mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2005, 13:59 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
Definicja lv według mnie mobkow do exp wyglada tak :

0 ! Najważniejsze : Tank musi być w stanie tankiem, czyli dmg jaki zbiera musi sie miescic w sesnownych granicach, za niski lvl tank > duzo HP traci > whm traci mase MP i zbiera aggro leczac, inni magowie muszą pomagać leczyć tanka
1 ! Melesi muszą być w stanie trafic i zdać sensowny dmg przeciwnikowi, wiec najnizszy lv mele w party wyznacza maksymalny lv monsterka, po co w party mele ktory nei moze trafic mobka ? to tylko pijawka na exp, rownie dobrze mozna to samo robić mniejsza grupe. Mele który misuje lub trafia przeciwnika za 0 dmg jesli przeciwnik nie użył def boost ni ndaje sie na ten typ przeciwnika - on tylko sciaga exp, przedluza to walke, dluzsza walka = drain mp w magów > dluzszy rest po każdej walce > słaby exp
2 ! Blm musi byc w stanie przebić się przez Def na magie monsterka, nie zalecam uzywanai BLM 3+ lvl mniej niż tank, nie zalecam używania blm z lv wiekszym niż tank. W pierwszym przypadku może miec bardzo duzy resist na nauki - czyli zada 10% dmg - to samo co mele ktory nie moze trafić, w drugim zada za duzo dmg i sciagnie aggro z tanka, co owcuje koniecznoscia leczenia blm i czasem przestojami na raise
3 ! Support czyli RDM, i WHM nie powinien być lv mniejszym niż tank lub najwiekszy lewelem w party mele, a jeśli już to nie wiecej niż 1 lv, ze wzgledu na lv monsterków jest trudno debuffować - za wysoki resist - monsterki ktorych lv wykracza poza zakres możliwości RDM


Teraz definicja lvl monsterków :
np ja mam lv 20, lv 20 to even match dla mnie, potem jest tough, w opisie jest tylko sems tough, to 1 lvl wiecj niz mam ja,
dalej juz dochadza modyfikatory tego sems tough:
sems tough, high defence +2 lv
sems tough, high evasion, high defense +3 lv
very tough +4-6 lv zalezy od def i evasion
Incredible tough +7-9 lv zalezy od evasion i defence, wszystko o 10 i wiecej lvl ma w opisie incradible tough, high evasion. high defence, wiec można sie naciąć :D

czli jesli masz w party tanka o lv 20, max co mozna wyciagnać to monsterki lv 28-29 nooo przy dobrym sprzecie i party lv 30 mosnterka to max.

Edit : Odpowiadajc bezpośrednio na twoje pytanie można powiedzieć ze VT++/IT dla lv 25 - czyli lv 31/32 monsterka będzie optymalny, da dość dużo Exp, da się robić chain i nie przekracza różnicy 9 lv od lv 23 ;)


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 sty 2005, 14:11 
Cytuj  
Bez przesady, Duszek, wystarczyło się uśmiechnąc do opiekuna aby zawarł to w swoim FaQ które jest genialene, ale to tak przy okazji :D


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 sty 2005, 14:15 
Cytuj  
wedle zyczenia Stok :)

Opi - ładnie sie do Ciebie uśmiecham :D - wrzuć ten tekst Stoka do swojego poradnika :D


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.