MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Version Update Complete! (03/10/2008)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=28763
Strona 5 z 6

Autor:  Erelen [ 11 mar 2008, 09:52 ]
Tytuł: 

Mi się wydaje, że miłe rękawiczki dla thf-ów którzy nie mają niczego lepszego z limbusów, etc. :)

Autor:  Homer [ 11 mar 2008, 09:54 ]
Tytuł: 

Zangetsukun napisał(a):
Czym? att+16? To ja juz wole store tp.


0,3 TP wiecej........no tak kazdy ma swoje preferencje sprzetowe.

Autor:  Zangetsukun [ 11 mar 2008, 10:04 ]
Tytuł: 

Z innej beczki, Recalle whma wymagaja jakiegos key itema jak przy teleportach?

Autor:  Kang [ 11 mar 2008, 10:10 ]
Tytuł: 

Chciałbym mieć rękawiczki z 16atk... A tamto dla monka to dno ;)
Imho update średni liczyłem tak jak Rha na to by poprawili relic WSy, są tragicznie słabe w porównaniu do wysiłku jaki trzeba włożyć by je zrobić. Nerf Haste buildu był wymagany, nie da się ukryć że DRK robił największy dmg z 2hr spośród wszystkich jobów. Mile widziane będą teraz wszystkie multi hit weapony :> Veji może być sczęśliwy ;) Natomiast jestem ciekaw działania absorb Acc, teoretycznie to jakieś 17-18 acc (jeżeli bierzemy pod uwagę poprzednie absorby), ale kiepska użyteczność (chyba że będę nosił cały black set...) bo niestety nadal nie bardzo opłaca się absorbować ze względu na czas trwania. Ze sprzętu niewiele dodali ciekawego, jedyne na co zwróciłem uwagę to kolejna broń dla DRG która zdaje się ownować Mezraqa, a pewnie będzie tańsza. Bardzo fajnie za to wygląda update dla PUP, 1600-1800 WS w colibri to już coś :D No i SCH jako sub teraz nabiera kolorów.

Autor:  Homer [ 11 mar 2008, 10:18 ]
Tytuł: 

Zangetsukun napisał(a):
Z innej beczki, Recalle whma wymagaja jakiegos key itema jak przy teleportach?


tak


musisz pierw odwiedzic krysztaly, zeby potem moc dostac tele w dane miejsce.

Autor:  Vejitta [ 11 mar 2008, 10:37 ]
Tytuł: 

Tak apropo Absorb spelli to nie uwazam ze czas ich trwania jest zbyt krotki. Odpowiada dlugosci wiekszosci spelli - to co mi sie jednak w nich nie podoba to dimishing effect. Taki Absorb-Acc bylby lepszy od WARkowego Aggressora, gdyby nie to ze faktyczna efektywnosc tego czaru skonczy sie gdzies w polowie jego trwania ;)

Jeszcze slowko co do nerfa Haste. Jak juz wspomnialem - cieszy mnie ten fakt, bo nerfuje jedno z najwiekszy przegiec w tej grze. Moim zdaniem SE powinno dazyc do rownowagi melee jobow przede wszystkim na scenie end-game. Jesli przez nerf niektorych jobow, to fajnie, bo im trudniej tym ciekawej, wieksza jest tez satysfakcja. Z drugiej jednak strony nie moge oprzec sie wrazeniu ze nerf haste, dodanie Sekkanoki i zboostowanie dmgu ze Skillchainow to celowe dzialanie SE zeby wywalic z HNM scene wszystko co nie nosi Great Katana ;p Moim zdaniem to wszystko idzie w bardzo zlym kierunku :/, a ja coraz bardziej boleje nad tym, ze nie trzymalem sie mojego pierwotnego planu levelowania jobow ;)

Autor:  egoist [ 11 mar 2008, 10:53 ]
Tytuł: 

wie ktos cos na temat tej kosy i ringa dla DRK jak zdobyc? itd... absorb acc jest ok imo absorbujesz przed wsem np na fafku i moze wszystkie 4 guilo hity wejda:)

Autor:  zet [ 11 mar 2008, 12:56 ]
Tytuł: 

Elemental Siphon
Recast 5 min
MP recover = Summoning skill -50
Elemental same as elemental day +10%
Elemental opposite of elemental day -10%

czyli 320 SMN skill - 50 = 270 MP back
+10% jak odpowiedni dzień - 297 MP
- koszt spirita, perp cost - około 27MP (może mniej - trzeba zoptymalizować macrosy)

Efektywnie około 270MP co około 6 min

daje to efekt 2,2MP/tick

Autor:  katsu [ 11 mar 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

SMNrowi dali niezlego kopa :)

Autor:  Erelen [ 11 mar 2008, 13:35 ]
Tytuł: 

Wiadomo już, jak zdobyć ten nowy polearm dla drgona?

Autor:  ksawery [ 11 mar 2008, 13:54 ]
Tytuł: 

A ja ma wrazenie, ze SE samo zapedza sie w kozi rog dajac coraz to nowe mozliwosci, ktore maja zbalansowac wczesniejsze bledy. Zamiast tego wolalbym zeby poprawili te stare, juz od dawna istniejace skillsy i bazowe statsy. Niektore z nich staly sie po prostu fikcja, bo nawet mega wypasione VIT nie ma zadnego znaczenia dla HNMa majacego 5-10 razy wiecej STR, totalnie wyczesane AGI i EVA nie znaczy wiecej niz pierdniecie pajaka w srodku lasu w zetknieciu z HNMem majacym kilka razy wiecej DEX i ACC itd.

