mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2007, 21:19 
Cytuj  
At the following time, we will be performing maintenance on all Worlds. During this period, FINAL FANTASY XI will be unavailable.

We ask that players who are scheduled to enter Assault, Salvage or Einherjar areas, Dynamis or Limbus at the time of the maintenance wait until it is complete before entering. Please note that we cannot replace items that are lost during the maintenance process.

Thank you for your understanding and patience.

* The client software will also be updated at this time. Once this maintenance is completed, the client update will start automatically after logging back into FINAL FANTASY XI. Please follow the instructions that appear on your screen.

[Date & Time]
June 12 2007 from 19:00 to 21:00 (GMT+2)
* Maintenance completion time may be subject to change.

[Affected Services]
FINAL FANTASY XI


tym razem się nam sfuksiło i Dynamis się odbędzie :)


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 cze 2007, 06:55 przez Gli2duS, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 00:03 
Cytuj  
To mamy jakieś różne info, wg moich źródeł dynamis odwołany.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 01:11 
Cytuj  
teraz u nas jest GMT +2

****
Avatar użytkownika

Posty: 1383
Dołączył(a): 14.11.2006
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 05:56 
Cytuj  
19-21 naszego czasu.


_________________
FFXIV ARR: Moogle | Shin Ji | 50BLM/WHM/SMN/SCH/PLD/WVR/GSM/CUL/LTW/ALC

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 06:50 
Cytuj  
hmmmm. w sumie to się zdziwiłem, że Dynamis się odbędzie. tradycją jest, że przez maintnance nie ma Dynamisu. ale w sumie o 21 jakby się wszyscy zalogowali. i tak startujemy z godzinnym opoźnieniem za każdym razem :wink:


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 06:55 
Cytuj  
HNMzzzz kampingzzzz!!!


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 07:04 
Cytuj  
Glizdus jesteś niepoprawny politycznie :-?
dla dobra jakiegoś ewentualnego dropa dla jakieś ewentualnej osoby nie ma znaczenia czy 20 czy 21


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 07:18 
Cytuj  
To jest czy nie ma dynamisu? =\


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 07:26 
Cytuj  
Z tego co mi wiadomo nie ma i to nie glownie z powodu godziny maitance, ale samego faktu. Nie wazne o ktorej sie skonczy, po maintance wiekszosci ludzi raczej nie badzie, a zanim sie zbiora to wogole.
Rha powiedzial - nie ma dynamis - to nie ma dynamis :)

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 08:05 
Cytuj  
Nie chodzi o bezpośrednio HMNzzz kampingzzzz jak Sai napisał choć część ludzi z pewnością wybierze Aery czy cokolwiek innego ale o fakt, że punkt 21 się niewiele osób zaloguje. Pewnie zaczęlibyśmy nie wcześniej jak o 22 a Sandorię przeważnie robimy full time czyli 3,5 godziny. Wątpię aby komuś sie chciało siedzieć do końca runu czyli conajmniej 1-1.30 rano.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 08:10 
Cytuj  
no cóż. to ja ide pomeritować jak się zaloguję.


_________________
Obrazek

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 18:30 
Cytuj  
FINAL FANTASY XI Update (Jun. 12)

At the following time, we performed a version update of FINAL FANTASY XI.

* This update consists of a version upgrade of the client program. When you press the play button after the time stated below, the version upgrade will begin automatically. Please follow the instructions on the screen.

[Affected Period]
Jun. 12, 2007 12:00 (PDT)

[Affected Services]
FINAL FANTASY XI

[Important Update Details]
- The Mercenary Rank "Second Lieutenant" has been introduced. Along with this update, several new items can now be purchased using Imperial Standing.

- 5 new Assault missions for Second Lieutenant have been added.

- Einherjar Wing III and beyond have been introduced.

Following issues have been addressed:

- Immediately following Level 8 Besieged against beastmen force with 200 enemy forces, the status of enemy stronghold was displayed as "Preparing." Now it will be displayed as "Training" with 99 enemy forces.
* This applies to enemy strongholds that complete the Besieged battle after the version update.

- There were instances where the character may become stuck during the Assault mission "Evade and Escape," when the monster uses Draw In on the character.

- There were instances where the Einherjar area could not be exited if disconnection occurred during participation.

- The amount of damage inflicted by the weapon skill "Catastrophe" decreased, and the attack was not draining target's HP.

- When a level restriction was applied after setting Blue Magic, Blue Magic Points and maximum number of set spells remained the same as before level restriction was applied.

- There were instances where Corsair's ability "Loaded Deck" would miss even though there were two abilities waiting on recast.

- MP drain effect of following items were not functioning properly:
Lilith's Rod
Leech Scimitar

- The "Provoke" effect from the automaton attachment Strobe was weakened.

- Target could not be locked on when sub-target was used.

- If your system is set to "12 hour time", the Vana'diel time was displaying 10 minutes fast in event messages.

- Part of the manual sort function for Magic, Abilities, Items, etc. remained as "interchange" instead of "insert."

- An NPC named "e" appeared on the Wide Scan in Wajaom Woodlands.

- Certain area names were abbreviated when using the auto-translate function.

After the Mar. 8, 2007 version update, Lock of Siren's Hair had been removed from the treasure dropped by the certain Notorious Monsters, but Novv the Whitehearted was not included in the list of monsters.
We apologize for the delay of notification.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

****

Posty: 1623
Dołączył(a): 11.10.2006
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 20:05 
Cytuj  
Można grać!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.