MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

*** Hodowla chocobo czyli poradnik rolnika ***
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=21021
Strona 5 z 10

Autor:  Scorpio [ 26 wrz 2006, 21:53 ]
Tytuł: 

Day 31, Female, Wszystko Poor ; ; .. kurcze zupelnie nie wiem jak zrobic
lepsze staty :(
Obrazek

Autor:  mrynar [ 26 wrz 2006, 22:25 ]
Tytuł: 

Wazne, ze mozesz na niej jezdzic:

Obrazek

Ja nawet nie mam gwizdka.

Autor:  Erelen [ 26 wrz 2006, 23:03 ]
Tytuł: 

Kappa może napiszesz, jakie treningi przechodziła twoja kura? Bo moja także wszystko ma na poor mimo, że się staram :/ A oto moja kurka:
Obrazek

Autor:  kalcia [ 26 wrz 2006, 23:12 ]
Tytuł: 

Kappa napisał(a):
Ja niestety nie mam zdjęcia mojej kury ale powiem o niej kilka słów.Jest ona koloru żółtego, jest chłopakiem, ma 31 dni,wykluła się z jaka ze sklepu,była trenowana na wyścigówkę i koparkę.Jej statystyki to:
Strenght:substandard
Endurance:substandard
Discernment:poor
Receptivity:poor

Aktualnie jest bardzo chora i nie trenuje jej siłowo tylko mentalnie.
Wygrała jeden wyścig, a żadnego ne przegrała.
Jest bojowo nastawiona ze względu na surowe wychowanie.Kiedy był pisklakiem przychodziłem do niej codzienie ale gdy bardziej podrosła odwiedzałem ją rzadziej.



lol, tough army chicken ;p

Autor:  Duszek [ 27 wrz 2006, 09:31 ]
Tytuł: 

to moze ja cos napisze o planach:

tabelka
Obrazek

ukladajac plany na kolejne dni trzeba pamietac ze poszczegolne zajecia niweluja inne tak np najlepiej skupic sie na jednym statsie i planowac tylko zadania ktore podnosza tylko ten stats
np: discenment
zajecia ktore go rozwijaja to:
- basic care
- listening to music
- exhibiting to the public
- digging for treasure

jak widac na tabelce stopien rozwoju danego statsa jest rozny przy roznych zajeciach - zeby kura sie nie znudzila proponuje ustawic te 4 zajecia po 1 dzien w petli - czyli powtarzamy caly cykl co 4 dni
i tak samo z kolejnymi statsami kiedy juz jedna wzrosnie

mniej wiecej chyba tak to wyglada

i oczywiscie nie zaniedbac codziennych zabaw z kurakiem - glaskanie, spacery, opowiadania - im wyzsze affinity tym szybciej kura sie uczy, dodatkowo warto rozwiajacac np discenmnent czy receptivity karmic kure zegham carrotami

Autor:  kalcia [ 27 wrz 2006, 18:32 ]
Tytuł: 

odnosze wrazenie ze niektore maja wieksza a niektore mniejsza "czupryne"

Autor:  coldee1 [ 28 wrz 2006, 04:47 ]
Tytuł: 

pomozcie mi ...... 4:45 ranoja latam jak pojebany po calym vana diel ..... tyle dni szukalem tego pieprzonego gwizdka i mam....ale nie moge wlaczyc ( aktywowac ) ,....... co mam robic ? zaznacze tylko ze moja kura byla sick i dalem jej lekarstwo ....czy to ma wplyw ? jak nie to co mam zrobic ???

Autor:  Kappa [ 28 wrz 2006, 05:50 ]
Tytuł: 

Erelen napisał(a):
Kappa może napiszesz, jakie treningi przechodziła twoja kura? Bo moja także wszystko ma na poor mimo, że się staram :/

Przechodziła różne treningi, a dokładniej:
1.Na początku basic care dziewięć dni.
2.Potem tydzień spacerów.
3.Jeszcze póżniej cztery dni wysyłania paczek.
4.Potem znowu tydzień spacerów.
5.Następnie trzy dni słuchania muzyki.
6.A ostatnio restuje bo jest bardzo chora.'_'

Autor:  Erelen [ 28 wrz 2006, 07:10 ]
Tytuł: 

Cold a masz kartę VCD (czy jak się tam ona zwie). Po zdobyciu gwizdka, wracasz do swojej stajni i gadasz z kolesiem któremu dałeś jajko (ja najwyżej tak zrozumiałem).

