MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Changes to Utsusemi and Ranged Attacks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=13996
Strona 1 z 2

Autor:  Draconi [ 30 cze 2005, 11:43 ]
Tytuł:  Changes to Utsusemi and Ranged Attacks

Obrazek


The next version update will make battle more strategic for players who use Utsusemi or ranged attacks.

*Changes to the ninjutsu "Utsusemi"
In the next update, the player's enmity will decrease when a shadow image created by Utsusemi is absorbed by an attack.

*Changes to Ranged Attacks
Soon, the distance of the monster from the player will determine the damage and accuracy of ranged attacks. This determination will vary from weapon to weapon, as will the ideal distance for maximum damage. In addition, the higher the monster's level is with regard to the player, the less damage will be dealt with a ranged attack. This system is similar to that of melee attacks, but the difference in damage will not be as great.

A score of new material and exciting new improvements awaits in the next version update in mid-July, so keep checking this site for details as the time approaches!

FINAL FANTASY XI Development Team (6/30/2005)

Autor:  Scorpio [ 30 cze 2005, 12:03 ]
Tytuł: 

No to było by na tyle jeśli chodzi o ninja tanków ...

Autor:  Huckster [ 30 cze 2005, 12:14 ]
Tytuł: 

tłumaczenie:

* Nerfujemy NINja
Ze względu na wiele skarg ze strony Paladynów, postanowiliśmy utrudnić życie Ninjom, szczególnie Rhaegalowi, Lesiowi i Zjawci

* Blokujemy możliwość levelowania na wormach
Doszły nas słuchy, że wielu Rangerów stosuje niecne praktyki solowania robaków stojąc daleko od moba, dzięki temu dostawali po 200-220 expu za kill solo. Postanowiliśmy to wyeliminować.

Autor:  smiechu [ 30 cze 2005, 12:25 ]
Tytuł: 

Jedno słowo - " LOL "

EDIT: teraz kazden NIN powinien miec w kieszonkowy zestaw 2x THF XD

Autor:  Bodziu [ 30 cze 2005, 12:26 ]
Tytuł: 

Haha !!!
Dobre Huck :D No wiesz RNG to musi w koncu stac blisko bo moze nie trafiac z luku ;-)

Autor:  Huckster [ 30 cze 2005, 12:28 ]
Tytuł: 

No tak - Ranger będzie miał najlepiej jak oprze łuk o głowę moba i wyceluje strzałę z odległości 1 cm w oko moba.

Autor:  Comodo [ 30 cze 2005, 12:32 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
No tak - Ranger będzie miał najlepiej jak oprze łuk o głowę moba i wyceluje strzałę z odległości 1 cm w oko moba.
Noo, jak na klasycznych filmach gangsterskich :lol:

Autor:  Huckster [ 30 cze 2005, 12:38 ]
Tytuł: 

Ninje teraz będą stawać na głowie i rzucać prochami na prawo i lewo żeby utrzymać hate. Ale prawdą jest to, że THF może im pomóc. ;)

Autor:  Comodo [ 30 cze 2005, 12:39 ]
Tytuł: 

Tylko ciekawe jest jak bardzo zmniejsza się hate po zdjęciu cienia. Zabawa polega na tym, że w jungli i wcześniej nin stanie się już totalnie bezużyteczny.

Autor:  ksawery [ 30 cze 2005, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Changes to Utsusemi and Ranged Attacks

Draconi napisał(a):

*Changes to the ninjutsu "Utsusemi"
In the next update, the player's enmity will decrease when a shadow image created by Utsusemi is absorbed by an attack.


Muahahahahahaa!!!!

A tak na powaznie, to nie wiele znaczy, nie wiemy jak duzo enmity beda tracic itp. Pld ma to od poczatku i zyje.

Autor:  smiechu [ 30 cze 2005, 13:18 ]
Tytuł: 

Hmmm może poprostu SE chce wyeliminować wszystkich pseudo-ninja ? Pozostaną tylko najlepsi z najlepszych ... a potem przyjdzie PLD i ściagnie cały hate :P

Autor:  Targaryen [ 30 cze 2005, 13:23 ]
Tytuł: 

I tak mialem w planach kupno Harmonia Torque i zebrania materialu dla Draca na Eris+1. Teraz przynajmniej nie mam watpliwosci ze to bedzie sluszny wybor.

Autor:  mrynar [ 30 cze 2005, 13:26 ]
Tytuł: 

To moze byc odpowiedz na placze, zeby RNG i NIN dostali nerfa, a tak naprawde to zmiany moze wplyna w jakims mikroskopijny sposob na hate u NIN i dmg u RNG.

Tak naprawde czas pokaze, sam jestem ciekaw.

