farmowanie kasy to chyba najciezsza szkoalprzetrwania w ff
albo sie dostosujesz do spedzania rownie duzo czasu na farmowaniu co expowaniu albo sie zlamiesz
moim skromnym zdaniem o subach:
THF- przydatny w party dopeiro po 30lv (maina) kiedy to dostaje sie Sneak Attack (SA) do robeinia niezlego dmg, thf sub pomaga tez w zwiekszeniu celnosci kosztem sily
Po 60lv dostaje sie do kolekcji Trick Attack (TA) co bardzo pomaga w expowaniu z ninja lub rangerem
do solwoania przydaje sie tylko do farmowania kasy od 30lv (maina) na slabych mobkach co za wiele krzywdy ci nie wyrzadza. Treasure Hunter (TH) zwieksza sznase dropu itemkow z zabitego mobka
nikt nie stwierdzil dokaldnie jak to dziala ale wg mnie zwieksza to szanse w identycznym stopniu co kolejna osoba w druzynie (bo im wiecej ludzi w party/alliance tym wiekszy drop rate)
WAR- typowy sub dla melee
dodaje power atakow, vitalnosc(mneij obrazen) i HP
po 10lv (maina) dostaje sie provoke co bardzo pomaga utrzymac magow przy zyciu jak tank straci agrro
po 30lv dostaje sie berserk do zwiekszenia czasowo sily atakow (zwykle uzywac bezposrednio przed WS'em)
po 50lv dostaje sie wymiatajacy wrogow double attack zwiekszajacy szybkosc zdobywania TP i oczywisice ogolnego DMG
dostajemy tez defendera ktory przydaje sie dla tankow albo meleesow ktorzy sa zmuszeni czasem provokowac (zwlaszcza jesli graja z THFem)
Do solowania ciezszych mobkow polecil bym jednak WHMa zamiast rdm
co prawda nie dostaje sie tylu czarow enfeblee i nukow ale z suba one i tak prawie nie robia wrazenia na przeciwnikach
z WHM sub dostaje sie za to wiecej MP, szybciej dostaje sie mocniejsze poziomy Cure oraz sporo czarow do leczenia zlych statosow jak poisona, blindna czy pozniej erase :> Co prawda mag w subie dla melesa obniza znaczenie jego wartosci ataku ale za to znacznie skraca czas odpoczywania (tak bolesne na pozniejszych poziomach) i pozwala pokonac ciezszych wrogow
hmmm jakos jeszcz emoge pomoc ?
o advanced subach pogadamy jak bedziecie podjezdzac do 30lv