Autor:  Duszek [ 28 wrz 2006, 07:51 ]
Tytuł: 

po odebraniu gwizdka wracasz do swojego trenera i w opcjach wybierasz "register to call your chocobo"...

Autor:  Huckster [ 29 wrz 2006, 16:38 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Duszek [ 29 wrz 2006, 17:13 ]
Tytuł: 

dwa rodzaje czarnych?

te kuraki maja jakies smieszne dzioby...

Autor:  krzyk [ 29 wrz 2006, 18:09 ]
Tytuł: 

podobaja mi sie te mieszance, a wyglad napisali przeca ze uzalezniony bedzie od cech :>

juz.

Autor:  Duszek [ 2 paź 2006, 08:22 ]
Tytuł: 

ding ding ding !!!

musze sie pochwalic ;)

Obrazek

Autor:  Huckster [ 2 paź 2006, 08:53 ]
Tytuł: 

Podobno jak wejdzie w "Average" to uczy się zdolności.

Autor:  Targaryen [ 2 paź 2006, 09:11 ]
Tytuł: 

Wow grats! Mnie wczoraj tylko discernment wskoczył na A bit deficient. Karmiłem Zegham Carrots, care plan był Dig for Treasures przed długi czas a ostatnio wróciłem do Play with Children bo chciałem aby kura mogła dziennie wykonać dwa długie spacery (potrzebuje po raz trzeci spotkać Brutusa aby dostać historyjkę).

Jaki miałaś care plan i czym karmiłaś?

Autor:  Huckster [ 2 paź 2006, 09:21 ]
Tytuł: 

BTW - może nie wszyscy wiedzą, ale hoduję nową kurę (hybryda mojej starej kury i kury Zjawci). Od początku koksuję ją na szybkobiegacza - plan zakłada "walk in town", a jako care daje "take a walk (short)".

Takich walków mogę zrobić 3, ale zauważyłem, że od pewnego czasu mam trochę więcej energii (na prawie 4), więc całą resztę przeznaczam na "Watch over chocobo".

Futruję kurę tylko Vomp Carrotami od samego początku.

Chcę z niej zrobić Carla Lewisa. :)

Autor:  Duszek [ 2 paź 2006, 09:47 ]
Tytuł: 

Rha - kopanie, wystepyi pokazywanie publicznosci, wszystko po 1 dniu i tak w kolko :) karmie zegham carrotami :)

Autor:  kamilus [ 2 paź 2006, 10:56 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
BTW - może nie wszyscy wiedzą, ale hoduję nową kurę (hybryda mojej starej kury i kury Zjawci). Od początku koksuję ją na szybkobiegacza - plan zakłada "walk in town", a jako care daje "take a walk (short)".

Takich walków mogę zrobić 3, ale zauważyłem, że od pewnego czasu mam trochę więcej energii (na prawie 4), więc całą resztę przeznaczam na "Watch over chocobo".

Futruję kurę tylko Vomp Carrotami od samego początku.

Chcę z niej zrobić Carla Lewisa. :)

Tak karmiłem swoją...
Przegrała pierwszy wyścig...

Autor:  Huckster [ 2 paź 2006, 12:38 ]
Tytuł: 

Fajne dane znalazłem na japońskim sajcie o Chocobo:
http://ff11wiki.rdy.jp/268640120.html (tłumaczenie)

Canter - daje dłuższy czas biegu na kurze (Brutus,
Gallop - Chocobo biegnie szybciej (Hantileon, Story of an Impatient Chocobo)
Burrow - polepszenie kopania 1 (Pulonono, Story of a Youthful Chocobo)
Bore - polepszenie kopania 2 (Zopago, Story of a Worrysome Chocobo)
Autoregen - kura się regeneruje w ciągu dnia (Bashraf, Story of a Happy Chocobo)

Levele stregth i endurance dają szybsze tempo chocobosa i dłuższy czas korzystania:

Kod:
                               | speed       | czas
-----------------------------------------------------------
level 1 - Poor                 | 22.5-27.5%  | 13-16m
level 2 - Substandard          | 27.6-32.5%  | 16-19m
level 3 - A bit deficient      | 32.6-37.5%  | 19-22m
level 4 - Average              | 37.6-42.5%  | 22-25m
level 5 - Better than average  | 42.6-47.5%  | 25-28m
level 6 - Impressive           | 47.6-52.5%  | 28-31m
------------------------------------------------------
kura z wypożyczalni            |    50%      |  30m
-------------------------------------------------------
level 7 - Outstanding          | 52.6-57.5%  | 31-34m
level 8 - First-class          | 57.6-62.5%  | 34-37m

Strona 5 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team