije dosc dlugo /whm sub=mniejszy hate dla whmuw co naprawde pomaga na takich walkach mniej leczenia jest i taki stonskin i blink tez pomagaja+np na cerbie sam sobie paralyne mozesz puszczac w wiekszosci przypadkuw /whm sub jest duzo lepszy od /nin.
Pozatym czesto ostatnio jestem liderem pt i nawet jak skladam melee PT to standardowo wybieram WAR>SAM>DRK. reszty jobuw nie uwzgledniam jako dd odgurny przykaz...ale powiedziawszy szczerze prawie nidy nie mamy melee na zadnym endgamowym mobie zawsze jest TankPT i 2x BLM, SMN PT a thfa to mialem w pt tylko jak xolota bilem i to tylko pare razy bo koles zwykle przychodzi NINem bo bardziej uzyteczny jest a THF to tylko jak pisali ludzie wyzej TH whore.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 11:13 
Cytuj  
Co do naszego "niskiego" dmg. Zwykłymi ciosami napewno zadajemy dużo niższy dmg niż każdy inny dd job, gdyż daggery mają niski wskaźnik dmg, jednak większość zapomina, że thf ma także SATA co zwiększa nasze obrażenia z ws-ów oraz to, że jesteśmy najlepsi jako partnerzy do dark oraz light skillchain. Na temat naszego żałosnego dmg z ws-ów, kilka screenów z KI.
http://www.infieldpress.com/parser/2-TH ... in-SB2.JPG
http://www.infieldpress.com/parser/Genbu-TS1.JPG
http://www.infieldpress.com/parser/2-TH ... ko-SB2.JPG
http://www.infieldpress.com/parser/2-TH ... ku-SB2.JPG
http://www.infieldpress.com/parser/HNM-Nidhogg-SB.JPG
Powyżej mamy nawet ws wykonane przez sama :)
http://www.infieldpress.com/parser/2-TH ... %20SB4.JPG
http://www.infieldpress.com/parser/2-TH ... -digit.JPG
http://www.infieldpress.com/parser/2-TH ... it%202.JPG

Screeky zostały zrobione przez Archain i są z tego tematu: http://ffxi.killvoid.com/forums.php?m=p ... 21200&d=30

Wielkie dzięki na temat informacji o brd-zie :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 11:21 
Cytuj  
SATA maja wszyscy DD na 75 lvlu.

wsy SAM czy DRK >> wsy THFa, porownujac oczywiscie ludzi w dobrym sprzecie. Kiepski SAM ma tez wsy do dupy i dobry THF napewno robi wiekszy dmg od niego.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 11:27 
Cytuj  
To jest oczywiste, zawsze osoba z dobrym sprzętem przewyższy dmg-em osobę z kiepskim. Nawet tarutaru thf pokona mnk galkę, ale nie o to mi chodziło dając te screeny. Nie uważam, aby dmg powyżej 700 z ws-ów był aż tak żałosny by nie pozwalać thf-owi robić za zwykłego dd na godach/hnm. Wiem, że dobry mnk czy sam przewyższy dmg thf, ale dobry thf nie wypada też tak żałośnie, jak niektórzy twierdzą.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 11:34 
Cytuj  
No to Ci powiedzialem, ze na takim tiamacie Thf jak kazdy inny DD nabija tp na mobkach obok i tylko dla WS'a sie dostaje. Na Kirinach, Godach oczywiscie nie ma mozliwosci, ale to nie sa jakies grozne mobki, tam sie naczesciej swapuje meele jak jest nadmiar.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 11:34 
Cytuj  
wg mnie ważniejszy od dmg'a z wsów jest czas jaki potrzebuje THF (i kazdy inny DD) żeby zebrać TP i ilość dmg'a zadanego w tym czasie

najbardziej mi się podobają:

http://www.infieldpress.com/parser/2-THF-DRK%20Experiment/Bahamut2-SS1.JPG
http://www.infieldpress.com/parser/2-THF-DRK%20Experiment/Bahamut2-SS2.JPG

to powinien być nasz cel, ale po kolei, najpierw musimy zabić milionmilionów (1000000000000) zwykłych mobków żeby zaczęły nam się nudzić :-?


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 13:32 
Cytuj  
Nie zapominajcie też o nowych skillach dla THFa - po dodaniu nowych meritowalnych abilities trochę rola THFa może się zmienić:

Aura Steal - 100% dispeluje niedispelowalne buffy przeciwnika + ma szansę przejęcia buffu na siebie. Czytałem posty o ludziach, którzy kradli Warcry mobów z Dynamisu, czy dispelowali inne buffy. Będę musiał sam potestować (np czy zadziała na Ultimie na Energy/Physical Shield).

Feint - to drugi super skill, który drastycznie (ok 50%) obniża evasion moba. Pewnie przyda się na HNMach i mobkach z dużym evasion.

Assasin's Charge - daje 100% triple attack w następnym ciosie, stackuje się z WSami. Super dupny recast (15 minut) - można zbić do 10. Damage jest zauważalny, ale nie jakiś super hiper wypasiony (bo Triple moze pojawić się w WSie i bez tego).