Autor:  Targaryen [ 30 cze 2005, 13:28 ]
Tytuł: 

Wlasnie mi sie przypomnialo ze moge wladowac jeszcze 2 punkty rozwoju w Enmity... buahahahah juz teraz jest wesolo jak leveluje whm- po dia, paralyze, slow, cure mobki biegna do mnie mimo voka ze strony tanka :D

Autor:  Scorpio [ 30 cze 2005, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Changes to Utsusemi and Ranged Attacks

Cytuj:
A tak na powaznie, to nie wiele znaczy, nie wiemy jak duzo enmity beda tracic itp. Pld ma to od poczatku i zyje.


Jeśli straci tyle co mu dają cienie to już jest po hate control.
PLD tracac HP zyskuje enmity + leczac się, NIN się nie wyleczy, wiec u PLD strata enmity za dmg oscyluje w granicy uzyskanego hate.
Dodaj specjalne bonusy PLD np Flesh czy skille i masz hate up .. zreszta sam wiesz najlepiej jak to wyglada. NIN trzymał hate bo utsesumi generuje hate , oraz hate generuje kazde inne uzyte narzedzie na slow, paralyze itd ..., dalej jak ninja traci cienie dostaje baty a nie ma az takiego def jak pld wiec dostaje mocniejsze baty. Opanowanie tankowania poprzez przezucanie cieni jest trudne, budowanie hate poprzez inne narzedzia jest jeszcze trudniejsze bo wymaga sporej gotowy to raz :roll: a dwa umiejetnosci posługiwania sie tym.
Jesli NIN traci cienie i traci enmity oraz tracac cienei traci 2 x tyle HP co PLD to wedlug mnie konczy czasy tanków - ninja.
Jedyna alternatywa dla nich będzie posiadanie THF w Party.

Autor:  Huckster [ 30 cze 2005, 14:09 ]
Tytuł:  Re: Changes to Utsusemi and Ranged Attacks

Scorpio napisał(a):
Jedyna alternatywa dla nich będzie posiadanie THF w Party.


No! :)

Autor:  Targaryen [ 30 cze 2005, 15:04 ]
Tytuł: 

Stokrotka masz niestety slabe pojecie czym ninja trzyma hate, na pewno nie SAMYM generowaniem cieni. Tak przy okazji to Utsusemi: Ni nie generuje hate wogole, kropka. Utsusemi: ichi owszem, tak ale nie Ni. Jeszcze nigdy, a troche ninja gram, nie widzialem aby mobek obrocil sie z powrotem do mnie po rzuceniu na siebie Utsusemi: Ni za to wielokrotnie po rzuceniu Utsusemi: Ichi.

Ninja to nie tylko cienie jak by sie komus moglo wydawac, Utsusemi i nauka przerzucania go to "szkola podstawowa" grania ninja. Debuffy, elemental ninjutsu, provoke czy warcry to elementy, ktore skladaja sie na to ze mobek jest zainteresowany Ninja a nie zadajacym czesto podwojny damage Monkiem czy innym DD. Podaje tu za przyklad Monka poniewaz statikowalem z jednym takim co ma przegiety sprzet i dawal mi twarda szkole (hi Op :D). Cienie sa tylko po to aby skumulowanego hate nie tracic poprzez otrzymywanie damage`u. Naturalnie w dalszej fazie grania ninja nie mozna sie obejsc bez sprzetu emnity+ i accurancy+ ale inaczej byc nie moze skoro inne profesje dostala dmg bonusy czy chore przedmioty (Black Belt na przyklad, jeden z najlepszych przedmiotow w grze).

Jak dla mnie nie bedzie tak tragicznie z Ninja teraz jak by sie moglo wydawac: po prostu zainwestuje sie w sprzet dajacy jeszcze wiecej hate, w zarcie ktore to robi (ponoc Dorado Sushi daje+4 hate, jesli to prawda to jest to chyba najbardziej przegiete zarcie w grze po Ambrosia) i poszuka metody do faktycznie bardziej strategicznego grania ninja i wyciagania wnioskow dlaczego nie wychodzi.

Autor:  Krzysiek2099 [ 30 cze 2005, 16:45 ]
Tytuł: 

Kurde to teraz THF też będzie miał przechlapane. TA działa jak mobek patrzy sie w naszą stronę? Bo jeżeli nie to czeka nas kupa biegania po updacie.

Autor:  Gokulo [ 30 cze 2005, 17:03 ]
Tytuł: 

He?

Autor:  ksawery [ 30 cze 2005, 17:04 ]
Tytuł: 

Rha... ja to inaczej zrozumialem. To nie ma nic wspolnego z hate generowanym przez utsusemi (tak mysle) ale jest raczej porownywalne z utrata hate przy uderzeniu (inaczej to bzdura)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team