MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Version Update Complete! (03/10/2008) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=28763 |
Strona 5 z 6 |
Autor: | Erelen [ 11 mar 2008, 09:52 ] |
Tytuł: | |
Mi się wydaje, że miłe rękawiczki dla thf-ów którzy nie mają niczego lepszego z limbusów, etc. ![]() |
Autor: | Homer [ 11 mar 2008, 09:54 ] |
Tytuł: | |
Zangetsukun napisał(a): Czym? att+16? To ja juz wole store tp.
0,3 TP wiecej........no tak kazdy ma swoje preferencje sprzetowe. |
Autor: | Zangetsukun [ 11 mar 2008, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Z innej beczki, Recalle whma wymagaja jakiegos key itema jak przy teleportach? |
Autor: | Kang [ 11 mar 2008, 10:10 ] |
Tytuł: | |
Chciałbym mieć rękawiczki z 16atk... A tamto dla monka to dno ![]() Imho update średni liczyłem tak jak Rha na to by poprawili relic WSy, są tragicznie słabe w porównaniu do wysiłku jaki trzeba włożyć by je zrobić. Nerf Haste buildu był wymagany, nie da się ukryć że DRK robił największy dmg z 2hr spośród wszystkich jobów. Mile widziane będą teraz wszystkie multi hit weapony :> Veji może być sczęśliwy ![]() ![]() |
Autor: | Homer [ 11 mar 2008, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Zangetsukun napisał(a): Z innej beczki, Recalle whma wymagaja jakiegos key itema jak przy teleportach?
tak musisz pierw odwiedzic krysztaly, zeby potem moc dostac tele w dane miejsce. |
Autor: | Vejitta [ 11 mar 2008, 10:37 ] |
Tytuł: | |
Tak apropo Absorb spelli to nie uwazam ze czas ich trwania jest zbyt krotki. Odpowiada dlugosci wiekszosci spelli - to co mi sie jednak w nich nie podoba to dimishing effect. Taki Absorb-Acc bylby lepszy od WARkowego Aggressora, gdyby nie to ze faktyczna efektywnosc tego czaru skonczy sie gdzies w polowie jego trwania ![]() Jeszcze slowko co do nerfa Haste. Jak juz wspomnialem - cieszy mnie ten fakt, bo nerfuje jedno z najwiekszy przegiec w tej grze. Moim zdaniem SE powinno dazyc do rownowagi melee jobow przede wszystkim na scenie end-game. Jesli przez nerf niektorych jobow, to fajnie, bo im trudniej tym ciekawej, wieksza jest tez satysfakcja. Z drugiej jednak strony nie moge oprzec sie wrazeniu ze nerf haste, dodanie Sekkanoki i zboostowanie dmgu ze Skillchainow to celowe dzialanie SE zeby wywalic z HNM scene wszystko co nie nosi Great Katana ;p Moim zdaniem to wszystko idzie w bardzo zlym kierunku :/, a ja coraz bardziej boleje nad tym, ze nie trzymalem sie mojego pierwotnego planu levelowania jobow ![]() |
Autor: | egoist [ 11 mar 2008, 10:53 ] |
Tytuł: | |
wie ktos cos na temat tej kosy i ringa dla DRK jak zdobyc? itd... absorb acc jest ok imo absorbujesz przed wsem np na fafku i moze wszystkie 4 guilo hity wejda:) |
Autor: | zet [ 11 mar 2008, 12:56 ] |
Tytuł: | |
Elemental Siphon Recast 5 min MP recover = Summoning skill -50 Elemental same as elemental day +10% Elemental opposite of elemental day -10% czyli 320 SMN skill - 50 = 270 MP back +10% jak odpowiedni dzień - 297 MP - koszt spirita, perp cost - około 27MP (może mniej - trzeba zoptymalizować macrosy) Efektywnie około 270MP co około 6 min daje to efekt 2,2MP/tick |
Autor: | katsu [ 11 mar 2008, 13:17 ] |
Tytuł: | |
SMNrowi dali niezlego kopa ![]() |
Autor: | Erelen [ 11 mar 2008, 13:35 ] |
Tytuł: | |
Wiadomo już, jak zdobyć ten nowy polearm dla drgona? |
Autor: | ksawery [ 11 mar 2008, 13:54 ] |