Joby, ktore mialy spelniac jakies funkcje nie moga ich spelniac w swojej normalnej formie - THF gowno moze ukrasc, a z przenoszeniem enmity kombinuja jak kon pod gore, PLD bez suba ninja (co jest paranoja z punktu widzenia serii FF) dostaje taki wpierdol, ze juz nikt nawet nie chce o takiej opcji sluchac, DRG... PUP... COR... MNK pompujacy sie z boku zeby raz na jakis czas pierdnac z Chi blasta... a nawet WHM)

Ja rozumiem, ze mozna miec wiele jobow ale system meritow determinuje to ze mozna byc dobrym tylko w niewielu z nich a w niektorych przypadkach tylko w jednym jobie.

Od jakiegos czasu widac tez ze wieksza wage przyklada sie przy upgreadach do dodawania nowych itemow i skilli a olewa storyline... wczesniej bylo naprawde ciekawie, teraz wszystkie aktywnosci sprowadzaja sie do zdobywania nowych kawalkow blachy, jakby nagle FF robiono na rynek amerykanski :) No powiedzcie sami... ja mam w mogu i przy sobie z 10-15 roznych weaponow i to tylko na lvl 75 dla PLD a sadze, ze jestem pod tym wzgledem cieniasem... na kij komu 15 mieczy??? Albo 4-5 par butow?

Reliki nie liczac tarczy i horna smierdza a koszt ich zrobienia to, bagatela rownowartosc kilkuletniego uzywanego samochodu... wyglada to troche jakby SE szczalo na swoich najlepszych klientow nastawiajac sie na kolesi na codzien pykajacych w WoWa O_O.

PS
Mam dzis kiepski dzien :/

Autor:  Duszek [ 11 mar 2008, 14:16 ]
Tytuł: 

ma ktos linka na strone Taja? albo jakas inna z porzadnym info o nowych NMach, dropach, itemach do syntez?

wciaz nie wiem skad wziac karugo-narugo clay...

Autor:  Bartelius [ 11 mar 2008, 14:30 ]
Tytuł: 

No to w sumie teraz Galka SMN/SCH bedzie mial wiecej mp niz przed update Taru SMN. Chyba sie wkoncu pobawie mage jobami :) THX SE :) tylko ze... zawsze mialem problem jakim DD grac i meritowac i wkoncu jak sie z tym uporalem to teraz bedzie problem jakim grac mage :D
Wymeritowac mozna 2 mage joby w zakladce merit. Napewno wezme elemental magic i pogram BLM. Moze mi ktos powiedziec czy SMN bez meritow daje rade? Bo wolabym chyba jednak dac 8 w enfee co pozwoliloby mi zrobic spokojnie RDM i dodatkowo bonusowaloby BLM :)

Autor:  Lord_Deshter [ 11 mar 2008, 14:38 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Chyba sie wkoncu pobawie mage jobami :)

a chyba w 2006, chciales dostac od CC sky ahands dla swojego blm hmm ~.~

Autor:  Bartelius [ 11 mar 2008, 14:41 ]
Tytuł: 

btw hagun nie powinien zdrozec bo Sakkanoki ( wiki) zawsze ma TP modifier 100TP nawet z hagunem, ale zaloze sie ze i tak pojdzie XD

Autor:  Slayerek [ 11 mar 2008, 15:16 ]
Tytuł: 

niedawno radośnie biegając za mitycznym ore wyszedłem z tunelu i zobaczyłem pustą zonę, szedłem dalej w sneak i inv i co chwilę spoglądałem czy mi się połączenie nie zerwało, cały czas pusta zona, gdzie są mobki które zawsze były ? gdzie są latające dwa potwory z true sightem ? myślałem że mi padł net aż tu nagle widzę 6 biednych siedzących bezstresowo tarusiów i 1 galkę z niebieskimi napisami bez perełek, po chwili wróciłem i widzę same blizzagi i stadko padających waumurków
przez chwilę czułem się jak hiszpański konkwistador który mija dzikich indian polujących na bizony który stresuje się przyszłym updatem i tym czy dzięki niemu będę mógł zapełnić swoje olbrzymie skrzynie błyskotkami :roll: :-?
(oczywiście po powrocie do miasta żeby nie czuć się jak intruz musiałem chodzić z GPSem żeby unikać tłumów bo co drugi spotkany blm tak jakby prezentuje się lepiej niż mój)
może zrobią kiedyś update w którym zrobią normalne minigry które wcale nie musiałby mieć coś wspólnego z fabułą z której tak na prawdę nic nie wynika :D bo nikt o zdrowych zmysłach nie obgryza paznokci w realu z powodu że beastmeni znowu wygrali tydzień rozgrywek w jakieśtam zonie :wink:

Obrazek
to są prawdziwi experci od zabijania :roll:
może kiedyś też tacy będziemy, tylko byśmy musieli nauczyć się mniej dostawać w d*pę na banalnych igraszkach i więcej ludzi musiałoby zrobić jedyny true powerowy job w ffxi :) :roll:

Autor:  Homer [ 11 mar 2008, 22:46 ]
Tytuł: 

DNC AF 5/5 ^^

Obrazek

Autor:  Targaryen [ 11 mar 2008, 23:33 ]
Tytuł: 

Przegapiłem gdzieś newsa na stronie Playonline, że FFXI wypuścili na Snesa :o

Autor:  Homer [ 11 mar 2008, 23:35 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Przegapiłem gdzieś newsa na stronie Playonline, że FFXI wypuścili na Snesa :o


Gram w pracy, na starym rozlatujacym sie laptopie...niestety.

Autor:  getserious [ 12 mar 2008, 01:02 ]
Tytuł: 

hahahaha. myrta co sie stalo z twoja poprzednia postacia?

Strona 5 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team