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 14:07 
Cytuj  
Ja czytalem, ze Aura Steal nie jest wlasnie 100% I z tego co wiem to ludzie nie mogli "okrasc" ultimy, cz tez innych buffow cerbera czy hydry niedispelowalnych.

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 sie 2006, 18:46 
Cytuj  
Ta niestety Aira Steal nie jest jakis mega uber podobno dziala na ok 70% tak jak wiekszosc rzeczy ocasionaly w FFie i nie kradnie sporo buffuw tylko te co sie da normalnie dispelowac pozatym czasu uzycia nie jest rewelacyjny taki sredni skill juz lepszy na takie moby co sie nie da dispelowac buffa jest MNK z formless strikes jeszcze zapoda 2hra i robi konkretny dmg.

*

Posty: 91
Dołączył(a): 21.08.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 12:26 
Cytuj  
witam za niedługo będe miał finala i mam kilka pytań:
1.w niektórych postach na tym forum była wzmianka o jakiś perełkach co one robia i jak się je zdobywa.
2.ile jest sumonów.
3.czy sumony walczą do utraty hp czy wykonuja swój specjał i znikają jeśli walczą do utraty hp to czy umiejętności maja od razu czy się ich uczą.

z góry dzięki za odpowiedż i pozdro dla wszystkich FFmańjaków :wink:

edit:zapomniałem co to jest limbus i czy na niego też trzeba mieć lv jak na dynamis 70+

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 12:43 
Cytuj  
seehj napisał(a):
witam za niedługo będe miał finala i mam kilka pytań:
1.w niektórych postach na tym forum była wzmianka o jakiś perełkach co one robia i jak się je zdobywa.
2.ile jest sumonów.
3.czy sumony walczą do utraty hp czy wykonuja swój specjał i znikają jeśli walczą do utraty hp to czy umiejętności maja od razu czy się ich uczą.

z góry dzięki za odpowiedż i pozdro dla wszystkich FFmańjaków :wink:

edit:zapomniałem co to jest limbus i czy na niego też trzeba mieć lv jak na dynamis 70+


1. Pewnie chodzi o perełki Likshellu. Jest to takie cuś co się trzyma w plecaku i to aktywowane daje dostęp, do chatu danego Linkshella np. CC.
Chodzi o to, że widzisz co ludzie mający takie same perełki piszą na wspólnym chacie. Jeśli sam chesz coś napisać musisz doadac "/l" przed tym co napisałeś.

2. Summonów jest http://ffxi.killvoid.com/page.php?id=125
3. Walczą do utraty HP lub do odwołania lub do utraty Twojego MP. Summony zdobywają nowe umiejętności wraz ze wzrostem lvl Summonera. Zdobyć summony można na dwa sposoby, radze poczytać na stronach ffxi.somepage.com , ffxi.killvoid.com , ffxi.allakhazam.com


O Limbusie narazie nie myśl zanim będziesz miał możliwość tam iść to zdążysz się ze 100 razy dowiedzieć co to :D


_________________
Obrazek

Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 13:07 
Cytuj  
Cytuj:
witam za niedługo będe miał finala i mam kilka pytań:
1.w niektórych postach na tym forum była wzmianka o jakiś perełkach co one robia i jak się je zdobywa.

... linkshell, inaczej wspolny chat / guild/ corp etc ... mozna kupic i zalozyc swoj walsny, mozna dostac juz istneijacego linkshella.

Cytuj:
2.ile jest sumonów.


Carbouncle, Ferenir, Diablos, Garuda, Ifrit, Titan, Shiva, Leviathan, Ramuh

Cytuj:
3.czy sumony walczą do utraty hp czy wykonuja swój specjał i znikają jeśli walczą do utraty hp to czy umiejętności maja od razu czy się ich uczą.


Posiadane umiejętnosci zależą do lvl sumonera. Walcza do odałania przez sumonera badz do utraty HP.

Cytuj:
zapomniałem co to jest limbus i czy na niego też trzeba mieć lv jak na dynamis 70+


Rodzaj dynamis, trzeba miec lv 70+ raczej aby brać w tym udział i zaliczoną przedostanią walke z seri COP


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*

Posty: 91
Dołączył(a): 21.08.2006
Offline
PostNapisane: 21 sie 2006, 20:11 
Cytuj  
thx za info troche lipa ze bahamuta nie da sie przywolac ale czy to by nie bylo przegiecie paly :roll:

****

Posty: 1115
Dołączył(a): 27.07.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 14:43 
Cytuj  
Kiedy avatar znika:
a) koniec jego hp
b) koniec naszego hp
c) koniec mp u smn
d) odwołanie


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2006, 15:10 
Cytuj  
seehj napisał(a):
thx za info troche lipa ze bahamuta nie da sie przywolac ale czy to by nie bylo przegiecie paly :roll:


Ja bym wolał Anime ;)


_________________
Obrazek

Obrazek


Posty: 13
Dołączył(a): 17.08.2006
Offline
PostNapisane: 23 sie 2006, 10:17 
Cytuj  
gdzie sa opisane zaleznosci miedzy job level??

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1963 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 99  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.