mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 13:52 
Cytuj  
http://www.bluegartrls.com/forum/viewtopic.php?t=12572&start=0

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 14:31 
Cytuj  
MC:パレードゴルゲットの入手方法は?
MC: How do you get the Parade Gorget?
松井:NMを出すには調理80くらいで合成できるゴブリンドリンクが必要。
(ムバルポロス旧市街の???にトレードする)
ゴブリンドリンクは合成に8個材料が必要です。
ギサールの野菜とラテーヌキャベツとあと6こ。
のこりは明日明後日。皆さんも調べてみてください!
Matsui: To pop the NM, an approximately level 80 synth, Goblin Drink, is required.
(Trade it to a ??? in Oldton Movalpolos)
There are 8 ingredients for Goblin Drink.
Gysahl Greens and La Thiene Cabbage and 6 others.
The others will be revealed tomorrow and the day after. Please try looking them up!
_________________


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 14:35 
Cytuj  
już podali 2 następne składniki.....jeszcze 4 i będzie wszystko jasne.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 15:06 
Cytuj  
Jest jeden problem- TGS się kończy jutro a jeśli podają dwa składniki na dzień to ostatnie dwa trzeba będzie znaleźć samemu )


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 15:13 
Cytuj  
Nawet jesli to juz lepiej wiedziec jaki lvl i jaki craft a 6 z 8 skladnikuw to tez lepiej niz 0... pewno ci bardziej wytrwali beda prubowali metada prub i bleduw az komus glupiemu sie poszczesci i gdzies zamiesci info.

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 15:46 
Cytuj  
Max dobrze mówi , jak będzie 6/8 i craft...to reszte ktoś trafi.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 17:12 
Cytuj  
Kurde przed chwilka ktos na DH napisal ze bedzie duzo zmian w jobach i jedna ma byc dodanie SMN timera na ofensywne i defensywne BP osobno hmm zobaczymy w praniu jak bedzie szlo puszczac np. Predator claw i zapodac earther ward za 10sek po to bedzie uber ale znajac zycie zmienia recast albo cos skopia... pozatym SE planuje zmiany do wiekszosci jobuw lol potem lukne skad to info i wrzuce linka.../sigh

No i zapodali 2 nastepne skladniki to jest 6 z 8 wild onion i frost turnip to jutro podadza 2 ostatnie.

**

Posty: 446
Dołączył(a): 20.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 17:44 
Cytuj  
Sa zmiany na tym blogu opisane... wrzuccie se w translator - mozna je roznie interpretowac. jedno jest jasne - DRK dostanie str boosta z kosa ;p
http://ff11creatersvoice.cocolog-nifty. ... index.html

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 18:04 
Cytuj  
Jakie jest te 6 składników na drinka bo coś tylko 4 widze:
gyshal greens La thine cabbage Wild onion i Frost turpin.


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 18:36 
Cytuj  
■Absolute Virtueの弱体の方法
■Methods of weakening Absolute Virtue

Jailer of Loveが呼び出すモンスターRu'phuabo Qn'xzomit Qn'hpemdeをできる限り倒すと、リジェネの効果が半分になる。
さらに、ある属性(曜日)の魔法や連携属性をぶつけていくと残り半分のリジェネもとまる。
Defeating as many as the monsters Jailer of Love summons (Ru'phuabo, Qn'xzomit, Qn'hpemde) as you can halves the regen effect.
On top of that, using the corresponding day's element for magic and renkei attacks removes the remaining half. (Isn't this still JoL... oh whatever)

■戦士 Warrior

【ジョブの特徴】 Job Features
多彩なWSを使いこなす武器のエキスパート
Weapons expert capable of utilizing a variety of WS

サポートジョブや武器の種類が限定されている部分を調整
Adjust limitations on Support Jobs and weapon types. (I'm assuming "Future Plans" was supposed to be written somewhere here)

■モンク Monk

【ジョブの特徴】 Job Features
手数の多さと高いHPを誇る格闘のエキスパート
Hand-to-hand expert with fast attacks and high HP

【今後について】 Future Plans
状況に応じた動きができるような調整
Adjustments will be made responding to circumstances (I think this is just a generic vague response)

■白魔士道 White Mage

【ジョブの特徴】 Job Features
回復や支援を主体とする白魔法のエキスパート
White Magic expert filling the main healing and support role

【今後について】 Future Plans
メインジョブとしてのアドバンテージとパーティ支援の貢献度を向上させていく
Boosting advantages and party support abilities for White Mage main job

