MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Adjustments to Assault(06/28/2006)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=20126
Strona 1 z 1

Autor:  Draconi [ 28 cze 2006, 11:10 ]
Tytuł:  Adjustments to Assault(06/28/2006)

In the next version update, we will be adding all new Assault missions that continue in the spirit of providing casual gameplay for busy players. We also plan to adjust the number of Assault Points received for existing missions.

New Assault Missions

In conjunction with the release of the two new mercenary ranks, we will be introducing additional Assault missions. Five new missions will be available at the rank of Lance Corporal, and another five missions at the rank of Corporal.
A wider range of options and the necessity for unique strategies will accompany these new missions,; so don't let your mercenary skills grow rusty!

Obrazek
Adjustments to Existing Missions

The development team designed the Assault missions to provide a large number of options for parties of various sizes and job compositions.
However, with the difference in the number of Assault Points earned depending on party size, players began leaning towards attempting certain missions with very specific jobs.
With the aim of creating an even more flexible and enjoyable system, the following adjustments will be made in the upcoming version update:

- Assault Point Adjustment 1
When participating in an Assault mission with 4 or more people, the penalty on the number of Assault Points earned per person will be decreased.

- Assault Point Adjustment 2
The number of Assault Points earned for each Assault mission will be adjusted to better reflect the level of difficulty.

Autor:  Scorpio [ 28 cze 2006, 11:32 ]
Tytuł: 

AF where ?

W jakich godzinach ten update ?

Autor:  Kyuubi [ 28 cze 2006, 14:02 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
W jakich godzinach ten update ?



Draconi napisał(a):
In the next version update, we will....


:D

Autor:  Scorpio [ 28 cze 2006, 14:11 ]
Tytuł: 

SE gra sobie z nami w CHUJ, tak, CHUJ to za mało, GRA W BAMBUKO. Obiecnaki cacanki ... wrrr znam juz jedna firme u ktorej soon dorobilo sie wersji soon (tm) ....

Autor:  Gli2duS [ 28 cze 2006, 14:15 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
wrrr znam juz jedna firme...


no żeby z waszymi AFami nie było tak jak z nieszczęsnym Duke Nukiem Forever, który już został przechszczony na Duke Nukem If Ever, będź Wherever :P

Autor:  Huckster [ 28 cze 2006, 14:22 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
SE gra sobie z nami w CHUJ, tak, CHUJ to za mało, GRA W BAMBUKO. Obiecnaki cacanki ... wrrr znam juz jedna firme u ktorej soon dorobilo sie wersji soon (tm) ....


Stok - załóżmy się, że w najbliższym (lipcowym) updacie wprowadzą AFy dla nowych jobów. Co ty taki niecierpliwy? :)

Autor:  Scorpio [ 28 cze 2006, 14:26 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Scorpio napisał(a):
SE gra sobie z nami w CHUJ, tak, CHUJ to za mało, GRA W BAMBUKO. Obiecnaki cacanki ... wrrr znam juz jedna firme u ktorej soon dorobilo sie wersji soon (tm) ....


Stok - załóżmy się, że w najbliższym (lipcowym) updacie wprowadzą AFy dla nowych jobów. Co ty taki niecierpliwy? :)


Ponieważ bonusy AF odpowiadają na pewne podstawowe pytania typu :

- jakie cechy nalezy podniesc aby uzyskac odpiwednie kozyści
- swiat nie konczy sie na samym AF, np blue magic torque, itp by sie przydały
- jaka jest rola faktycznie danego job w grze

Moze się okazać że moja inwesycja w BLU niegdy nie przyniesie mi kożysci bo z AF zrobią total nerf tej profesji .. albo cos ..

Autor:  Huckster [ 28 cze 2006, 14:35 ]
Tytuł: 

Stok - co ty pieprzysz - BLU75 robi megamasakrę bez AFów, a ty chcesz itemy z leveli 52-60? :)

AFy będął miały pewnie pewnie:
- increases a chance of learning a spell
- blue magic +x
- increases effect of Burst Affinity
- sword skill +x
- attack skill +x
- MP / HP +x

Autor:  Erelen [ 28 cze 2006, 14:41 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
- jakie cechy nalezy podniesc aby uzyskac odpiwednie kozyści

Bzdury, czy skoro w AF-ie dla thf-a mam int i parrying skill to znaczy, że mam inwestować w nie aby być dobry thf-em? Bzdury.

Autor:  Scorpio [ 28 cze 2006, 14:42 ]
Tytuł: 

Erelen napisał(a):
Scorpio napisał(a):
- jakie cechy nalezy podniesc aby uzyskac odpiwednie kozyści

Bzdury, czy skoro w AF-ie dla thf-a mam int i parrying skill to znaczy, że mam inwestować w nie aby być dobry thf-em? Bzdury.

EDIT :
Parry to obrona THF, THF z CAP na EVA i PARRY + BOSTY Z PARRY pewnie 5 x lepiej tankuje na evasion niz ninja. A INT jest składową WS np DAGGER i BOW/XBOW. Tak samo RDM ma boost z AF enfeble magic ale i healing magic i tez enchance magic a nawet elmental magic ... ma dodany DEX - wieksza celnosc, ale i dodany parry - wieksze szanse bloku ataku, dodany mnd i int i MP, ale i CHR ktory wchodzi w skład WS-Ow sword.

Autor:  Huckster [ 28 cze 2006, 14:51 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Erelen napisał(a):
Scorpio napisał(a):
- jakie cechy nalezy podniesc aby uzyskac odpiwednie kozyści

Bzdury, czy skoro w AF-ie dla thf-a mam int i parrying skill to znaczy, że mam inwestować w nie aby być dobry thf-em? Bzdury.


Parry to solo + sirvival jak zlapiesz hate, a INT jest składowa dmg z WS DAGGER ... poczytaj a potem pisz ok.


Stok - INT jest składową (z DEX) Gust Slash i Cyclone, których żaden THF nie używa :)

Autor:  Scorpio [ 28 cze 2006, 14:57 ]
Tytuł: 

Huckster napisał(a):
Scorpio napisał(a):
Erelen napisał(a):
Scorpio napisał(a):
- jakie cechy nalezy podniesc aby uzyskac odpiwednie kozyści

Bzdury, czy skoro w AF-ie dla thf-a mam int i parrying skill to znaczy, że mam inwestować w nie aby być dobry thf-em? Bzdury.


Parry to solo + sirvival jak zlapiesz hate, a INT jest składowa dmg z WS DAGGER ... poczytaj a potem pisz ok.


Stok - INT jest składową (z DEX) Gust Slash i Cyclone, których żaden THF nie używa :)

No i co z tego, parry żaden RDM praktyczynie w exp party nie uzywa, a cyclone ideal farming ws, wiec nie marudz, twoj af bostuje tez chyba flee i jakies inne typu steal ability hmmm, zapewne steal to uber exp party move :roll: . Af-y sa z założenia uniwersalne i wszechstronne, na lv 75 praktycznie kazdy "zawodowy" RDM ma kilka setów ubrań i kombinacji posiadnaych ubranek, tak jak wiekszosc ninja, thf etc ... ale jak idziesz solowac moby to kombinujesz wiekszy def, wiecej eva, wiecej parry a nie szybszy TP, wiecej ACC, itp ...

Autor:  Comodo [ 28 cze 2006, 15:27 ]
Tytuł: 

Całkowicie podzielam zniecierpliwienie i irytację Stoka. Jeszcze kilka osób i założymy sojusz.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team