MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Job Adjustments: Samurai (09/29/2006)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=21575
Strona 1 z 1

Autor:  Draconi [ 29 wrz 2006, 10:04 ]
Tytuł:  Job Adjustments: Samurai (09/29/2006)

Obrazek
The next version update will feature adjustments to several jobs. Below is a description of the changes that will be made to the samurai job. In addition, the FINAL FANTASY XI development team plans to continue making adjustments in accordance with the announcements made at the Tokyo Game Show's Vanafesta 2006.

Adjustments to the Samurai Job

The samurai's job abilities and traits are often needed for specific situations, but tend not to stand out in experience-gaining parties. The next version update will address this issue as well as make the samurai a more viable support job for main jobs that utilize two-handed weapons.

[New Job Abilities]
Both an offensive and defensive job ability will be added. The casting intervals were made shorter than the durations so that players can use the abilities whenever they are needed. In addition, the abilities are learned at a level low enough to allow their use even when samurai is set as a support job.

· Hasso (Level 25; Recast: 1 minute; Duration: 5 minutes)
Grants a bonus to attack speed, accuracy, and Strength when using two-handed weapons.

· Seigan (Level 35; Recast: 1 minute; Duration: 5 minutes)
Grants a bonus to Third Eye when using two-handed weapons.

Seigan and Third Eye
While Seigan is in effect, the recast time for the Third Eye job ability will be decreased by half. In accordance, the duration for "Third Eye" will be adjusted.

Also, with the next version update, the player may counterattack or keep the effect of Third Eye when the player evades an attack using the Third Eye job ability. The chance that the player will keep the Third Eye effect even after evading will gradually decrease from the time the ability is used.

Points to Note:
- The effects of Hasso and Seigan do not overlap. If both abilities are used, only the most recently activated ability will take effect.
- Hasso and Seigan will only take effect when the player is equipped with a two-handed weapon.
- A penalty will be imposed on magic, song, and ninjutsu recast time while Hasso or Seigan is in effect.

[Changes to Existing Abilities]
The job trait Overwhelm will be adjusted to be more effective against high-level enemies, and the job trait Zanshin will be adjusted to increase the effectiveness of the job trait Ikishoten.

- The duration of the job ability Third Eye will be changed to 30 seconds.
- The job trait Zanshin will be acquired at level 20.
- Players will be able to use a merit point to increase weapon skill damage by 5% when the job trait Overwhelm is in effect.

As previously stated, the next version update will include several adjustments to other jobs as well.
Keep checking the main page for more information!

Autor:  Balrog [ 29 wrz 2006, 10:18 ]
Tytuł: 

No, nie jest źle......

Autor:  Samadam [ 29 wrz 2006, 10:54 ]
Tytuł: 

/em biegnie robic SAM suba

Autor:  Huckster [ 29 wrz 2006, 11:01 ]
Tytuł: 

Hmmm - DRKi mogą na tym skorzystać (oprócz samurajów).

DRK/SAM?

:)

Autor:  Balrog [ 29 wrz 2006, 11:07 ]
Tytuł: 

Nie do konca:

A penalty will be imposed on magic, song, and ninjutsu recast time while Hasso or Seigan is in effect.


Stun ? Drain TP ?

Autor:  Samadam [ 29 wrz 2006, 11:12 ]
Tytuł: 

SE zawsze dojebie DRKom -_- ninjutsu? jaki nin bedzie subowal sama? songs? jaki bard bedzie subowal sama? magic? tak drkom by sie przydal ten sub wiec im zjebmy zabawe :) sama i tak mialem zrobic tyle ze zrobie to chyba wczesniej

Autor:  Balrog [ 29 wrz 2006, 11:12 ]
Tytuł: 

Obrazek


Te spodnie + Seigan + 30 sek recast Third Eye...to będzie coś pięknego.

Autor:  Vejitta [ 29 wrz 2006, 11:20 ]
Tytuł: 

Zanshin na 20! Seigan na 25! /sam sub bedzie rzadzil na HNMach :D

Autor:  Bartelius [ 29 wrz 2006, 11:46 ]
Tytuł: 

Rotfl jaki overpower >.>

Autor:  Slayerek [ 29 wrz 2006, 12:35 ]
Tytuł: 

ja się również cieszę tylko co na to wszystko tankowie ???
jak zoverpowerują wszystkie joby/subjoby/minijoby a mobków nie zmienią to będzie większa rzeźnia i więcej trupów w endgamowych zabawach
sytuacja już jest skomplikowna bo nikt nikomu nie może już teraz w sumie sensownie wytłumaczyć na czym polegać ma normalna walka wypasionozmeritowanychuberów, nie można winić nikogo że każdy dąży do tego żeby zadać jak największy dmg czy jak najwięcej uleczyć czy jak najszybciej/najczęsciej śpiewać/grać, jak dla mnie SE ma wybitnie grę zespołową w d*** bo ani razu nie wspomniała jak się powinno grać sensownie w party, pewnie sami nie wiedzą bo robią precyzyjny szablon zachowania się mobków w każdej sytuacji i liczą na to że gracze się kiedyś dostosują sami do tego co i kiedy mają robić żeby nie siać żenady i wiochy przed mobkiem którego powinni zabić, wg mnie SE zna ffxi tylko od strony mobków bo z tego co zdążyłęm zauważyć przez 2 lata 95% gry dotyczy zachowania mobków, prawie każdy kolejny patch/upgrade ma zmiany w jobach co wg mnie świadczy tylko o tym że SE nie za bardzo wie jak zdefiniowac balans powera w tej grze co świadczy wg mnie że nie za bardzo im idzie gra zaspołowa w dziale testów ...

Autor:  ksawery [ 29 wrz 2006, 13:29 ]
Tytuł: 

Poczekajmy na to reszta Jobow dostanie Simi... zobaczymy.
Co to tego:
"A penalty will be imposed on magic, song, and ninjutsu recast time while Hasso or Seigan is in effect"
to mysle ze odnosi sie to do czarow, piosenek i utsusemi rzuconych na Samuraja a nie przez kogos kto subuje /sam. Czyli ze haste rzucony na SAMa bedzie slabiej hastowal czy jakos tak.

Autor:  Kyuubi [ 29 wrz 2006, 13:36 ]
Tytuł: 

ksawery napisał(a):
Poczekajmy na to reszta Jobow dostanie Simi... zobaczymy.
Co to tego:
"A penalty will be imposed on magic, song, and ninjutsu recast time while Hasso or Seigan is in effect"
to mysle ze odnosi sie to do czarow, piosenek i utsusemi rzuconych na Samuraja a nie przez kogos kto subuje /sam. Czyli ze haste rzucony na SAMa bedzie slabiej hastowal czy jakos tak.


Sam recast czyli tych co maja /sam lub sam/nin :P

Autor:  swordsman [ 1 paź 2006, 22:08 ]
Tytuł: 

to straszne! drk/sam bedzie mial dluzszy recast stun,drain, aspir i absorb-tp! /panic

Autor:  Balrog [ 1 paź 2006, 22:13 ]
Tytuł: 

Nie sądze żeby to spowodowało jakąs wielką fale /SAM. Seigan będzie wpełni wykorzystany tylko przez SAM, bo ma do tego exclusive equip. A dla Hasso, nie sądze żeby WAR zrezygnował z suba NIN, albo DRK z suba WAR.

Inne joby też "coś" dostaną w tym upadacie.

Autor:  Bartelius [ 1 paź 2006, 22:46 ]
Tytuł: 

Balrog napisał(a):
Nie sądze żeby to spowodowało jakąs wielką fale /SAM. Seigan będzie wpełni wykorzystany tylko przez SAM, bo ma do tego exclusive equip. A dla Hasso, nie sądze żeby WAR zrezygnował z suba NIN, albo DRK z suba WAR.

Inne joby też "coś" dostaną w tym upadacie.

Heh dokladnie Seigan to zabawka tylko dla Sam ze spodniami i najlepiej zmeritowanym recastem Third Eye. Pierwszy raz sie w zupelni zgodze z Myrta ten update to bardzo duzy power up SAM ale nie /SAM...

Autor:  Vejitta [ 1 paź 2006, 23:46 ]
Tytuł: 

Bartelius napisał(a):
Heh dokladnie Seigan to zabawka tylko dla Sam ze spodniami i najlepiej zmeritowanym recastem Third Eye. Pierwszy raz sie w zupelni zgodze z Myrta ten update to bardzo duzy power up SAM ale nie /SAM...

Watpie zeby ktokolwiek kto sie podnieca nowymi mozliwosciami /sam, w ogole spojrzal na Seigan. Wszyscy patrza na Hasso i Zanshin. Dodatkowy boost w STR i w ACC na pewno nie zostanie zignorowany.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team