■黒魔道士 Black Mage

【ジョブの特徴】 Job Features
魔法でダメージを与える黒魔法のエキスパート
Black Magic expert using magic to deal damage

【今後について】 Future Plans
他ジョブと組むことで、より一層黒魔道士が引き立つような調整を行う
Adjustments for boosting the effectiveness of a single Black Mage while working with other jobs

■赤魔道士 Red Mage

【ジョブの特徴】 Job Features
敵を弱体させる魔法のエキスパート
Enfeebling Magic expert

【今後について】 Future Plans
状況に応じて、臨機応変に立ち回る面白さを追求していく
Looking at the circumstances, investigating the interesting points of quick adaptation (Something like that, draw your own conclusions)

■シーフ Thief

【ジョブの特徴】Job Features
不意打ちなどを駆使するトリッキーなアタッカー
"Tricky" attacker using abilities like Sneak Attack

【今後について】 Future Plans
パーティ全体の戦力を底上げできるような要素の追加
Addition of abilties that can raise the entire party's strength

■ナイト Paladin

【ジョブの特徴】 Job Features
高い防御力を誇るパーティの盾
Party tank boasting high defense

【今後について】 Future Plans
連続した戦闘でのパフォーマンスを向上
Boosting performance in continous fighting

■暗黒騎士 Dark Knight

【ジョブの特徴】 Job Features
高い攻撃力と吸収がキーワードのアタッカー
Attacker job with high attack and absorb abilities

【今後について】 Future Plans
両手鎌を持ったときの強さを向上
Boosting strength while holding a Scythe (Not stat STR, general strength)

■獣使い Beastmaster

【ジョブの特徴】 Job Features
特定のモンスターを巧みに操るエキスパート
Expert at manipulating special types of monsters

【今後について】 Future Plans
ソロプレイはそのままに、パーティプレイの可能性も広げる
No changes to solo play, boosting abilities for party play

■狩人 Ranger

【ジョブの特徴】 Job Features
遠隔攻撃で大ダメージを与えるアタッカー
Attacker capable of dealing large damage with ranged attacks

【今後について】 Future Plans
距離による命中率やダメージ補正の調整
Adjustments to accuracy and damage at range distances (JUST PUT IT BACK, GAWD)

※次回バージョンアップにご期待ください!
Look forward to the next version update! (It's kind of vague whether they mean the one in October or the one after, I'll assume you can apply that for the rest of these)


■吟遊詩人 Bard

【ジョブの特徴】 Job Features
パーティにあってこそ華というMMOならではのジョブ
It's a party-focused MMO, so this job is here (I actually have no idea how to translate this so don't take my word on it, but I'm guessing it was some sort of joke)

【今後について】 Future Plans
状況に応じて様々な詩を使いわける楽しさを追求して行く
Looking at the circumstances, the ability to properly use multiple songs will be pursued

■侍 Samurai

【ジョブの特徴】 Job Features
TPに特化し、WSを駆使して戦うアタッカー
Specializing in TP, an attacker that fights using WS

【今後について】 Future Plans
正正堂堂の見直しと低レベルで取得可能な新たなジョブアビリティを追加する予定。
正正堂堂の計算方法を見直し、もっとダメージのボーナスが増えるように。
また、25と35で新規ジョブアビリティを追加する予定で調整を続けている。
キーワードは両手武器。オフェンシブとディフェンシブを選べるような…
また、サポートジョブに「侍」という選択肢ができれば…。 (Holy shit that's a lot of Japanese)
There are plans to reevaluate Overwhelm and possibly add a new job ability at low levels.
For Overwhelm, a reevaluation of calculations for the purpose of increasing the damage bonus.
For the new job ability, we are continuing to examine plans for adding something at 25 and 35.
The keyword is "two handed weapons." Something to do with choosing Offense and Defense... (zomg S-E wants SAM to tank!!11111 so that's what the Hydra armor was about it all makes sense now)
Also, if Samurai is choosable for a support job... (it would be good?)

※次回バージョンアップにご期待ください!
Look forward to the next version update!


■忍者 Ninja

【ジョブの特徴】 Job Features
盾役もこなす二刀流と忍術を駆使するアタッカー
Attacker job that can use dual wield, ninjutsu, and also manage a tank role

【今後について】 Future Plans
強化という縦方向の調整ではなく、幅を広げる方向で調整していく。
Not strengthening the job vertically, but widening its breadth. (I would assume abilities/roles.)

■竜騎士 Dragoon

【ジョブの特徴】 Job Features
多彩なジャンプを駆使し、飛竜と共に戦うアタッカー。
Attacker job that uses its many jumps and wyvern pet to fight.

【今後について】 Future Plans
スーパージャンプの再使用間隔が3分に短縮。
エンパシーによって、ストンスキンをワイバーンと共有することが可能になる。
竜剣にジャンプ系アビリティの再使用時間をクリアする効果が付加
Shortening Super Jump's reuse timer to 3 minutes.
With Empathy, it will be become possible to share Stoneskin with the Wyvern.
The ability to reset the recast times of the Jump type abilities will be added to Spirit Surge.

※次回バージョンアップにご期待ください!
Look forward to the next version update!

■召喚士 Summoner

【ジョブの特徴】 Job Features
自分の魔力を使って召喚獣を呼び出し 戦わせる魔術師
Summoning forth Avatars with their powers Magician capable of issuing attacks.

【今後について】 Future Plans
召喚士スキルについての変更
契約の履行の再使用間隔を、敵に対するダメージ系と、回復強化弱体系の2系統に分ける
契約の履行で、召喚魔法スキルがアップする可能性。
召喚士スキルにボーナスを得ている状態で、いくつかの履行技にボーナスが。
About changes to Summoner skills
Division of reuse timers for damage Blood Pacts and supportive Blood Pacts
There will be a chance of raising Summoning Magic Skill while using Blood Pacts
Acquiring bonuses to Summoner skills will cause a few Pact abilities to also recieve bonuses. (Weird sentence, don't take my word for it)

※次回バージョンアップにご期待ください!
Look forward to the next version update!

■青魔道士・コルセア・からくり士 Blue Mage / Corsair / Puppeteer

まだまだ追加していない要素もあるし、調整します。
クリスマスくらいまでにはと考えています。
Because there are still unimplemented elements for these jobs, they are still being adjusted.
Thinking of doing so till around Christmas.

■ゴブリンドリンクれしぴ その2
シモカブとワイルドオニオン
Two more ingredients for the Goblin Drink recipe
Frost Turnip and Wild Onion

by Miruka ( http://miruka.livejournal.com/142402.html#cutid1 )

I jeszcze zdjęcia frogów by Lordwafik:



Obrazek Obrazek


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 19:12 
Cytuj  
OMG - ja chcę Parade Gorget
Wreszcie coś ciekawego na ruszt :D


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 19:14 
Cytuj  
Niejest parade gorger PLD/DRK only.

Najgorsza rzecz teraz to to ze JPce dostaja konkrety na tych wywiadach z SE, a jak NA wywiady sa to polowa pytan to odpowiedzi "its a secret", "u need to find it urself", "cant say anything concerning this matter".

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 19:24 
Cytuj  
To jakie są narazie znane składniki na Drinka?


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 19:29 
Cytuj  
Najgorsza rzecz to ta też że japce myślą że nikt oprócz nich nie rozumie i nie zrozumie ffxi dlatego robią jakieś głupie nieosiągalne itemki typu Parade Gorget który daje prawdopodbnie refresh 1-3 mp na 3 sek który nie wpływa w żaden sposób na jakąkolwiek walkę w ffxi w endgame (w wow bardzo duży refresh i regen jest od 1 levelu dla każdej klasy niezależnie czy ktoś walczy czy nie, w ffxi trzeba pół roku być nolifem żeby zdobyć żenuąjcy refresh czy regen który najbardziej się przydaje podczas 2hnnego zbierania się na eventy)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2006, 19:32 
Cytuj  
Rzeczywioscie - pld/drk... czyli jak dla mnie kolejny %^&^*


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 07:48 
Cytuj  
zet napisał(a):
Rzeczywioscie - pld/drk...


a fe! no to chyba przestanę sobie zawracać głowę tym czymś.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 08:07 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
【今後について】 Future Plans
パーティ全体の戦力を底上げできるような要素の追加
Addition of abilties that can raise the entire party's strength

To mi się podoba :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 08:11 
Cytuj  
Kyuu:

Anyway updated items:

Sandorian Carrot
Watermelon
Wild Onion
Lathiene Cabbage
Frost Turnip
Gysahl Green


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 09:01 
Cytuj  
Gli2duS napisał(a):
zet napisał(a):
Rzeczywioscie - pld/drk...


a fe! no to chyba przestanę sobie zawracać głowę tym czymś.


Huh? przecirz możesz to nościć.
to jest dla PLD i dla DRK nie dal pld/drk XD

Dzieki za odpowiedź Zja :>


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 09:10 
Cytuj  
Kyu to co napisal glizdus to chyba raczej byla ironia do poprzedniego posta zeta...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.