mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 01:32 
Cytuj  
Tabela:

http://limbuscc.webpark.pl/salvage_cc.xls

Info:
http://wiki.ffxiclopedia.org/Category:Salvage


Jedna prosta zasada:

- bidujemy itemy, ktore bedziemy mogli nosic (bidujemy tylko pierwszy, podstawowy item, na nastepne mamy priority z klucza), czyli minimum lvl 73 w danym jobie.

Cell Priority (under construction):

    Job abilities:
  • Duplicatus Cell - (Removes Sub Job restraint):
    [Tank] Rhaegal > Kyuubipl > Zjawcia > Xavery / [RDM] Kalcia > Maxii > Panoramiiix / [BLM] Simiurg / [BRD] Draconi / [THF] Sehrahin > Huckster / [WAR] Vejitta > Naif / [DRK] Galenros > Thergal / [MNK] Opiekun / [WHM] Deshter > Ancover > Zetoriush
  • Incus Cell - (lets you equip weapons/shields)
    [DRK] Galenros > Thergal / [WAR] Naif > Vejitta / [Tank] Xavery > Kyuubipl > Rhaegal > Zjawcia / [THF] Huckster > Sehrahin / [MNK] Opiekun / [RDM] Panoramiiix > Maxii > Kalcia / [WHM] Deshter > Zetoriush > Ancover / [BRD] Draconi / [BLM] Simiurg
  • Opacus Cell - unlocks abilities and WSes
    [Tank] Rhaegal > Zjawcia > Kyuubipl > Xavery / [THF] Huckster > Sehrahin / [WAR] Naif > Vejitta / [DRK] Thergal > Galenros / [MNK] Opiekun / [BLM] Simiurg / [RDM] Panoramiiix > Maxii > Kalcia / [BRD] Draconi / [WHM] Zetoriush / Deshter /Ancover
  • Praecipitatio Cell - unlocks magic
    [WHM]Deshter > Ancover > Zetoriush / [Tanks] Zjawcia > Xavery > Kyuubipl > Rhaegal / [RDM] Kalcia > Panoramiiix > Maxii / [BLM] Simiurg / [BRD] Draconi / [WAR] Vejitta > Naif / [DRK] Galenros > Thergal

    HP / MP
  • Humilus Cell - unlocks max Hp
    [MNK] Opiekun / [DRK] Galenros > Thergal / [WAR] Vejitta > Niaf / [THF] Sehrahin > Huckster / [Tank] Rhaegal > Xavery > Zjawcia > Kyuubipl / [BLM] Simiurg / [RDM] Maxii > Panoramiiix > Kalcia / [WHM] Deshter > Zetoriush > Ancover / [BRD] Draconi
  • Spissatus Cell - (unlocks max Mp)
    [WHM] Ancover > Deshter . Zetoriush / [RDM] Kalcia > Panoramiiix > Kalcia / [BLM] Simiurg / [BRD] Draconi [PLD] Xavery / [DRK] Thergal > Galenros

    Attributes:
  • Congestus Cell - removes VIT Down
  • Velum Cell - removes INT Down
  • Pannus Cell - removes STR Down
  • Pileus Cell - removes MND Down
  • Mediocris Cell - removes CHR Down
  • Fractus Cell - removes DEX Down
  • Nimbus Cell - removes AGI down

    Equipment:
  • Virga Cell - Equips Rings/Earrings
  • Cumulus Cell - Equips Body
  • Castellanus Cell - Equips Head
  • Radiatus Cell - Equips Hands
  • Stratus Cell - Equips Feet
  • Cirrocumulus - Equips Waist
  • Undulatus - Equips Ranged

    Temporary items are obtained from checking Armory Crates:

    MP/HP/TP
  • Strange Milk - Regen Drink, 5Hp/tick
  • Strange Juice - Refresh Drink, 5MP/tick
  • Dusty Potion - 300 HP potion
  • Dusty Ether - 300 MP potion
  • Dusty Elixir - +300 MP/HP
  • Dusty Reraise - Reraise I
  • Fanatic's Drink - temporarily nullifies all physical damage
  • Fool's Drink - temporarily nullifies all magical damage
  • Vicar's Drink - instantly cures most status ailments.
  • Dusty Wing - Icarus Wing (TP100%)

    Abilities:
  • Fighter's Drink - Increases Accuracy
  • Barbarian's Drink - Increases Attack power
  • Oracle's Drink - Increases Magic Attack
  • Assassin's Drink - Increases Magical Accuracy
  • Spy's Drink - gives Haste
  • Braver's Drink - increases all attributes
  • Champion's Drink - increases crit. hit rate
  • Monarch's Drink - effect of Regain (TP are gradually restored)
  • Gnostic's Drink - effect of Pax (Enmity generation is reduced)
  • Cleric's Drink - Divine Seal + Erase
  • Sheperd's Drink - restore's pet HP
  • Wizard's Drink - Increases INT


Ostatnio edytowano 20 gru 2006, 19:34 przez mrynar, łącznie edytowano 8 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 01:36 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Jedna prosta zasada:

- bidujemy itemy, ktore bedziemy mogli nosic (bidujemy tylko pierwszy, podstawowy item, na nastepne mamy priority z klucza), czyli minimum lvl 73 w danym jobie.

A co jesli zdarzy sie tak ze zanim wypadnie drugi item pierwszy item beda juz mialy 2+ osob? Znowu bid?


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 01:42 
Cytuj  
Vejitta napisał(a):
mrynar napisał(a):
Jedna prosta zasada:

- bidujemy itemy, ktore bedziemy mogli nosic (bidujemy tylko pierwszy, podstawowy item, na nastepne mamy priority z klucza), czyli minimum lvl 73 w danym jobie.

A co jesli zdarzy sie tak ze zanim wypadnie drugi item pierwszy item beda juz mialy 2+ osob? Znowu bid?


Nie. Pierwszenstwo ma ta osoba, ktra pierwsza dostala item.

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 02:14 
Cytuj  
Hehe i zaloze sie ze beda walki typu ze ktos bedzie mial pierwszy item to potem bedzie chodzil tylko tam gdzie moga wypasc pozostale, powiedzmy ze w aktywnosci przegoni go osoba majaca ten sam item to ja bym powiedzial ze bardziej aktywna osoba powina dostac jezeli juz kilka osub ma ten sam item lub jest na tym samym etapie(posiada jeden lub dwa itemki), bedzie to bardziej mobilizowalo do systematcznego pojawiania sie.
Pozatym poza bidowaniem w tabelce opi powinienes zamiescic cos co podlicza liczbe runuw na kturych dana osoba byla...
Bo ten system co oferujecie to jest bidowanie jednorazowe jednego itemu i 2ch do przodu to jak kogos zapewnisz ze je dostanie to logiczne ze jak przekalkuluje to sie pojawi tylko na runach gdzie mu moze wypasc bo i tak dostanie w takim systemie jako pierwsz a to z leksza beznadzieja bylaby.
Przypuscmy dwie osoby maja ten sam item i wypada drugi to lukasz w tabelke patrzysz na ilu runach byly dane osoby i ta co byla na wiecej runach dostaje drugi item...

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 05:52 
Cytuj  
Mozna tez zrobic tak, ze jesli dwie osoby chca jakis item, na ktory pierwsza osoba ma priority, to druga osoba moza tez bidowac ale bidowanie zaczyna sie od tylu ile pierwsza osoba wydala (oczywiscie wtedy jesli by znowu pierwsza osoba wygrala to tracilaby tylko roznice o ile wiecej wydala punktow niz za pierwszym razem), wydaje mi sie ze tak byloby sprawiedliwie.
Jesli chodzi o prioriy na itemki od restrykcji to jesli ustalimy juz jakas kolejnosc to moge zajac sie pilnowaniem ktore osoby maja co brac, bo i tak na poczatku nic robic nie moge :)


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 08:32 
Cytuj  
- Mamy już tabelke!!! :)

- Ja bym proponował bidowanie na każdy item z uwagi na to co powiedział Maxxi - wtedy będzie większe ciśnienie na pojawianie sie na runach.

- Czy dzisiaj idziemy, jeżeli tak to o której godzinie?

