MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Exciting Changes for Magicians! - FINAL FANTASY XI
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=15400
Strona 1 z 1

Autor:  Balrog [ 13 wrz 2005, 11:55 ]
Tytuł:  Exciting Changes for Magicians! - FINAL FANTASY XI

Changes for Elemental Magic

The next version update will change the effects of Elemental Magic and provide new equipment and foods to assist mages.

*Changes to Elemental Magic
Soon, the accuracy of a spellcaster will play a larger role in elemental attacks. In addition, the higher the monster's level is with regard to the player, the less damage will be dealt with an elemental spell. This system is similar to that of melee attacks, but the difference in damage will not be as great.

* New Items For Magicians
Along with the changes to magic accuracy, various new equipment and foods that boost magic accuracy and attack will be added in the new update.

A score of new material and exciting new improvements awaits in the next version update in early October, so keep checking this site for details as the time approaches!

Autor:  Gokulo [ 13 wrz 2005, 11:57 ]
Tytuł: 

BLMy dlugo nie czekali na swoj gimp, hahaha XD Przypomnialy mi sie te wszystkie tematy na forach blm: "Beware, we're next!"

Autor:  Slayerek [ 13 wrz 2005, 12:05 ]
Tytuł: 

Wreszcie :D :D :D
Współczuję tylko tym co będą mieli sub BLM. :wink:
Jak dla mnie to będzie miało znaczenie chyba tylko na dynamisie (na którym rozrzut dmg'a jest i tak +/- 200 czasem :wink: na 300-450 zadawanego). Innych okazji nie mam żeby niszczyć mocne mobki i być może długo nie będę mieć.

Autor:  Draconi [ 13 wrz 2005, 12:07 ]
Tytuł: 

Skad to wziales?
Na stronie playonline nic o tym nie pisze.

Autor:  Gokulo [ 13 wrz 2005, 12:09 ]
Tytuł: 

A co tu ma sub blm? ^^; Whm/Blm nie bedzie przeciez nukowal, Rdm nigdy nie mial byc dobrym nukerem.

Na 75 to zwykle tylko masz okazje mocniejsze mobki bic, chyba ze tylko spedzasz czas pomagajac slabszym i robil merity :)

Autor:  swordsman [ 13 wrz 2005, 12:09 ]
Tytuł: 

prawie identyczna notka jak przy nerwie rng heh
ja na moim lv nie robie wiecej dmg niz taki killer war... jak obetna dmg jeszcze to bedzie no fun ...

Autor:  Gokulo [ 13 wrz 2005, 12:11 ]
Tytuł: 

Hmm, rzeczywiscie nigdzie nie ma. To chyba fake, wlasnie specjalnie zeby BLM tak podburzyc ^^:

Z to jest:

Chart the Unknown!

FINAL FANTASY XI Development Team (9/13/2005)

Navigational charts will be added in the October version update. Each chart displays the location of a secret point where adventurers will find a surprise awaiting! Charts may be obtained by completing the quest "Inside the Belly."

More information will be reported on this page at the time of the version update.

Autor:  kalcia [ 13 wrz 2005, 12:18 ]
Tytuł: 

ale chamstwo, ja bym chciala zeby to NIE byl fake ;pp

Autor:  egoist [ 13 wrz 2005, 12:20 ]
Tytuł: 

Hehe Sai ty to masz pecha. Zrobiles RNG na 60 znerfili Ci go teraz masz BLM na 60 i tez znerfia LOL XD

Autor:  Gokulo [ 13 wrz 2005, 12:22 ]
Tytuł: 

Sai nie waz sie grac RDM albo SMN ;P

Autor:  Slayerek [ 13 wrz 2005, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Exciting Changes for Magicians! - FINAL FANTASY XI

Balrog napisał(a):
...This system is similar to that of melee attacks, but the difference in damage will not be as great.
...


Nawet jeśli to kiedykolwiek zrobią to i tak trzeba będzie jakoś sprawdzić ile to jest "as great" i co miało wpływ na mniejszy dmg, bo przyczyn może być wiele innych też.
Gorzej jakby zmniejszyli magom ilość MP lub działanie refreshu :roll:.

Autor:  Bodziu [ 13 wrz 2005, 12:32 ]
Tytuł: 

LOL !
Na kirinie to juz w ogole BLM nie bedzie potrzebny, no bo po co ??? Jak teraz zadaje 80dmg :D czy to Aeroga3 czy Aero4 LOL
Czuje ze BLM coraz bardziej RIP jak dla mnie :D
Hehe no i mana burn juz nie bedzie tak potezna LOL

Autor:  Scorpio [ 13 wrz 2005, 12:36 ]
Tytuł: 

HAHAHA !
Moj JSE dodaje z 15+ pkt magic Acc + RDM Merity na Magic Acc ... + Food na ACC ... aa i Garnet Cape ROX !
HAHAAH RDM DD ROTFL :))

Autor:  mrynar [ 13 wrz 2005, 12:42 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
LOL !
Na kirinie to juz w ogole BLM nie bedzie potrzebny, no bo po co ??? Jak teraz zadaje 80dmg :D czy to Aeroga3 czy Aero4 LOL
Czuje ze BLM coraz bardziej RIP jak dla mnie :D
Hehe no i mana burn juz nie bedzie tak potezna LOL


Bodziu --> BLMi potrafia walnac Kirina za ok. 1000, tyle co ja raz na 4 minuty.

Sai --> nie waz sie robic Monka!!!

Autor:  Kang [ 13 wrz 2005, 12:44 ]
Tytuł: 

Sai nie pierdziel glupot ze BLM nie jest przegiety :D
Owszem w exp party nie zadajesz kozak dmga. Ale żaden inny job nie jest w stanie wypluć z siebie większego dmga w krótszym czasie zwłaszcza na multiple enemies.

Autor:  Slayerek [ 13 wrz 2005, 12:55 ]
Tytuł: 

Niech jakiś expert pls napisze czy po zmianach u RNG i u innych jobów miało miejsce takie coś jak: "new equipment and foods ...", bo ja się nie orientuję. Jeśli specjalnie dla magów mieliby to zrobić to pewnie oznaczałoby to jeszcze większy dmg wg mnie. Paradox i paranoja. :wink: Po co zmniejszać coś skoro można będzie to potem wyrównać a pewnie i zwiększyć ?

Autor:  swordsman [ 13 wrz 2005, 13:02 ]
Tytuł: 

tak ale kosztem innych rzeczy sim, inta skilla lub mp... nie ma uniwersalnych itemkow...

Autor:  Bodziu [ 13 wrz 2005, 13:46 ]
Tytuł: 

Op - ty chyba zartujesz ??? widze jak w moim pt BLMi nawalaja, jak cholera, max jaki byl to 380 i to 1 na 10 razy, ja natomiast bedac na tylu juz kirinach nigdy nie udalo mi sie zadac wiecej dmg niz 400, ostatnio byly 2xKirin i zadalem raz na okolo 50 nuke'ow :/
A teraz mi odpowiedz ile razy ty zawaliles za ponad 1k dmg w ciagu jednej walki, nie ma wiec czego porownywac.

Autor:  EdwinPl [ 13 wrz 2005, 17:05 ]
Tytuł: 

Bodziu sprzet i merity niestety sie klaniaja i nie wrzucaj mi tu na mnie :P ja tylko stwierdzam fakty :) z 342 elemental i hq wind staff nie ma resistow takich :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team