Tytuł: | |
A ja ma wrazenie, ze SE samo zapedza sie w kozi rog dajac coraz to nowe mozliwosci, ktore maja zbalansowac wczesniejsze bledy. Zamiast tego wolalbym zeby poprawili te stare, juz od dawna istniejace skillsy i bazowe statsy. Niektore z nich staly sie po prostu fikcja, bo nawet mega wypasione VIT nie ma zadnego znaczenia dla HNMa majacego 5-10 razy wiecej STR, totalnie wyczesane AGI i EVA nie znaczy wiecej niz pierdniecie pajaka w srodku lasu w zetknieciu z HNMem majacym kilka razy wiecej DEX i ACC itd. Joby, ktore mialy spelniac jakies funkcje nie moga ich spelniac w swojej normalnej formie - THF gowno moze ukrasc, a z przenoszeniem enmity kombinuja jak kon pod gore, PLD bez suba ninja (co jest paranoja z punktu widzenia serii FF) dostaje taki wpierdol, ze juz nikt nawet nie chce o takiej opcji sluchac, DRG... PUP... COR... MNK pompujacy sie z boku zeby raz na jakis czas pierdnac z Chi blasta... a nawet WHM) Ja rozumiem, ze mozna miec wiele jobow ale system meritow determinuje to ze mozna byc dobrym tylko w niewielu z nich a w niektorych przypadkach tylko w jednym jobie. Od jakiegos czasu widac tez ze wieksza wage przyklada sie przy upgreadach do dodawania nowych itemow i skilli a olewa storyline... wczesniej bylo naprawde ciekawie, teraz wszystkie aktywnosci sprowadzaja sie do zdobywania nowych kawalkow blachy, jakby nagle FF robiono na rynek amerykanski ![]() Reliki nie liczac tarczy i horna smierdza a koszt ich zrobienia to, bagatela rownowartosc kilkuletniego uzywanego samochodu... wyglada to troche jakby SE szczalo na swoich najlepszych klientow nastawiajac sie na kolesi na codzien pykajacych w WoWa O_O. PS Mam dzis kiepski dzien :/ |
Autor: | Duszek [ 11 mar 2008, 14:16 ] |
Tytuł: | |
ma ktos linka na strone Taja? albo jakas inna z porzadnym info o nowych NMach, dropach, itemach do syntez? wciaz nie wiem skad wziac karugo-narugo clay... |
Autor: | Bartelius [ 11 mar 2008, 14:30 ] |
Tytuł: | |
No to w sumie teraz Galka SMN/SCH bedzie mial wiecej mp niz przed update Taru SMN. Chyba sie wkoncu pobawie mage jobami ![]() ![]() ![]() Wymeritowac mozna 2 mage joby w zakladce merit. Napewno wezme elemental magic i pogram BLM. Moze mi ktos powiedziec czy SMN bez meritow daje rade? Bo wolabym chyba jednak dac 8 w enfee co pozwoliloby mi zrobic spokojnie RDM i dodatkowo bonusowaloby BLM ![]() |
Autor: | Lord_Deshter [ 11 mar 2008, 14:38 ] |
Tytuł: | |
Bartelius napisał(a): Chyba sie wkoncu pobawie mage jobami
![]() a chyba w 2006, chciales dostac od CC sky ahands dla swojego blm hmm ~.~ |
Autor: | Bartelius [ 11 mar 2008, 14:41 ] |
Tytuł: | |
btw hagun nie powinien zdrozec bo Sakkanoki ( wiki) zawsze ma TP modifier 100TP nawet z hagunem, ale zaloze sie ze i tak pojdzie XD |
Autor: | Homer [ 11 mar 2008, 22:46 ] |
Tytuł: | |
DNC AF 5/5 ^^ ![]() |
Autor: | Targaryen [ 11 mar 2008, 23:33 ] |
Tytuł: | |
Przegapiłem gdzieś newsa na stronie Playonline, że FFXI wypuścili na Snesa ![]() |
Autor: | Homer [ 11 mar 2008, 23:35 ] |
Tytuł: | |
Targaryen napisał(a): Przegapiłem gdzieś newsa na stronie Playonline, że FFXI wypuścili na Snesa
![]() Gram w pracy, na starym rozlatujacym sie laptopie...niestety. |
Autor: | getserious [ 12 mar 2008, 01:02 ] |
Tytuł: | |
hahahaha. myrta co sie stalo z twoja poprzednia postacia? |
Strona 5 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |