MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
SUB JOBY https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=10214 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Duszek [ 21 gru 2004, 10:22 ] |
Tytuł: | SUB JOBY |
zaczynam nowy temat z polecenia Saitou bo zaczeliśmy zapychac inne tematy MNK/WAR - do walki? MNK/THF (albo na odwrot) do farmowania? MNK/WHM (RDM) - do solowania? przepraszam - ktoredy do banku rezerw federalnych Vanadiel? |
Autor: | swordsman [ 21 gru 2004, 11:24 ] |
Tytuł: | |
farmowanie kasy to chyba najciezsza szkoalprzetrwania w ff albo sie dostosujesz do spedzania rownie duzo czasu na farmowaniu co expowaniu albo sie zlamiesz moim skromnym zdaniem o subach: THF- przydatny w party dopeiro po 30lv (maina) kiedy to dostaje sie Sneak Attack (SA) do robeinia niezlego dmg, thf sub pomaga tez w zwiekszeniu celnosci kosztem sily Po 60lv dostaje sie do kolekcji Trick Attack (TA) co bardzo pomaga w expowaniu z ninja lub rangerem do solwoania przydaje sie tylko do farmowania kasy od 30lv (maina) na slabych mobkach co za wiele krzywdy ci nie wyrzadza. Treasure Hunter (TH) zwieksza sznase dropu itemkow z zabitego mobka nikt nie stwierdzil dokaldnie jak to dziala ale wg mnie zwieksza to szanse w identycznym stopniu co kolejna osoba w druzynie (bo im wiecej ludzi w party/alliance tym wiekszy drop rate) WAR- typowy sub dla melee dodaje power atakow, vitalnosc(mneij obrazen) i HP po 10lv (maina) dostaje sie provoke co bardzo pomaga utrzymac magow przy zyciu jak tank straci agrro po 30lv dostaje sie berserk do zwiekszenia czasowo sily atakow (zwykle uzywac bezposrednio przed WS'em) po 50lv dostaje sie wymiatajacy wrogow double attack zwiekszajacy szybkosc zdobywania TP i oczywisice ogolnego DMG dostajemy tez defendera ktory przydaje sie dla tankow albo meleesow ktorzy sa zmuszeni czasem provokowac (zwlaszcza jesli graja z THFem) Do solowania ciezszych mobkow polecil bym jednak WHMa zamiast rdm co prawda nie dostaje sie tylu czarow enfeblee i nukow ale z suba one i tak prawie nie robia wrazenia na przeciwnikach z WHM sub dostaje sie za to wiecej MP, szybciej dostaje sie mocniejsze poziomy Cure oraz sporo czarow do leczenia zlych statosow jak poisona, blindna czy pozniej erase :> Co prawda mag w subie dla melesa obniza znaczenie jego wartosci ataku ale za to znacznie skraca czas odpoczywania (tak bolesne na pozniejszych poziomach) i pozwala pokonac ciezszych wrogow hmmm jakos jeszcz emoge pomoc ? o advanced subach pogadamy jak bedziecie podjezdzac do 30lv |
Autor: | ksawery [ 21 gru 2004, 11:32 ] |
Tytuł: | |
MNK/WAR do walki jest super. MNK/THF do farmowania ma sens dopiero od lvlu 30 Monka, kiedy to THF bedzie mial lvl 15 a tym samym "Treasure hunter". MNK/WHM nie wiem jak sie sprawdza (trezba MNK guru zapytac). Na wyzszych lvlach swietnym subem do walki dla MNK jest Samuraj i Thief. Wszystko zalezy od ukladu party. |
Autor: | Duszek [ 21 gru 2004, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Dziekuje za wyczerpujace informacje Saitou - mnie to nie przeraza a wprost przeciwnie - lubie wyzwania zdobywanie kasy bedzie niezla zabawa w tej grze podoba mi sie calkowita dowolnosc - exp. farmowanie, craft czy ogrodnictwo? kiedy tylko masz ochote jakis quest? prosze bardzo nowy job? żaden problem FFXI mnie wciagnela i to bardzo, z dnia na dzien coraz bardziej podoba mi się w świecie Vanadiel i chce poznac wszystkie jego tajemnice o ile to w ogóle mozliwe |
Autor: | mrynar [ 21 gru 2004, 12:09 ] |
Tytuł: | |
Wszystko zależy od setupu party. U nas sub SAM się sprawdza (mam nadzieję ), szczególnie przy robieniu renkei. Gramy w układzie: DRK/THF --> NIN/WAR --> mob <-- MNK/SAM Ja walę trzecie oko + WS, mob się odwraca, oko pochłania atak, Gal wali SATA + WS, mob dostaje 1000+ w plecy, cienie Rha pochłaniają jego wkurwienie, Rha dobija - jak jest jeszcze co dobijać swoim WSem, do tego magic bursty i rzadko jest co zbierać. Wszystko to odbywa się bez straty HP, co jest ważne bo gramy bez WHMa i Sto nie musi marnować MP na leczenie. Do tego dzięki medytacji mogę jeszcze zrobić SC z Draconim. Oczywiście nie zawsze wygląda tak modelowo , czasem nie jestem w stanie zaagrować moba (dlatego kupiłem amemit +1 m.in.), czasem cienie zejdą albo ktoś nie trafi, ale jak wszystko wychodzi to można by nas pokazywać w japońskiej telewizji. |
Autor: | mrynar [ 21 gru 2004, 12:12 ] |
Tytuł: | |
Duszek napisał(a): Dziekuje za wyczerpujace informacje
w tej grze podoba mi sie calkowita dowolnosc - exp. farmowanie, craft czy ogrodnictwo? kiedy tylko masz ochote jakis quest? prosze bardzo nowy job? żaden problem FFXI mnie wciagnela i to bardzo, z dnia na dzien coraz bardziej podoba mi się w świecie Vanadiel i chce poznac wszystkie jego tajemnice o ile to w ogóle mozliwe To dobrze! Będzie ci u nas w LSie jak u Altany za piecem. |
Autor: | Duszek [ 21 gru 2004, 12:17 ] |
Tytuł: | |
Opi - moze jakis filmik z takiej modelowej walki? |
Autor: | Krzysiek2099 [ 21 gru 2004, 12:19 ] |
Tytuł: | |
Hm. Ja AS Berserk dostalem na 15 levelu. Może to zależy od częstotliwości używania AS? Gdyż Provoke używam bardzo często. Ja do swojego WAR będę chciał zrobić suba WHM. Niektórzy mi odradzają ale wydaje mi się, że dobrze prowadzony WAR nie straci aż tak dużo a może też stać się jeszcze bardziej przydatny, zwłaszcza gdy w party będzie normalny WHM (Curagi jedna pod drugiej dość mocno zregenerują drużynę podczas walki). Dobre combo MNK potrafi zdziałać więcej niż 2 zwykłe ciosy + jeden cios WAR. Gdy MNK wali combo ja mógłbym dodatkowo podleczyć party. Trochę wybiegłem w przyszłość gdyż Curagę to bodajże na 20+ levelu się dostaje. |
Autor: | mrynar [ 21 gru 2004, 12:25 ] |
Tytuł: | |
Duszek --> filmik jest nagrany, trzeba Rha poprosić żeby to wrzucił gdzieś. Krzysiek --> zgadza się Berserk jest na 15 lvl, ale jak masz sub WAR to dostajesz go na 30. WAR/WHM to moim zdaniem PAL dla ubogich, może być ale jak jeszcze nie masz dostepu do adv jobów. |
Autor: | Krzysiek2099 [ 21 gru 2004, 12:35 ] |
Tytuł: | |
To lepiej do WAR dorobić PAL? WAR/PAL będzie potężniejszy niż WAR/WHM? Chodzi mi o to, żeby mieć też dobre "zaplecze medyczne" w swojej postaci. PAL może używać mocnych czarów leczniczych? O Raise nie myślę bo to jednak będzie bajka prawdziwego WHMa ale chodzi mi bardziej żebym jako WAR mógł też Curaga II używać (do tego potrzebny mi subjob WHM - chyba, że PAL też może ten czar używać). |
Autor: | mrynar [ 21 gru 2004, 12:48 ] |
Tytuł: | |
Raczej PAL/WAR. |
Autor: | Krzysiek2099 [ 21 gru 2004, 14:06 ] |
Tytuł: | |
No coż sprawdzimy. Ale sprawdzilem czary dla PAL. Noi są dość ubogie. O jakimkolwiek Curaga można zapomnieć. Ale wysokopoziomowe Cure jest Ale to będę musiał jeszcze przemyśleć |
Autor: | ksawery [ 21 gru 2004, 14:08 ] |
Tytuł: | |
Przemysl jaka rola w Party ci najbardziej odpowiada. Paladyn to czysty tank. Warrior moze byc zarowno DD jak i Tankiem. Ale lepszy z niego DD raczej. Prawdziwym tankiem WAR staje sie na lvlu 74 |
