MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Besieged Adjustments (10/10/2006)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=21728
Strona 1 z 1

Autor:  Draconi [ 10 paź 2006, 11:11 ]
Tytuł:  Besieged Adjustments (10/10/2006)

Obrazek
The next version update will bring several changes to Besieged, including level 6 forces, temporary items distributed at the outset of battle, and increased experience points and Imperial Standing credits.

Changes to Besieged

Since the July version update that strengthened the beastman forces, Besieged battles have become longer and the benefits of participating decreased. In the next version update, the following measures will be introduced to provide more balance to Besieged:

Level 6 Forces

The enemy forces will soon be able to increase to 160, and level 6 Besieged will be added. Level 6 Besieged will include notorious monsters that lead the enemy forces and other new enemies.

Temporary Items

When Besieged begins, all participating players will be given temporary items, of which there are 15 varieties. The temporary items correspond to the 15 NPCs that can be taken prisoner during Besieged.

For example, when the Skyserpent General Rughadjeen is participating in battle, the temporary item "carnal incense" will be distributed to all players in the area.

Unused temporary items will disappear when Besieged ends.

Experience Point/Imperial Standing Changes

- Rewards for Participation
The amount of experience points and Imperial Standing players receive for taking part in Besieged will increase, and a bonus will be given to all participants at the end of Besieged for defeating the notorious monsters that lead an enemy force.

The higher the level of the enemy forces, the more experience points and Imperial Standing players will receive.

- Retaking the Astral Candescence
The battlefield to retrieve the Astral Candescence became more difficult after the rate at which archaic mirrors appear increased. To encourage more players to tackle the battle, experience will no longer be lost in the event of KO in the battlefield to retake the Empire's greatest treasure.

Obrazek

Autor:  Kyuubi [ 10 paź 2006, 11:20 ]
Tytuł: 

O super nie będzie straty expa w odbijaniu AC. :D

Autor:  Targaryen [ 10 paź 2006, 12:04 ]
Tytuł: 

No fajnie już przy level 5 sie godzine spędza jak nic- na level 6 to nie wiem ile to będzie trwało. Zresztą nie ma się co bac bo Undead lvl 5 to zazwyczaj jest koniec :D

Autor:  Gli2duS [ 10 paź 2006, 12:22 ]
Tytuł: 

może SE stwierdziło, że jest za dużo stosunku win/loose i wprowadziło lv.6. fajnie, że będzie więcej exp/is i brak straty exp przy odzyskiwaniu AC (tutaj tą decyzję można tłumaczyć tym, że po wprowadzeniu lv.6 będzie trzeba często być gościem w twierdzach mobów).

Autor:  Slayerek [ 10 paź 2006, 12:33 ]
Tytuł: 

gdyby SE poważnie traktowało graczy to dodałoby jakieś sensowne dropy z tego "eventu" albo przynajmniej gile do MH, wg mnie jak zwykle mydlą oczy endgameowcom z nadzieją na to że nie będą się nudzić tym nudnym i zrutynowaciałym "eventem", nagroda za taki hardcore w postaci marnego expa to njubostwo z ich strony w robieniu funu na siłę

Autor:  Balrog [ 10 paź 2006, 12:47 ]
Tytuł: 

Zgodze sie z Simim...totalnie niepotrzebny update.

Autor:  Duszek [ 10 paź 2006, 14:55 ]
Tytuł: 

Kyuubi napisał(a):
O super nie będzie straty expa w odbijaniu AC. :D


ta, wystarczajaco duzo stracisz idac do BC ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team