- Jeżeli BST moze wczesniej przywolac wywke to moze SMN może wczesniej przywolac fenka, albo carbika?


_________________
Obrazek

***

Posty: 524
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 08:38 
Cytuj  
wg tego co Zjawa napisala, start o 20. ja sie wczesniej nie wyrobie


_________________
Every cross should be turn
Every grave should be burn

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 08:42 
Cytuj  
Ok, przeczytalem drugi wątek - dzisiaj o 20 :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:13 
Cytuj  
zet - raczej nie - po pierwsze nie mozesz nosic armora co wyklucza darmowego carbiego - nawet jezeli carbi wejdzie z toba to mp skonczy ci sie po kilku minutach, zeby restnac musisz odwolac carbiego a bez abilities go nie przywolasz ponownie


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:20 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
zet - raczej nie - po pierwsze nie mozesz nosic armora co wyklucza darmowego carbiego - nawet jezeli carbi wejdzie z toba to mp skonczy ci sie po kilku minutach, zeby restnac musisz odwolac carbiego a bez abilities go nie przywolasz ponownie

Wystarczy kilka soczków ...


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1842
Dołączył(a): 26.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:37 
Cytuj  
Byleby był carbi - wtedy tak jak stok napisał - pare soczków, a jak wszyscy H2H wala to niech tylko pomoze rozwalic pierwsze 2-3 mobki to zawsze więcej niż nic!

Tylko musiałbym aggrowac mobki ;) bo bez /assaulta pet sam nie zaatakuje chyba ze mam hate ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:39 
Cytuj  
Ale bidowanie poszczególnych kawałków doprowadzi do tego ze 3 osoby nie będą mialy upa, a tak by jedna miała. Pomysł Opa mi sie podoba.

Co do Cells: kolejność wydaje się w porządku.
Dobrze by było to wydrukować u tego kto będzie zarządzał dropem celli i on będzie odrazu mowił kto co bierze i wykreślał z listy zeby uniknać powtórek


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

**

Posty: 404
Dołączył(a): 21.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:59 
Cytuj  
Moze przejde sie Bstem dzisiaj na Salvage , CC chocby robi niezgorszy dmg

Co do itemow na sety jestem za systemem punktowym i bidowaniem z powodow , ktore podal juz wczesniej Maxii .

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 10:02 
Cytuj  
Bidowanie doprowadzi do tego, że się nawzajem poblokujemy i każdy będzie miał po jednej części. Zamiast upgrade jednej części miałby trwac tydzień to potrwa 3 tygodnie.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**

Posty: 404
Dołączył(a): 21.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 10:09 
Cytuj  
A wlasnie jak robimy z osobami , ktore maja np 2 joby i chca bidowac dwa rozne sety ? Pytam z wiadomych przyczyn ;) zeby nie bylo potem niedomowien i dram .

Jeden set at a time czy bidujemy co mozemy uzywac i chcemy ogolnie?

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 10:12 
Cytuj  
A jaką zasadę przyjęliście na drugim runie? Że najpierw odblokowujecie magię?

Bo nie kumam po co magom na początku odblokowywanie subjobów - dla mnie subjob to dodatkowy dagger w łapie i jest mi potrzebny.

Dla THF kolejność powinna być:
Incus > Duplicatus > Opacus > Humilus > Pannus > Fractus > Nimbus > Undulatus > reszta

PS: Opi - tak - to prawda - spałem w twoim łóżeczku, jadłem z twojego garnuszka (poedytowałem Ci posta i dodałem inne celle)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 11:06 
Cytuj  
Ja mysle ze moze dzisiaj pojde jako cor, tak to wystarczy mi tylko odblokowanie abilitsow zeby moc uzywac rolli z pelna moca.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 11:10 
Cytuj  
Bede


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 11:50 
Cytuj  
niech każdy weźmie silent oile i prism powdery bo nie ma sensu bawić się w czyszczenie drogi za każdym razem
100 minut możnaby podzielić tak :
1 pietro - 30
2 pietro - 20
3 pietro - 25
4 pietro - 25
lub inaczej w zależności od propozycji

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 11:55 
Cytuj  
Naif - a jak chcesz uzywac peta bez abilities czy ranged slota?


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 238 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.