Autor: | Krzysiek2099 [ 21 gru 2004, 15:49 ] |
Tytuł: | |
Właśnie - rola w party: napiszcie po polsku czym kto się zajmuje po słowo TANK znaczy dla mnie tyle co CZOŁG. Ale co ma czołg wspólnego z party to niemogę rozgryść. Gzieś coś czytałem po angielsku ale ni w ząb tego nie czaję. A na forum niemogę konkretnego opisu znaleść (gdyż za dużo tu macie topiców - większość i tak jest nieużywana). |
Autor: | Keii [ 21 gru 2004, 19:09 ] |
Tytuł: | |
Tank = osoba która przyjmuje na siebie obrażenia potwora i jednocześnie kontroluje hate, aby potwór atakował tylko ją/jego :) Cechy szczególne - dużo hp, provoke |
Autor: | Comodo [ 21 gru 2004, 21:24 ] |
Tytuł: | |
Pytanko. Zaznaczam, że jeszcze nie gram, zacznę po "choince" Mianowicie, jak dokładnie działa sub job? Czy to jest job jaki sie ma na najwyższym levelu poza głównym, czy wybiera się jednego z dostępnych? Czy permanentnie zmienia on statystyki, czy może przy zmienia suba wracają one do starych wartości? |
Autor: | Targaryen [ 22 gru 2004, 00:39 ] |
Tytuł: | |
Zjawciu jesli podoba Ci sie tankowanie a do tego faktycznie lubisz wyzwania to bierz sie za ninja, kazda walka jest inna, urozmaicasz ja w rozny sposob. Do tego jesli bawisz sie w solowanie to generalnie wszystko mozesz solowac, tym bardziej kiedy dostaniesz na lvl 37 mozliwosc nauki Utsusemi Ni. Ninja ma cienie, ninja jest zadko trafialny, ninja moze solowac na dowolnym levelu mobki Even Match (czasem nawet silniejsze) pod warunkiem ze nie sa BLM. Do tego jako ninja dostaniesz sie w wiele miejsc niedostepnych innym graczom (bo sie boja tam isc, hehe) majac w zanadrzu samobojstwo bez straty doswiadczenia. Zapewniam ze gra ninja jest baaaardzo urozmaicona i daje duzo satysfakcji kiedy sie to robi dobrze. Jedyny mankament to, ze ninja jest advanced jobem czyli odblokujesz go sobie dopiero na 30 levelu. A zaby napisac cos na temat to do farmowania polecam Thf na subie jesli main jest 30 (aby miec dostep do skilla z THF na 15 poziomie Treasure Hunt- wieksze prawdopodobienstwo ze mobki cos rzuca). |
Autor: | Strangerr [ 22 gru 2004, 06:23 ] |
Tytuł: | |
sub job to job ktory sobie wybierasz z tych co sa tobie dostepne . zmienia tylko statystyki na czas kiedy jest sub jobem wiec potem jak zmienisz na inny to statystyki sie znowu zmieniaja . Trick polega na tym ze sub job mozesz miec dopiero od lv 18 (podstawowe joby ktore mozesz miec od pocztku gry blm/whm/rdm/warr/thf/mnk) i od lv 30 zaawansowane (cala reszta) . Ps: mam nadzieje ze cos zrozumiales z tego co tam wydukalem Jest 6 a ja juz ledwo na oczy widze po 11 h grania w FF |
Autor: | Duszek [ 22 gru 2004, 08:55 ] |
Tytuł: | |
Rha - brzmi intrygujaco (zwalaszcza to samobojstwo bez straty exp ) ale ktos gdzies tutaj napisal ze NIN to najdroższy job w grze - mialam okazje ogladac wczoraj NIN w akcji - solowal pugile na plazy powiem ze chetnie prawdziłabym wszystkie mozliwosci w tej grze - poza WHM BLM i RDM - jakos nie kusi mnie bycie magiem |
Autor: | Scorpio [ 22 gru 2004, 09:50 ] |
Tytuł: | |
NIN jest drogim wyborem jesli chodzi o profesje, i dostepnym od lv 30 jak napisal Rhae. A to samobojstw to raz na 2 h tylko ) Ludzie, czemu nie czytacie zrodel zagramanicznych ? Na Alkchazam praktycznie kazdy job ma FAQ gdzie sa wymienione + i - każdego suba. A propo WHM suba, dodaje on Charyzme, mind, i vitality do maina poza mp i możliwością kożystania z cure. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |