MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Chains of Promathia Battlefield Adjustments!
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=43&t=24823
Strona 1 z 3

Autor:  Gli2duS [ 18 maja 2007, 11:09 ]
Tytuł:  Chains of Promathia Battlefield Adjustments!

Obrazek

From the FINAL FANTASY XI Development Team
Chains of Promathia Battlefield Adjustments (18/05/2007)

In response to many player requests, we are planning to adjust the difficulty of the Chains of Promathia missions in the upcoming version update, as well as introduce a new experience point reward upon the completion of a mission battlefield.

Adjustments to Difficulty

Particularly challenging Chains of Promathia battlefields, such as those that appear in the Promyvion areas (Holla, Dem, Mea, Vahzl), and the missions "Flames for the Dead" and "The Warrior's Path", will have their difficulty level toned down. These adjustments will include changes to monster level and placement.
We also hope that the following changes to items used specifically against Chains of Promathia enemies will encourage players to brave the dangers found in the mission battlefields.

- Rare/Ex Properties

The special items introduced for use against enemies found within the Chains of Promathia battlefields will have their "Ex" properties removed, allowing these items, such as psychoanima and mistmelt, to be put up for auction. Certain items will also have the "Rare" property removed, allowing players to carry multiples of the same item.

Experience Point Rewards

After changes made in the March 8 version update, players no longer lose experience when being KO'd within a Chains of Promathia mission battlefield. In the upcoming version update, players will also be rewarded with experience points (or limit points) upon the successful completion of a battlefield. The experience point reward will be slightly less than the amount received for ENM quests, but it will be possible for players to obtain this new reward once every Earth day.
These changes will provide a tangible benefit for those who have completed a Chains of Promathia battlefield and wish to aid other players with their first attempts.


dobra wiadomość na CoPowych staticów :)

Autor:  Gokulo [ 18 maja 2007, 11:20 ]
Tytuł: 

nerfu nerfu gimpu gimpu :)

Autor:  Erelen [ 18 maja 2007, 11:24 ]
Tytuł: 

Teraz byle jaki noob będzie potrafił przejść CoP :/ Kurde :/ Jak zaczynałem dwa lata temu to nawet Promy były problemem :/

Autor:  egoist [ 18 maja 2007, 11:25 ]
Tytuł: 

co za kurwa glupota...

Autor:  Shinji [ 18 maja 2007, 11:27 ]
Tytuł: 

I gdzie tu wyzwanie dla gracza ?

Autor:  kamilus [ 18 maja 2007, 11:35 ]
Tytuł: 

Pomyślcie, że o ile Polacy potrafili się zebrać- mamy jednak w miarę zgrane community i wczoraj skończyli pierwszy rozdział o tyle Amerykańce czy nowi gracz z Europy uznali to wyzwanie za trudne. W razie czego mogę się zaliczać do szczęśliwców, którzy zaliczyli promy przed nerfem (a Freyah wręcz aż na ostatnią chwilę =] )

Autor:  egoist [ 18 maja 2007, 11:38 ]
Tytuł: 

tczewiak napisał(a):
Pomyślcie, że o ile Polacy potrafili się zebrać- mamy jednak w miarę zgrane community i wczoraj skończyli pierwszy rozdział o tyle Amerykańce czy nowi gracz z Europy uznali to wyzwanie za trudne. W razie czego mogę się zaliczać do szczęśliwców, którzy zaliczyli promy przed nerfem (a Freyah wręcz aż na ostatnią chwilę =] )


promy byly juz nerfowane ze 3 razy

Autor:  Erelen [ 18 maja 2007, 11:39 ]
Tytuł: 

Tczewiak CoP był już znerfowany wiele razy... Podejrzewam, że ostatni którzy mieli okazję przejść CoP bez większych promów to Lesiu, Zjawcia czy Opi.

Autor:  Max' [ 18 maja 2007, 12:09 ]
Tytuł: 

Już od dłuszego czasu co update nerfuja promy i jest coraz łatwiej prżecież już teraz wiekszość walk jest tak super banalna że szok nie ma poruwnania do czasu jak robilem a tez już był wtedy znerfowany CoP pare razy.

Autor:  kamilus [ 18 maja 2007, 12:13 ]
Tytuł: 

Ten update widać, iż ma zachęcić osoby, które już promy ukończyły do pomocy tym, którzy je teraz robią. Wynika to chyba z prostej rzeczy - jest zbyt mały napływ nowych graczy i ciężko im się zebrać wspólnie w ekipie, która cała by tego potrzebowała.

Autor:  Targaryen [ 18 maja 2007, 12:22 ]
Tytuł: 

Co za żałość, może za rok jeszcze za każdą gadkę z NPCami z CoPa będzie nagroda pieniężna? Nic w sumie dziwnego, że "pokolenie powerlevel" jest takie upośledzone i nie daje rady z CoPem bo nie chce im się wysilić na odrobinę pracy zespołowej lub przemyślanej strategii, ale to nie powód aby obniżać poziom CoPa tak aby byle pionek dostał zajebisty w sumie ring.

Ringi też teraz powinni znerfować...

"Almost Rajas Ring"
+1 subtle blow
+1 store tp
+2 str +2 dex

...aby było sprawiedliwie.

Autor:  Kang [ 18 maja 2007, 12:27 ]
Tytuł: 

Popieram Rha w 100%. Walki w takiej formie jaka jest teraz są do przejścia w 2 tygodnie... To rzeczywiście straszne...

Autor:  Bartelius [ 18 maja 2007, 12:28 ]
Tytuł: 

Targaryen napisał(a):
Co za żałość, może za rok jeszcze za każdą gadkę z NPCami z CoPa będzie nagroda pieniężna? Nic w sumie dziwnego, że "pokolenie powerlevel" jest takie upośledzone i nie daje rady z CoPem bo nie chce im się wysilić na odrobinę pracy zespołowej lub przemyślanej strategii, ale to nie powód aby obniżać poziom CoPa tak aby byle pionek dostał zajebisty w sumie ring.

Ringi też teraz powinni znerfować...

"Almost Rajas Ring"
+1 subtle blow
+1 store tp
+2 str +2 dex

...aby było sprawiedliwie.

Pod warunkiem ze daloby rade wybrac poziom trudnosci i za wersje trudniejsza dostac lepszy :)

Autor:  mrynar [ 18 maja 2007, 12:36 ]
Tytuł: 

Ja juz sie przyzwyczailem, ze w tej grze wszystko jest coraz prostrze i prostrze. Prosty exp - kiedys slabi gracze poprostu gineli co chwile, teraz moze jedynie zrobia mniejszy chain w tpburn, prostrzy transport - co akurat samo w sobie nie jest zle, prostrze misje - spojrzcie na poziom trudnosci ToAU, coraz bardziej znerfowalny CoP.

Mam wrazenie, ze SE przyswieca jedno motto: "zeby tylko graczom FFXI nie wydal sie zbyt trudny i stresujacy bo uciekna do WoW".

Autor:  Kyuubi [ 18 maja 2007, 12:37 ]
Tytuł: 

No nerfują tego copa i nerfują mi się podobało jak było

Autor:  Erelen [ 18 maja 2007, 12:38 ]
Tytuł: 

Święta racja Rha-sensei. Ostatnio słyszę tekst (level 50): hej, mam whm i pl, chcesz do nas dołączyć.... Chociaż dobrze, że był ten pl :/ Durny whm nawet nie był w stanie wrzucić paralyny na tanka ><

Autor:  Huckster [ 18 maja 2007, 12:55 ]
Tytuł: 

Nie dziwcie się - nowi użytkownicy oczekują prostoty w obsłudze i szybkich nagród - tak to niestety działa wszędzie. I tak FFXI jeszcze broni się instancjami typu Dynamis czy Salvage - gdzie naprawdę jest trudno bez pracy zespołowej.

Dupnie, że ułatwiają CoPa - kiedyś Ci, którzy mieli ringi, to byli naprawdę hardkorowcy - ale być może (wieczny optymizm wrodzony) nerfują to po to by potem więcej ludzi wciągnęła się w fabułę WotG (bo może być jakoś połączona z CoPem).

Autor:  Krzysiek2099 [ 18 maja 2007, 13:13 ]
Tytuł: 

Jeżeli ułatwią choćby zrobienie stage 5 relica to walę tę grę.

Autor:  Slayerek [ 18 maja 2007, 13:16 ]
Tytuł: 

CoP nadal jest dla hardcorowców i zawsze będzie, nigdy nie będzie zabawą dla nowych graczy lub tych którym udało się zrobić lvl 30 czy 50 w 2-3 tygodnie, dla 75 levelowców którzy widzieli sporo krwi w grze to banał na 2 tygodnie (tylko dlatego że cieżko się umówić + niektóre misje wymagają jap północy) ale równie dobrze mogą go robić 8 miesięcy, dla innych to banał na 8-12 czy 300 miesięcy, zawsze tak było i będzie
jak ktoś twierdzi inaczej i nie ma ringa niech mi go pokaże do końca 2007 roku skoro to takie proste ...

Autor:  Zangetsukun [ 18 maja 2007, 13:18 ]
Tytuł: 

Dobrym rozwiązaniem będzie nagroda za pomoc nowym w promach. Dzięki temu ułatwi się ludziom robienie CoPa. Sam pamiętam początki rok temu: nie mam lvl, nie mam sprzętu, nie mam czasu. W ten sposób może ludzie się zmotywują do pomocy.

Ulatwianie sux ale... wybaczcie ale nie mam milionów na uber sprzęt na jedną walkę. W sumie to jedyny powód dlaczego jak dla mnie dobrze że obniżają poziom trudności.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team