MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Info dla początkujących (i nie tylko) crafterów ;)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=10672
Strona 1 z 1

Autor:  Binio [ 19 sty 2005, 00:12 ]
Tytuł:  Info dla początkujących (i nie tylko) crafterów ;)

Pewnie niektórzy z was widzieli zegar dla crafterów do którego link jakis czas zamieściłem. Jeżeli wpadliście na pomysł żeby z niego korzystać to raczej zapomnijcie o nim dopóki nie zrobicie ok 40 skilla w danym crafcie.

Ostatnio naprawdę dużo się bawię craftowaniem i zauważyłem że na niskich skillach ten zegar można sobie o kant du... rozbić. Dopiero ponad 40 skilla zaczyna być przydatny a ok 50+ staje się właściwie koniecznością.

Taka garść porad dotyczących syntezowania na niskim skillu zaczerpnięta z moich obserwacji:

1. Starajcie się robić przedmioty które szybko można sprzedać (AH lub sklep) nawet z małą stratą - jeżeli zarabia się na przedmiocie ale leży on na AH tydzień to mija się to z celem. Doskonale się sprawdzają w tej roli wszelkie materialy do dalszej przeróbki (leather, ingot itp).

2. Najlepiej robić przedmioty które mają cap od 5 do 2 skill powyżej naszego aktualnego skilla. Akceptowalne są wieksze różnice ale tylko przy naprawdę tanich syntezach, ale 10 to jest właściwie maksymalną granicą.

3. O tym że koniecznie się powinniście zapisać do odpowiedniej gildii to chyba nie muszę wspominać. Najlepiej robić syntezy w budynku gildii mając na sobie advanced support i stać w stronę odpowiedniego elementu (Earth to południe (S) ). Support gilldi jest dobrze brać do momentu gdy nam brakuje 2 skill do cap. Potem albo dociągnąć bez supportu do cap albo zmienić synteze.

4. Fazy księżyca też mają wpływ na syntezy - najmniejsza szansa na stratę materiału i największa na sukces jest w Full Moon. New Moon zwiększa sznase na HQ ale tez zwiększa szanse na nieudane sytezy i tzw. critical losty (utrata wszystkich materiałow).

5. Specyficznymi dniami do craftowania są lightday i darkday. Lightday jest dniem kiedy dla wszystkich kryształów poza dark mamy duże sznase na sukce i wzrost skilla przy jednocześnie mniejszych szansach na utratę materiału. W przypadku darkday mamy większe szanse na sytezy HQ przy zwiększeniu sznas na utratę materiału i critical losty. Ten fakt powoduje że syntezy z dark krysztalkiem są mocno nielubiane przezemnie ponieważ statystycznie częściej nie wychodzą syntezy niż przy innych kryształkach


P.S. Jak znam życie to ktoś zaraz zgłosi że to nieprawda co piszę bo jemu..... W przypadku jakiś uwag to proszę o sensowne i naprawdę porządnie sprawdzone. Gainy w skillach są mocno losowe więc bez większej ilości syntez trudno coś do końca ocenić.

Powodzenia :D

Autor:  Huckster [ 19 sty 2005, 00:35 ]
Tytuł: 

To nieprawda co piszesz Paker! Bo mi w full moon też się robiły critical losty!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team